Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
schimbarea treptelor de viteza
Last Updated: Jul 05 2018 23:54, Started by
anthar
, Feb 09 2012 10:22
·
0
#55
Posted 05 March 2012 - 11:47
#56
Posted 07 March 2012 - 10:13
xtremdriving, on 21st February 2012, 14:15, said: ... nu chiar; doar se va rasuci masina de nu vei mai sti cum sa o controlezi... In rest sustin parerea lui @xtremdriving. Daca mergi calm poti schimba fara probleme la 2300-2500 rpm. Chiar daca mergi cu 1500-1800 rpm constant motorul nu va plange, poate doar alea submotorizate grav. Cand vine o rampa sau vrei sa accelerezi mai tare normal ca retrogradezi ca doar nu o sa omori motorul in 1800 de ture ca-i mai economic. De fapt nu e cu nimic mai economic. |
#57
Posted 07 March 2012 - 22:29
DarkAngelBv, on 7th March 2012, 10:13, said: Nu neaparat. Am patit asta la ~130 Kmph (s-a rupt "urechea" unui cuzinet si s-a invartit pe arbore blocand biela) si am simtit doar o maaaare frana de motor moment in care am calcat instant ambreiajul si am mai mers cateva sute de metrii pana intr-o parcare. |
#58
Posted 08 March 2012 - 11:02
Are tractiune spate si vira deja usor stanga inainte sa-i crape motoru. Deci s-au franat rotile spate in viraj => i-a fugit spatele.
|
#59
Posted 08 March 2012 - 11:06
Mie mi se pare că i-a cedat diferențialul sau o planetară. Apoi motorul probabil s-a supraturat și a rupt o bielă.
Edited by SonyAD, 08 March 2012 - 11:06. |
#60
Posted 08 March 2012 - 11:14
SINEKT, on 8th March 2012, 11:02, said: Are tractiune spate si vira deja usor stanga inainte sa-i crape motoru. Deci s-au franat rotile spate in viraj => i-a fugit spatele. SonyAD, on 8th March 2012, 11:06, said: Mie mi se pare că i-a cedat diferențialul sau o planetară. Apoi motorul probabil s-a supraturat și a rupt o bielă. |
#61
Posted 09 March 2012 - 11:49
Schimbarea treptelor de viteza e aia cand muti maneta din P in D sau R?
|
#62
Posted 09 March 2012 - 12:02
#63
Posted 05 July 2018 - 23:54
Buna seara, ar putea cineva sa-mi spuna care e diferenta intre "regim putere maxima" si "regim cuplu maxim" ? M-ar interesa acest lucru deoarece eu am Duster pe benzina 4x4, 114 CP, la care scrie "regim putere maxima 5500", iar la "regim cuplu maxim 4000". M-ar interesa acest lucru deoarece la depasiri mi se pare ca nu prea are sprint si daca il turez pana acolo la 4500-4700 ca sa pot depasi parca urla ca avionul, oare e sanatos sa il turez asa tare ? De obicei folosesc viteza a 4-a si uneori si a 5-a la depasiri, depinde de situatie. Multumesc daca ma poate lamuri cineva: la ce turatie si cu ce treapta de viteza se depaseste cel mai bine.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users