Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

MODIFICARE U650 CU MOTOR DE SAVIEM

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
florinfwf

florinfwf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 18.01.2012
M-ar interesa si pe mine sa modific un tractor u650 cu motor de saviem . Stie cineva ce modificari trebuiesc facute la ambreiaj  placa de presiune volant ? Mi se pare ca este cea mai dificila operatie ,deoarece daca nu este bine aliniat tot ansamblul se va distruge foarte repede discul . Astept idei si raspunsuri de la toti cei ce au idei despre aceasta modificare .

#2
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
No, acu daca tot ai pornit in directia asta, nu vad de ce nu i-ai pune un motor de elicopter. Toata treaba e sa fie bine aliniate.

#3
rusman

rusman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 03.05.2009
Cred ca te poate lamuri mai bine userul de acolo.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/snuaE-3Msh0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4
florinfwf

florinfwf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 18.01.2012

 cspot, on 4th February 2012, 17:47, said:

No, acu daca tot ai pornit in directia asta, nu vad de ce nu i-ai pune un motor de elicopter. Toata treaba e sa fie bine aliniate.
Dupa ce ii pun saviem o sa-i pun unul cu reactie . Am deschis topicul deoarece sunt mecanici ce au montat cu succes acest motor .

#5
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Cred ca,chiar aici pe forum ,a facut cineva o astfel de operatie;era chiar si un videoclip pe youtube.Personal nu cred ca este o afacere in ceea ce priveste consumul,dar poate ma insel.

#6
savo_stelyca

savo_stelyca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 06.01.2011
In zona la noi a montat cu succes motor de saviem pe 650 un prieten de al meu.Il foloseste cu succes de doi ani!Si consumul este mai mic decat cu motorul original!Mentionez ca "patentul" l-a luat din comuna Radovanu  Calarasi unde sunt multe asemenea tractoare modificate de foarte mult timp!

#7
florinfwf

florinfwf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 18.01.2012

 savo_stelyca, on 5th February 2012, 00:26, said:

In zona la noi a montat cu succes motor de saviem pe 650 un prieten de al meu.Il foloseste cu succes de doi ani!Si consumul este mai mic decat cu motorul original!Mentionez ca "patentul" l-a luat din comuna Radovanu  Calarasi unde sunt multe asemenea tractoare modificate de foarte mult timp!
Il poti intreba daca volantul de tractor se potriveste direct pe arborele cotit de la saviem ? Multumesc anticipat.

#8
cgd2

cgd2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 10.10.2011
salut.eu as lasa volantul si placa asa si as modifica discul probabil cel mai usor de modificat.si probabil si placa de prindere a motorului ar trebui refacuta.succes!

#9
savo_stelyca

savo_stelyca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 06.01.2011

 florinfwf, on 6th February 2012, 16:39, said:

Il poti intreba daca volantul de tractor se potriveste direct pe arborele cotit de la saviem ? Multumesc anticipat.
Volanta de 650 stiu ca a mers cu ea la strungarie si au fost date alte gauri dupa vibrochenul de saviem si a fost nevoie sa se si adanceasca cam 5mm locasul unde se prinde de arbore.Pe motorul de 650 in spate este prinsa o placa din tabla.A taiat identica ca forma dupa acea placa alta fara gauri si a gaurit-o dupa prinderile de pe motorul de Saviem.Lonjeroanele si capota motorului au fost lungite iar demarorul a fost prins exact dedesubtul motorului pentru ca acolo i-a permis(bineinteles facand o protectie pentru el)si porneste lejer in 12 V motorul avand pompa injectie in linie!Pot sa iti spun ca nici nu se aude cand merge pe drum si are alt pas si pe drum si in brazda!Pentru directie a facut vas separat de ulei el acum folosind pompa eaton a motorului care este montata dupa compresor!A dat jos de tot termoflotul si a facut flansa cu reductii si pentru racirea uleiului din motor foloseste radiatorul de ulei al tractorului!

#10
florinfwf

florinfwf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 18.01.2012
Multumesc mult pentru informatii . Imediat ce se va incalzi afara ma apuc sa demontez combina si ma apuc de treaba .

#11
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 florinfwf, on 8th February 2012, 16:37, said:

...

Eu ,din experienta proprie(neplacuta) recomand folosirea volantei originale a motorului,si eventual faci modificari la partea de ambreiaj.Orice motor are volanta calculata in functie de caracteristicile proiectate ale motorului.Eu am folosit pt un D115 o alta volanta si mi-a rupt arborele;a trebuit sa degrosez o volanta originala (2 ore de strungarie)pt a adapta motorul respectiv.
Nu mai retin exact valorile,insa parca abaterile erau situate de genul +- 0,01mm ,acceptate ca bataie axial radiala.

Edited by gcom61, 27 February 2012 - 11:59.


#12
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 gcom61, on 27th February 2012, 11:55, said:

Eu ,din experienta proprie(neplacuta) recomand folosirea volantei originale a motorului,si eventual faci modificari la partea de ambreiaj.Orice motor are volanta calculata in functie de caracteristicile proiectate ale motorului.Eu am folosit pt un D115 o alta volanta si mi-a rupt arborele;a trebuit sa degrosez o volanta originala (2 ore de strungarie)pt a adapta motorul respectiv.
Nu mai retin exact valorile,insa parca abaterile erau situate de genul +- 0,01mm ,acceptate ca bataie axial radiala.
sall, si eu am modificat o volanta de D115 ptr a monta o placa de presiune de ARO, dar numai am subtiat-o.merge perfect da' ii volanta motorului

#13
cornel1111111

cornel1111111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 18.11.2010

 florinfwf, on 4th February 2012, 17:41, said:

M-ar interesa si pe mine sa modific un tractor u650 cu motor de saviem . Stie cineva ce modificari trebuiesc facute la ambreiaj  placa de presiune volant ? Mi se pare ca este cea mai dificila operatie ,deoarece daca nu este bine aliniat tot ansamblul se va distruge foarte repede discul . Astept idei si raspunsuri de la toti cei ce au idei despre aceasta modificare .
Oare tine cutia de viteze la puterea motorului de saviem? Ceea ce cred eu ca se va intampla, e ca la plug in teren greu, puterea motorului iti permite sa lucrezi lejer in treapta 3 de viteza, treapta neproiectata initial pentru lucrari grele si ma intreb, oare o tine?

#14
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,125
  • Înscris: 10.07.2013
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mCI7ahQEozM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-dbzjnI3ReQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Se pare ca merita modificarea.......Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate