Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Faliment Malev Air

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
ovidiupys

ovidiupys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 23.03.2006

View Postonaf, on 10th February 2012, 23:46, said:

Taxa de serviciu mi-a fost returnată deja, exact cum mi-au spus că vor face.

norocosule

#56
onaf

onaf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 11.03.2006
Pe de altă parte, și ei au de cîștigat. Fiindcă au fost atît de corecți prima dată, și biletele înlocuitoare tot prin ei le-am luat - plus că îi recomand și altora.

#57
elena-clau

elena-clau

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 21.01.2012
Am primit azi banii de la Malev. In sfarsit!

#58
crysty_sev

crysty_sev

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 18.01.2007
In 2020 agentiile de turism impreuna cu IATA au castigat procesul cu Malev la Amsterdam. Malev a resituit banii agentiilor de turism si acestia urma sa contacteze clientii. Acest lucru pare ca nu s-a intamplat. Acum am contactat eu o agentie de turism si nu vrea sa imi returneze decat 50% din costul biletului pe motiv ca s-a facut numai o rambursare partiala.
A mai patit cineva asta, ati auzit de rambursare partiala ?

Toti colegii mei ce au avut bilete la acelasi zbor insa au platit direct cu cardul si nu prin agentie de turism, au primit banii in cateva zile

#59
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
In cazul unei lichidări, banii se împart între toate părțile implicate. E destul de posibil ca ei sa fi primit mai puțin.

Dacă plateai cu cardul de credit puteai face chargeback la momentul respectiv..

#60
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,987
  • Înscris: 21.01.2013
Nu exista nici un chargeback, nu mai induceti lumea in eroare. Cel putin nu in RO.

#61
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Am avut chargebackuri de cateva ori, inclusiv in ro.

Nu mai vorbi petarde aiurea;

#62
RV1923

RV1923

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 25.10.2007
Se poate face chargeback pe orice card/la orice bancă, doar că la unele dacă nu ai dreptate plătești o taxă.

Inclusiv Revolut are, cu ei am rezolvat o problemă cu blueair.

#63
crysty_sev

crysty_sev

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 18.01.2007
Si colegii mei au facut la fel si au primit banii inapoi urmatoarea saptamana. Se pare ca prin agentie de turism a fost alt tratament . Ma gandeam ca avem o altfel de garantie si siguranta printr-o agentie de turism , dar se pare ca nu este deloc asa

#64
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Cu agentiile e mai complicat. Pentru ca ei au de obicei un contract de vanzari volum cu companiile aeriene. Cand vine falimentul, ce ramane din assets se imparte la creditori, inclusiv agentiile. Problema e ca astea de multe ori primesc mult mai putin decat au platit catre companie (pentru ca litigiul se imparte din ce ramane, nu din ce au platit ei). Iar apoi agentia trebuie sa iti dea banii tie, dar asta dupa ce ei i-au primit.

Cand platesti direct catre compania aeriana, poti ori sa faci chargeback (unde ai castig de cauza) sau sa speri ca te ramburseaza pe tine pentru ca litigiul tau e mai mic decat al agentiei. Si asta se intampla, pentru ca apoi in fata judecatoriei Malev a rambursat "mii de clienti" mici, in loc de zeci/ sute mari.

Asta e valabil la toate companiile si toate agentiile touroperatoare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate