Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Faliment Malev Air
Last Updated: Aug 20 2022 22:34, Started by
budrom
, Feb 03 2012 12:03
·
0
#55
Posted 14 February 2012 - 22:43
#56
Posted 15 February 2012 - 01:48
Pe de altă parte, și ei au de cîștigat. Fiindcă au fost atît de corecți prima dată, și biletele înlocuitoare tot prin ei le-am luat - plus că îi recomand și altora.
|
#58
Posted 02 August 2022 - 14:26
In 2020 agentiile de turism impreuna cu IATA au castigat procesul cu Malev la Amsterdam. Malev a resituit banii agentiilor de turism si acestia urma sa contacteze clientii. Acest lucru pare ca nu s-a intamplat. Acum am contactat eu o agentie de turism si nu vrea sa imi returneze decat 50% din costul biletului pe motiv ca s-a facut numai o rambursare partiala.
A mai patit cineva asta, ati auzit de rambursare partiala ? Toti colegii mei ce au avut bilete la acelasi zbor insa au platit direct cu cardul si nu prin agentie de turism, au primit banii in cateva zile |
#59
Posted 03 August 2022 - 13:25
In cazul unei lichidări, banii se împart între toate părțile implicate. E destul de posibil ca ei sa fi primit mai puțin.
Dacă plateai cu cardul de credit puteai face chargeback la momentul respectiv.. |
#60
Posted 05 August 2022 - 11:14
Nu exista nici un chargeback, nu mai induceti lumea in eroare. Cel putin nu in RO.
|
#61
Posted 05 August 2022 - 17:38
Am avut chargebackuri de cateva ori, inclusiv in ro.
Nu mai vorbi petarde aiurea; |
#62
Posted 16 August 2022 - 14:24
Se poate face chargeback pe orice card/la orice bancă, doar că la unele dacă nu ai dreptate plătești o taxă.
Inclusiv Revolut are, cu ei am rezolvat o problemă cu blueair. |
#63
Posted 19 August 2022 - 14:36
Si colegii mei au facut la fel si au primit banii inapoi urmatoarea saptamana. Se pare ca prin agentie de turism a fost alt tratament . Ma gandeam ca avem o altfel de garantie si siguranta printr-o agentie de turism , dar se pare ca nu este deloc asa
|
#64
Posted 20 August 2022 - 22:34
Cu agentiile e mai complicat. Pentru ca ei au de obicei un contract de vanzari volum cu companiile aeriene. Cand vine falimentul, ce ramane din assets se imparte la creditori, inclusiv agentiile. Problema e ca astea de multe ori primesc mult mai putin decat au platit catre companie (pentru ca litigiul se imparte din ce ramane, nu din ce au platit ei). Iar apoi agentia trebuie sa iti dea banii tie, dar asta dupa ce ei i-au primit.
Cand platesti direct catre compania aeriana, poti ori sa faci chargeback (unde ai castig de cauza) sau sa speri ca te ramburseaza pe tine pentru ca litigiul tau e mai mic decat al agentiei. Si asta se intampla, pentru ca apoi in fata judecatoriei Malev a rambursat "mii de clienti" mici, in loc de zeci/ sute mari. Asta e valabil la toate companiile si toate agentiile touroperatoare. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users