Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Clauze minime obligatorii in contractele telecom incepand cu 25 februarie 2012
Last Updated: Jan 22 2015 20:38, Started by
RODigitalum-megafanro
, Feb 26 2012 15:16
·
0
#1
Posted 26 February 2012 - 15:16
Clauze minime obligatorii in contractele telecom incepand cu 25 februarie 2012: Clientii trebuie sa poata opta si pentru contracte de cel mult 12 luni/ Vitezele de internet trebuie mentionate in contracte si pe saiturile furnizorilor. Autoritatea a anuntat joi ca potrivit noilor dispozitii legale durata maxima initiala a contractelor incheiate cu utilizatorii finali persoane fizice nu mai poate depasi 24 de luni. Furnizorii au obligatia de a le oferi consumatorilor si posibilitatea de a beneficia de servicii pentru o durata contractuala de cel mult 12 luni, astfel incat acestia sa poata alege oferta care se potriveste cel mai bine nevoilor lor. Totodata, in cazul in care utilizatorii finali persoane juridice doresc sa beneficieze de servicii de comunicatii electronice in conditiile oferite consumatorilor, furnizorii au obligatia sa dea curs solicitarilor acestora. In ceea ce priveste clauzele contractuale, potrivit noilor reglementari, operatorii au obligatia de a include in contracte, printre altele, restrictiile pe care le impun in ceea ce priveste utilizarea echipamentului terminal, categoriile de masuri pe care le pot lua in cazul aparitiei unor incidente sau amenintari de securitate, precum si informatii privind procedurile de gestionare a traficului in scopul de a evita congestionarea retelei. "Aceste informatii vor permite abonatilor, de exemplu, sa afle daca furnizorul le va restrictiona accesul catre anumite saituri sau aplicatii de pe internet, daca le va coda telefonul in reteaua sa sau daca le va limita viteza de transfer dupa atingerea unui anumit volum al traficului. In cazul incidentelor sau amenintarilor de securitate, furnizorii trebuie sa prevada in contract tipul de actiune pe care ar putea sa o intreprinda si impactul acesteia asupra continuitatii furnizarii retelelor si serviciilor la un nivel normal (de exemplu: limitare, restrictionare sau intrerupere a serviciului), precum si conditiile in care se vor produce aceste restrictionari", se arata in comunicatul autoritatii. In afara acestor noi clauze, contractele trebuie sa contina, ca si pana acum, datele de identificare a furnizorului, serviciile oferite, calitatea asigurata, tarifele si modul de aplicare a acestora, modalitatea de obtinere a informatiilor la zi privind tarifele, termenul de conectare initiala, tipurile de servicii de asistenta tehnica oferite, durata contractului, conditiile de reinnoire si incetare a contractului, informatii privind suspendarea serviciului, despagubirile in cazul nerespectarii clauzelor contractuale si procedura de solutionare a litigiilor. Mai multe informatii despre ce trebuie sa contina contractele incheiate cu utilizatorii finali sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii, aici. Contractele incheiate pentru furnizarea de servicii de acces la internet trebuie sa contina clauze referitoare la parametri de calitate precum: viteza nominala/maxima de transfer a datelor, viteza minim garantata, daca este cazul, intarzierea si variatia intarzierii de transfer, rata pierderii de pachete, termenul de la care va incepe furnizarea accesului la internet, exprimat in zile calendaristice, precum si termenele de remediere a deranjamentelor si de solutionare a reclamatiilor utilizatorilor, exprimate in ore. Furnizorii vor publica trimestrial pe paginile lor de internet valorile acestor parametri, prima raportare urmand sa aiba loc la data de 25 aprilie 2012. Mai multe informatii cu privire la parametrii de calitate aferenti serviciului de acces la internet, aici. Conform ANCOM, aceste modificari se aplica atat contractelor incheiate incepand cu data de 25 februarie 2012, cat si contractelor aflate in derulare, furnizorii avand obligatia de a le modifica, precum si de a informa abonatii despre acest lucru. Avand in vedere ca aceste modificari sunt impuse de prevederile legale, iar nu o manifestare de vointa a furnizorilor in sensul modificarii unilaterale a clauzelor contractuale, utilizatorii aflati in perioada minima contractuala nu vor putea invoca aceste modificari pentru a solicita rezilierea contractului fara plata penalitatilor agreate. Autoritatea poate sanctiona furnizorii de servicii de comunicatii electronice pentru neincluderea in contracte a acestor clauze minime obligatorii si poate solutiona litigiile nerezolvate pe cale amiabila dintre utilizatori si furnizori pentru nerespectarea acestor clauze. Pentru solutionarea acestor litigii, utilizatorii se pot adresa ANCOM. Noile prevederi sunt cuprinse in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, act normativ care stabileste cadrul aplicabil la nivel national in domeniul comunicatiilor electronice. Actul normativ a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 27 decembrie 2011. Sursa: http://economie.hotn...ile-furnizo.htm |
#2
Posted 26 February 2012 - 20:57
Se schimbă contractele de telefonie mobilă! Conform noului cadru legal din domeniul telecom, adoptat în scopul protecției consumatorilor, durata maximă inițială a contractelor încheiate cu utilizatorii finali persoane fizice nu mai poate depăși 24 de luni. Furnizorii au obligația de a le oferi consumatorilor și posibilitatea de a beneficia de servicii pentru o durată contractuală de cel mult 12 luni, astfel încât aceștia să poată alege oferta care se potrivește cel mai bine nevoilor lor. Totodată, în cazul în care utilizatorii finali persoane juridice doresc să beneficieze de servicii de comunicații electronice în condițiile oferite consumatorilor, furnizorii au obligația să dea curs solicitărilor acestora. În ceea ce privește clauzele contractuale, potrivit noilor reglementări, operatorii au obligația de a include în contracte, printre altele, restricțiile pe care le impun în ceea ce privește utilizarea echipamentului terminal, categoriile de măsuri pe care le pot lua în cazul apariției unor incidente sau amenințări de securitate, precum și informații privind procedurile de gestionare a traficului în scopul de a evita congestionarea rețelei. Publicitate Aceste informații vor permite abonaților, de exemplu, să afle dacă furnizorul le va restricționa accesul către anumite saituri sau aplicații de pe internet, dacă le va coda telefonul în rețeaua sa sau dacă le va limita viteza de transfer după atingerea unui anumit volum al traficului. În cazul incidentelor sau amenințărilor de securitate, furnizorii trebuie să prevadă în contract tipul de acțiune pe care ar putea să o întreprindă și impactul acesteia asupra continuității furnizării rețelelor și serviciilor la un nivel normal (de exemplu: limitare, restricționare sau întrerupere a serviciului), precum și condițiile în care se vor produce aceste restricționări. În afara acestor noi clauze, contractele trebuie să conțină, ca și până acum, datele de identificare a furnizorului, serviciile oferite, calitatea asigurată, tarifele și modul de aplicare a acestora, modalitatea de obținere a informațiilor la zi privind tarifele, termenul de conectare inițială, tipurile de servicii de asistență tehnică oferite, durata contractului, condițiile de reînnoire și încetare a contractului, informații privind suspendarea serviciului, despăgubirile în cazul nerespectării clauzelor contractuale și procedura de soluționare a litigiilor. Mai multe informații despre ce trebuie să conțină contractele încheiate cu utilizatorii finali sunt publicate pe pagina de internet a ANCOM, aici. În plus, potrivit reglementărilor ANCOM, contractele încheiate pentru furnizarea de servicii de acces la internet trebuie să conțină clauze referitoare la parametri de calitate precum: viteza nominală/maximă de transfer a datelor, viteza minim garantată, dacă este cazul, întârzierea și variația întârzierii de transfer, rata pierderii de pachete, termenul de la care va începe furnizarea accesului la internet, exprimat în zile calendaristice, precum și termenele de remediere a deranjamentelor și de soluționare a reclamațiilor utilizatorilor, exprimate în ore. Furnizorii vor publica trimestrial pe paginile lor de internet valorile acestor parametri, prima raportare urmând să aibă loc la data de 25 aprilie 2012. Mai multe informații cu privire la parametrii de calitate aferenți serviciului de acces la internet, aici. Modificările se aplică atât contractelor încheiate începând cu 25 februarie 2012, cât și contractelor aflate în derulare, furnizorii având obligația de a le modifica, precum și de a informa abonații despre acest lucru. Prin noul cadru legislativ, ANCOM a preluat atribuțiile de monitorizare și control și asupra contractelor încheiate la distanță între furnizorii de servicii de comunicații electronice și utilizatori. Contractele la distanță sunt acele contracte încheiate exclusiv printr-unul sau mai multe mijloace de comunicație la distanță care nu necesită prezența fizică simultană a celor două părți (de regulă, telefon sau e-mail). Mai multe informații privind încheierea sau denunțarea contractelor la distanță pot fi accesate aici. De asemenea, ANCOM va putea lua măsuri specifice, acolo unde este cazul, pentru a asigura accesul și posibilitatea utilizatorilor finali cu dizabilități de a beneficia de servicii de comunicații electronice adaptate nevoilor lor și în condiții echivalente celor de care beneficiază ceilalți utilizatori finali. Pentru a identifica aceste măsuri, ANCOM a comandat un studiu de piață care să arate care este gradul de utilizare a serviciilor de comunicații electronice în rândul persoanelor cu dizabilități, principalale dificultăți cu care se confruntă acestea în achiziționarea și utilizarea serviciilor, precum și propunerile lor cu privire la îmbunătățirea situației de fapt, în baza experienței proprii. ANCOM poate sancționa furnizorii de servicii de comunicații electronice pentru neincluderea în contracte a acestor clauze minime obligatorii și poate soluționa litigiile nerezolvate pe cale amiabilă dintre utilizatori și furnizori pentru nerespectarea acestor clauze. Pentru soluționarea acestor litigii, utilizatorii se pot adresa ANCOM. Sursa: http://www.chip.ro/s...elefonie-mobila Edited by megafanro, 26 February 2012 - 20:58. |
#3
Posted 14 March 2012 - 00:12
Un contract modificat dupa data de 25 februarie de la firma rcs-rds poti posta te rog ? Pentru fiberlink 1 si fiberlink 2 m-ar interesa foarte mult. Mersi.
|
#5
Posted 05 April 2012 - 14:23
Nu se specifica pe nicaieri ce viteze minime poti sa ai pe fiberlink 1 sau 2, ce scrie acolo e o abureala a ochelarilor celor care le utilizeaza servicile.
|
#6
Posted 29 November 2013 - 15:46
După atâta timp s-a modificat contractul în sensul celor solicitate de ANCOM la vreo companie?
|
#7
Posted 22 January 2015 - 20:38
Au dreptu cei de la top factoring sa ma dea in judecata daca am restanta la cosmote???
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users