Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

2007 Ford Mondeo

- - - - -
  • Please log in to reply
239 replies to this topic

#217
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007

View Postsanddy1964, on Jul 3 2007, 13:12, said:

Fusion-uri ca ma enerveaza mereu cand ma depaseste cate unul,,,de ce fug domne cu ele posesorii..sper sa nu fie si Mondeo la fel...m-a depasit unul pe Delaul Negru de am zis ca nu e adevarat...ala cred ca e cel mai reusit , nu FIESTA , nu Mondeo

Eu zic ca KA este cel mai tare, in spate intra doar copiii, only kids in the back-seats please... :lol: .

Gata nu mai postez nimic ca stric topicu' :peacefingers:
Scuze pt. offtopic!!!

#218
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005
Astia cu Vectra lor , care o sa fie tata masinilor sau cum zic ei , parerea voastra. Astea sunt pareri subiective si cu seria 3 si altele . Daca omului ii place masina X , poate sa fie alta mai buna sau nu , el tot pe cea care o vrea o alege. Si eu cred ca Mondeo e peste Vectra si la interior si la exterior ( la stabilitate , tinuta de drum etc nu ma bag ca nu le stiu dar si acolo dupa ce spune lumea tot Mondeo e peste).
Cu Passatul , aceeasi chestie , cui ii place VW isi ia Passat cui ii place Fordul isi ia Mondeo.

#219
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
''...Mondeo e peste Vectra si la interior si la exterior ( la stabilitate , tinuta de drum etc...''

Da, Mondeo e peste Vectra. Dar, sa nu ne pripim. Inca nu putem sti si daca va fi peste Insignia.  :P

#220
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Am mai vazut unu albastru. Din dreapta-spate arata ciudat pt ca e asa de inalta in cur. Imi da impresia aia de instabilitate la curbe care cere ESP.

#221
clatarin

clatarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 22.04.2007
trebuie facuta o repartizare a modelelor pe clase ca sa nu mai comparam mondeo cu a4 sau cu seria3

#222
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Interesant... 2.5T 220cp Titanium X cu toate goodies-urile pe el doar 22000CIP?   :rolleyes:
[ http://img267.imageshack.us/img267/7831/configuratorri1.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by the__1, 03 July 2007 - 23:32.


#223
blindshutter

blindshutter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 567
  • Înscris: 11.08.2003
Eftin. :P

Sper sa-l pot testa cat mai repede.

#224
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Cere-le un 2.5T pt test. 2.0TDCIul e deja banal.  :rolleyes:

#225
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,657
  • Înscris: 26.11.2001

Quote

Modelul Volkswagen Passat, cel care domină autoritar clasa D, cu peste 32% din totalul vânzărilor, are în sfârșit un rival care îi poate crea probleme de aderență pe piața autohtonă.

Cu fiecare mașină nouă intrată în vânzare, piața devine tot mai greu de controlat. Cei aflați pe o treaptă superioară a clasamentului din segmentul respectiv își iau măsuri de siguranță, lansând oferte care mai de care mai interesante, iar cei care nu au șanse să intre în top 10 se mulțumesc să privească, invidioși, la noul rival sosit pe piață. Cam aceasta este situația și în clasa D, unde a patra generație Ford Mondeo a primit șansa de a își măsura forțele cu Volkswagen Passat, Toyota Avensis sau Nissan Primera. Având în vedere că vorbim despre mașini care fac furori printre directorii companiilor românești, lupta se dă, cu siguranță, în zona echipărilor cât mai complete și a imaginii pe care vehiculul o împrumută șoferului. Conștienți de această provocare, inginerii de la Ford au găsit cu cale nu numai să îmbunătățească modelul precedent, ci chiar să îl propulseze către un segment superior.

Cele 715 milioane de euro cheltuite de Ford of Europe pentru dezvoltarea acestei mașini au ca rezultat un adevărat seducător al șoselelor. Din exterior, impresia de dinamism și forță este foarte puternică, iar habitaclul spațios și elegant asigură pasagerilor o ambianță cu care nu te întâlnești decât la autoturismele cu sânge nobil. Echipa de ingineri condusă de Martin Smith a pornit, în proiectarea acestei versiuni, de la dorința de a crea o legătură emoțională a clienților cu noul Mondeo, menit să atragă din punct de vedere estetic, înainte de a-l evalua din punctul de vedere al tehnologiilor folosite. Modelul va putea fi achiziționat în trei variante: sedan, hatchback și station wagon. Pentru fiecare dintre acestea sunt disponibile șase niveluri de echipare: Ambiente, Trend, Ghia, Ghia X, Titanium și Titanium X. Cătălin Gavra, directorul general al Romcar, importatorul Ford în România, consideră că „varianta Ambiente este mult mai bogată decât în cazul vechiului model, iar cea mai vândută versiune de până acum, Trend, are cel mai bun raport calitate-preț“. Gama de motorizări a noului Ford Mondeo este foarte generoasă și include propulsoare alimentate atât cu benzină, cât și cu motorină. Astfel, motoarele cu benzină, care poartă numele Duratec, pot fi găsite în variantele 1,6TIVCT (110 CP și 125 CP), 2,0PFI (145 CP), respectiv 2,5T (220 CP).

De cealaltă parte, doritorii de diesel pot opta pentru una dintre versiunile Duratorq 1,8TDCi (100 CP și 125 CP) sau 2,0TDCi (130 CP și 140 CP). Conform celor de la Romcar, stocurile asigurate pentru perioada următoare sunt de câteva sute de unități, importatorul așteptându-se ca motoarele diesel de 1,8 litri și 2,0 litri să fie cele mai cerute. Pentru echipările Ambiente și Trend ale motorizării 1,8 TDCi de 125 CP, prețurile cu taxe sunt de 21.527 euro, respectiv 22.717 euro. Pentru cei care doresc să cumpere un Mondeo alimentat cu benzină, sunt disponibile versiuni cu prețuri cuprinse între 18.500 de euro (1,6 Ti-VCT, 110 CP) și 25.000 de euro (2,5 T, 220 CP). Cumpărătorii care au în plan achiziționarea unei versiuni inexistente în stoc vor avea de așteptat aproximativ 90 de zile până la livrare.

Obiectivul pentru 2007: o mie de unități

După afirmațiile lui Cătălin Gavra, noul Mondeo va găsi cel puțin 1.000 de clienți în acest an în România. „Suntem foarte încrezători în Ford Mondeo și în rolul său deosebit de important în atingerea obiectivelor noastre de vânzări pentru acest an - peste 17.000 de unități“, adaugă acesta.
De altfel, grație acestui nou vehicul, dar și modelelor Fiesta, Focus, Fusion sau Transit, cifra de afaceri a Romcar ar putea atinge 250 de milioane de euro.  

Modele alternative

VOLKSWAGEN PASSAT este liderul segmentului D. Mitul mașinilor germane continuă să îi atragă pe români în showroomurile dealerilor VW. Pentru Mondeo, Passatul este un adversar imposibil de învins, în ciuda prețului mai redus. În varianta de bază, Ambiente, cu propulsor de 1,6 litri, Mondeo costă 18.552 de euro, inclusiv TVA, în timp ce Passat Trendline costă cel puțin 20.370 de euro, tot cu TVA. Și la cea mai ieftină variantă diesel diferența de preț se păstrează în favoarea Fordului.

TOYOTA AVENSIS are o mulțime de puncte tari în fața concurenței, în special prin fiabilitate. Din nefericire, mașinile japoneze nu au încă piața pe care o merită în România. La capitolul preț, Avensis este o opțiune extrem de interesantă. Varianta Terra cu motor pe benzină de 1,6 litri costă numai 17.362 de euro, cu toate taxele incluse.

Sursa: Capital

#226
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Ford Mondeo a primit șansa de a își măsura forțele cu Volkswagen Passat, Toyota Avensis sau Nissan Primera.

Interesant... Primera nu se mai fabrica.

Mondeo este un model competitiv ce are, intr-adevar, sanse reale sa devina un succes si in Ro. Preturile sunt decente, comportamentul rutier excelent, spatiul urias... si tot asa. Masina e reusita. Singurul handicap poate fi sigla de pe capota. Nah... ce sa-i faci, nu-i masina nemteasca.

Edited by the__1, 05 July 2007 - 20:04.


#227
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Invazia incepe. :D Aseara in OMV Deva, poza cu telefonul. Pe trailer am vazut pe langa Focus Sedan si minim 3-4 Mondeo.

Se pot vedea in poza unul arginitiu cu jenti de tabla si 2 cu alloys, unul negru (gri inchis?) si unul galben-auriu.

[ http://img59.imageshack.us/img59/446/dsc01006edityq9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by AlexIP, 05 July 2007 - 20:24.


#228
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Culoarea aia Galben-auriu pare populara. Si la lansarea din bucuresti aveau unul identic. Arata bine.

#229
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postthe__1, on Jul 6 2007, 00:18, said:

Culoarea aia Galben-auriu pare populara. Si la lansarea din bucuresti aveau unul identic. Arata bine.
am vazut si eu doua Mondeo ieri in oras. :confuzzled:
La primul am zis ca are un spate oribil cu stopurile alea ciudate.In schimb am privit inauntru si bordul nu mi se mai pare atat de urat, cred ca poza postata poate denatureaza culorile sau ,,,ma rog...e simpatic.
Al doilea l-am vazut mai bine si parca devine simpatic.Are o chestie totusi,,parca e cocotzat pe niste catalige,,,E foarte inalta masina dar relativ ingusta.Din fata e ok.

#230
kaltos

kaltos

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.01.2007
acum o luna am comandat un mondeo titanium x fara optiuni de la o reprezentanta Ford din provincie.Am achitat avansul cu promisiunea ca pana cel tarziu 15 august o s-o achit integral.Mi-au spus ca masina ajunge la ei in maximum 2 saptamani.Intre timp s-a schimbat situatia si acuma vreo 2 saptamani le-am spus ca vreau sa o achit integral imediat ce ajunge.M-au amanat cate 3 zile pana saptamana trecuta cand m-au anuntat ca masina vine peste 2 saptamani.
Mi-au indrugat tot felul de prostii ca a fost cod portocaliu si nu au circulat camioanele...si ca am zis ca pe 15 august o achit.
Cum e posibil asa ceva din moment ce masina trebuia sa fie aici de acum 3 saptamani?
Mentionez ca nu eu am semnat contractul ala care presupun ca se semneaza cand achiti avansul si drept urmare nu prea stiu ce contine.
A mai patit cineva asa?...si ce a facut...sau ce pot sa fac eu in situatia asta; sincer am inceput sa-mi cam pierd rabdarea.

Va multumesc pentru raspuns!

#231
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postsanddy1964, on Jul 6 2007, 09:32, said:

am vazut si eu doua Mondeo ieri in oras. :confuzzled:
La primul am zis ca are un spate oribil cu stopurile alea ciudate.In schimb am privit inauntru si bordul nu mi se mai pare atat de urat, cred ca poza postata poate denatureaza culorile sau ,,,ma rog...e simpatic.
Al doilea l-am vazut mai bine si parca devine simpatic.Are o chestie totusi,,parca e cocotzat pe niste catalige,,,E foarte inalta masina dar relativ ingusta.Din fata e ok.

Am vazut comentariile tale si sunt de acord cu ele... Ford Mondeo e sub VW Passat ultimul model si far away de BMW seria 3... Ford face doar caroserii cat de cat estetice dar restul e jalnic... se pare ca a imprumutat modelul frantuzesc de bussines in masini (caroserie fatoasa care se demodeaza repede dar interios si motor destul de slabe)... suplimentar la Ford piesele de schimb sunt groaznic de scumpe deci e jale mare... si eu cred ca noul Opel Vectra o sa fie senzational mai ales ca Opel a dat deja o lovitura cu noua Astra si sigur are reteta si pentru clasa Vectra... Oricum, din punctul meu de vedere Ford este putin peste frantuzesti sub VW, Opel si departe de cei 3 mari (BMW-Audi-Mercedes)... Momentul ales de Ford pentru lansare a fost destul de prost ales pentru ca ma astept ca in maxim 1 an sa apara noua Vectra si in 2 ani o sa vina un facelift la noul VW Passat... cu alte cuvinte o sa aiba vanzari maxim 6 luni dupa care o sa le fie foarte greu...
referitor la dimensiunile li Ford Mondeo pot sa va zic ca si modelul vechi are 4.60 metri (sper sa-mi amintesc bine) insa in interior asta nu se simte mult mai tare decat in BMW seria 3 (4.40 metri) sau Mercedes C Klasse (4.44 metri)... se simte nasol in parcare insa si cel mai deranjant este modul de dispunere al rotilor fata (destul de departe de capatul din fata al caroserie) fapt ce afecteaza manevrabilitatea in spatii inguste...

La final sper sa aud vesti bune despre noul Ford Mondeo si sa vedem in sfarsit o masina Ford buna (amintiti-va de Ford Focus prima generatie, buna masinuta).

#232
clatarin

clatarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 22.04.2007

View Postakajohn, on Aug 7 2007, 20:59, said:

Am vazut comentariile tale si sunt de acord cu ele... Ford Mondeo e sub VW Passat ultimul model si far away de BMW seria 3... Ford face doar caroserii cat de cat estetice dar restul e jalnic... se pare ca a imprumutat modelul frantuzesc de bussines in masini (caroserie fatoasa care se demodeaza repede dar interios si motor destul de slabe)... suplimentar la Ford piesele de schimb sunt groaznic de scumpe deci e jale mare... si eu cred ca noul Opel Vectra o sa fie senzational mai ales ca Opel a dat deja o lovitura cu noua Astra si sigur are reteta si pentru clasa Vectra... Oricum, din punctul meu de vedere Ford este putin peste frantuzesti sub VW, Opel si departe de cei 3 mari (BMW-Audi-Mercedes)... Momentul ales de Ford pentru lansare a fost destul de prost ales pentru ca ma astept ca in maxim 1 an sa apara noua Vectra si in 2 ani o sa vina un facelift la noul VW Passat... cu alte cuvinte o sa aiba vanzari maxim 6 luni dupa care o sa le fie foarte greu...
referitor la dimensiunile li Ford Mondeo pot sa va zic ca si modelul vechi are 4.60 metri (sper sa-mi amintesc bine) insa in interior asta nu se simte mult mai tare decat in BMW seria 3 (4.40 metri) sau Mercedes C Klasse (4.44 metri)... se simte nasol in parcare insa si cel mai deranjant este modul de dispunere al rotilor fata (destul de departe de capatul din fata al caroserie) fapt ce afecteaza manevrabilitatea in spatii inguste...

La final sper sa aud vesti bune despre noul Ford Mondeo si sa vedem in sfarsit o masina Ford buna (amintiti-va de Ford Focus prima generatie, buna masinuta).
ford mondeo este ca dotari/pret peste passat ,masina este de conceptie mai noua iar ca frumusete este discutabil(mie imi place mai mult mondeo).
cei de la ford nu concureaza cu bmw Audi sau mercedes. concurentii lui mondeo sunt passat ,vectra, C5,laguna, 407,avensis, epica,...
vom vedea  cand va fii lansat noul vectra dac vine cu ceva nou si daca este asa de temut pe cat il lauzi.

#233
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postclatarin, on Aug 7 2007, 22:23, said:

ford mondeo este ca dotari/pret peste Passat ,masina este de conceptie mai noua iar ca frumusete este discutabil(mie imi place mai mult mondeo).
cei de la Ford nu concureaza cu BMW Audi sau Mercedes. concurentii lui mondeo sunt passat ,vectra, C5,laguna, 407,avensis, epica,...
vom vedea  cand va fii lansat noul vectra dac vine cu ceva nou si daca este asa de temut pe cat il lauzi.


raportul dotari/pret pe care il iei tu in discutie e praf in ochi... nu se compara calitatea materialelor in general intre cele 2 masini  deci degeaba ai CD player cand plasticul de pe bord e ieftin si cand scartaie mereu ceva in masina... deci mai interesant ar fi un raport intre calitate si pret in care dotarile sa fie doar o parte a calitatii masinii...

am discutat si despre BMW sau Audi in acest context pentru ca cineva a utilizat acesta comparatie si nu am vrut decat sa subliniez ca sunt de acord cu el... intradevar intre cei 3 mari teutoni si Ford e inca o diferenta imensa...

am laudat Opel pentru ca personal imi plac si consider ca fac masini bune... as spune ca sunt cei mai latini dintre nemti avand un design mai placut ochiului decat VW... Opel Astra arata mai bine decat VW Golf si asta in ultimele 2 generatii consecutive iar Corsa e mai OK decat Polo... suplimentar Opel au si un pret mai accesibil decat VW si totusi finisajul este comparativ... avand in vedere aceste lucruri consider ca noua Vectra va pastra acest trend...

si la final as spune ca discutiile despre masini sunt subiective intr-o doxa foarte mare si de aceea orice punct de vedere este doar orientativ si fiecare dintre noi are dreptate in felul sau deci nu consider ca detin adevarul absolut :)

#234
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Mondeo nu mi se pare deloc sub Passat. Nu stiu unde ai vazut tu plastic ieftin (in afara de cateva portiuni de pe panourile usilor) la Mondeo, iar de scartaieli cand ai avut parte in Mondeo? Nici Passat nu e chiar asa de Audi A8 la interior, desi e bine finisat si are un design extrem de placut al habitaclului. Mondeo e la acelasi nivel.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate