Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)

#55
Posted 02 February 2012 - 14:39

Eu aș saluta și primul producător care înlocuiește bateriie cu plumb-acid cu ceva din secolul 20. Așa ce m-am săturat de mizeria asta de tehnologie a secolului IX de nu pot descrie.
Edited by SonyAD, 02 February 2012 - 14:39. |
#56
Posted 02 February 2012 - 14:42

SonyAD, on 2nd February 2012, 15:39, said: Eu aș saluta și primul producător care înlocuiește bateriie cu plumb-acid cu ceva din secolul 20. Așa ce m-am săturat de mizeria asta de tehnologie a secolului IX de nu pot descrie. honda a mers un pas si mai departe. hidrogen. nu are nici unul din dezavantajele masinilor pe baterii , pentru ca nu are baterii. este exact ceea ce trebuie. o masina cu un timp de incarcare de 2 3 minute si o autonomie de peste 400 km. oricum , asta e un inceput , sunt sigur ca tehnologia poate fi imbunatatita. ia gandeste te ca ar face pe hidrogen cu sistem de planetare ca din videoclip. exact cum a spus James May. Este masina viitorului pentru ca este ca masina prezentului. alea pe baterii sunt o idiotenie. mergi 100 km si incarci 8 ore. nu pot sa mi imaginez asemenea dobitocenie. |
#57
Posted 02 February 2012 - 14:53

Nu mă interesează pilele pe hidrogen.
Vreau un acumulator 0 maintenance și care nu cântărește un kil pe suta de Ah. Ba pardon! Mai bine de 20 kile. [ http://s16.postimage.org/76de0sfkx/varta_blue.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by SonyAD, 02 February 2012 - 14:55. |
#58
Posted 02 February 2012 - 14:59

SonyAD, on 2nd February 2012, 15:53, said: Nu mă interesează pilele pe hidrogen. Vreau un acumulator 0 maintenance și care nu cântărește un kil pe suta de Ah. Ba pardon! Mai bine de 20 kile. [ http://s16.postimage.org/76de0sfkx/varta_blue.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] din cate stiu eu , mai toate patentele pentru noile tehnologii de baterii sunt detinute de companiile petroliere. vezi sa nu le puna pe piata. |
#59
Posted 02 February 2012 - 15:04

#60
Posted 02 February 2012 - 15:47

MembruAnonim, on 1st February 2012, 23:09, said: Ce nu ti se pare la LS ? Mi se pare inferior unui A8 generatie veche. [ http://img.netcarshow.com/Lexus-LS_460_L_2010_1600x1200_wallpaper_0d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img.netcarshow.com/Audi-A8L_W12_quattro_2008_1600x1200_wallpaper_14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#61
Posted 02 February 2012 - 15:50

Nu turbinele sunt problema la 3l biturbo. La BMW nu pica mai repede fata de versiunea cu o turbina ( oricum ambele turbine vin pe acelasi suport si se schimba simultan).
Buba e cutia de viteze datorita cuplului mare si a curbei (cuplu maxim la turatii joasa=>socuri in transmisie). Sunt limitate grav din electronica pe vitezele inferioare. Cu o optimizare pe cuplu sau un tuning se duc usor in 750-800 nm ceea ce e enorm pentru o masina de 1600-1700 kg. La BMW pica cutiile pe capete la 3l biturbo si am vaga impresie ca Audi va folosi acelasi tip de cutie automata cu convertizor. P.S. Cutie manuala nu am auzit sa existe pe vreun 3l biturbo pentru ca probabil nu rezista ambreiajul. ( sau s-ar schimba la revizie : ulei, filtre, ambreiaj, cutie ![]() |
#62
Posted 02 February 2012 - 16:04

voposphere, on 2nd February 2012, 14:42, said: honda a mers un pas si mai departe. hidrogen. nu are nici unul din dezavantajele masinilor pe baterii , pentru ca nu are baterii. exact cum a spus James May. Este masina viitorului pentru ca este ca masina prezentului. alea pe baterii sunt o idiotenie. mergi 100 km si incarci 8 ore. nu pot sa mi imaginez asemenea dobitocenie. Iar tu stii cata energie se consuma doar pentru a scoate hidrogenul, sa zicem, din apa? Nu mai vorbim despre lichefierea lui si de depozitare. Iar la pret nici nu ma gandesc... |
#63
Posted 02 February 2012 - 16:10

gozmyn, on 2nd February 2012, 17:04, said: Iar tu stii cata energie se consuma doar pentru a scoate hidrogenul, sa zicem, din apa? Nu mai vorbim despre lichefierea lui si de depozitare. Iar la pret nici nu ma gandesc... si rafinarea petrolului a fost dificila la inceput. trebuie sa se gaseasca o metoda. ps: in sua hidrogenul are APROAPE acelasi pret cu benzina. |
#64
Posted 02 February 2012 - 16:13

Si in SUA litrul de benzina e undeva pe la 3 sferturi din dolar, sau maxim 1 dolar. Iar hidrogenul e mai scump si se consuma extrem de mult energie pentru crearea lui. Ala e doar un prototip si nu cred ca se va folosit. Mai bine ne gandim la alcoolul etilic , ala se poate produce din hamei ramas din productia de bere. Ofera putere mai multa decat benzina si e usor de procurat.
|
|
#65
Posted 02 February 2012 - 20:15

fastcarjunkie, on 2nd February 2012, 12:00, said: Auzi da' explica-mi si mie cum recunosc cunoscatorii astia, sunt oamenii aia care umezesc usor scaunelul de fiecare data cand se urca intr-o nemtoaica? Sunt multi? Cum pot deveni si eu cunoscator? Sa stii ca si mie-mi plac nemtoaicele. Blonde. ![]() Eu as fi zis cand se baga intr-o nemtoaica. ![]() |
#66
Posted 02 February 2012 - 22:25

N62B44, on 2nd February 2012, 15:50, said: Nu turbinele sunt problema la 3l biturbo. La BMW nu pica mai repede fata de versiunea cu o turbina ( oricum ambele turbine vin pe acelasi suport si se schimba simultan). Buba e cutia de viteze datorita cuplului mare si a curbei (cuplu maxim la turatii joasa=>socuri in transmisie). Sunt limitate grav din electronica pe vitezele inferioare. Cu o optimizare pe cuplu sau un tuning se duc usor in 750-800 nm ceea ce e enorm pentru o masina de 1600-1700 kg. La BMW pica cutiile pe capete la 3l biturbo si am vaga impresie ca Audi va folosi acelasi tip de cutie automata cu convertizor. Tot astia de la BMW sunt aia care nu recomanda (cel putin intr-un timp asa faceau) schimbarea uleiului din automatele lor ca cica e pe viata si cadeau cutiile ca mustele pe la 140.000km la cei care se luau dupa recomandarile producatorului, dar asta in Europa unde garantia e de 100k km si nu le pasa, ba chiar era rentabil, dar in US la exact aceeasi masina recomandau schimbul la 120k dar acolo se dau garantii pentru 160.000km si nu le mai convenea sa minta. Un exemplu de cutie bine aleasa e cea de pe Opel Omega 2.5dti (motor bmw) cu 300nm. Cutia e facuta pentru 670nm. Sunt si alte masini (din grupul vag si audi) care au cuplu 700-800nm, greutate mare si cutie automata si nu se mai vaieta nimeni de ele. Si unii le mai folosesc si la tractari. |
#67
Posted 02 February 2012 - 22:57

dan84, on 2nd February 2012, 21:25, said: Un exemplu de cutie bine aleasa e cea de pe Opel Omega 2.5dti (motor bmw) cu 300nm. Cutia e facuta pentru 670nm. Sunt si alte masini (din grupul vag si audi) care au cuplu 700-800nm, greutate mare si cutie automata si nu se mai vaieta nimeni de ele. Si unii le mai folosesc si la tractari. Exact . Ai dreptate cu cutiile de BMW si uleiul . Gresesti doar cand spui ca sunt subdimensionate. (pe e39 /e46 si e38 s-au pus cutii GM sau ZF de prin 2004 BMW foloseste doar ZF daca nu ma insel). Pe 320d -ul ala de care aminteai tu s-au folosit ZF 5HP (generatia veche) care au fost mult mai fiabile fata de astea noi de pe e60/e90.(a fost sesizare la Comisia Europeana si in SUA pe E60 au fost aproape de Lemon Law ![]() De ce: ZF 6HP26 - de pe 535d (3l biturbo diesel) e aceeasi cutie de pe Bentley Continental GT (600 cai si 750 nm din 6.0L W-12 twin turbo pe GTC) / RS6 / A8/ S6 (asta ca sa nu mai spui prostii cu AUDI/VW cu cutiile lor miraculoase ![]() ![]() La benzinare oricat de mare ar fi motorul, curba de cuplu e progresiva si ajungi la cuplu maxim pe la 4500-5000 ture. Nu apar socuri in trenul de rulare. La diesel ai cuplu maxim de la 1600 ture si la o plecare de pe loc , datorita regimului tranzitoriu cutia e supusa la forte mult mai mari. In general problemele au fost la mecatronic (blocul de valve) si convertor de cuplu. Sunt aceleasi cutii facute de ZF si pe Audi/VW , BMW si multe alte marci. Pe motoarele mari si nu vb de DSG( ca astea sunt de unica folosinta de la 300 -400 nm in sus). Ai in link pe ce masini se folosesc. ZF 6HP19 ZF 6HP26 De noile cutii in 8 trepte e prea devreme sa ne pronuntam (inca au garantie majoritatea masinilor ![]() P.S. Ne bagam si la senzationalul multitronic de pe Audi/VW de prin anii 2000. (aia intradevar catastrofa de cutie) Edited by N62B44, 02 February 2012 - 22:59. |
#68
Posted 02 February 2012 - 23:25

Faza tare este ca : Mergand linistit la drum lung se nimereste ca un turbo sa pice, dar poti sta linistit deoarece au mai facut unul de rezerva
![]() Quote Eu a? saluta ?i primul producător care înlocuie?te bateriie cu plumb-acid cu ceva din secolul 20. A?a ce m-am săturat de mizeria asta de tehnologie a secolului IX de nu pot descrie Pardon! Edited by CorneliuRos, 02 February 2012 - 23:35. |
#69
Posted 02 February 2012 - 23:26

|
#70
Posted 02 February 2012 - 23:35

dan84, on 2nd February 2012, 22:26, said: Bugatti Veyron are 4 turbine, 1250nm cuplu de la vreo 2.000 ture si cutie DSG. ![]() ![]() CorneliuRos, on 2nd February 2012, 22:25, said: Faza tare este ca : Mergand linistit la drum lung se nimereste ca un turbo sa pice, dar poti sta linistit deoarece au mai facut unul de rezerva ![]() (ceea ce poti descrie!). Pardon! Si daca o ia pe ulei ce faci ? Daca nu te misti repede sa-i bagi o carpa in admisie, iti iei adio de la motor. ![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/58SoI7YKr4o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by N62B44, 02 February 2012 - 23:37. |
#71
Posted 03 February 2012 - 00:09

Quote Si daca o ia pe ulei ce faci ? Daca nu te misti repede sa-i bagi o carpa in admisie, iti iei adio de la motor. Care admisie? |
#72
Posted 03 February 2012 - 10:30

N62B44, on 2nd February 2012, 23:35, said: Aha, se mai foloseste si pe VW Polo 1.2 TSI. Eu vorbeam de alea puse pe masini normale, nu de cutii care costa cat o vila cu piscina la Snagov. ![]() Interesant ce zice Dan84 mai sus cu transmisiile. ![]() Mă distrez nespus. Mă întreb dacă producătorii premium adevărați (Cadillac, Maserati, Jaguar, Aston Martin, Lincoln, Mercedes, Lexus, etc.), nu figuranții germani BMW și VW, au probleme similare sau își tratează la fel clienții. Norocul BMW că au avut ocazia să cumpere Rolls Royce să-și ascundă călcâiele cu țărână în crăpături. La fel și cu mezalianța VW - Bugatti. ![]() N62B44, on 2nd February 2012, 23:35, said: Si daca o ia pe ulei ce faci ? Daca nu te misti repede sa-i bagi o carpa in admisie, iti iei adio de la motor. ![]() Bmw a făcut bubu?! ![]() Asta cu cârpa e o speranță deșartă. Până ajungi să desfaci ceva de la traseul de admisie să ai unde s-o îndeși... Și poate ți-o trage în motor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users