Tractoare electrice
Last Updated: Jun 26 2012 19:59, Started by
dorel232004
, Feb 19 2012 20:06
·
0
#19
Posted 20 February 2012 - 10:00
#20
Posted 20 February 2012 - 10:06
120Kwh e energie .
Asta inseamna putere 12Kw 10 ore sau 120Kw 1 ora. De aia s`a inventat incalzitorul de ulei, sa mearga si iarna. Sint inclusiv electrice in curenti de inalta frecventa pe conducta de inalta presiune. Trebuie doar sa cauti. In caz ca se face trecerea definitiv se instaleaza incalzitor electric la 220 in bloc si gata. Nu`i o problema mare, masinile mai noi au deja incalzitoare electrice in blocul motor alimentate de la 12 Vdc sa aduca temperatura motorului mai repede la normal. Trebuie insa alternator de putere mai mare. Grig |
#21
Posted 20 February 2012 - 10:31
costaan, on 20th February 2012, 10:00, said: bei și petreci... ca un agricultor inteligent. Ce să cauți pe cîmpu'nzăpezit? Ion_Bumbu, on 20th February 2012, 10:06, said: 120Kwh e energie . Asta inseamna putere 12Kw 10 ore sau 120Kw 1 ora. Ion_Bumbu, on 20th February 2012, 10:06, said: Nu`i o problema mare, masinile mai noi au deja incalzitoare electrice in blocul motor |
#22
Posted 20 February 2012 - 10:44
Aia cu 300-500Kg baterii e la Litiu , cam ai idee cit costa alea??
Mai apare si degradarea in timp a bateriei chiar daca nu e folosita , 10 ani e o utopie iar noi cred ca vb de un tractor electric care se foloseste normal nu de tractor la o gradinuta de hobby , sau hobby farm. Nu`i problema incalzirea conductelor , sint metalice deci ori rezistenta ori HF. Totul e sa se stie ce se vrea , vrei trecere complecta pe ulei a dieselului, e mai complicat cu incalzitoarele , rezervor , bloc motor , pompa de injectie si pe conducte. Vrei trecere doar la "cald" , atunci pornesti pe diesel sau daca nu mai este pe biodiesel , incalzesti agregatul si comuti pe ulei , avantaj ca scapi de incalzirea blocului motor si a pompei de injectie si ramiii doar cu rezervorul de ulei incalzit si conductele . La oprire se proedeaza invers , se trece pe diesel/biodiesel si se opreste dupa ce pompa/injectorul sint pe noul carburant. Grig |
#23
Posted 20 February 2012 - 10:49
dorel232004, on 20th February 2012, 10:31, said: Deci la 20 kw 3 ore, ca nu avem vana sa muncim toata ziua, inseamna 300-500kg bateriile, ceea ce e rezonabil! Daca muncesti 30 incarcari/an, inseamna ca bateriile te tin 10 ani! Nu e rau, pt inceput! Asta e pe sistemul: ce pantofi misto ai, talpa de carton, tot ce-ti trebuie...daca nu traiesti mult te tin o viata 30 de incarcari pe an adica 90 de ore, si asta la un calcul grosier, in practica poate fi chiar mai putin? Pai cam cum isi scoate banii jucaria in 90 de ore de functionare? sau acumulatorii sunt moca zilele astea? SA nu mai spunem ca si energia aia pe care o consumi la incarcat tinde sa coste ceva... Eu cred ca daca faci un calcul mai serios decat domnul Grig ajungi sa concluzionezi ca motorica e chiar ieftina, pe principiul "baga porcul in bordei, baga si capra, baga zi calul...ia scoate capra...eeee, vezi, alta viata " Edited by horia66, 20 February 2012 - 22:46. |
#24
Posted 20 February 2012 - 11:16
#25
Posted 20 February 2012 - 11:20
Un consum tipic la diesele e de 250g/Kwn motorina. Asta nu la cele super moderne, turbo ci la unele
cit de cit buna. La densitate de 800g/l se poate calcula ca dintr`un litru poti genera cam 3Kwh , asta la un generator mai mare . Grig |
#26
Posted 20 February 2012 - 11:20
dorel232004, on 20th February 2012, 11:16, said: Ma omarati voi cu scosul asta de bani! Stii cand? Niciodata! Dar atunci fa tu toate lucrarile cu carca si mai vedem dupa 3 ore de munca! Daca rezisti vino si la mine cu 70ron/zi! Pai foloseste fiule un diesel si nu te mai sifona degeaba... mai ales ca banii nu conteaza. |
#27
Posted 20 February 2012 - 11:30
rand, on 20th February 2012, 11:20, said: Pai foloseste fiule un diesel si nu te mai sifona degeaba... mai ales ca banii nu conteaza. Ion_Bumbu, on 20th February 2012, 11:20, said: cit de cit buna. La densitate de 800g/l se poate calcula ca dintr`un litru poti genera cam 3Kwh , asta la un generator mai mare |
#28
Posted 20 February 2012 - 11:48
dorel232004, on 20th February 2012, 11:30, said: Nici pe cel diesel nu o sa scot banii! Tu nu poti sa vezi decat ziua de azi, ca tiganu'? Cand o sa ajunga litru de motorina 20ron, ce o sa faci? Macar sa stii daca ai alternativa si tot e un castig! 840g/l e mai exact! Unde vrei sa ajungi? Alternativa ai, dar nu electrica la utilaje agricole sau terasiere. Si asta au spus-o greii din domeniu (Caterpillar, JCB, John Deere, Cummins etc.), nu Rand de sub Meses sau Dorel din Buftea . |
|
#29
Posted 20 February 2012 - 11:53
Topic clasic pentru cei care au sărit P=U*I, L=F*d, minimul de 20Cp pe trupiță și altele asemenea...
Utilizarea remorcii ca și generator imi pare insă genială Tractorul electric este de asemenea un utilaj complementar avionului pentru stropit si patrulat tre' să le ai pe ambele. @Grig: iar mă enervezi cu aritmetica ?!? nu vezi că se merge cu rotunjiri la întreg ? |
#30
Posted 20 February 2012 - 12:05
scaiba, on 20th February 2012, 11:53, said: Topic clasic pentru cei care au sărit P=U*I, L=F*d, minimul de 20Cp pe trupiță și altele asemenea... Utilizarea remorcii ca și generator imi pare insă genială Tractorul electric este de asemenea un utilaj complementar avionului pentru stropit si patrulat tre' să le ai pe ambele. @Grig: iar mă enervezi cu aritmetica ?!? nu vezi că se merge cu rotunjiri la întreg ? Ce??? Tu nu crezi ca exista motorul pe nimic tinut in seif de marile corporatii petroliere care ar falimenta daca acesta ar ajunge in productie de serie? Mai trebuie sa citesti... da lasa tu fizica si ia niste saituri serioase care dovedesc asta. |
#31
Posted 20 February 2012 - 12:23
rand, on 20th February 2012, 12:05, said: Mai trebuie sa citesti... @scaiba: Bine ai revenit! scaiba, on 20th February 2012, 11:53, said: Utilizarea remorcii ca și generator imi pare insă genială http://economie.hotn...-motorizata.htm |
#32
Posted 20 February 2012 - 12:50
Quote Mai trebuie sa citesti... Licoare din Trăsnea-m luat, de la Meseșeni mai băgai fo cinci flașe de doi în porkbagaj, (că mai mult nu încape dacă ai și extra pack-ul, știi doară că-i mititel Priusu'), ș'amu' mă pun pe tabac și lectură cu mărjele. ps: nici injecția nu vă mai scapă |
#33
Posted 20 February 2012 - 14:30
rand, on 20th February 2012, 11:48, said: Alternativa ai, dar nu electrica la utilaje agricole sau terasiere. Si asta au spus-o greii din domeniu (Caterpillar, JCB, John Deere, Cummins etc.), nu Rand de sub Meses sau Dorel din Buftea . Am pus calculele alea din fuga calului ( Nissanului ) tocma sa ajungem sa intelegem de ce nu se poate asa usor. Ii citam pe cei mari care se ocupa cu asta da trebe sa intelegem si noi despre ce e vorba`n propozitie si mai ales de ce. scaiba, on 20th February 2012, 11:53, said: @Grig: iar mă enervezi cu aritmetica ?!? nu vezi că se merge cu rotunjiri la întreg ? Acu mai rotunjesc si eu sa nu oboseasca neuronul singuratec, ca doar pe ala`l mai am! Daca se scumpeste motorina ma apuc si pun de`o locomobila! Grig |
|
#34
Posted 20 February 2012 - 14:32
#35
Posted 20 February 2012 - 14:51
Posibil, insă au fost discutate deja:
Remember that diesel (45 MJ/kg) has 450 times the energy density of a lead acid battery (0.1 MJ/kg). Boof There is this possibility of using rails or overhead wires to power tractors Ugo Bardi De ce sa tarai cablul dupa el, il pui pe pantograf Bobby_ro |
#36
Posted 20 February 2012 - 16:51
scaiba, on 20th February 2012, 14:51, said: Posibil, insă au fost discutate deja: Remember that diesel (45 MJ/kg) has 450 times the energy density of a lead acid battery (0.1 MJ/kg). Boof There is this possibility of using rails or overhead wires to power tractors Ugo Bardi De ce sa tarai cablul dupa el, il pui pe pantograf Bobby_ro Acuma ma gandesc ce fain e sa ma duc la prasit porumb pe... sine. Asa sigur nu mai tai nimic, si nici marcatori de urma la semanatoare nu imi mai trebuie, ca pe sine si eu pot sa ma duc drept. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users