Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

2008 Peugeot 708

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
strut_boy2000

strut_boy2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 05.12.2005

View Postclatarin, on Jun 25 2007, 15:51, said:

VAI CAT MI-A PLACUT MASINA ASTA
SPER CA CEI DE LA Peugeot SA SCOATA UN DEMN URMAS



Mie mi se pare ca poza din mijloc e un CLS redesenat.Un cgi de 2bani

#20
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Bai fratilor dar cand are de gand Pejo sa renunte la farash-look-ul asta?

#21
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007
Mi se pare o tendinta generala la design, adica se ia un model cu design de succes:Pejo 407 si se mareste sau micsoreaza in f. de dimensiunile clasei vezi 207, 307..., idem Audi cu A4, etc
708 mi se pare ca se integreaza perfect in trend.

#22
Vlad01

Vlad01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 11.08.2005
Nu stiu ce scrie pe acolo dar din cate stiu eu se va numi 608, nu 708, nu vad de ce ar creea o noua serie de automobile la fel cu una existenta (60x). In alta ordine de idei, sigur vor mai face ceva cu motoarele V6, nu le vor pune pe cele actuale.

#23
clatarin

clatarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 22.04.2007
poate vom vedea si o varianta breck

Attached Files



#24
smithsonius

smithsonius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 03.12.2007

View PostSCANIA FREAK, on Oct 25 2005, 13:53, said:

O mica rectificare Maximus: Peugeot nu se compara cu Audi never!!!!Audi e Audi!! ;) Cat despre cum arata interpretarea viitorului model nu este nimic altceva decat un 407 Coupe alungit dupa mine!!!Cred ca incet incet designerii de la Peugeot raman in pana de ispiratie!!!
Peugeot nu se compară cu Audi. Audi este un Volkswagen superdimensionat. Toate motoarele Audi sînt motoare Volkswagen cu inmultirea pistoanelor. Ce est un 3, 4, 5 cilindrii pe VW cu ceiași cilindrii in + vor da 5, 6, 8, 10 cilindrii pe Audi fără tratament suplementar. Motoarele și mecanica Audi nu țin in timp contra unui Peugeot, chiar de mică categorie. Tratamentul eccepțional al caroseriei unui Audi nu trebuie să ascundă mediocritatea mecanică. Pentru mai bine decît Peugeot, trebuie ales Mercedes sau Lexus pentru longevitate, sau BMW pentru putere. Mercedes are un tratament special pentru modelele de nivel clasă S (siliciu pe interiorere de cilindrii printre altele) care le fac mult mai solide decît modelele inferiore, comune. BMW nu are un astfel tratament, dar modelele inferiore sînt făcute mai robust. Cu toate sofisticările suplementare, modelele BMW superiore sînt mai puțin solide decît cele mai de jos.
Direcția, frîna și echilibru general al unui Peugeot este iar peste un Audi de aceiaș categorie, și de multe ori peste Mercedes si BMW. Dacă se poate lua ca exemplu Citroen care aparține lui peugeot, suspensia Hidracivă de ultimul răhnet este peste tot ce există ca ținere și aderență pe drum, in curbă peste un Ferrari, cu toate că este pusă pe o berlină mișlocie (vechi test Xantia contra Ferrari 355 în curbă).
E adevărat că Peugeoturile sînt submotorizate de todeauna. Nu e cazul lui Citroen dechît dechînt a fost cumpărat de Peugeot. Casa Peugeot istoric nu se supune la moda imaginii de marcă, dar face vehicule care trebuie toate să se vîndă bine, și să fie rentabile (familia Peugeot este o familie franceză protestantă care ține dogmul întreprinderii).

Audi este o marcă foarte surestimată, care practică o strategie comercială deloială către client. Mercedes de exemplu recunoaște imediat ori ce problemă venind de la ei. Audi nici o dată. In plus piesele de schimb Audi sînt cele mai scumpe de la mașinile de serie. Cu cît e mai indispensabilă și greu de găsit cu atît e mai scumpă. Un element, acelaș, de partea dreaptă sau stângă are un preț diferit.

Tot așa cea ce poate să facă sa creadă că Audi e mai bun decît Volkswagen e tratamentul posibil diferit al fie cărui element identic cu Volkswagen. Dar nimic nu se face mai bine la Audi din păcate, cum e cazul la mercedes pe modelele superiore. Dar din contra, Peugeot fabrică motoare în comun cu Renault și Ford, sau BMW. În comparare cu Ford sau Renault, Peugeot utilizeaze elemente superioare (bujii, electronică, contacte) in calitate și tecnologie, dar identice cu BMW.

In ce privește desbaterea intre tracțiune si propulsiune, nici un element nu mai poate astăzi să definească cea mai bună soluție, care ori fi puterea. Ingreautațirea mașinilor și asistența electronică schimbă toate referințele. Numai 4x4 rămîne superior în unele condiții, dacă nu trebuie asistat electronic, in care caz este mai greu de controlat decît doua roți motoare. Dar sistemele 4x4 au pierderi mecanice importante.

#25
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
dap, misto hydractivul ala, insa din pacate hydractive-ul ala este doar de de la 5xx in sus, de ce nu il pun si pe 308, sau pe 208 ca tare mi-ar place :D?

#26
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
am vrut sa spun c5 respectiv c4, c3, c2 dar ar fii misto sa fie si pe Peugeot :D

Edited by townkat, 04 December 2007 - 02:14.


#27
smithsonius

smithsonius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 03.12.2007

View Posttownkat, on Dec 4 2007, 02:31, said:

dap, misto hydractivul ala, insa din pacate hydractive-ul ala este doar de de la 5xx in sus, de ce nu il pun si pe 308, sau pe 208 ca tare mi-ar place :D?
Peugeot annonced they sadly won't even put it on the basic models of the new C5. Reserved for expensive line of C5 and big engines.
Citroen used to put the hydropneumatic suspension even on it's basic model GS in the 70s. More recently the BX in the 80s was a much more basic middle line than the C5. It received the first assisted hydropnematic system, just before replacement by the bigger model Xantia. In the 80s the Peugeot 405 with 4WD (4x4) with torsen differential and 2 liters 16 valve, variable turbocharged engine of 200 hp (220 for 30 seconds), received a kind of hydractive system from Citroen only on the rear wheels. All this stuff was new on a car of that kind especially. It's interesting to see how Peugeot stopped those tries on more extreme sedans.
They only try to make the best average cars possible. This is quite the same path as Toyota, the real true competitor against Peugeot.
I'd say that Toyota makes more robust cars, have better gears, have quite the same engine life expectancy, but everything else is better on Peugeot.
Citroen in comparison are completing the average cars of Peugeot. Citroen is treated that way by Peugeot and it seems to work for them quite well.

Edited by smithsonius, 04 December 2007 - 04:17.


#28
townkat

townkat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 564
  • Înscris: 29.12.2004
Se spune ca VW planuieste o suspensie reglabila pentru golful 6, ar fi singura alternativa pentru cei care nu vor o masina mare dar vor confort sporit.

#29
badegheo

badegheo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,234
  • Înscris: 21.10.2007
708 aare un bot de parca vrea sa intre in c.....unuia....oribila fata...superb spatele...prea mult alungit botul ca la F1...e masina executive nu F1....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate