Garantie Lenovo V570
Last Updated: Jan 25 2013 11:16, Started by
RCmake
, Mar 20 2012 08:41
·
0
#37
Posted 04 May 2012 - 14:12
Pai da, dar totusi, daca el nu se deschidea nici pe dracu in patru, cum naiba l-au deschis ei sa-i faca update de bios? N-oi fi eu producator de laptopuri, dar am facut ceva update-uri de bios la viata mea si toate implicau deschiderea pc-ului/laptopului :|
|
#38
Posted 04 May 2012 - 15:28
priderzaur, on 4th May 2012, 15:12, said: Pai da, dar totusi, daca el nu se deschidea nici pe dracu in patru, cum naiba l-au deschis ei sa-i faca update de bios? N-oi fi eu producator de laptopuri, dar am facut ceva update-uri de bios la viata mea si toate implicau deschiderea pc-ului/laptopului :| Ai dreptate. Totusi eu o sa ma consolez cu gandul ca al meui are fix acelasi comportament ca al tau (al prietenului). S-a deschis si mergea ventilatorul dar nu si ecranul. Dupa cateva porniri a murit de tot. Sper sa am si eu bafta ta (sper sa nu mai ai nicio problema de acum incolo) |
#39
Posted 06 May 2012 - 10:13
Salutare, si eu am patit exact la fel cu v570.
il am de 3 luni (dar in aceste 3 luni cred ca a fost deschis maxim de 6 ori:)). Ultima data cand l-am pornit a mers doar ventilatorul. Dupa o inchidere nu a mai pornit deloc. Maine am sa sun la evomag sa vad cum trebuie sa procedez. Sincer nu as vrea sa se poata repara. As vrea banii. Fiindca un laptop reparat nu mai e la fel ca unul nou. |
#40
Posted 06 May 2012 - 10:19
Mna, cu conceptia asta n-am fost niciodata de acord. Reparat nu inseamna neaparat ca-ti carpeste vreun conector (si pana la urma daca ar fi o problema asa minora, n-ar fi ceva rau, deci iar n-as fi de acord); daca inseamna ca-ti schimba o componenta cu totul, e ca si nou pana la urma.
Laptopul e foarte bun, ca si specificatii si asta ma face sa ma gandesc ca banii inapoi nu-s cea mai buna solutie, atata timp cat se poate repara, pentru ca in bugetul ala (chiar si ceva mai mult, 2700), nu gasesti ceva mai bun. |
#41
Posted 07 May 2012 - 20:57
astazi am sunat la ei la service si mi-au spus ca in maxim 48 de ore vine curierul acasa la mine sa ia laptopul.
Am primit un mail de genul: Va informam ca un nou cod de trimitere in service a fost creat. Codul de trimitere in service (SO): xxxxxxxxxx Serial number (SN): WBxxxxxxxx Sincer nu stiu unde trebuie sa introduc acel cod pentru a urmari operatiunea. |
#43
Posted 07 May 2012 - 21:16
Eu unul ma bucur ca nu au reusit sa il faca pe el meu... Cand vad cati sunt cu aceeasi problema si cati or' sa mai fie ... Cum zicea si tipul de mai sus ... Ideapad-urile sunt de tot rasul ...
|
#44
Posted 08 May 2012 - 09:37
Am sunat la ei si am intrebat de cand se calculeaza cele 15 zile de service si mi-au spus ca din momentul inregistrarii cererii (AMR 14)
Deja a trecut o zi din cele 15 legale. Mi-au spus ca in 48 de ore va veni curierul (24 au trecut:)) |
#45
Posted 08 May 2012 - 14:13
La mine, dupa ce au trecut cele 15 zile, si am facut cererea pt negatie, au mai durat 12 zile pana sa-mi ajunga efectiv laptopul acasa. Si sunt din Cluj. Iar laptopul a venit mai distrus decat a plecat. Daca la plecare era un laptop de care te puteai folosi cat de cat normal, daca-i cuplai placa video integrata(cea dedicata nu mai functiona, de-asta l-am trimis in service), acum am avut placuta surpriza sa observ ca bateria nu se mai incarca deloc, adica nu mai primeste curent de la incarcator. Plus ca imbinarile par facute prin aruncare de la distanta. A doua surpriza, si mai draguta, este ca doamnei de la magazinul de unde l-am cumparat si unde va trebui sa-l returnez, nu-i place deloc negatia pe care am primit-o. Desi are bifata casuta corecta, si apar codul produsului si codul de trimitere in service, doamna este nemultumita pentru ca nu vede nicio stampila, semnatura, sau un nume. Habar nu am cum o sa-mi rezolv problema, momentan sunt un sac de nervi, tot ce pot sa fac dupa experienta asta, si dupa ce am vazut nenumarate plangeri pe net, este sa recomand celor care sunt tentati de vreo oferta IdeaPad, sa renunte la idee si sa-si cumpere altceva, orice altceva...
|
#46
Posted 08 May 2012 - 15:33
ovs, on 8th May 2012, 15:13, said: La mine, dupa ce au trecut cele 15 zile, si am facut cererea pt negatie, au mai durat 12 zile pana sa-mi ajunga efectiv laptopul acasa. Si sunt din Cluj. Iar laptopul a venit mai distrus decat a plecat. Daca la plecare era un laptop de care te puteai folosi cat de cat normal, daca-i cuplai placa video integrata(cea dedicata nu mai functiona, de-asta l-am trimis in service), acum am avut placuta surpriza sa observ ca bateria nu se mai incarca deloc, adica nu mai primeste curent de la incarcator. Plus ca imbinarile par facute prin aruncare de la distanta. A doua surpriza, si mai draguta, este ca doamnei de la magazinul de unde l-am cumparat si unde va trebui sa-l returnez, nu-i place deloc negatia pe care am primit-o. Desi are bifata casuta corecta, si apar codul produsului si codul de trimitere in service, doamna este nemultumita pentru ca nu vede nicio stampila, semnatura, sau un nume. Habar nu am cum o sa-mi rezolv problema, momentan sunt un sac de nervi, tot ce pot sa fac dupa experienta asta, si dupa ce am vazut nenumarate plangeri pe net, este sa recomand celor care sunt tentati de vreo oferta IdeaPad, sa renunte la idee si sa-si cumpere altceva, orice altceva... |
|
#47
Posted 08 May 2012 - 19:00
Se pare ca laptopul meu va parasi Romania cu avionul:)
Locație Data Oră locală Activitate Otopeni, Romania 08.05.2012 18:51 Scanare Export 08.05.2012 12:26 Scanare Preluare Poland 07.05.2012 11:40 Comandă procesată: Pregătită pentru UPS Livrare programată: Miercuri, 09.05.2012, Până la sfârșitul zilei Hmmm, se misca destul de repede cu transportul cei de la UPS. Momentan va trebui sa astept inca 13 zile. |
#48
Posted 08 May 2012 - 20:47
#49
Posted 09 May 2012 - 03:14
priderzaur, on 4th May 2012, 15:12, said: Pai da, dar totusi, daca el nu se deschidea nici pe dracu in patru, cum naiba l-au deschis ei sa-i faca update de bios? N-oi fi eu producator de laptopuri, dar am facut ceva update-uri de bios la viata mea si toate implicau deschiderea pc-ului/laptopului :| Trebuie să fie și alte metode de rezolvare pentru bios. În astfel de cazuri în service-urile specializate probabil se lucrează direct cu cipul bios-ului(cine știe câte metode sunt și aici). Dacă ai observat și la plăcile de bază pentru desktop este specificat că dacă nu îți reușește update-ul și se corupe bios-ul, nu mai poți să reiei procesul de update/rescriere, necesită service. Sper să nu mă înșel. Edited by sochaux, 09 May 2012 - 03:17. |
#50
Posted 09 May 2012 - 07:18
Hmm, probabil e adevarat si ce zici tu. Ma rog, eu nu mai comentez, ma bucur c-a fost gata in ~10 zile. Dar tot stau cu "spaima" ca in astia 2 ani sigur are iar probleme (asta fiind cazul fericit; mai rau e cand iese din garantie).
|
#51
Posted 09 May 2012 - 13:05
Tendress_20, on 8th May 2012, 20:00, said: Se pare ca laptopul meu va parasi Romania cu avionul:) Locație Data Oră locală Activitate Otopeni, Romania 08.05.2012 18:51 Scanare Export 08.05.2012 12:26 Scanare Preluare Poland 07.05.2012 11:40 Comandă procesată: Pregătită pentru UPS Livrare programată: Miercuri, 09.05.2012, Până la sfârșitul zilei Hmmm, se misca destul de repede cu transportul cei de la UPS. Momentan va trebui sa astept inca 13 zile. Si eu am predat unui agent ups laptopul si mi-a dat o hartie. Pe hartia aia e tracking numberul sau ti l-au dat pe mail? Ca vad ca tu stii ce se intampla cu transportul. Thx |
|
#52
Posted 09 May 2012 - 13:07
Ce e pe hartia aia . Asta am folosit si eu.
La mine in oras nu este UPS si ei colaboreaza cu FAN COURIER. A venit curierul de la FAN, a luat el coletul, l-a dus la UPS. Am fost sunat sa mi se spuna asta de cineva de la UPS, care mi-a zis ca e nevoie de-o hartie, s-o lipesc pe colet. Mi-a trimis-o prin mail si-am imprimat-o eu, deci banuiesc ca vorbim de acelasi tip de hartie. Pe aia era trackingul. |
#54
Posted 11 May 2012 - 13:34
Mi-a venit laptopul Sunt si acum uimit de promptitudine si rapiditate. L-am dat pe 8 mai si acum pe 11 mai pe la ora 11-12 era curierul cu el. In cutia originala cum l-am dat doar cu stampile de UPS si Polonia pe el. In rest nici o zgaraietura, nici o amprenta de fapt pe el, si ce e mai important rezolvat Upgrade de bios si atat. Avand in vedere experienta alotora de aici cu ei eu cred ca au intrat mai tare lenovo in ei amentandu-i ca muta service-ul in Romania ) Oricum ceva s-a intamplat in bine. Sincer nici daca-l duceam la service-ul din Ro (care era langa mine pe Matei Basarab in Bucuresti) nu mi-l rezolva asa de repede.
Sunt foarte multumit de service si pana una alta si de laptop (un update de bios e ceva normal nu-l consider defect). Acum sper sa ma tina. Bafta tuturor Edited by costin_c, 11 May 2012 - 13:38. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users