Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Garantie Lenovo V570

- - - - -
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#19
Lenovotech

Lenovotech

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 18.04.2012

View PostRCmake, on 7th April 2012, 17:34, said:

Inca nu am de ce sa fac reclamatie la OPC ... In functie de raspunsul pe care o sa il primesc luni de la ei o sa vad ce o sa fac ....

Ce plange lumea ca au probleme.... multi dintre voi nu includ in discutie faptul ca stii... i-am dat sa bea cafea pe tastatura, l-am mai scapat asa de 2 ori da n-a avut nimik, s-a stins din senin.... dar no worry, se rezolva

#20
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
In 20 februarie 2012 am luat si eu acest laptop pentru un prieten. Desi a fost mega incantat si s-a purtat cu el precum cu un bibelou, acuma 20 min m-a trezit din somn sa-mi spuna ca "NU SE MAI DESCHIDE LAPTOPUL!!!!". Mi-a sarit instant tot somnul, mai ales cand m-am gandit ca e fix aceeasi problema pe care a avut-o si RCmake. Cum ar fi cel mai bine sa procedez? Sun la Lenovo, sun la oktal?

#21
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Uite aici ultima procedura de garantie la Lenovo. Mi se pare extrem de complicata, cu durata mare de solutionare.
Cand am citit procedura deja Lenovo a iesit din lista de posibile achizitii.

Edited by Hansolo, 22 April 2012 - 09:42.


#22
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Intr-adevar, o mizerie. De acuma...n-am de ales, o sa merg maine la colegu asta, iau laptopul si ma pun pe sunat...

#23
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Pune si tu aici te rog experienta, e important de stiu ce si cum se rezolva.
Orice laptop poate avea probleme, important e cum si in cat timp se rezolva.
E interesant daca te obliga sa pastrezi/trimiti in cutia originala (multi dintre noi din motiv de spatiu aruncam cutia), toate cablurile (unii cer asa ceva la garantie), factura originala (oricat de cretina ar fi ideea asta, sunt firme care pretind la garantie originalul facturii nu copia, am avut scandal mare cu unii din motiv ca fiind pe firma factura originala e in contabilitate).

Sfat: suna atat la numarul hotline cat si la Oktal (vad ca au o procedura proprie in care preiau ei in garantie produsele), teoria este extrem de frumoasa insa realitatea poate fi alta. Uneori retailerii nu cumpara de pe canalul oficial (a fost o discutie la o conferinta Intel pe acest subiect de piata gri in care distribuitorii oficiali primeau preturi mai proaste pe canalul oficial decat cei de pe piata gri) si este de aflat care e punctul de vedere al ambelor parti. Preferabil decat telefon ar fi un mail pentru a avea o confirmare scrisa (poate sunt paranoic dar n-as vrea sa fiu in situatia sa vorbesc la telefon cu cineva si apoi sa nu mai recunoasca).

Edited by Hansolo, 22 April 2012 - 11:37.


#24
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Aha. Eu am tot (adica ma rog, tipul asta are tot, ca i-am zis sa pastreze tot ca sa nu fie probleme de vreun fel - evident, mai putin pungulitele si foliile de plastic, ca ar fi ridicol).
Categoric o sa va tin la curent.
Am uitat sa mai zic: mi-a spus prietenul asta al meu ca de fapt nu i-a facut din prima faza asta cu nedeschisu.
S-a trezit, l-a deschis, si a ramas ecranul negru, a pornit doar ventilatorul (ma rog, incet, ca abia se aude) - l-a lasat vreo 2 minute, nu s-a intamplat nimic si a tinut butonul apasat (evident, ce era sa faca?) si s-a inchis. Apoi cand a dat sa-l deschida iar....0 raspuns; nimic nu misca, nimic nu se aprinde.

#25
rick23ro

rick23ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 01.08.2007

View PostHansolo, on 22nd April 2012, 10:40, said:

Uite aici ultima procedura de garantie la Lenovo. Mi se pare extrem de complicata, cu durata mare de solutionare.
Cand am citit procedura deja Lenovo a iesit din lista de posibile achizitii.

Pe utilizatorul final nu il intereseaza procedurile interne legate de garantie, fii sigur ca si ceilalti producatori au niste proceduri apropiate, e totusi vorba de relatii contractuale intre mai multe firme la mijloc, nu se lucreaza pe vorbe.

Legea e aceeasi si pt. lenovo, daca in 15 zile nu ai primit produsul reparat ai dreptul sa ceri banii inapoi.

#26
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postpriderzaur, on 22nd April 2012, 12:32, said:

Aha. Eu am tot (adica ma rog, tipul asta are tot, ca i-am zis sa pastreze tot ca sa nu fie probleme de vreun fel - evident, mai putin pungulitele si foliile de plastic, ca ar fi ridicol).
Categoric o sa va tin la curent.
Am uitat sa mai zic: mi-a spus prietenul asta al meu ca de fapt nu i-a facut din prima faza asta cu nedeschisu.
S-a trezit, l-a deschis, si a ramas ecranul negru, a pornit doar ventilatorul (ma rog, incet, ca abia se aude) - l-a lasat vreo 2 minute, nu s-a intamplat nimic si a tinut butonul apasat (evident, ce era sa faca?) si s-a inchis. Apoi cand a dat sa-l deschida iar....0 raspuns; nimic nu misca, nimic nu se aprinde.
Exact asa am patit si eu. Cand sa il deschid numai ventilatorul se auzea. Am sunat la lenovo, m-a pus sa scot bateria, sa tin apasat pe butonul de pornit 45 secunde sa se descarce complet, si dupa sa pun bateria la loc si sa il pornesc. Dupa asta nici ventilatorul nu se mai auzea... Iar urmatorul sfat a fost sa il pun in cutie, si sa ii zic adresa ca in ziua urmatoare vine curierul sa mi-l ridice.

Eu unul am sunat direct la Lenovo, mi l-au luat stricat, l-au adus stricat, l-am trimis la magazin stricat, si dupa iar balci cu cei de la magazin deoarece singura varianta a lor era sa mi-l schimbe cu un Acer sau sa imi dea banii inapoi in cont,  de aceea am si refuzat categoric. Dupa inca vreo 2 zile de explicat situatia, ca refuz sa iau banii, deoarece eu vreau laptop, dupa ce i-am amenintat cu OPC-ul si ca fac cunoscuta experienta mea cu acel magazin pe internet, mi-au facut un discount de 100 pentru un Dell cu i7, placa video GT 525 albastru, ca sa ma incadrez in acea suma cu care am achizitionat acel Lenovo. Acum pretul la acel Dell e peste 3100 de RON.

Acum nu stiu ce sa zic, cred ca ideal ar fi sa il trimiti la cei de la magazin, si sa il trimita ei mai departe, iar daca nu se rezolva problema laptopul o sa ramana la magazin si vedeti cum faceti. Oricum preturile au urcat, iar in acei bani cu care l-ai luat nu mai gasesti ceva asemanator. Daca nu ma insel tot 2499 RON ai dat pe el, si l-ai luat in aceeasi zi cu mine.

Daca pot sa te mai ajut cu vre-un raspuns la vre-o intrebare trimite-mi un mesaj  :rolleyes:

Edited by RCmake, 26 April 2012 - 12:48.


#27
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Pe 22 februarie am facut comanda. Om fi nimerit noi ceva problematic. Acume e luat deja de Lenovo (de marti). Poate s-o rezolva, cine stie...daca nu, categoric nu voi lua ceva slab. Imi vine greu sa cred ca voi prinde ceva precum acela, dar in cazul in care nu au vreo oferta buna (dell-ul ala e mai performant la procesor, dar ca si materiale exterioare si HDD sta mai prost), macar ceva ca dell-ul tau, voi cere banii inapoi, storno. Si ma orientez spre alte magazine, ca e de unde.

#28
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postpriderzaur, on 26th April 2012, 15:08, said:

Pe 22 februarie am facut comanda. Om fi nimerit noi ceva problematic. Acume e luat deja de Lenovo (de marti). Poate s-o rezolva, cine stie...daca nu, categoric nu voi lua ceva slab. Imi vine greu sa cred ca voi prinde ceva precum acela, dar in cazul in care nu au vreo oferta buna (dell-ul ala e mai performant la procesor, dar ca si materiale exterioare si HDD sta mai prost), macar ceva ca dell-ul tau, voi cere banii inapoi, storno. Si ma orientez spre alte magazine, ca e de unde.
Banii tii dau inapoi fara probleme  :rolleyes: . Problema e ce mai gasesti in banii astia  :naughty: .

#29
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
A venit azi. Cutia schimbata (dar stiam ca asta o sa se intample; mi-au spus ca nu conteaza in ce-l trimit si sa trimit doar laptopul si incarcatorul, deoarece restul se va arunca; nu e nevoie de hartii, certificate, ei au in baza de date, e ok), dar laptopul asigurat oricum inauntru.
Ce scria pe fisa: bifat in dreptul la BIOS UPGRADE, bifat in dreptul ZGARIETURI VIZIBILE (wtf? - probabil din cauza ca se vedeau urme subtile pe suruburile de la hdd si memorie, da' nu stiu cum ar trebui umblat ca sa nu se vada, e stupid) si ca defect era ceva cu "DISCHARGE FAILURE HW/SW inca ceva ce nu am inteles". In fine, laptopul functioneaza ca la inceput, aparent nu i-au inlocuit nimic. Nu prea inteleg cum i-au facut update de bios cand el nu pornea DELOC, nu inteleg ce legatura are update-ul de bios cu problema asta...din pacate nu ma uitasem inainte la versiunea de bios, n-am cum sa verific ca de aici era buba.

#30
Abishoiu

Abishoiu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.05.2012

View Postrick23ro, on 4th April 2012, 21:02, said:

Hmm, posibil sa fie un lot cu probleme la acest model. Incercati sa va cereti banii si luati alt model, incercati seria Z.
_
Eu am z570 l-am luat ieri. A mers o Zi si azi nu se mai aprinde. Nici un led Nimic.nici macar nu l-am luat din Romania.o sigura data l-am aprins cand am instalat win.

#31
costin_c

costin_c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 04.05.2012

View Postpriderzaur, on 3rd May 2012, 14:20, said:

A venit azi. Cutia schimbata (dar stiam ca asta o sa se intample; mi-au spus ca nu conteaza in ce-l trimit si sa trimit doar laptopul si incarcatorul, deoarece restul se va arunca; nu e nevoie de hartii, certificate, ei au in baza de date, e ok), dar laptopul asigurat oricum inauntru.
Ce scria pe fisa: bifat in dreptul la BIOS UPGRADE, bifat in dreptul ZGARIETURI VIZIBILE (wtf? - probabil din cauza ca se vedeau urme subtile pe suruburile de la hdd si memorie, da' nu stiu cum ar trebui umblat ca sa nu se vada, e stupid) si ca defect era ceva cu "DISCHARGE FAILURE HW/SW inca ceva ce nu am inteles". In fine, laptopul functioneaza ca la inceput, aparent nu i-au inlocuit nimic. Nu prea inteleg cum i-au facut update de bios cand el nu pornea DELOC, nu inteleg ce legatura are update-ul de bios cu problema asta...din pacate nu ma uitasem inainte la versiunea de bios, n-am cum sa verific ca de aici era buba.

Si eu am aceeasi problema ca voi (ca prietenul tau). Acum sunt la faza recuperat date personale de pe HDD. Ti-au formatat HDD? Pt un update de bios nu ar fi necesar dar cu astia din service nu se stie niciodata. Cat timp a stat in service? A venit cu zgaraieturi mai multe decat cele pe care le-a avut? Eu ma gandesc sa ma duc la lenovo romania si sa fac poze laptopului cu ei de fata si sa consemnam fiecare zgaraietura (care nu exista) ca sa nu am probleme ca vine raschetat.

Multumesc

#32
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
A venit intact. Singurele "zgarieturi" sunt acele mici urme de la suruburi, pe care le-am facut eu cand i-am mai pus 4GB memorie RAM. Si sunt asa idioate suruburile ca mi se pare imposibil sa nu le "marchezi" putin. De HDD nu s-au atins, desi mi-au spus ca daca e de la hard o sa se piarda datele. N-avea cum sa fie de la HDD, o data ce nu se deschidea, nu mi-as face probleme pentru asta.
Ah, laptopul nu e solutionat aici. E trimis in Polonia.
Ia si suna la ei, e un nr de telefon pt Ideapad-uri, alegi 1 (parca) si vorbesti cu un operator. Te pune el sa incerci sa-i faci un discharge, sa tii apasat 30-40 secunde pe butonul power, sa incerci dupa sa-l pornesti. Colegu asta a meu nu avea nimic important pe el si nu am stat sa-i fac backup.

Edited by priderzaur, 04 May 2012 - 09:39.


#33
costin_c

costin_c

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 04.05.2012
Stiu ca service-ul s-a mutat in PL. Pt ca am sunat unde zici tu inainte sa vad acest topic. Insa de 2 zile ma chinui sa-mi transfer datele pe alt HDD portabil. Si pb e ca am un soft care are o BD cu inregistrari pe care nu vreau sa le pierd. Si nu stiu care si unde e aceea BD. Am scris la producatorul softului si astept sa-mi raspunda. Sper sa recuperez BD caci e importanta si apoi il trimit.
Nu mi-ai zis cat a durat toata tarasenia. Sa inteleg totusi ca nu a durat mai mult de 15 zile. Nici eu nu as vrea sa schimb laptopul pt ca la banii dati pe el nu mai gasesc asa configuratie (i5, 8gb ram, 750 gb hdd, nvidia 540m 2gb ram) si in plus arata si f bine.

#34
ovs

ovs

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.12.2006
Celor care au trimis laptopurile in garantie, le spun: pregatiti-va sa asteptati mult si bine. La mine azi se implineste o luna de cand am trimis laptopul in service, si abia acum a plecat inapoi spre mine de la service-ul Jabil din Bydoszcz, Polonia, estimandu-se ca va ajunge "luni-marti". Bineinteles, a plecat inapoi la fel de stricat cum l-am trimis, numai ca impreuna cu o negatie care imi va permite (sper) sa-l inlocuiesc cu un altul, sau sa imi iau banii inapoi. Inainte sa-l trimit, cei de la Lenovo Support ma asigurau ca in 15 zile maxim o sa fie perfect functional, la mine pe birou, insa dupa ce a ajuns in Polonia mi s-a comunicat ca, cel mai probabil, defectiunea se va rezolva pe la sfarsitul lunii iunie din cauza crizei de piese prin care trec. Cam revoltator, nu ?

In octombrie anul trecut, am cumparat un Lenovo Y560, care mi-a fost livrat intr-o cutie deteriorata, cu 2 Gb RAM, in loc de 4, cum era trecut in oferta, si cu placa video dedicata nefunctionala. La acea vreme, era un service autorizat Lenovo in Cluj, la care am fost indrumat de catre cei de la Support. Problema a fost rezolvata in circa o  saptamana, prin inlocuirea placii de baza (pe care e fizic integrata placa dedicata) si fixarea corespunzatoare a placutei de memorie uitata pe jumatate in afara soclului de chinezul de la linia de asamblare, sau sarita de la locul ei in urma socului care a deteriorat si cutia. Mentionez ca pe atunci nu eram la curent cu legislatia privind posibilitatea returnarii produselor cumparate online, in termen de 30 de zile, iar cei la magazin m-au pasat celor de la Support, si acestia la randul lor celor de la service-ul din Cluj.

Reparatia celor de la service a tinut pana exact acum o luna, cand pe display au inceput sa-mi apara artefacte, apoi ecran albastru, si in cele din urma ecran negru :)) , adica placa video isi daduse obstescul sfarsit din nou, si nu mai trimitea nicio urma de semnal spre display. Inainte sa sun la Support si sa aflu noile conditii de acordare a garantiei, despre trimiterea obligatorie la service-ul din Polonia etc, am sunat direct la service-ul din Cluj, moment in care am aflat cu tristete ca nu ei se mai ocupa de garantii, si, intr-un acces de sinceritate al domnului care mi-a raspuns la telefon, urmatoarele: "ThinkPad-urile is foarte bune, dar si dai o gramada de bani pe ele, Edge-urile nu-s stralucite, maxim acceptabile, dar IdeaPad e o serie de tot c%^atul din punct de vedere al fiabilitatii".

In rest, ce sa mai zic ?! Dupa atata tevatura si dupa ce am vazut ca suntem atatia care avem probleme cu ele, nu as recomanda laptop-urile astea nici dusmanilor. In plus, garantia e de toata jena, cu trimisul pana in Polonia, la mult laudatul service, care e in criza de piese pana la vara. De altfel as recomanda celor de la Lenovo sa nu mai dea termene in zile, ci in anotimpuri, ar fi mai realist. Desi nu-mi sta in fire, in urma celor intamplate am decis sa-mi fac iarna car si vara sanie, si, in asteptarea sosirii laptopului stricat, am inceput sa ma interesez la magazinul de unde l-am cumparat despre cum vor decurge lucrurile cand il voi returna. I-am cerut doamnei sa-mi spuna verde-n fata adevarul si am intrebat-o ce se va intampla in cazul in care imi doresc banii inapoi, si ce se va intampla in cazul in care mai pun eu niste bani peste valoarea de cumparare a laptopului returnat, si imi cumpar altul. Daca doresc banii inapoi, "va trebui sa trimiteti laptopul prin curier, iar apoi sa asteptati sa ne interesam si noi la producator cum ne recuperam pierderea, apoi ne dati un cont curent, iar noi in maxim 30 de zile va vom vira suma", iar daca aleg a doua varianta "veniti cu el la sediul nostru, platiti diferenta si plecati cu celalalt laptop".

Happy joy ! Mai ziceti si voi...

#35
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Baieti, eu ma vad fericit tare, dupa ce citesc ce ziceti voi. Mna, ma bucur ca s-a rezolvat prin "upgrade bios" si mi-a venit inapoi in sub 2 saptamani; eu am luat legatura cu Lenovo luni (23 aprilie), marti(24) m-a sunat o doamna de la UPS sa-mi spuna ca trebuie o hartie prinsa de colet, mi-a trimis-o prin mail, am printat-o, am pus-o intr-o folie pe care am lipit-o cu banda scoci (sau cum s-o scrie) de cutie si gata...nu am mai fost sunat, anuntat cu nimic. Dar am intrat eu joia aia pe UPS, am intrat la tracking si mi-am vazut comanda. De joi, 26 aprilie, trackingul a ramas asa cum il vedeti in atasament. Nu stiu cu ce l-au dus ei in polonia, dar probabil cu avionul ( odata ce vad pe acolo Otopeni, apoi Germania...). Cert e ca in 2 zile a ajuns la service in Bydgoszcz, in cateva ore l-au rezolvat si a si fost returnat. Trackingul returnarii nu mai e contorizat nicaieri se pare...POATE totusi e alt tracking pentru trimiterea inapoi, dar nu mai am cutia aia la indemana sa verific. Oricum s-a rezolvat dubios de repede, poate acuma aveau piesele alea problematice. Doua zile a luat sa ajunga in polonia, dar inapoi la mine a ajuns in vineri-luni-marti-miercuri-joi (5 zile, ca nu pun sambata si duminica).

Attached Files


Edited by priderzaur, 04 May 2012 - 13:19.


#36
ovs

ovs

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.12.2006

View Postpriderzaur, on 4th May 2012, 14:19, said:

Baieti, eu ma vad fericit tare, dupa ce citesc ce ziceti voi. Mna, ma bucur ca s-a rezolvat prin "upgrade bios" si mi-a venit inapoi in sub 2 saptamani; eu am luat legatura cu Lenovo luni (23 aprilie), marti(24) m-a sunat o doamna de la UPS sa-mi spuna ca trebuie o hartie prinsa de colet, mi-a trimis-o prin mail, am printat-o, am pus-o intr-o folie pe care am lipit-o cu banda scoci (sau cum s-o scrie) de cutie si gata...nu am mai fost sunat, anuntat cu nimic. Dar am intrat eu joia aia pe UPS, am intrat la tracking si mi-am vazut comanda. De joi, 26 aprilie, trackingul a ramas asa cum il vedeti in atasament. Nu stiu cu ce l-au dus ei in polonia, dar probabil cu avionul ( odata ce vad pe acolo Otopeni, apoi Germania...). Cert e ca in 2 zile a ajuns la service in Bydgoszcz, in cateva ore l-au rezolvat si a si fost returnat. Trackingul returnarii nu mai e contorizat nicaieri se pare...POATE totusi e alt tracking pentru trimiterea inapoi, dar nu mai am cutia aia la indemana sa verific. Oricum s-a rezolvat dubios de repede, poate acuma aveau piesele alea problematice. Doua zile a luat sa ajunga in polonia, dar inapoi la mine a ajuns in vineri-luni-marti-miercuri-joi (5 zile, ca nu pun sambata si duminica).
Ai avut tu o defectiune cu noroc, daca se poate spune asa. Update-ul de BIOS nu implica nimic hardware, nu se schimba nicio componenta, e doar o chestiune soft, care se rezolva in cateva minute.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate