2008 Peugeot 708
Last Updated: Dec 05 2007 09:17, Started by
romaximusro
, Oct 25 2005 00:52
·
0
#20
Posted 26 June 2007 - 18:28
Bai fratilor dar cand are de gand Pejo sa renunte la farash-look-ul asta?
|
#22
Posted 27 June 2007 - 11:23
Nu stiu ce scrie pe acolo dar din cate stiu eu se va numi 608, nu 708, nu vad de ce ar creea o noua serie de automobile la fel cu una existenta (60x). In alta ordine de idei, sigur vor mai face ceva cu motoarele V6, nu le vor pune pe cele actuale.
|
#24
Posted 03 December 2007 - 22:52
SCANIA FREAK, on Oct 25 2005, 13:53, said:
Peugeot nu se compară cu Audi. Audi este un Volkswagen superdimensionat. Toate motoarele Audi sînt motoare Volkswagen cu inmultirea pistoanelor. Ce est un 3, 4, 5 cilindrii pe VW cu ceiași cilindrii in + vor da 5, 6, 8, 10 cilindrii pe Audi fără tratament suplementar. Motoarele și mecanica Audi nu țin in timp contra unui Peugeot, chiar de mică categorie. Tratamentul eccepțional al caroseriei unui Audi nu trebuie să ascundă mediocritatea mecanică. Pentru mai bine decît Peugeot, trebuie ales Mercedes sau Lexus pentru longevitate, sau BMW pentru putere. Mercedes are un tratament special pentru modelele de nivel clasă S (siliciu pe interiorere de cilindrii printre altele) care le fac mult mai solide decît modelele inferiore, comune. BMW nu are un astfel tratament, dar modelele inferiore sînt făcute mai robust. Cu toate sofisticările suplementare, modelele BMW superiore sînt mai puțin solide decît cele mai de jos. Direcția, frîna și echilibru general al unui Peugeot este iar peste un Audi de aceiaș categorie, și de multe ori peste Mercedes si BMW. Dacă se poate lua ca exemplu Citroen care aparține lui peugeot, suspensia Hidracivă de ultimul răhnet este peste tot ce există ca ținere și aderență pe drum, in curbă peste un Ferrari, cu toate că este pusă pe o berlină mișlocie (vechi test Xantia contra Ferrari 355 în curbă). E adevărat că Peugeoturile sînt submotorizate de todeauna. Nu e cazul lui Citroen dechît dechînt a fost cumpărat de Peugeot. Casa Peugeot istoric nu se supune la moda imaginii de marcă, dar face vehicule care trebuie toate să se vîndă bine, și să fie rentabile (familia Peugeot este o familie franceză protestantă care ține dogmul întreprinderii). Audi este o marcă foarte surestimată, care practică o strategie comercială deloială către client. Mercedes de exemplu recunoaște imediat ori ce problemă venind de la ei. Audi nici o dată. In plus piesele de schimb Audi sînt cele mai scumpe de la mașinile de serie. Cu cît e mai indispensabilă și greu de găsit cu atît e mai scumpă. Un element, acelaș, de partea dreaptă sau stângă are un preț diferit. Tot așa cea ce poate să facă sa creadă că Audi e mai bun decît Volkswagen e tratamentul posibil diferit al fie cărui element identic cu Volkswagen. Dar nimic nu se face mai bine la Audi din păcate, cum e cazul la mercedes pe modelele superiore. Dar din contra, Peugeot fabrică motoare în comun cu Renault și Ford, sau BMW. În comparare cu Ford sau Renault, Peugeot utilizeaze elemente superioare (bujii, electronică, contacte) in calitate și tecnologie, dar identice cu BMW. In ce privește desbaterea intre tracțiune si propulsiune, nici un element nu mai poate astăzi să definească cea mai bună soluție, care ori fi puterea. Ingreautațirea mașinilor și asistența electronică schimbă toate referințele. Numai 4x4 rămîne superior în unele condiții, dacă nu trebuie asistat electronic, in care caz este mai greu de controlat decît doua roți motoare. Dar sistemele 4x4 au pierderi mecanice importante. |
#25
Posted 04 December 2007 - 01:31
dap, misto hydractivul ala, insa din pacate hydractive-ul ala este doar de de la 5xx in sus, de ce nu il pun si pe 308, sau pe 208 ca tare mi-ar place ?
|
#27
Posted 04 December 2007 - 04:15
townkat, on Dec 4 2007, 02:31, said: dap, misto hydractivul ala, insa din pacate hydractive-ul ala este doar de de la 5xx in sus, de ce nu il pun si pe 308, sau pe 208 ca tare mi-ar place ? Citroen used to put the hydropneumatic suspension even on it's basic model GS in the 70s. More recently the BX in the 80s was a much more basic middle line than the C5. It received the first assisted hydropnematic system, just before replacement by the bigger model Xantia. In the 80s the Peugeot 405 with 4WD (4x4) with torsen differential and 2 liters 16 valve, variable turbocharged engine of 200 hp (220 for 30 seconds), received a kind of hydractive system from Citroen only on the rear wheels. All this stuff was new on a car of that kind especially. It's interesting to see how Peugeot stopped those tries on more extreme sedans. They only try to make the best average cars possible. This is quite the same path as Toyota, the real true competitor against Peugeot. I'd say that Toyota makes more robust cars, have better gears, have quite the same engine life expectancy, but everything else is better on Peugeot. Citroen in comparison are completing the average cars of Peugeot. Citroen is treated that way by Peugeot and it seems to work for them quite well. Edited by smithsonius, 04 December 2007 - 04:17. |
#29
Posted 05 December 2007 - 09:17
708 aare un bot de parca vrea sa intre in c.....unuia....oribila fata...superb spatele...prea mult alungit botul ca la F1...e masina executive nu F1....
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users