Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Faliment Malev Air
Last Updated: Aug 20 2022 22:34, Started by
budrom
, Feb 03 2012 12:03
·
0
#37
Posted 06 February 2012 - 12:41
brixie, on 6th February 2012, 12:02, said: Evident, cei de la Paravion au pus alta placa azi, si anume ca nu-mi vad banii pana nu-si vad EI banii, asta in cazul in care si-i recupereaza. Mi se pare absolut inadmisibil! Agentia ce risc isi asuma atunci?!? Asa luam direct de la Malev, ca tot riscul ala era, si plateam si cu 20 euro mai putin! Mai are cineva vesti? Si-a recuperat cineva banii? Scrie-le si ei se angajeaza sa raspunda in scris, conform t&c: http://www.paravion....eni-si-conditii |
#38
Posted 06 February 2012 - 13:37
Conform legilor in vigoare
- Regulamentul CE 261/2004 - Noul Cod Civil responsabil pentru rambursare / rerutare este exclusiv operatorul aerian, indiferent de modalitatea de achizitie a biletelor, (direct de pe site, agentie de turism). Daca doriti rambursarea va recomand sa cereti acest lucru direct la Malev. Edited by MrJack, 06 February 2012 - 13:37. |
#39
Posted 06 February 2012 - 14:54
Banii se primesc direct de la Malev atunci , mai putin taxa de emitere care a luat-o agentia
|
#40
Posted 06 February 2012 - 17:35
#41
Posted 06 February 2012 - 23:45
cei de la esky se dau dupa visin. Ieri era un mesaj pe site-ul lor referitor la cei care au zboruri cu malev, astazi, nimic ... ploua
|
#42
Posted 06 February 2012 - 23:53
Eu zic să te mai uiți odată http://blog.esky.ro/...rat-falimentul/
|
#43
Posted 07 February 2012 - 22:40
MembruAnonim, on 6th February 2012, 23:53, said: Eu zic să te mai uiți odată http://blog.esky.ro/...rat-falimentul/ scuze ca nu le-am verificat blogul. peste un timp vor pune un afis in toaleta cu ce au de anuntat. |
#44
Posted 07 February 2012 - 23:08
Te costa maxim 0,15 centi sa-i suni si sa-i intrebi, din orice rețea. Zic și eu.
|
#45
Posted 07 February 2012 - 23:36
am sunat sambata, am intrebat, mi-au zis sa revin cu un telefon cu o saptamana inainte de zbor , apoi dupa ce am insistat mi-au spus ca nu au nicio informatie oficiala de la malev. In fine ... nu siu cat de posibil e sa recuperez banii aia , dar nici nu ma las dus cu presul de esky. Ar trebui sa aiba niste raspunsuri clare la ce se intampla cu omul care le-a bagat niste bani in cont. Parerea mea.
|
#46
Posted 07 February 2012 - 23:47
Nu are nimeni un răspuns clar. Eu am două bilete dar m-am ferit până acum să postez în orice topic care are legătură cu ei sau recuperarea banilor. Nu e vina eSky, nici paravion care au mai fost menționați pe aici.
|
|
#47
Posted 08 February 2012 - 00:53
eu acum ma aflu tocmai in mijlocul procedurii chargeback...Spanair mi-a anulat visul de a arunca coji de seminte in chelia lui Pep Guardiola...cumparasem bilet relativ aproape de banca de rezerva la Barca-Valencia, dar, cum astia au dat faliment, am zis pa.
referitor la ce am facut...am urmat sfaturile bancii mele...care suna asa : - daca biletele au fost procurate de pe Spanair.com, folosind un card international, atunci trebuie sa incerc sa negociez cu ei...rambursare sau rerutare...daca nu dau de ei sau daca nu mi se da banii sau alte alternative de zbor, se procedeza la chargeback - daca biletele au fost cumparate prin agentie, trebuie se ma adresez agentiei, si nu companiei aeriene...la fel, daca nu ma inteleg cu ei, chargeback. asadar, cred ca cei care au cumparat prin agentie, trebuie sa se adreseze agentiei, cred eu, si nu companiei Malev, in cazul de fata...daca agentiile astea trimit, chipurile, mail-uri de compasiune clientilor privind falimentul Malev, atunci nu incearca decat sa o mai scalde, parerea mea...agentia trebuie sa returneze banii, si nu Malev. |
#48
Posted 08 February 2012 - 08:14
#49
Posted 08 February 2012 - 09:12
#50
Posted 08 February 2012 - 12:13
don_dannielo, on 8th February 2012, 09:12, said: Tranzactia cu cardul a fost facuta agentiei, deci cum sa-ti faca refund transportatorul? Agentia a intermediat un contract intre tine si Malev. A luat niste bani de la tine, si i-a platit lor. Tu daca ai face charge-back la tranzactia respectiva, pe ce motiv il faci? Ca a dat faliment transportatorul. Nu cred ca banca va fi de acord sa iti returneze tie banii, sa lase agentia cu ochii in soare, in timp ce, de vina pentru toate astea este transportatorul. Uite, aici, din Codul Civil Art. 1.956. - Contractul de transport se dovedeste prin documente de transport, precum scrisoare de trasura, recipisa de bagaje, foaie de parcurs, conosament, tichet ori legitimatie de calatorie sau altele asemenea, de la caz la caz. Art. 2.003. - (1) In temeiul contractului de transport, transportatorul este obligat fata de calator: a) sa puna la dispozitia acestuia un loc corespunzator legitimatiei sale de calatorie; Art. 2.004. (2) El (transportatorul) raspunde, de asemenea, pentru daunele directe si imediate rezultand din neexecutarea transportului, din executarea lui in alte conditii decat cele stabilite sau din intarzierea executarii acestuia. (3) In cazul in care, dupa imprejurari, din cauza intarzierii executarii transportului, contractul nu mai prezinta interes pentru calator, acesta il poate denunta, solicitand rambursarea pretului. |
#51
Posted 08 February 2012 - 16:28
eu spun doar ce banca sfatuieste clientii.
te adresezi la cel de la care ti-ai cumparat biletul. |
|
#52
Posted 08 February 2012 - 17:19
Dacă îi este cuiva de folos, iată mai jos un email pe care tocmai l-am primit din partea Airtickets24, intermediarul de la care am cumpărat online bilete la cursele Malev (sublinierile îmi aparțin):
"În legatură cu falimentul companiei aeriene Malev Airlines, dorim să vă informăm că pentru a obține restituirea banilor, este necesar să contactati imediat banca emitentă a cardului dvs. de credit. Va fi necesar să faceți o cerere în scris prin care negați plata care o fost efectuată către compania aeriană "Malev Airlines" din cauză ca nu și-au onorat obligațiile. Taxa noastră de servicii (e-Travel), pentru această rezervare a fost returnată pe cardul dvs., astfel încât nu este nevoie să procesati vreo acțiune pentru această sumă. Ne cerem scuze pentru inconveniențe. Suntem la dispoziția dumneavoastră pentru orice întrebări suplimentare. Vă mulțumim pentru alegerea serviciilor Airtickets24.com! Cu stimă, Airtickets24.com " |
#53
Posted 10 February 2012 - 23:00
Cum ramane cu " Taxa de serviciu" pe care a incasat-o agentia ?
|
#54
Posted 10 February 2012 - 23:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users