Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Asigurare medicala - student

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
zts13

zts13

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 25.05.2010
Buna ziua,
Am 21 de ani si sunt studenta la zi,insa cand am fost la medicul de familie sa imi dea o trimitere pentru a imi face niste analize privind calciul si chestii de genul mi-a spus ca eu nu sunt asigurata,ca trebuie sa ma duc sa platesc asigurari eu personal inclusiv din urma de cand implinisem 18 ani.Toti prietenii mei (care desigur au alti medici de familie) mi-au spus ca nu e normal asa ceva,pentru ca pana implinesc 26 de ani voi beneficia de asigurarea mamei,mai ales ca sunt studenta la zi deci se subintelege ca nu muncesc nicaieri.Am trimis un mail si la casmb unde o doamna foarte amabila si prompta mi-a raspuns la fel,ca pana fac varsta de 26 de ani beneficiez de asigurarea mamei.Mentionez ca nu sunt genul care merge foarte des la medicul de familie,cel putin de aproape 2 ani de cand mi-a zis ca nu beneficiez de asigurare nu am mai apelat la cabinetul ei,iar inainte de asta mergeam de 2 ori pe an pentru vreo adeverinta.Sper sa ma lamuriti cum sta treaba pentru ca ma gandesc ca doamne fereste voi avea nevoie de un medic de familie la un moment dat ...
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

#2
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001

Quote