Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

schimbarea treptelor de viteza

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,688
  • Înscris: 23.04.2007

 test_driver, on 4th March 2012, 23:52, said:

dar sunteti unii de ma doare mintea frate.
care sint aia "unii" ???

#56
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

 xtremdriving, on 21st February 2012, 14:15, said:

...
nu chiar; doar se va rasuci masina de nu vei mai sti cum sa o controlezi...
Nu neaparat. Am patit asta la ~130 Kmph (s-a rupt "urechea" unui cuzinet si s-a invartit pe arbore blocand biela) si am simtit doar o maaaare frana de motor moment in care am calcat instant ambreiajul si am mai mers cateva sute de metrii pana intr-o parcare.


In rest sustin parerea lui @xtremdriving.
Daca mergi calm poti schimba fara probleme la 2300-2500 rpm. Chiar daca mergi cu 1500-1800 rpm constant motorul nu va plange, poate doar alea submotorizate grav. Cand vine o rampa sau vrei sa accelerezi mai tare normal ca retrogradezi ca doar nu o sa omori motorul in 1800 de ture ca-i mai economic. De fapt nu e cu nimic mai economic.

#57
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 DarkAngelBv, on 7th March 2012, 10:13, said:

Nu neaparat. Am patit asta la ~130 Kmph (s-a rupt "urechea" unui cuzinet si s-a invartit pe arbore blocand biela) si am simtit doar o maaaare frana de motor moment in care am calcat instant ambreiajul si am mai mers cateva sute de metrii pana intr-o parcare.
posiil. eu am vazut unul in fata mea, indeva candva...s-a rasucit de tot. uite ca am gasit un video. bien ca avea viteza mica:  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bRKAUlzYG_8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#58
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007
Are tractiune spate si vira deja usor stanga inainte sa-i crape motoru. Deci s-au franat rotile spate in viraj => i-a fugit spatele. :D

#59
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Mie mi se pare că i-a cedat diferențialul sau o planetară. Apoi motorul probabil s-a supraturat și a rupt o bielă.

Edited by SonyAD, 08 March 2012 - 11:06.


#60
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 SINEKT, on 8th March 2012, 11:02, said:

Are tractiune spate si vira deja usor stanga inainte sa-i crape motoru. Deci s-au franat rotile spate in viraj => i-a fugit spatele. :D
si la tractiune fata si la spate se manifesta la fel. asta vezi tu? unde avea rotile virate? darkangel o fi avut noroc, de obicei asa se intampla...

 SonyAD, on 8th March 2012, 11:06, said:

Mie mi se pare că i-a cedat diferențialul sau o planetară. Apoi motorul probabil s-a supraturat și a rupt o bielă.
invers...a cedat motorul si s-aublocat rotile dupa care o fi cedat si ceva diferential sau planetara. motorul a indus blocarea rotilor dupa ce s-a calat.

#61
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,441
  • Înscris: 04.05.2006
Schimbarea treptelor de viteza e aia cand muti maneta din P in D sau R?

#62
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,688
  • Înscris: 23.04.2007

 richelieu, on 9th March 2012, 11:49, said:

cand muti maneta din P in D sau R?
si aia ;)

#63
Pilutu

Pilutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 29.09.2017
Buna seara, ar putea cineva sa-mi spuna care e diferenta intre "regim putere maxima" si "regim cuplu maxim" ? M-ar interesa acest lucru deoarece eu am Duster pe benzina 4x4, 114 CP,  la care scrie "regim putere maxima 5500", iar la "regim cuplu maxim 4000". M-ar interesa acest lucru deoarece la depasiri mi se pare ca nu prea are sprint si daca il turez pana acolo la 4500-4700 ca sa pot depasi parca urla ca avionul, oare e sanatos sa il turez asa tare ? De obicei folosesc viteza a 4-a si uneori si a 5-a la depasiri, depinde de situatie. Multumesc daca ma poate lamuri cineva: la ce turatie si cu ce treapta de viteza se depaseste cel mai bine.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate