Teapa la pompa (Petrom)
Last Updated: Mar 20 2014 10:12, Started by
plmokn
, Mar 27 2012 17:36
·
0
#55
Posted 02 November 2012 - 13:56
Cat de curand o sa va linisteasca UE, la pompa nu va mai scrie cati litri bagam, ci cati KW, asa cum scrie acum pe factura la gaze!
Apropo de paranoia! Benzina se dilata enorm, cu 0,1% pt fiecare grad in plus sau in minus peste cei 20C considerati etalon! Edited by Josef_Mengele, 02 November 2012 - 13:58. |
#56
Posted 02 November 2012 - 14:08
iflorin, on 24 octombrie 2012 - 13:25, said:
Teapa PETROM, oras INEU jud.ARAD Am alimentat Vineri(19.10.2012) cu motorina, a functionat normal vre-o 20km (mergand inspre Arad) iar pana in Arad(50km), a functionat ca un 'tractor pe camp' tot in hopuri, dadeam din cap ca si catelul care-l aveam in Dacie pe vremea raposatului....... Sambata dimineata am incercat sa pornesc masina si nimic, nici in 'ruptul capului' nu am putut sa o pornesc. Am fost nevoit sa golesc toata motorina din rezervor! Am realimentat de la MOL si acum porneste la sfert de cheie! Feriti-va de PETROM-ul din INEU! Mi s-a intamplat si mie acum cateva zile. Daca pana in 2004 mai alimentam cat de cat de la Petrom , de cand s-au privatizat(mai ales decand multe statii sunt sub franciza) nu mai alimentez nici de la ei si nici de la OMV (decat foarte foarte rar in situatii de urgenta ) .In plus o statie OMV BZ a fost prinsa in 2010 cu fofarlica de cei de la biroul de metrologie.(statie la care in 2002-2003 primisem un avertisment de la un prieten care lucra acolo ) Acum 4 zile in timp ce aveam o gramada de treaba mi se aprinde becul la benzina , stiam ca este un petrom un apropiere si pentru ca aveam bonuri de combustibil de la ei (bonuri pe care le dau prietenilor care sunt fani Petrom/Omv si care stau cu masinile numai prin service) ....zic hai sa alimentez ,doar nu o fi dracul chiar asa de negru. Alimentez , platesc cu bonurile , porneste cum trebuie masina si plec mai departe aprox 100km . Ajung acasa seara , las masina in parcare si a doua zi cand s-o pornesc dau cheie ....nimic , dau a doua cheie .....nimic (instrasem in panica nu mi s-a intamplat niciodata sa nu pornesca o masina )......dau a treia cheie....si cu greu dupa 3-4s porneste ....a pornit dar motorul facea ca toate alea tremura, bolborosea, mergea intrerupt. O opresc imediat .....si dau a 4-a cheie , a pornit mai normal dar tot tremurat....dupa 10-20secunde si-a drumul . Panicat am plecat si am facut plinul la Lukoil.....intre timp am mai pornit-o de 6x si faza nu s-a mai repetat. Apropo ca tot am adus mai sus aminte de prieteni carora le vand bonurile , unul dintre ei are un Clio si alimenteaza numai de la o statie Petrom. Dupa 5-60.000km a schimbat un injector . Tind sa cred ca `problema` a fost de la benzina alimentata de la Petrom AutoGara Bz P.S. ca tot se vorbea pe aici ....si eu stiu ca , carburantii au un termen de valabilitate. Edited by polizei, 02 November 2012 - 14:15. |
#57
Posted 02 November 2012 - 14:17
#58
Posted 02 November 2012 - 14:36
Depinde mai mult statia decat producatorul. Am bagat de la anumita statie Lukoil masina nevestemii a ajuns de 2 ori la service cu motorul dand in nas, odata cu martoul de check engine clipocind. Prima data am zis ca s-a intamplat ghinionul, probleme la bobine, etc. Noroc ca n-am schimabat nimic ca suspecatam benzina masluita, ca facea din ce in ce mai rau pe masura ce scadea nivelul. Insa cand a doua oara dupa ceva timp s-a comportat la fel la aceeasi statie desi intre timp mai bagasem benzina Lukoil si nu se intamplase nimic am zis ca nu mai calc acolo in veci. Pe de alta parte la un Rompetrol mi s-a intamplat ca aproape nu puteam sa plec de pe loc de lipsa de putere, desi benzina lor scumpa si superaditivata trebuie sa-ti faca si sa-ti faca si masaj la pisotane Acum am vre-o 2 statii, Petrom si Rompetrol de unde bag si in general nu-s probleme. E coada si la 11 noaptea acolo, am incredere.
|
#59
Posted 02 November 2012 - 22:52
In general e bine sa alimentezi de la statii care au mereu clienti, aia nu prea au motiv si timp de smenuri la combustibil. Mie benzina de la Rompetrol a inceput sa mi se para infecta.
|
#60
Posted 04 November 2012 - 00:11
Asa face toate.
Eu in schimb "patesc" altceva. Plinul de benzina scumpa costa fix cat ala de benzina ieftina. Drept urmare m-am dat pe benzina scumpa de vreo cateva plinuri. Nu incercam dar mi-a aparut un polution faulty in bord si am zis sa mai schimb zeama. Am mai bagat odata inainte de asta, prin primavara, si la fel. Mi s-a parut ciudat dar nu am dezvoltat. Edited by undercoverbrother, 04 November 2012 - 00:15. |
#61
Posted 06 November 2012 - 23:51
galeo, on 01 noiembrie 2012 - 00:23, said:
Stii tu vorba aia prostul nu e prost destul daca nu e si fudul? Ca sa stii si tu, in rezervorul loganului intra maxim 65 litri, eu de obicei merg pana mai am vreo 2 litri in rezervor si fac plinul ochi , si intra 63 litri. De obicei pistolul sare la 50 L in rezervor, dar nu intodeuna e asa, de multe ori declanseaza la mai mult in functie de cum e plasat pistolul de la pompa in gura rezervorului. Cei mai penali sunt astia ca tine care habar nu au dar mai sunt si tari in gura Probabil ai sa mergi mai mult de 200 KM si o sa intrebi de ce nu scade nici o liniuta la indicatorul de combustibil, asta ar trebui sa te faca sa te gandesti ca ai avut in rezervor cu mult mai mult de 50 L si ca ai facut scandal inutil. Mai pacat ca nu bagi 70. In plus nu stiu ce Logan ai tu da zau ca in asta pe care il mai conduc eu nu a intat mai mult de 43 cand a sarit pompa prima data.La al treilea declick cantitatea in rezervor e in jur de 52L, mie atunci ca nicioodata mi-a sarit la 56. Ciudat e ca si prin manual nu apar cifre de genul expuse de tine , din contra mai aproape de experientele mele. Sunt convins ca ar fi aparut publicitate de la Dacia pe toate gardurile, avand ca subiect capacitatea rezervorului. Sper ca si motorul sa fie 1.9 si sa fi scris aia de la Dacia asa la misto ca e 1.4. PS Daca as fi folosit limbajul tau ti-as fis pus: Prostane vezi ca umpli inclusiv spatiul de vapori si in cel mai fericit caz uneori s-ar putea sa ai probleme la pornire. Dar folosind un limbaj normal pentru un forum iti zic, ca in spatiul ala se mai strang vaporii ca asa e benzina, mai volatila, plus ca se mai si dilata uneori functie de variatiile de temperatura si e bina sa aiba pe unde. Ptr cel care scuipa imediat acolo unde doar ce a vazut pe altul ca doar ce a facut-o si considera ca asa e misto: -daca producatorul zice ca are rezervorul 50 de litri atunci sa calibrarea e facuta pentru 50 de litri, deci ce e in plus nu sunt afisati, de aici si indicatia de maxim pentru distante mai lungi. -cu cat scade cantitatea din rezervor cu atat citirea e mai curata, asta daca nu sunt probleme cu sistemul, cea mai curata citire o sa o ai cand se aprinde becul, parca era in jur de 5 litri. Eu la o linie rezulta ca mai aveam cam 10 litri iar cu aia 56 cam incepea sa dea pe dinafara, daca e sa luam capacitatea data de galeo. In cocnluzie CB poate nu arata exact cantitatea, deci e pe acolo, dar e misto sa-i faci pe altii fraieri fara sa-i fi cunoscut o secunda. |
#62
Posted 07 November 2012 - 05:51
Spre deosebire de multe masini (majoritatea?!) care atunci cand sare pompa prima data d-abia mai bagi 1l, si ala cu chiu cu vai, la Logan mai bagi lejer ~7-8L de cand sare pompa prima data. Smecheria e sa o lasi un pic sa se aseze dupa ce sare prima data. vreo 10-15-20s. mai bagi inca 2-3l, iar repeti manevra.
Eu pe bon cel mai mult am bagat in Logan 57L iar in rezervor mai aveam probabil 3-4L. Si am urmarit special daca m-a furat la pompa, rezerva mi s-a aprins pe bord atunci cand aveam consumati 54L (deci cat am bagat minus cat lipseau din rezerva in momentul alimentarii). |
#63
Posted 16 November 2012 - 07:06
fiti atenti la noua tzapa pe care au inventato ungurii,poate ajunge si la noi...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vPMChYUiOZ8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#64
Posted 16 November 2012 - 11:20
|
#65
Posted 16 November 2012 - 11:30
#66
Posted 16 November 2012 - 12:04
Pai si daca baga 2 din ambele parti, ce arata, totalul pentru cei doi?
|
#67
Posted 16 November 2012 - 12:14
Habar n-am, presupun ca merge numai o pompa la un moment dat. Am vazut un model unde (nu stiu dupa ce algoritm, probabil un timeout dupa ce puneai pistolul inapoi) nu mai puteai sa pui pina nu plateai, spre exemplu daca era casierie la iesire si plateai din masina si venea unul in spatele tau nu pornea pompa pina nu plateai tu.
|
#68
Posted 16 November 2012 - 12:32
Pai asa fac toate la chestia cu plata, pana nu achita cel care a pus nu merge la urmatorul.
|
#69
Posted 16 November 2012 - 12:50
|
#70
Posted 16 November 2012 - 19:12
E o lege acum, pt scurtarea timpului petrecut in benzinarii, esti taxat ca la taxiu! 1 ora 10km. Asta pt a te motiva sa achiti rapid, cat si sa alimentezi sume mai mari, nu de cate 10 lei!
|
#71
Posted 16 November 2012 - 19:30
#72
Posted 17 November 2012 - 11:08
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users