Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Scoala De Soferi Teo
Last Updated: Jul 19 2019 19:41, Started by
*cipu
, Oct 19 2005 08:25
·
0
#37
Posted 21 April 2006 - 22:09
Mesajul de mai sus, chiar mi se pare malitios. Nu mi se pare corect, sa intri pe acest forum si cu primul mesaj sa ataci pe cineva. Se poate interpreta ca fiind un atac din partea concurentei, eu chiar asta cred ca este de fapt aceasta interventie...
|
#38
Posted 25 May 2006 - 19:39
floraur, on Apr 21 2006, 23:09, said: Mesajul de mai sus, chiar mi se pare malitios. Nu mi se pare corect, sa intri pe acest forum si cu primul mesaj sa ataci pe cineva. Se poate interpreta ca fiind un atac din partea concurentei, eu chiar asta cred ca este de fapt aceasta interventie... |
#39
Posted 02 June 2006 - 10:51
floraur - daca stai sa te gandesti pot sa fie cei de la teo care isi fac user si ataca aici aiurea ca pe urma sa poate sa zica "vedeti cine ne ataca, concurenta"
e si asta o tehnica. |
#40
Posted 02 June 2006 - 12:01
Mai treceti un instructor "stralucit" pe lista neagra de la teo: Marian, recomandat de un oarecare( mai tarziu am aflat ca respectivul nu luase examenul din prima)
Un prieten, dupa ce a facut 3 luni de scoala, se ruga de instructor sa il programeze pentru examen. Il informeaza, in sfarsit, ca l-a programat si stabilesc sa se intalneasca de dimineata. L-a asteptat degeaba la punctul de intalnire. Ajuns cu taxiul la autogeneral, constata ca nu era pe nici o lista. Dupa ce povestea se repeta, se duce la sediu ca sa afle ca el nu era elev al scolii...Dupa cinci luni si o scoala platita, trebuie sa o ia de la capat.. |
#41
Posted 03 June 2006 - 00:12
Nu stiu daca asa e cu Teo, dar cu ACR e dezastru. Iti iau foarte multi bani, diferite taxe, taxulete, taxulici si ajungi departe cu banii. NU te-ajuta nimeni cu nimic, nici un act...absolut nimic. UNII nu sunt instructori buni, nu toti.
In schimb scoala Jiului (langa ACR) e foarte buna! Am facut 2 sedinte dar am vazut cum sta treaba ... te-ajuta si nu te lasa sa dai examen pana nu faci chestionarul fara nici o greseala. Success |
#42
Posted 07 June 2006 - 13:24
Acum doua sambete (cred ca mi le-a purtat) pe 19.30 treceam ca omu' pe trecere pietoni, pe Luica vand norocu' meu ca asigur de cateori trec pe trecere pietoni , o masina (Skoda x VW) cu sigla teo vreau... trece cu viteza mare mai sa ma sterga! Am vazut doar un cap chelios care conducea si radea de zor! Singur! Deci nu era vreun "scolar", iar viteza f mare pentru ca nu i-a trebuit mult timp sa ajuga la trecerea de pietoni! Ce sa invete un asemenea ins pe scolari? Tot acolo vazut accident peste trei zile cu o tipa care avea viteza intr-un harb de Dacie, umed si l-a indoit pe unu' cu Loganu! Cred ca acolo facuse scoala si asa invatase ca se circula la trecerile de pietoni! !
|
#43
Posted 07 June 2006 - 13:31
car, on Jun 7 2006, 14:24, said: Acum doua sambete (cred ca mi le-a purtat) pe 19.30 treceam ca omu' pe trecere pietoni, pe Luica vand norocu' meu ca asigur de cateori trec pe trecere pietoni , o masina (Skoda x VW) cu sigla teo vreau... Eu am facut la Rodell. Nu am avut nici un fel de problema, nici in timpul scolii si nici la examen. Edited by cosminnuss, 07 June 2006 - 13:32. |
#44
Posted 07 June 2006 - 14:27
Si eu tot la Rodell am facut. Si auto si moto. Nu am avut probleme la examene. Bine, am si invatat si amtratat serios treaba.
|
#45
Posted 07 July 2006 - 20:35
Nu cred ca trebuie sa generalizam si sa spunem ca scoala de soferi TEO nu este buna, ca are instructori naspha, etc.
Eu sunt la sedinta 10 la aceasta scoala si credeti-ma ca este super bine.Trebuie sa tinem cont ca stiu si ce inseamna sa fie naspha la orele de de condus ( am incercat in urma cu 3 ani sa fac scoala la Rodel si nu am reusit decat sa arunc banii si nervii mei pe fereastra ). La Rodel m-am dus la un instructor care nu a reusit decat sa ma invete toate injuraturile posibile si imposibile . Nu cred ca e normal sa faci asta cu o persoana care te plateste, cu atat mai putin cu o fata. Si nu vreau sa va ganditi ca eram varza si cine stie ce greseli faceam. Nu, eram elev normal, fara sa blochez intersectia, sa-mi moara motorul sau mai stiu e u ce.... In fine, eu nu vreau sa mai speriati oamenii degeaba. Si eu cand am intrat pe site ( inainte sa ma inscriu la TEO) si am citit tot ce era scris mai sus m-am ingrozit, dar am zis sa incerc, sa vad pe pielea mea daca e adevarat sau nu. Si bine am facut, caci am nimerit un instructor super tare ( Marius Voinea ), care desi este tanar, are toata rabdarea si priceperea necesara pentru a ma face sa inteleg care e treaba cu sofatul. Atmosfera este cea mai importanta in timpul orelor de curs ( dupa cum spunea toata lumea : nu e chiar placut sa-ti urle unul in ureche si sa te faca prost, tampit si mai siu eu cum), de aceea va recomand cu toata inima sa incercati sa treceti peste toate avertismentele la adresa acestei scoli si sa aveti incredere ca nu toti instructorii sunt la fel. Nu pot sa vorbesc pentru ceilalti, dar eu am avut mare bafta cu instrctorul meu. Orele de condus au devenit o placere ( nu doar o necesitate pentru a lua permisul ), iar atmosfera este destinsa, radem, glumim si te face sa capeti incredere in tine ( lucru super important). Sper sa intelegeti ca mesajul meu este pentru cei care sunt sau vor fi in situatia in care am fost eu ( speriata de toate cele spuse in mesajele anterioare ). Nu vreau sa fac reclama, dar nici nu vreau sa se auda doar varianta voastra. Pa ! Pa ! O seara buna ! |
#46
Posted 12 July 2006 - 21:52
mirela_oana, on Jul 7 2006, 21:35, said: ... In fine, eu nu vreau sa mai speriati oamenii degeaba. Si eu cand am intrat pe site ( inainte sa ma inscriu la TEO) si am citit tot ce era scris mai sus m-am ingrozit, dar am zis sa incerc, sa vad pe pielea mea daca e adevarat sau nu. Si bine am facut, caci am nimerit un instructor super tare ( Marius Voinea ), care desi este tanar, are toata rabdarea si priceperea necesara pentru a ma face sa inteleg care e treaba cu sofatul. Atmosfera este cea mai importanta in timpul orelor de curs ( dupa cum spunea toata lumea : nu e chiar placut sa-ti urle unul in ureche si sa te faca prost, tampit si mai siu eu cum), de aceea va recomand cu toata inima sa incercati sa treceti peste toate avertismentele la adresa acestei scoli si sa aveti incredere ca nu toti instructorii sunt la fel. ... Da,cunosc si eu pe cineva caree a facut cu Marius si mi-a zis ca e super tare instructoru'.Apropo,respectivul a luat permisul din prima,fara spaga,fara nimic. Acelasi lucru i l-am spus si eu, ca auzisem ca la TEO se fac numai tampenii,da' sunt si unii instructori care chiar isi fac meseria cu simt de raspundere. |
|
#47
Posted 12 July 2006 - 21:55
ce scoli de soferi recomandati?in afara de Rodell? de Dinu2000 stiti ceva?
Edited by Tzepi, 12 July 2006 - 21:55. |
#49
Posted 16 July 2006 - 21:19
nu am exclus Rodell. am zis "in afara" pentru ca s-a scris un pic pe threadul asta parca
|
#50
Posted 19 July 2006 - 19:35
Eu nu inteleg, de ce va intereseaza o scoala anume, pana la urma?... Nici nu e nevoie, de cei de acolo, decat pentru orele de legislatie rutiera. Cel mai bine e sa intrebati de un instructor, care isi face bine meseria, mai mult de atat nu ai ce sa ceri.
|
#51
Posted 20 July 2006 - 09:57
Asta ar fi si sfatul meu, epuizati toate sursele de informatii inainte de a va duce la o scoala. Intrebati in stinga si-n dreapta cunostintele cu cine au facut scoala. Cea mai buna varianta sunt instructorii particulari individuali. Incomparabil fata de scoli. Oamenii (cei recomandati) isi fac treaba calumea; dintre toate cunsotintele mele, cel mai mare procent de multumiti si care au luat din prima examenul sunt cei care au facut cu "particulari". Unde mai pui ca unii sunt fosti militieni, ceea ce adauga un plus de sansa la examen.
|
|
#52
Posted 30 July 2006 - 06:45
Ar fi bine daca ar muta cineva topicul in sectiunea Opinii despre produse/Servicii. Sectiunea respectiva e vizitata mai des si utilitatea topicului mult sporita.
Aceasta parte a forumului este atractiva pentru cei care au permis deja. Multumesc. |
#53
Posted 10 August 2006 - 13:53
Fac o singura comparatie intre instructorii particulari si cei angajati.
Cel particular ramane cu cca 1,5-2 milioane de la fiecare elev pe cand cel angajat primeste numai 5-600.000 mii pentru fiecare elev invatat. Ganditi-va acum care isi da interesul mai mult si care nu. Intradevar cei angajati care au masinile de la scoala isi fac treburile pe timpul si benzina elevilor ca altfel n-are cum. masinile sunt tinute la scoala, au foi de parcurs...cand sa se mai scoata si ei??? Inca o treaba....scoala da unui instructor angajat cca 15-20 elevi pe serie (cam 10-12 milioane salariu pt. instructor) , cel particular nu isi ia mai mult de 10 pe serie pentru ca nu mai face treaba de calitate si mai lasa elevi si pentru seria urmatoare. Programarile examenelor se face de regula la inceputul anului de catre politia rutiera. Deci fiecare scoala stie EXACT cand are examenele. Acestea sunt cam din 2 in 2 luni deci in total 6 EXAMENE pe AN. Pentru cei care fac scoala cate 2 luni inseamna ca au pierdut seria si ca sa nu-i piarda de clienti secretarele nu le spun "stiti, sapt viitoare este examen nu mai puteti prinde seria asta....duceti-va la alta scoala care are examen peste o luna" si de-asta faceti scoala cate 2-3 luni. Sunt in bransa... |
#54
Posted 20 August 2006 - 10:34
Scoala TEO....
La scoala a fost bine, totul a fost OK, dar la examen mi-a venit in structorul cu masina facuta zdrente: statea in treapta 1 doar daca tinei levirul schimbatorului cu mana! Iar politistul vrea sa ai AMBELE MAINI pe volan! Deci va dati seama ca, cu 25 puncte la sala, am picat traseul! Politistul mi-a zis ca ma pica ptr ca trebuia sa refuz traseul stiind ca masina e in halul acela, dar eu nu am aflat asta decat cand m-am urcat langa el la volan! Cne e de vina? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users