Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Faliment Malev Air

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009

View Postbrixie, on 6th February 2012, 12:02, said:

Evident, cei de la Paravion au pus alta placa azi, si anume ca nu-mi vad banii pana nu-si vad EI banii, asta in cazul in care si-i recupereaza. Mi se pare absolut inadmisibil! Agentia ce risc isi asuma atunci?!? Asa luam direct de la Malev, ca tot riscul ala era, si plateam si cu 20 euro mai putin!
Mai are cineva vesti? Si-a recuperat cineva banii?

Scrie-le si ei se angajeaza sa raspunda in scris, conform t&c:

http://www.paravion....eni-si-conditii

#38
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006
Conform legilor in vigoare
- Regulamentul CE 261/2004
- Noul Cod Civil
responsabil pentru rambursare / rerutare este exclusiv operatorul aerian, indiferent de modalitatea de achizitie a biletelor, (direct de pe site, agentie de turism).

Daca doriti rambursarea va recomand sa cereti acest lucru direct la Malev.

Edited by MrJack, 06 February 2012 - 13:37.


#39
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
Banii se primesc direct de la Malev atunci , mai putin taxa de emitere care a luat-o agentia

#40
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009
Pentru cei care au rezervat prin paravion:

http://www.paravion....malev-airlines/

#41
ovidiupys

ovidiupys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 23.03.2006
cei de la esky se dau dupa visin. Ieri era un mesaj pe site-ul lor referitor la cei care au zboruri cu malev, astazi, nimic ... ploua

#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu zic să te mai uiți odată http://blog.esky.ro/...rat-falimentul/

#43
ovidiupys

ovidiupys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 23.03.2006

View PostMembruAnonim, on 6th February 2012, 23:53, said:

Eu zic să te mai uiți odată http://blog.esky.ro/...rat-falimentul/

scuze ca nu le-am verificat blogul. peste un timp vor pune un afis in toaleta cu ce au de anuntat.

#44
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Te costa maxim 0,15 centi sa-i suni si sa-i intrebi, din orice rețea. Zic și eu.

#45
ovidiupys

ovidiupys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 23.03.2006
am sunat sambata, am intrebat, mi-au zis sa revin cu un telefon cu o saptamana inainte de zbor  :huh: , apoi dupa ce am insistat mi-au spus ca nu au nicio informatie oficiala de la malev. In fine ... nu siu cat de posibil e sa recuperez banii aia , dar nici nu ma las dus cu presul de esky. Ar trebui sa aiba niste raspunsuri clare la ce se intampla cu omul care le-a bagat niste bani in cont. Parerea mea.

#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu are nimeni un răspuns clar. Eu am două bilete dar m-am ferit până acum să postez în orice topic care are legătură cu ei sau recuperarea banilor. Nu e vina eSky, nici paravion care au mai fost menționați pe aici.

#47
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
eu acum ma aflu tocmai in mijlocul procedurii chargeback...Spanair mi-a anulat visul de a arunca coji de seminte in chelia lui Pep Guardiola...cumparasem bilet relativ aproape de banca de rezerva la Barca-Valencia, dar, cum astia au dat faliment, am zis pa.

referitor la ce am facut...am urmat sfaturile bancii mele...care suna asa :

- daca biletele au fost procurate de pe Spanair.com, folosind un card international, atunci trebuie sa incerc sa negociez cu ei...rambursare sau rerutare...daca nu dau de ei sau daca nu mi se da banii sau alte alternative de zbor, se procedeza la chargeback
- daca biletele au fost cumparate prin agentie, trebuie se ma adresez agentiei, si nu companiei aeriene...la fel, daca nu ma inteleg cu ei, chargeback.

asadar, cred ca cei care au cumparat prin agentie, trebuie sa se adreseze agentiei, cred eu, si nu companiei Malev, in cazul de fata...daca agentiile astea trimit, chipurile, mail-uri de compasiune clientilor privind falimentul Malev, atunci nu incearca decat sa o mai scalde, parerea mea...agentia trebuie sa returneze banii, si nu Malev.

#48
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006

View Postparabone, on 8th February 2012, 00:53, said:

agentia trebuie sa returneze banii, si nu Malev.

E fals.
Conform legii, transportatorul este cel obligat sa iti returneze banii.

Pe biletul tau scrie ca vei zbura cu Malev si nu cu agentia x...

#49
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View PostMrJack, on 8th February 2012, 08:14, said:

E fals.
Conform legii, transportatorul este cel obligat sa iti returneze banii.

Pe biletul tau scrie ca vei zbura cu Malev si nu cu agentia x...
Tranzactia cu cardul a fost facuta agentiei, deci cum sa-ti faca refund transportatorul?

#50
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006

View Postdon_dannielo, on 8th February 2012, 09:12, said:

Tranzactia cu cardul a fost facuta agentiei, deci cum sa-ti faca refund transportatorul?

Agentia a intermediat un contract intre tine si Malev.
A luat niste bani de la tine, si i-a platit lor.

Tu daca ai face charge-back la tranzactia respectiva, pe ce motiv il faci? Ca a dat faliment transportatorul.
Nu cred ca banca va fi de acord sa iti returneze tie banii, sa lase agentia cu ochii in soare, in timp ce, de vina pentru toate astea este transportatorul.

Uite, aici, din Codul Civil

Art. 1.956. -  Contractul de transport se dovedeste prin documente de transport, precum scrisoare de trasura, recipisa de bagaje, foaie de parcurs, conosament, tichet ori legitimatie de calatorie sau altele asemenea, de la caz la caz.
Art. 2.003. - (1) In temeiul contractului de transport, transportatorul este obligat fata de calator:
   a) sa puna la dispozitia acestuia un loc corespunzator legitimatiei sale de calatorie;
Art. 2.004.
   (2) El (transportatorul) raspunde, de asemenea, pentru daunele directe si imediate rezultand din neexecutarea transportului, din executarea lui in alte conditii decat cele stabilite sau din intarzierea executarii acestuia.
   (3) In cazul in care, dupa imprejurari, din cauza intarzierii executarii transportului, contractul nu mai prezinta interes pentru calator, acesta il poate denunta, solicitand rambursarea pretului.

#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
eu spun doar ce banca sfatuieste clientii.

te adresezi la cel de la care ti-ai cumparat biletul.

#52
onaf

onaf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 11.03.2006
Dacă îi este cuiva de folos, iată mai jos un email pe care tocmai l-am primit din partea Airtickets24, intermediarul de la care am cumpărat online bilete la cursele Malev (sublinierile îmi aparțin):

"În legatură cu falimentul companiei aeriene Malev Airlines, dorim să vă informăm că pentru a obține restituirea banilor, este necesar să contactati imediat banca emitentă a cardului dvs. de credit. Va fi necesar să faceți o cerere în scris prin care negați plata care o fost efectuată către compania aeriană  "Malev Airlines" din cauză ca nu și-au onorat obligațiile.


Taxa noastră de servicii (e-Travel), pentru această rezervare a fost returnată pe cardul dvs., astfel încât nu este nevoie să procesati vreo acțiune pentru această sumă.

Ne cerem scuze pentru inconveniențe. Suntem la dispoziția dumneavoastră pentru orice întrebări suplimentare.

Vă mulțumim pentru alegerea serviciilor Airtickets24.com!

Cu stimă,
Airtickets24.com "


#53
ovidiupys

ovidiupys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 23.03.2006
Cum ramane cu " Taxa de serviciu" pe care a incasat-o agentia ?

#54
onaf

onaf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 393
  • Înscris: 11.03.2006

View Postovidiupys, on 10th February 2012, 23:00, said:

Cum ramane cu " Taxa de serviciu" pe care a incasat-o agentia ?

Taxa de serviciu mi-a fost returnată deja, exact cum mi-au spus că vor face.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate