Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Faliment Malev Air
Last Updated: Aug 20 2022 22:34, Started by
budrom
, Feb 03 2012 12:03
·
0
#1
Posted 03 February 2012 - 12:03
Compania ungară Malev, aflată în faliment, a încetat vineri dimineață zborurile după 66 de ani de activitate, după ce aeronavele operatorului de transport aerian au fost reținute la sol pentru neplata datoriilor, care totalizează 60 miliarde forinți (270 milioane dolari).
Quote Malev a intrat în această săptămână în faliment, sub protecție specială față de creditori, iar guvernul a numit un administrator special, transmite Reuters. Furnizorii au început să ceară plăți în avans pentru serviciile prestate, iar guvernul nu mai poate finanța compania, măsură interzisă în luna ianuarie de Comisia Europeană. "Această situație a accelerat cheltuielile într-o asemenea măsură încât astăzi situația companiei a devenit nesustenabilă. Consiliul de Administrație a dispus încetarea operațiunilor pentru a minimiza pierderile", se spune într-un comunicat al Malev. Toate zborurile companiei au fost suspendate începând de la ora 5:00 GMT (6:00 ora locală la Budapesta). Comisia Europeană a cerut luna trecută Malev să restituie ajutoare de stat în valoare de 390 milioane de dolari, încasate în perioada 2007-2010. Fondată în 1946, Malev opera deja practic în faliment încă din 30 ianuarie, când guvernul a declarat-o companie cu importanță strategică, statut care protejează afacerile de creditori, transmite Bloomberg. Malev generează 40% din rulajul anual al aeroportului internațional de la Budapesta și dispune de o flotă de 22 de aeronave pentru pasageri, contractate în leasing. Guvernul ungar nu a reușit să privatizeze compania cu 2.600 de angajați și a renunțat din 2010 la această strategie. Veniturile și profitabilitatea companiei au fost afectate sever de concurența dură cu companiile low cost, precum Wizz Air, situație care se va înrăutăți din primăvară, când Ryanair a anunțat că va relua zborurile la Budapesta după 18 luni de pauză. Wizz Air a anunțat vineri că oferă pasagerilor Malev blocați pe aeroporturi străine tichete speciale la preț redus până la Budapesta, pentru 9.900 forinți, echivalentul a 45 dolari SUA. Malev |
#2
Posted 03 February 2012 - 12:09
Dur! Hienele de-abia au așteptat să pună mâna în totalitate pe pradă. Încă o lovitură pentru Ungaria, compania fiind de stat. Probabil concurența știa demult de treabă și tot ce a trebuit să facă a fost să le dea un bobârnac ca să le scurteze agonia.
|
#4
Posted 03 February 2012 - 12:12
#5
Posted 03 February 2012 - 12:15
da, mai ales ca tu ai dovedit-o, esti expert aerian.
cat i-ai dat aluia sa inchida subiectul? Edited by budrom, 03 February 2012 - 12:16. |
#6
Posted 03 February 2012 - 12:18
budrom, on 3rd February 2012, 12:10, said: Tarom, oare cum sta? Ps: Mai ușor băieți că nu discutăm la piață. Subiectul e chiar interesant. |
#7
Posted 03 February 2012 - 12:19
Da, mai ieri citeam ca wizz are deja mai multi pasageri carati, decat tarom...
Statul ungar nu mai a avut de unde sprijini compania aeriana nationala, a lor. La noi, se vor gasi variante, poate se si tipareste cate ceva! |
#8
Posted 03 February 2012 - 12:28
asta e , economie de piata, nu platesti, iti taie macaroana, nu mi se pare o tragedie, TAROM nu sta asa prost cred dar nici pe roze nu sunt
|
#9
Posted 03 February 2012 - 12:35
Pai parca acum e pe pierdere, insa acum vreo doi ani ajunsese pe profit, si normal, a trebuit schimbat seful, care sa o aduca la locul ei.
|
#10
Posted 03 February 2012 - 12:42
tarom nu cred ca a fost vreodata pe profit real, fara banii pompati direct din bugetul public, murea demult.
daca ar fi lasat pe picioarele lui, cum a fost lasat malev, pana la urma.... |
|
#11
Posted 03 February 2012 - 12:53
budrom, on 3rd February 2012, 12:42, said: tarom nu cred ca a fost vreodata pe profit real, fara banii pompati direct din bugetul public, murea demult. daca ar fi lasat pe picioarele lui, cum a fost lasat malev, pana la urma.... Deci cu 3 ani in urma a fost. Si cica vrea din nou. |
#12
Posted 03 February 2012 - 13:00
cine?
daca specifica si injectiile cu capiltal din bugetul public, promit sa deschid link-ull! |
#13
Posted 03 February 2012 - 13:07
Toate asa numitele "flag carrier" - companii nationale detinute de stat , sunt in aceiasi buda .
Nu e nimic spectaculos in asta . Doar faptul ca ungurii si-au luat mana de pe Malev . Dar nu ca ar fi vrut , ci pentru ca i-a obligat UE . |
#14
Posted 03 February 2012 - 13:09
Fmi, mai degraba sau bancile comecrciale, puteau ajuta.
Oricum, statul ungar are o gaura neagra mai putin. Pe cand si la noi? |
#15
Posted 03 February 2012 - 13:16
Ca pasager, Malev = scump si prost!
O cursa Bucuresti - Budapesta costa mai mult decat una Bucuresti > Frankfurt sau Londra... Am mers de 4 ori cu ei iar de 2 ori am avut nenorocul sa ma duca cu avioane cu elice. Sorry, nu ii deplang pe hoti! [ http://pilotmagazin.ro/wp-content/uploads/2011/05/IMG_3538-300x129.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Posted 03 February 2012 - 13:20
Esti cam dur totusi. Nu te-a fortat nimeni sa alegi Lufthansa in locul Malev dupa prima incercare esuata. Nu ti-au bagat mana in buzunar.
|
#17
Posted 03 February 2012 - 13:21
Ce aveti mai oameni buni cu avioanele cu elice? Si Taromul are, are si Lufthansa, toate companiile aeriene au. Pe distante scurte si pentru putini pasageri sunt mai profitabile. Sau vreti sa zburati numai cu A380 de la Bucuresti la Giurgiu?
|
#18
Posted 03 February 2012 - 13:26
Eu nu le suport de exemplu din cauza spatiului la bord :-) Am zburat cu Foker 50 ( KLM Cityhopper ) de n-o sa-l uit niciodata.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users