Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Garantie Lenovo V570

- - - - -
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#37
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Pai da, dar totusi, daca el nu se deschidea nici pe dracu in patru, cum naiba l-au deschis ei sa-i faca update de bios? N-oi fi eu producator de laptopuri, dar am facut ceva update-uri de bios la viata mea si toate implicau deschiderea pc-ului/laptopului :|

#38
costin_c

costin_c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 04.05.2012

View Postpriderzaur, on 4th May 2012, 15:12, said:

Pai da, dar totusi, daca el nu se deschidea nici pe dracu in patru, cum naiba l-au deschis ei sa-i faca update de bios? N-oi fi eu producator de laptopuri, dar am facut ceva update-uri de bios la viata mea si toate implicau deschiderea pc-ului/laptopului :|

Ai dreptate.
Totusi eu o sa ma consolez cu gandul ca al meui are fix acelasi comportament ca al tau (al prietenului). S-a deschis si mergea ventilatorul dar nu si ecranul. Dupa cateva porniri a murit de tot.
Sper sa am si eu bafta ta (sper sa nu mai ai nicio problema de acum incolo)

#39
Tendress_20

Tendress_20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 20.08.2008
Salutare, si eu am patit exact la fel cu v570.
il am de 3 luni (dar in aceste 3 luni cred ca a fost deschis maxim de 6 ori:)). Ultima data cand l-am pornit a mers doar ventilatorul. Dupa o inchidere nu a mai pornit deloc.
Maine am sa sun la evomag sa vad cum trebuie sa procedez.

Sincer nu as vrea sa se poata repara. As vrea banii. Fiindca un laptop reparat nu mai e la fel ca unul nou.

#40
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Mna, cu conceptia asta n-am fost niciodata de acord. Reparat nu inseamna neaparat ca-ti carpeste vreun conector (si pana la urma daca ar fi o problema asa minora, n-ar fi ceva rau, deci iar n-as fi de acord); daca inseamna ca-ti schimba o componenta cu totul, e ca si nou pana la urma.
Laptopul e foarte bun, ca si specificatii si asta ma face sa ma gandesc ca banii inapoi nu-s cea mai buna solutie, atata timp cat se poate repara, pentru ca in bugetul ala (chiar si ceva mai mult, 2700), nu gasesti ceva mai bun.

#41
Tendress_20

Tendress_20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 20.08.2008
astazi am sunat la ei la service si mi-au spus ca in maxim 48 de ore vine curierul acasa la mine sa ia laptopul.

Am primit un mail de genul:

Va informam ca un nou cod de trimitere in service a fost creat.

Codul de trimitere in service (SO): xxxxxxxxxx
Serial number (SN):  WBxxxxxxxx


Sincer nu stiu unde trebuie sa introduc acel cod pentru a urmari operatiunea.

#42
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
http://www.ups.com/W...;WT.svl=PNRO_L1
Pe aici ar trebui

#43
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
Eu unul ma bucur ca nu au reusit sa il faca pe el meu... Cand vad cati sunt cu aceeasi problema si cati or' sa mai fie ...  Cum zicea si tipul de mai sus ... Ideapad-urile sunt de tot rasul ...

#44
Tendress_20

Tendress_20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 20.08.2008
Am sunat la ei si am intrebat de cand se calculeaza cele 15  zile de service si mi-au spus ca din momentul inregistrarii cererii (AMR 14)

Deja a trecut o zi din cele 15 legale.

Mi-au spus ca in 48 de ore va veni curierul (24  au trecut:))

#45
ovs

ovs

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.12.2006
La mine, dupa ce au trecut cele 15 zile, si am facut cererea pt negatie, au mai durat 12 zile pana sa-mi ajunga efectiv laptopul acasa. Si sunt din Cluj. Iar laptopul a venit mai distrus decat a plecat. Daca la plecare era un laptop de care te puteai folosi cat de cat normal, daca-i cuplai placa video integrata(cea dedicata nu mai functiona, de-asta l-am trimis in service), acum am avut placuta surpriza sa observ ca bateria nu se mai incarca deloc, adica nu mai primeste curent de la incarcator. Plus ca imbinarile par facute prin aruncare de la distanta. A doua surpriza, si mai draguta, este ca doamnei de la magazinul de unde l-am cumparat si unde va trebui sa-l returnez, nu-i place deloc negatia pe care am primit-o. Desi are bifata casuta corecta, si apar codul produsului si codul de trimitere in service, doamna este nemultumita pentru ca nu vede nicio stampila, semnatura, sau un nume. Habar nu am cum o sa-mi rezolv problema, momentan sunt un sac de nervi, tot ce pot sa fac dupa experienta asta, si dupa ce am vazut nenumarate plangeri pe net, este sa recomand celor care sunt tentati de vreo oferta IdeaPad, sa renunte la idee si sa-si cumpere altceva, orice altceva...

#46
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postovs, on 8th May 2012, 15:13, said:

La mine, dupa ce au trecut cele 15 zile, si am facut cererea pt negatie, au mai durat 12 zile pana sa-mi ajunga efectiv laptopul acasa. Si sunt din Cluj. Iar laptopul a venit mai distrus decat a plecat. Daca la plecare era un laptop de care te puteai folosi cat de cat normal, daca-i cuplai placa video integrata(cea dedicata nu mai functiona, de-asta l-am trimis in service), acum am avut placuta surpriza sa observ ca bateria nu se mai incarca deloc, adica nu mai primeste curent de la incarcator. Plus ca imbinarile par facute prin aruncare de la distanta. A doua surpriza, si mai draguta, este ca doamnei de la magazinul de unde l-am cumparat si unde va trebui sa-l returnez, nu-i place deloc negatia pe care am primit-o. Desi are bifata casuta corecta, si apar codul produsului si codul de trimitere in service, doamna este nemultumita pentru ca nu vede nicio stampila, semnatura, sau un nume. Habar nu am cum o sa-mi rezolv problema, momentan sunt un sac de nervi, tot ce pot sa fac dupa experienta asta, si dupa ce am vazut nenumarate plangeri pe net, este sa recomand celor care sunt tentati de vreo oferta IdeaPad, sa renunte la idee si sa-si cumpere altceva, orice altceva...
Totusi de la ce firma ai luat laptopul??? Caci la mine nu a comentat absolut nimic ca nu avea stampila sau semnatura...

#47
Tendress_20

Tendress_20

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 20.08.2008
Se pare ca laptopul meu va parasi Romania cu avionul:)

Locație                                      Data                    Oră locală             Activitate
Otopeni, Romania                      08.05.2012           18:51                   Scanare Export  
                                               08.05.2012           12:26                    Scanare Preluare  
Poland                                      07.05.2012           11:40                   Comandă procesată: Pregătită pentru UPS  

Livrare programată:
Miercuri, 09.05.2012, Până la sfârșitul zilei

Hmmm, se misca destul de repede cu transportul cei de la UPS.
Momentan va trebui sa astept inca 13 zile.

#48
rick23ro

rick23ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 01.08.2007

View Postovs, on 8th May 2012, 15:13, said:

La mine, dupa ce au trecut cele 15 zile, si am facut cererea pt negatie, au mai durat 12 zile pana sa-mi ajunga efectiv laptopul acasa...

De ce naiba te mai complici cu cei de la magazin si nu apelezi la OPC ? Ai legea de partea ta in caz ca nu stiai.

#49
sochaux

sochaux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 29.04.2010

View Postpriderzaur, on 4th May 2012, 15:12, said:

Pai da, dar totusi, daca el nu se deschidea nici pe dracu in patru, cum naiba l-au deschis ei sa-i faca update de bios? N-oi fi eu producator de laptopuri, dar am facut ceva update-uri de bios la viata mea si toate implicau deschiderea pc-ului/laptopului :|

Trebuie să fie și alte metode de rezolvare pentru bios. În astfel de cazuri în service-urile specializate probabil se lucrează direct cu cipul bios-ului(cine știe câte metode sunt și aici).
Dacă ai observat și la plăcile de bază pentru desktop este specificat că dacă nu îți reușește update-ul și se corupe bios-ul, nu mai poți să reiei procesul de update/rescriere, necesită service.

Sper să nu mă înșel. :huh:

Edited by sochaux, 09 May 2012 - 03:17.


#50
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Hmm, probabil e adevarat si ce zici tu. Ma rog, eu nu mai comentez, ma bucur c-a fost gata in ~10 zile. Dar tot stau cu "spaima" ca in astia 2 ani sigur are iar probleme (asta fiind cazul fericit; mai rau e cand iese din garantie).

#51
costin_c

costin_c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 04.05.2012

View PostTendress_20, on 8th May 2012, 20:00, said:

Se pare ca laptopul meu va parasi Romania cu avionul:)

Locație                                      Data                    Oră locală             Activitate
Otopeni, Romania                      08.05.2012           18:51                   Scanare Export  
                                               08.05.2012           12:26                    Scanare Preluare  
Poland                                      07.05.2012           11:40                   Comandă procesată: Pregătită pentru UPS  

Livrare programată:
Miercuri, 09.05.2012, Până la sfârșitul zilei

Hmmm, se misca destul de repede cu transportul cei de la UPS.
Momentan va trebui sa astept inca 13 zile.

Si eu am predat unui agent ups laptopul si mi-a dat o hartie. Pe hartia aia e tracking numberul sau ti l-au dat pe mail? Ca vad ca tu stii ce se intampla cu transportul.

Thx

#52
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Ce e pe hartia aia :). Asta am folosit si eu.
La mine in oras nu este UPS si ei colaboreaza cu FAN COURIER. A venit curierul de la FAN, a luat el coletul, l-a dus la UPS. Am fost sunat sa mi se spuna asta de cineva de la UPS, care mi-a zis ca e nevoie de-o hartie, s-o lipesc pe colet. Mi-a trimis-o prin mail si-am imprimat-o eu, deci banuiesc ca vorbim de acelasi tip de hartie. Pe aia era trackingul.

#53
costin_c

costin_c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 04.05.2012
Aha, multumesc. O sa ma uit si eu mai bine.

#54
costin_c

costin_c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 04.05.2012
Mi-a venit laptopul :) Sunt si acum uimit de promptitudine si rapiditate. L-am dat pe 8 mai si acum pe 11 mai pe la ora 11-12 era curierul cu el. In cutia originala cum l-am dat doar cu stampile de UPS si Polonia pe el. In rest nici o zgaraietura, nici o amprenta de fapt pe el, si ce e mai important rezolvat :) Upgrade de bios si atat. Avand in vedere experienta alotora de aici cu ei eu cred ca au intrat mai tare lenovo in ei amentandu-i ca muta service-ul in Romania :)) Oricum ceva s-a intamplat in bine. Sincer nici daca-l duceam la service-ul din Ro (care era langa mine pe Matei Basarab in Bucuresti) nu mi-l rezolva asa de repede.
Sunt foarte multumit de service si pana una alta si de laptop (un update de bios e ceva normal nu-l consider defect). Acum sper sa ma tina.
Bafta tuturor ;)

Edited by costin_c, 11 May 2012 - 13:38.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate