Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Sunt atat de antifonate acum ca abia mai faci diferenta la ralanti ... si TSI-urile de la VAG cu capota ridicata seamana a diesel-uri la sunet

Edited by MembruAnonim, 01 February 2012 - 13:10.


#20
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 connectorxp, on 1st February 2012, 12:51, said:

Daca nu ma insala memoria Amarok si acel Transporter, aveau cilindree mai mica la motor, dar tot raman biturbo. Ca mai acu' ceva timp luam VW peste picior prin simplul fapt ca Amarok BiTDI genereaza valori similare cu Laguna 2.0 180CP si 400Nm, care se descurca foarte bine cu o turbina.
Atat Amarok cat si T5 au motoare de 2 l, complet diferite.
Cum poti sa compari motorul de pe Amarok cu cel de pe Laguna? Primul e optimizat pentru tractiune si off road, celalalt pentru sosea. Laguna are 400 Nm la 2000 rpm, Amarok are 400 Nm la 1500 rpm. Tocmai asta este rostul celei de-a doua turbine, sa creeze cuplu la turatii foarte mici.
Ia compara motorizarea asta cu dCI-ul de 2,3 l si 125 CP de pe utilitarele Reno

#21
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,504
  • Înscris: 28.06.2006

 MembruAnonim, on 1st February 2012, 13:10, said:

si TSI-urile de la VAG cu capota ridicata seamana a diesel-uri la sunet

Da... fix din cauza injectiei stratificate la ~ 100 de bari. Altii, nu dam nume, au rezolvat asta mult mai simplu (si mai fiabil), mecanic.

#22
amotida

amotida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 03.02.2011

 MembruAnonim, on 1st February 2012, 13:10, said:

..si TSI-urile de la VAG cu capota ridicata seamana a diesel-uri la sunet

Sa mor daca pot sa sesizez ce vrei tu sa spui cu faza asta! Si tot incercam sa vad vreo legatura caci si pe undesignus il vad ca zice si el ceva...

Oare chiar nu mai aud io bine de nu pot sa aud sunete de genu' la motorul meu tfsi?!!! Cu capota ridicata la a mea se aude un sunet atat de slab de te miri ca e un motor acolo!!! Iar in cabina, la relanti, zici ca ai dat cu telecomanda pe "mute"!!! ...la semafor stand, zici ca esti cu motorul oprit nu alta!

Lamuriti-ma ce sunete similare cu ale motoarelor diesel ati auzit voi la motoare tsi/tfsi ca io nu va pot percepe.

#23
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Cine vrea sa auda relantiu de diesel pe benzina, sa auda in liniste un A7 cu 3.0 TFSI si o sa aibe parte de o surpriza neplacuta, dar in sarcina suna frumos, doar relantiul suna prost, comparat cu asiaticele, BMW sau Renault.

#24
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

 connectorxp, on 1st February 2012, 15:48, said:

Cine vrea sa auda relantiu de diesel pe benzina, sa auda in liniste un A7 cu 3.0 TFSI si o sa aibe parte de o surpriza neplacuta, dar in sarcina suna frumos, doar relantiul suna prost, comparat cu asiaticele, BMW sau Renault.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/M_MOwyjmYHo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
chiar ca a diesel suna la minutul 4:50
cu ocazia asta am vazut si finisajele din interior, foarte naspa

#25
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

 amotida, on 1st February 2012, 15:32, said:

Lamuriti-ma ce sunete similare cu ale motoarelor diesel ati auzit voi la motoare tsi/tfsi ca io nu va pot percepe.
Ce aud ei e de fapt sunetul pompei de combustibil de inalta presiune care are un tacanit/harait mai strident dar nu prea se aseamana cu sunetul unui diesel ci mai degraba cu al unei masini de cusut. De aia tfsi-urile sunt poreclite masini de cusut. ;)

#26
amotida

amotida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 03.02.2011

 dan84, on 1st February 2012, 16:24, said:

Ce aud ei e de fapt ...un tacanit

Asa-i mai Dane, o fi vorba de tacanitul ala de care zici...cel putin la a mea se aude un tacanit foarte-foarte fin...dar de la acest zgomot si pana la a asemana zgomotul de sub capota tsi/tfsi-urilor cu zgomotele specifice motoarelor diesel parca e o cale cam lunga totusi...
Iar de motorul 3.0 tfsi de pe a7 de care zice connectorxp nu zic nimic caci n-am avut onoarea sa ascult vreun concert de-al lui, experientele mele fiind doar cu 1.4tfsi (a3), 2.0tfsi(tt) (detinute) si cu 1.8tfsi (a3, a4, nedetinute dar conduse de cateva ori).
Oricum, m-am cam luminat acum la ce se refereau baietii de mai sus.

#27
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

 amotida, on 1st February 2012, 16:56, said:

Asa-i mai Dane, o fi vorba de tacanitul ala de care zici...cel putin la a mea se aude un tacanit foarte-foarte fin..
Da, am observat ca in realitate urechea umana abia sesizeaza zgomotul respectiv dar cand auzi pe camera de la inregistrare se aude mult mai strident. Probabil din cauza diferentelor si distorsionarilor de captare a sunetelor a aparatelor de inregistrat. I-am mai auzit si pe altii ca au sesizat chestia asta. Au testat un tsi, l-au filmat cu capota deschisa si cand s-au uitat acasa pe inregistrare s-au mirat de ce se aude asa strident ca ei cand au filmat nu au bagat de seama nimic.
Daca te uiti pe youtube in TOATE filmele se aude zgomotul ala de masina de cusut chiar si la masini noi in reprezentanta.
Recomand sa faci si tu la a ta o proba. Filmezi cu o camera si acasa ciulesti urechea la ce ai inregistrat. O sa vezi si tu diferenta.

#28
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Depinde de urechea fiecaruia, auzul meu este foarte sensibil pe gamele inalte si implicit sunt sunete destul de fine care le aud fara probleme si altele care sunt deranjante desi cei din jur nu le considera asa, de ex. unele invertoare de tensiune (in special cele folosite in industria grea si transporturi).

Probabil de aici si deranjul cu 3.0 TFSI. La 1.8 TFSI de pe A4 se aude pompa, in special cu capota ridicata, cu ea coborata este amortizat destul de bine, la 1.2 este evident ca si sunet. Alt sunet care-l aud dar imi place sa-l aud este cel produs de turbina, cel mai usor se aude (de catre toti), pe masinile slab insonorizate, deci la un biturbo sau triturbo va fi o mica simfonie acolo.

Edited by connectorxp, 01 February 2012 - 17:26.


#29
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

 dan84, on 1st February 2012, 17:10, said:

Da, am observat ca in realitate urechea umana abia sesizeaza zgomotul respectiv dar cand auzi pe camera de la inregistrare se aude mult mai strident. Probabil din cauza diferentelor si distorsionarilor de captare a sunetelor a aparatelor de inregistrat. I-am mai auzit si pe altii ca au sesizat chestia asta. Au testat un tsi, l-au filmat cu capota deschisa si cand s-au uitat acasa pe inregistrare s-au mirat de ce se aude asa strident ca ei cand au filmat nu au bagat de seama nimic.
Daca te uiti pe youtube in TOATE filmele se aude zgomotul ala de masina de cusut chiar si la masini noi in reprezentanta.
Recomand sa faci si tu la a ta o proba. Filmezi cu o camera si acasa ciulesti urechea la ce ai inregistrat. O sa vezi si tu diferenta.

problema de la masina din video e ceva destul de comun la motoarele audi. e plin youtube de oameni care aud tacanit si sunet de diesel la fsi si tfi...


sincer , am auzit masini mult mai low end decat Audi fara tacanit. am auzit un crysler v6 caravan doar cand m am apropiat la juma de metru si si atunci am stat cateva secunde sa il aud. o masina EXTREM de silentioasa.

totusi , cred ca diferenta este destul de mare de la diesel la benzina. si sa nu uitam ca sunt motoare pe benzina care nu se aud mai deloc.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fCPDd-8Etxk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OAkvQ-ybVMQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/DG7mSXlbX6o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rRrkpKRFDwE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xcgW4BBreqI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/z4LW8ZdRvp0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

si acum sa incercam sa auzim si un benzinar non audi.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jXLSkBA7A0Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

la relanti , desi e o masina sport rau de tot nu se aude la fel de tare ca audi lu nenea din imagine.

dar totusi , sa auzim si o masina din clasa a7

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dOtkm_EVhmI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hY8Ishr0VbQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


nici un ciocanit , nimic.

#30
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
In cazul lui acel S Class clasic, sa ma sune cei de la Audi cand vor face motoare asa de silentioase. Opel, Renault, Ford, PSA au si ei motoare turbo, multe cu cilindree mai mica, dar nu tacane ca masina de cusut. Au scapat de PD-urile vechi care toti le faceau tractoare si acum au TFSI-urile astea care "cos". Motoarele in sine sunt foarte bune, dar lipsa de atentie la detalii te face sa te intrebi ce se inampla cu nemtii asta in ultimul timp?

Zilele trecute am trecut pe langa un A6 vechi si dupa sunet imediat mi-am dat seama ca este 2.5TDI si cand m-am uitat pe spate, asta era si nu facea ca toate alea + ca relantiul era foarte "jos", gen motoare diesel industriale.

#31
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

 connectorxp, on 1st February 2012, 18:42, said:

In cazul lui acel S Class clasic, sa ma sune cei de la Audi cand vor face motoare asa de silentioase. Opel, Renault, Ford, PSA au si ei motoare turbo, multe cu cilindree mai mica, dar nu tacane ca masina de cusut. Au scapat de PD-urile vechi care toti le faceau tractoare si acum au TFSI-urile astea care "cos". Motoarele in sine sunt foarte bune, dar lipsa de atentie la detalii te face sa te intrebi ce se inampla cu nemtii asta in ultimul timp?

Zilele trecute am trecut pe langa un A6 vechi si dupa sunet imediat mi-am dat seama ca este 2.5TDI si cand m-am uitat pe spate, asta era si nu facea ca toate alea + ca relantiul era foarte "jos", gen motoare diesel industriale.

inca un motiv  in plus pentru care eu nu compar audi cu clasa premium. mai au de invatat.

am incercat sa caut si sunetul unui BMW 6 cilindrii benzina , unul bun sa il aud la relanti , insa nu am gasit. parerea mea e ca pentru masinile in 6 cilindrii premium un linie 6 e mult mai smecher decat un v6.

#32
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Un V6 suna mai bine decat un I6, pana si 406 Coupe sau Laguna 2 V6 sunau excelent pentru niste masini frantuzesti, fara sa pun in calcul modelele americane, unde deja ai sanse mari sa nu mai pleci de langa ele.

#33
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Voi acum deja ati inceput sa comparati pere cu fragi si mure. Dati exemple de diesel si apoi de v8 si v12 aspirat benzina. In realitate tfsi-urile nu tacane, doar pe youtube, dar daca voi trageti impresii despre masini de pe youtube asta e alta treaba.
Acum si eu pot sa ma apuc sa pun filmulete cu Audi aspirate V8+ care suna cel putin la fel de misto decat ce ati postat voi.

P.S.1: Lasati-le dracu de Audi si alte calasti namtasti ca sunt de cacat. Dieselurile haraie, benzinarele caraie, suspensiile troncane, rotile zboara, finisaje de kkt, se strica des, mergeti dracu cu Dacia ca alea e cele mai bune.
P.S.2: Nu sunt fan Audi/Vag!

Mi-ati adus aminte de o poza (voi va incadrati la categoria 2):

Attached Files

  • Attached File  lada.jpg   43.37K   128 downloads


#34
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Care-i problema ta ? si probabil tu nu ai atatea poze in calculator cate masini am vazut live, la modul sa am acces sub capota/sa le conduc.

Edited by connectorxp, 01 February 2012 - 19:02.


#35
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

 MembruAnonim, on 1st February 2012, 01:51, said:

Iar in alte tari, Europene sau nu diferenta este enorma la taxe, fie ca sunt pentru inmatriculare sau impozitare.
care tari? ca nu prea exista! romania are printre cele mai mari discrepante din lume la taxare/impozitare intre cilindreile mari si mici!

 voposphere, on 1st February 2012, 17:50, said:

inca un motiv  in plus pentru care eu nu compar Audi cu clasa premium. mai au de invatat.
audi este "premium" (sau cu alte cuvinte, comparabil 100% cu BMW si Mercedes si in mod clar superior acestora din anumite puncte de vedere, in acest moment), in acceptiunea vastei majoritati a cunoscatorilor de masini! acu' poate ai tu alta definitie pt. premium... de invatat mai au trepadusii ca tine, care habar n-au ce-s cu ei, nu sa compare masini cu tehnologii de care nici nu stiu ca exista si pe care nici nu le pot intelege  sau materiale/finisaje de care n-au vazut in viata lor...

 Cutzu, on 1st February 2012, 16:13, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/M_MOwyjmYHo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
chiar ca a diesel suna la minutul 4:50
cu ocazia asta am vazut si finisajele din interior, foarte naspa
ia vezi cum suna de fapt:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/v07-WpnA0zo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

materiale naspa? :roflmaofast:

Edited by gtk, 01 February 2012 - 19:58.


#36
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Ticăitul ăla am înțeles că poate fi de la tachetul pompei de înaltă presiune (acționată de axul cu came), în drum spre un viitor glorios :lol::

[ http://img809.imageshack.us/img809/2909/carddump521901.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Oops, iar am scuipat în punci! :blush:

 dan84, on 1st February 2012, 18:51, said:

Mi-ati adus aminte de o poza (voi va incadrati la categoria 2):

:lol:

Ai fi surprins câte au în comun tehnic și calitativ.

Dar ca să înțelegi asta înseamnă să nu fi din ăștia

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dlnxPOeyTbk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

cum sunt majoritatea "cunoscătorilor", comentatorilor și jurnaliștilor di mașini și în special fanboii teutoantelor, care vorbesc exclusiv din povești.

Ci să știi cât de multe soluții tehnice/inginerești au în comun.

De la articulațiile omocinetice ale planetarelor la cremalieră și multe altele.

More eyecandy! :lol:

[ http://img46.imageshack.us/img46/167/mk5fuelpumpcamfollower1.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

http://www.ngpracing...product_id=6634

Edited by SonyAD, 01 February 2012 - 20:39.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate