Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Garantie Lenovo V570
Last Updated: Jan 25 2013 11:16, Started by
RCmake
, Mar 20 2012 08:41
·
0
#1
Posted 20 March 2012 - 08:41
Acum mai putin de o luna mi-am luat acest laptop, iar ieri a murit. Pur si simplu nu mai porneste. Am sunat la Service Lenovo si in doua zile au zis ca vin sa il ridice.
Intrebarea mea este urmatoarea: - este vre-o problema daca sunt 4G de ram in plus pe el??? Au fost primiti cadou de la magazinul de unde l-am luat, tot ei montandu-i desigur cu acceptul meu. Stiu ca trebuie sa il intreb pe cel de la service, dar numai gandul la ram nu mi-a fost. Ce e de facut? |
#3
Posted 20 March 2012 - 16:47
Cei de la lenovo nu au service in Romania ??? Cel putin pe al meu il duc in Polonia
|
#4
Posted 30 March 2012 - 05:54
#5
Posted 02 April 2012 - 12:13
alex7905, on 30th March 2012, 06:54, said: Te rog sa ne ti la curent cu remedierea problemei, nu de alta dar sunt tare curios daca se rezolva problema in 15 zile. |
#6
Posted 03 April 2012 - 18:23
Azi m-au sunat cei de la lenovo sa imi spuna ca mai dureaza pana pe 21-22 aprilie pana fac rost cei de la servici de piesa stricata, si daca doresc sa mai astept dat fiind faptul ca depasesc cu mult acel termen de 15 zile in care ar trebui sa mi-l repare. Le-am zis ca nu sunt dispus sa astept atat, iar in cazul asta cica laptopul o sa vina inapoi tot asa cum l-am trimis, cu o negatie sau ceva de genu, prin care atesta ca unealta a fost in service si nu a putut fi reparata in acea perioada, iar eu dupa aceea sa merg cu laptopul si cu acel raspuns de la ei, la magazinul de unde l-am luat si de acolo sa imi iau alt laptop sau sa imi primesc banii inapoi.
Dat fiind faptul ca la aceasta ora cei de la oktal au terminat programul si nu am cum sa vorbesc cu ei, a ramas ca maine sa vin cu un raspuns. Voi ce parere aveti? Sunt sanse ca cei de la oktal sa imi puna bete in roata si sa nu imi schimbe laptopul eventual, sau sa nu imi restituie toti banii inapoi? Deoarece imi este greu sa cred, ca din moment ce s-a stricat laptopul dupa mai putin de o luna, sa nu recidiveze cu alte probleme, dupa ce o sa fie reparat. Voi ce ati face in locul meu? |
#7
Posted 03 April 2012 - 20:21
Vorbeste cu ei, vezi ce zic. Daca se fofileaza ai 2 variante: astepti totusi sau te certi cu ei si mergi cu ANPC-ul pe capul lor. Pana la urma probabil o sa iti dea banii, dar posibil sa trebuiasca sa te tii de ei.
Si eu am un prieten care a luat acel tip de laptop, sper sa nu aiba probleme. |
#8
Posted 03 April 2012 - 21:40
Da un telefon la magazin si daca nu rezolvi suna la OPC. Daca au trecut 15 zile primesti banii inapoi, asa zice legea, nu te mai targui cu ei. Ia-ti banii si cumpara alt laptop nou.
|
#9
Posted 04 April 2012 - 16:40
RCmake, on 20th March 2012, 09:41, said: Acum mai putin de o luna mi-am luat acest laptop, iar ieri a murit. Pur si simplu nu mai porneste. Am sunat la Service Lenovo si in doua zile au zis ca vin sa il ridice. Intrebarea mea este urmatoarea: - este vre-o problema daca sunt 4G de ram in plus pe el??? Au fost primiti cadou de la magazinul de unde l-am luat, tot ei montandu-i desigur cu acceptul meu. Stiu ca trebuie sa il intreb pe cel de la service, dar numai gandul la ram nu mi-a fost. Ce e de facut? salut RCmake...am exact aceasi problema..mi-am cumparat acest model de laptop acu 1 luna jumate iar intr-o zi nu a mai pornit deloc..am sunat la garantie mi-au facut cere de chemare in garantie....dupa 5 zile nu a venit curieru am sunat iar, au zis ca a fost o problema cu sistemul de la firma de curierat si mi-au facut o alta chemare iar a doua zi curieru a venit si mi-a ridicat laptopul.Acum astept deja de alte 5 zile dar nu am primti nici o noutate de la ei. Maine sun sa intreb ce se intampla. |
#10
Posted 04 April 2012 - 20:02
Hmm, posibil sa fie un lot cu probleme la acest model. Incercati sa va cereti banii si luati alt model, incercati seria Z.
|
|
#11
Posted 05 April 2012 - 15:19
calinush19, on 4th April 2012, 17:40, said: salut RCmake...am exact aceasi problema..mi-am cumparat acest model de laptop acu 1 luna jumate iar intr-o zi nu a mai pornit deloc..am sunat la garantie mi-au facut cere de chemare in garantie....dupa 5 zile nu a venit curieru am sunat iar, au zis ca a fost o problema cu sistemul de la firma de curierat si mi-au facut o alta chemare iar a doua zi curieru a venit si mi-a ridicat laptopul.Acum astept deja de alte 5 zile dar nu am primti nici o noutate de la ei. Maine sun sa intreb ce se intampla. rick23ro, on 4th April 2012, 21:02, said: Hmm, posibil sa fie un lot cu probleme la acest model. Incercati sa va cereti banii si luati alt model, incercati seria Z. |
#12
Posted 05 April 2012 - 15:56
RCmake, on 5th April 2012, 16:19, said: O sa primesti un raspuns peste 10 zile ... Desi ma tem ca o sa fie acelasi deznodamant ca la mine... Am mai vazut exact aceasi problema la acelasi laptop, postata pe un alt forum. Deci e posibil sa fie ce zici tu... In orice caz, daca e sa imi iau alt laptop nu imi mai trebuie lenovo... O sa ma reorientez spre un Asus sau Dell. Daca nu sa imi dea banii inapoi... O sa vad ce zic cei de la magazin cand o sa imi vina laptopul acasa. Eu l-am achizitionat de pe Cel.ro, sper sa nu fie probleme cand o sa le cer banii inapoi pentru ca asta o sa fac, nu imi mai trebuie nimic de la ei. |
#13
Posted 05 April 2012 - 18:05
calinush19, on 5th April 2012, 16:56, said: Eu l-am achizitionat de pe Cel.ro, sper sa nu fie probleme cand o sa le cer banii inapoi pentru ca asta o sa fac, nu imi mai trebuie nimic de la ei. |
#14
Posted 05 April 2012 - 21:43
Intr-adevar, magazinu nu are nicio vina. Poti cumpara linistit de la ei in continuare. De asemenea lenovo e firma foarte buna, daca un furnizor le-a dat un lot prost de componente asta e, iei alt model si gata.
@RCmake adica tu ai de gand sa astepti inca 2 sapt? Pentru ce ai face asa ceva? Time is money, cum zice americanul, si nu zice degeaba. Ca sa nu mai spun ca vei primi un produs in care s-a umblat masiv, a fost desfacut bucati si cine stie cata grija au avut la asamblare. Edited by rick23ro, 05 April 2012 - 21:47. |
#15
Posted 06 April 2012 - 06:47
rick23ro, on 5th April 2012, 22:43, said: @RCmake adica tu ai de gand sa astepti inca 2 sapt? Pentru ce ai face asa ceva? Time is money, cum zice americanul, si nu zice degeaba. Ca sa nu mai spun ca vei primi un produs in care s-a umblat masiv, a fost desfacut bucati si cine stie cata grija au avut la asamblare. |
|
#16
Posted 07 April 2012 - 11:16
Laptopul a ajuns la mine in cele din urma.
Pe foaia cu informatiile despre reparatii sunt bifate 2 chestii, ca are zgarieturi vizibile si ca laptopul este autorizat pentru inlocuire. Problema e ca nu am idee de unde au scos acele zgarieturi vizibile deoarece laptopul in acea luna cat a functionat a stat intr-un singur loc iar eu nu am vazut nici o zgarietura cand l-am impachetat. In fine... poate chestia asta sa influenteze in vre-un sens inlocuirea laptopului??? Sau o alta intrebare ar fi daca a dus cineva laptopul in garantie, iar pe acea foaie sa nu fie trecut ca are zgarieturi vizibile??? O alta problema ar fi ca mi-au schimbat ambalajul original de la laptop, pur si simplu a venit ambalat in alta cutie cu logo-ul firmei care l-a dus in Polonia, mai exact UPS. Astazi, precum si miercuri, dupa ce m-au sunat cei de la lenovo sa imi spuna ca nu s-a rezolvat problema, cand i-am sunat la cei de la Oktal de pe numarul meu de telefon nu au raspuns, iar cand am sunat de pe un alt numar de telefon azi, au raspuns imediat. Nu mi se pare normal ceea ce se intampla acolo, iar acea doamna de la telefon mi-a comunicat ca ea nu are cu ce sa ma ajute, deoarece ar trebui sa imi faca legatura cu cei de la service, iar ei nu lucreaza sambata. I-am zis ca a fost in service, deci cei de la service-ul de la oktal, nu au cu ce sa ma ajute, pur si simplu trebuie sa vina sa imi ridice laptopul si sa il inlocuiasca sau sa imi de-a banii inapoi. Pana la urma a ramas ca o sa ma sune ei luni, dupa ce le-am dat numarul de telefon de la care refuza sa raspunda. In fine,luni dimineata daca nu se rezolva problema am sa fac o reclamatie. Ce parere aveti??? Am atasat si acea foaie cu informatiile despre reparatii... Attached Files |
#17
Posted 07 April 2012 - 15:53
RCmake, on 7th April 2012, 12:16, said: Laptopul a ajuns la mine in cele din urma. Pe foaia cu informatiile despre reparatii sunt bifate 2 chestii, ca are zgarieturi vizibile si ca laptopul este autorizat pentru inlocuire. Problema e ca nu am idee de unde au scos acele zgarieturi vizibile deoarece laptopul in acea luna cat a functionat a stat intr-un singur loc iar eu nu am vazut nici o zgarietura cand l-am impachetat. In fine... poate chestia asta sa influenteze in vre-un sens inlocuirea laptopului??? Sau o alta intrebare ar fi daca a dus cineva laptopul in garantie, iar pe acea foaie sa nu fie trecut ca are zgarieturi vizibile??? O alta problema ar fi ca mi-au schimbat ambalajul original de la laptop, pur si simplu a venit ambalat in alta cutie cu logo-ul firmei care l-a dus in Polonia, mai exact UPS. Astazi, precum si miercuri, dupa ce m-au sunat cei de la lenovo sa imi spuna ca nu s-a rezolvat problema, cand i-am sunat la cei de la Oktal de pe numarul meu de telefon nu au raspuns, iar cand am sunat de pe un alt numar de telefon azi, au raspuns imediat. Nu mi se pare normal ceea ce se intampla acolo, iar acea doamna de la telefon mi-a comunicat ca ea nu are cu ce sa ma ajute, deoarece ar trebui sa imi faca legatura cu cei de la service, iar ei nu lucreaza sambata. I-am zis ca a fost in service, deci cei de la service-ul de la oktal, nu au cu ce sa ma ajute, pur si simplu trebuie sa vina sa imi ridice laptopul si sa il inlocuiasca sau sa imi de-a banii inapoi. Pana la urma a ramas ca o sa ma sune ei luni, dupa ce le-am dat numarul de telefon de la care refuza sa raspunda. In fine,luni dimineata daca nu se rezolva problema am sa fac o reclamatie. Ce parere aveti??? Am atasat si acea foaie cu informatiile despre reparatii... Pe mine inca nu m-au sunat cei de la service de la Lenovo.Oricum eu deja am luat legatura cu avocatul,i-am explicat ce se intampla si a zis ca daca trec cele 15 zile si nu imi e reparat o sa facem o notificare la cel.ro...a zis si el ca oricum nu o sa sara cei de la cel.ro sa mi returneze banii asa usor, deci insista si fa reclamatie la OPC. |
#18
Posted 07 April 2012 - 16:34
calinush19, on 7th April 2012, 16:53, said: Pe mine inca nu m-au sunat cei de la service de la Lenovo.Oricum eu deja am luat legatura cu avocatul,i-am explicat ce se intampla si a zis ca daca trec cele 15 zile si nu imi e reparat o sa facem o notificare la cel.ro...a zis si el ca oricum nu o sa sara cei de la cel.ro sa mi returneze banii asa usor, deci insista si fa reclamatie la OPC. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users