Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#55
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Eu aș saluta și primul producător care înlocuiește bateriie cu plumb-acid cu ceva din secolul 20. Așa ce m-am săturat de mizeria asta de tehnologie a secolului IX de nu pot descrie.

Edited by SonyAD, 02 February 2012 - 14:39.


#56
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostSonyAD, on 2nd February 2012, 15:39, said:

Eu aș saluta și primul producător care înlocuiește bateriie cu plumb-acid cu ceva din secolul 20. Așa ce m-am săturat de mizeria asta de tehnologie a secolului IX de nu pot descrie.

honda a mers un pas si mai departe. hidrogen. nu are nici unul din dezavantajele masinilor pe baterii , pentru ca nu are baterii.

este exact ceea ce trebuie. o masina cu un timp de incarcare de  2 3 minute si o autonomie de peste 400 km. oricum , asta e un inceput , sunt sigur ca tehnologia poate fi imbunatatita.

ia gandeste te ca ar face pe hidrogen cu sistem de planetare ca din videoclip.


exact cum a spus James May. Este masina viitorului pentru ca este ca masina prezentului. alea pe baterii sunt o idiotenie. mergi 100 km si incarci 8 ore. nu pot sa mi imaginez asemenea dobitocenie.

#57
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Nu mă interesează pilele pe hidrogen.

Vreau un acumulator 0 maintenance și care nu cântărește un kil pe suta de Ah.

Ba pardon! Mai bine de 20 kile.

[ http://s16.postimage.org/76de0sfkx/varta_blue.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by SonyAD, 02 February 2012 - 14:55.


#58
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostSonyAD, on 2nd February 2012, 15:53, said:

Nu mă interesează pilele pe hidrogen.

Vreau un acumulator 0 maintenance și care nu cântărește un kil pe suta de Ah.

Ba pardon! Mai bine de 20 kile.

[ http://s16.postimage.org/76de0sfkx/varta_blue.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

din cate stiu eu , mai toate patentele pentru noile tehnologii de baterii sunt detinute de companiile petroliere. vezi sa nu le puna pe piata.

#59
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

View PostSonyAD, on 2nd February 2012, 14:39, said:

Eu aș saluta și primul producător care înlocuiește bateriie cu plumb-acid cu ceva din secolul 20. Așa ce m-am săturat de mizeria asta de tehnologie a secolului IX de nu pot descrie.
XX-I=XIX ;)

#60
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

View PostMembruAnonim, on 1st February 2012, 23:09, said:

Ce nu ti se pare la LS ? Mi se pare inferior unui A8 generatie veche.

[ http://img.netcarshow.com/Lexus-LS_460_L_2010_1600x1200_wallpaper_0d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img.netcarshow.com/Audi-A8L_W12_quattro_2008_1600x1200_wallpaper_14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Argumenteaza pe pozele alea.

#61
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Nu turbinele sunt problema la 3l biturbo. La BMW nu pica mai repede fata de versiunea cu o turbina ( oricum ambele turbine vin pe acelasi suport si se schimba simultan).
Buba e cutia de viteze datorita cuplului mare si a curbei (cuplu maxim la turatii joasa=>socuri in transmisie). Sunt limitate grav din electronica pe vitezele inferioare. Cu o optimizare pe cuplu sau un tuning se duc usor in 750-800 nm ceea ce e enorm pentru o masina de 1600-1700 kg. La BMW pica cutiile pe capete la 3l biturbo si am vaga impresie ca Audi va folosi acelasi tip de cutie automata cu convertizor.

P.S. Cutie manuala nu am auzit sa existe pe vreun 3l biturbo pentru ca probabil nu rezista ambreiajul. ( sau s-ar schimba la revizie : ulei, filtre, ambreiaj, cutie  :naughty: )

#62
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009

View Postvoposphere, on 2nd February 2012, 14:42, said:

honda a mers un pas si mai departe. hidrogen. nu are nici unul din dezavantajele masinilor pe baterii , pentru ca nu are baterii.


exact cum a spus James May. Este masina viitorului pentru ca este ca masina prezentului. alea pe baterii sunt o idiotenie. mergi 100 km si incarci 8 ore. nu pot sa mi imaginez asemenea dobitocenie.


Iar tu stii cata energie se consuma doar pentru a scoate hidrogenul, sa zicem, din apa? Nu mai vorbim despre lichefierea lui si de depozitare. Iar la pret nici nu ma gandesc...

#63
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View Postgozmyn, on 2nd February 2012, 17:04, said:

Iar tu stii cata energie se consuma doar pentru a scoate hidrogenul, sa zicem, din apa? Nu mai vorbim despre lichefierea lui si de depozitare. Iar la pret nici nu ma gandesc...

si rafinarea petrolului a fost dificila la inceput. trebuie sa se gaseasca o metoda.

ps: in sua hidrogenul are APROAPE acelasi pret cu benzina.

#64
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Si in SUA litrul de benzina e undeva pe la 3 sferturi din dolar, sau maxim 1 dolar. Iar hidrogenul e mai scump si se consuma extrem de mult  energie pentru crearea lui. Ala e doar un prototip si nu cred ca se va folosit. Mai bine ne gandim la alcoolul etilic , ala se poate produce din hamei ramas din productia de bere. Ofera putere mai multa decat benzina si e usor de procurat.

#65
wall

wall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 29.06.2006

View Postfastcarjunkie, on 2nd February 2012, 12:00, said:

Auzi da' explica-mi si mie cum recunosc cunoscatorii astia, sunt oamenii aia care umezesc usor scaunelul de fiecare data cand se urca intr-o nemtoaica? Sunt multi? Cum pot deveni si eu cunoscator?

Sa stii ca si mie-mi plac nemtoaicele. Blonde.

:)

Eu as fi zis cand se baga intr-o nemtoaica.  :notangel:

#66
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

View PostN62B44, on 2nd February 2012, 15:50, said:

Nu turbinele sunt problema la 3l biturbo. La BMW nu pica mai repede fata de versiunea cu o turbina ( oricum ambele turbine vin pe acelasi suport si se schimba simultan).
Buba e cutia de viteze datorita cuplului mare si a curbei (cuplu maxim la turatii joasa=>socuri in transmisie). Sunt limitate grav din electronica pe vitezele inferioare. Cu o optimizare pe cuplu sau un tuning se duc usor in 750-800 nm ceea ce e enorm pentru o masina de 1600-1700 kg. La BMW pica cutiile pe capete la 3l biturbo si am vaga impresie ca Audi va folosi acelasi tip de cutie automata cu convertizor.
BMW e recunoscut pentru faptul ca pune cutii automate subdimensionate pe masinile sale. A mai facut dume din astea si prin 2002 cand a pus pe 320d cu cuplu de 410nm cutie construita sa reziste la 410nm si picau ca mustele. Nici dupa multe plangeri nu s-au simtit sa puna alte cutii mai rezistente ci doar sa limiteze cuplul motor pe la vreo 380nm. Bineinteles ca si asa plangerile curgeau garla si s-a remediat problema doar atunci cand au facut ce trebuia sa faca de la inceput: sa puna cutii mai rezistente.
Tot astia de la BMW sunt aia care nu recomanda (cel putin intr-un timp asa faceau) schimbarea uleiului din automatele lor ca cica e pe viata si cadeau cutiile ca mustele pe la 140.000km la cei care se luau dupa recomandarile producatorului, dar asta in Europa unde garantia e de 100k km si nu le pasa, ba chiar era rentabil, dar in US la exact aceeasi masina recomandau schimbul la 120k dar acolo se dau garantii pentru 160.000km si nu le mai convenea sa minta.

Un exemplu de cutie bine aleasa e cea de pe Opel Omega 2.5dti (motor bmw) cu 300nm. Cutia e facuta pentru 670nm.
Sunt si alte masini (din grupul vag si audi) care au cuplu 700-800nm, greutate mare si cutie automata si nu se mai vaieta nimeni de ele. Si unii le mai folosesc si la tractari.

#67
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postdan84, on 2nd February 2012, 21:25, said:

Un exemplu de cutie bine aleasa e cea de pe Opel Omega 2.5dti (motor bmw) cu 300nm. Cutia e facuta pentru 670nm.
Sunt si alte masini (din grupul vag si audi) care au cuplu 700-800nm, greutate mare si cutie automata si nu se mai vaieta nimeni de ele. Si unii le mai folosesc si la tractari.

Exact . Ai dreptate  cu cutiile de BMW si uleiul . Gresesti doar cand spui ca sunt subdimensionate. (pe e39 /e46 si e38 s-au pus cutii GM sau ZF  de prin 2004 BMW foloseste doar ZF daca nu ma insel). Pe 320d -ul ala de care aminteai tu s-au folosit ZF 5HP (generatia veche) care au fost mult mai fiabile fata de  astea noi de pe e60/e90.(a fost sesizare la Comisia Europeana si in SUA pe E60 au fost aproape de Lemon Law  :D )

De ce: ZF 6HP26 - de pe 535d (3l biturbo diesel) e aceeasi cutie de pe Bentley Continental GT (600 cai si 750 nm din 6.0L W-12 twin turbo pe GTC) / RS6 / A8/ S6 (asta ca sa nu mai spui prostii cu AUDI/VW cu cutiile lor miraculoase   :D ). Tine 650-800 nm cuplu (aceeasi cutie o am si eu pe masina si nu face nici o figura pe benzinare). Problemele la cutiile astea apar in 80% din cazuri la diesele 530d/535d (Am un amic care a schimbat 3 bucati pana in 120.000km pe garantie  :death: )
La benzinare oricat de mare ar fi motorul, curba de cuplu e progresiva si ajungi la cuplu maxim pe la 4500-5000 ture. Nu apar socuri in trenul de rulare. La diesel ai cuplu maxim de la 1600 ture si la o plecare de pe loc , datorita regimului tranzitoriu cutia e supusa la forte mult mai mari. In general problemele au fost la mecatronic (blocul de valve)  si convertor de cuplu.

Sunt aceleasi cutii facute de ZF si pe Audi/VW , BMW  si multe alte marci. Pe motoarele mari si nu vb de DSG( ca astea sunt de unica folosinta de la 300 -400 nm in sus).
Ai in link pe ce masini se folosesc.
ZF 6HP19
ZF 6HP26

De noile cutii in 8 trepte e prea devreme sa ne pronuntam (inca au garantie majoritatea masinilor  :D ).

P.S. Ne bagam si la senzationalul multitronic de pe Audi/VW de prin anii 2000. (aia intradevar catastrofa de cutie)

Edited by N62B44, 02 February 2012 - 22:59.


#68
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Faza tare este ca : Mergand linistit la drum lung se nimereste ca un turbo sa pice, dar poti sta linistit deoarece au mai facut unul de rezerva  :)

Quote

Eu a? saluta ?i primul producător care înlocuie?te bateriie cu plumb-acid cu ceva din secolul 20. A?a ce m-am săturat de mizeria asta de tehnologie a secolului IX de nu pot descrie
(ceea ce poti descrie!).

Pardon!

Edited by CorneliuRos, 02 February 2012 - 23:35.


#69
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

View PostN62B44, on 2nd February 2012, 22:57, said:

nu vb de DSG( ca astea sunt de unica folosinta de la 300 -400 nm in sus).
Bugatti Veyron are 4 turbine, 1250nm cuplu de la vreo 2.000 ture si cutie DSG.  :naughty:

#70
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postdan84, on 2nd February 2012, 22:26, said:

Bugatti Veyron are 4 turbine, 1250nm cuplu de la vreo 2.000 ture si cutie DSG.  :naughty:
Aha,  se mai foloseste si pe VW Polo 1.2 TSI. Eu vorbeam de alea puse pe masini normale, nu de cutii care costa cat o vila cu piscina la Snagov. :D

View PostCorneliuRos, on 2nd February 2012, 22:25, said:

Faza tare este ca : Mergand linistit la drum lung se nimereste ca un turbo sa pice, dar poti sta linistit deoarece au mai facut unul de rezerva  :)

(ceea ce poti descrie!).

Pardon!

Si daca o ia pe ulei ce faci ? Daca nu te misti repede sa-i bagi o carpa in admisie, iti iei adio de la motor. :chair:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/58SoI7YKr4o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by N62B44, 02 February 2012 - 23:37.


#71
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

Si daca o ia pe ulei ce faci ? Daca nu te misti repede sa-i bagi o carpa in admisie, iti iei adio de la motor.
Bun sfat pentru cultura noastra generala. Dar omul ala din filmat nu am vazut sa deschida capota , sa bage vreo carpa la filtrul de aer.
Care admisie?

#72
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

View PostN62B44, on 2nd February 2012, 23:35, said:

Aha,  se mai foloseste si pe VW Polo 1.2 TSI. Eu vorbeam de alea puse pe masini normale, nu de cutii care costa cat o vila cu piscina la Snagov. :D

Interesant ce zice Dan84 mai sus cu transmisiile. :)

Mă distrez nespus.

Mă întreb dacă producătorii premium adevărați (Cadillac, Maserati, Jaguar, Aston Martin, Lincoln, Mercedes, Lexus, etc.), nu figuranții germani BMW și VW, au probleme similare sau își tratează la fel clienții.

Norocul BMW că au avut ocazia să cumpere Rolls Royce să-și ascundă călcâiele cu țărână în crăpături.

La fel și cu mezalianța VW - Bugatti.

:lol:

View PostN62B44, on 2nd February 2012, 23:35, said:

Si daca o ia pe ulei ce faci ? Daca nu te misti repede sa-i bagi o carpa in admisie, iti iei adio de la motor. :chair:

Bmw a făcut bubu?!
:clapping:

Asta cu cârpa e o speranță deșartă. Până ajungi să desfaci ceva de la traseul de admisie să ai unde s-o îndeși... Și poate ți-o trage în motor.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate