Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

INTREBARI DESPRE FOCUSSAT

- - - - -
  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#145
zappaf

zappaf

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 09.05.2006
Da' de unde stii tu ce caid are? Si de unde stii de caid?

#146
softpand

softpand

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 16.03.2011
Îl citesc din oscam si din cccam info.

#147
zappaf

zappaf

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 09.05.2006
Deja vorbesti de lucruri interzise, dar daca ai habar de asa ceva ai fi stiut ca nu mai ai cum sa faci update. Pentru o anumita suma sigur se rezolva. Adica mai pe scurt iti cumperi alt card valid. Iar asta il folosesti la razuit gheata de pe parbriz. O sa mearga mai repede pentru ca e incarcat cu familia. Succes.

#148
josht5

josht5

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 16.02.2015

View Postsoftpand, on 05 decembrie 2016 - 20:14, said:

Bună seara,
Am şi eu o întrebare.Am primit de la un prieten un card de Focussat(updatat prin 2012, cu caid 0b00) şi am cumpărat un card de reîncărcare Familia.
Am trimis SMS la 1700 cu codul de reîncărcare, dar am primit SMS de la ei(automat) cum că ar fi probleme cu contractul.
Cardul despre care vorbim este primit de la un prieten şi el îl are la rândul lui de la altcineva.
Am sunat la Focussat la numărul indicat de ei în SMS, mi-a răspuns o operatoare, căreia i-am spus ce vreau.
Operatoarea m-a întrebat despre numele celui de pe contract(de unde să îl ştiu eu?!) şi a zis că nu poate să activeze cardul până nu îi dau datele proprietarului.
Din ce am citit mai sus, nu ştiu de ce s-au pus întrebările de mai sus, atât timp cât eu deja dădusem cei 30 lei şi intrau în contul lor, indiferent de cine plăteşte acei bani.
Ce mă sfătuiţi să fac, sau poate cineva poate activa acest card contra cost.

Mulţumesc anticipat

Mai incearca pana dai de o operatoare care chiar vrea sa ajute , pe majoritatea nu le-a bulit safu' bine si au draci la telefon .

Se va rezolva , nu te da batut .

#149
softpand

softpand

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 16.03.2011
Mulţumesc de sfat dl josht5.

O să mai încerc.

Cu stimă,

#150
softpand

softpand

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 16.03.2011
Bună seara,
S-a rezolvat problema cu cardul.Am mers la dealerul de zonă cu cardul meu, am explicat ce problemă am şi mi-a dat un alt card GRATUIT.
Am trimis email la Focussat Bucureşti pe emailul de pe site, mi-au răspuns şi au transferat subscripţia plătită pentru vechiul card pe codul noului smart card.
Am introdus noul smart card în receiverul pe care îl posed(nu e împerecheat cu cardul şi nici furnizat de Focussat) a stat cam 3 minute pe TVR 1 şi s-a activat.
Multumesc celor care m-au susţinut să nu renunţ si îi scuz pe cei care au făcut băşcălie pe această tema - aviz curăţarea parbrizului.
Cu stimă,

Edited by softpand, 14 December 2016 - 18:50.


#151
cbota

cbota

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 29.03.2009
Buna ziua,

Stie cineva de aici la cat timp dupa achizitia vaucerului de reincarcare (de la ALTEX de exemplu) trebuie sa-l activez? Spre exemplu daca il cumpar azi la ora X pot sa-l pun in "functiune" maine sau poimaine (sau peste o saptamana) la ora Y?

Multumesc.

#152
gestt

gestt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,874
  • Înscris: 09.10.2009
Nu țin minte sa aibă perioada de valabilitate. Mai demult, când nu încărcam de pe telefon, cumpărăm voucher în avans când aveam drum pe la Altex sau Domo și încărcam după câteva zile, atunci când expira valabilitatea la smart card.

Edited by gestt, 04 October 2017 - 17:38.


#153
cbota

cbota

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 29.03.2009

View Postgestt, on 04 octombrie 2017 - 17:32, said:

Nu țin minte sa aibă perioada de valabilitate. Mai demult, când nu încărcam de pe telefon, cumpărăm voucher în avans când aveam drum pe la Altex sau Domo și încărcam după câteva zile, atunci când expira valabilitatea la smart card.

Multumesc! Daca e cineva care a reincarcat dupa cateva zile de la cumpararea vocherului sa  posteze aici va rog!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate