Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#163
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postvoposphere, on 12th February 2012, 13:40, said:

eu cunosc pe cineva cu o masina sport de peste 300 de cai. cea mai buna toba posibila pe care am putut sa o aud e o teava din fata pana in spate. omul nu s a mai chinuit cu tobe si cu intermediare sau alte tampenii. a luat o teava , a indoit o si a pus o pe sub masina. face ca o masina de raliu + evacuare MULT mai buna.

nu respecta totusi nici o norma de poluare.

Da-i sa citeasca ceva de back-pressure si cuplul lui la turatie mica care s-a dus dracu. Tu crezi ca firme ca Eisenmann, Akrapovič care cer 2-10k pe o evacuare , cer banii aia degeaba ?

#164
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostN62B44, on 12th February 2012, 15:09, said:

Da-i sa citeasca ceva de back-pressure si cuplul lui la turatie mica care s-a dus dracu. Tu crezi ca firme ca Eisenmann, Akrapovič care cer 2-10k pe o evacuare , cer banii aia degeaba ?

cand masina are turbo poti uiti de back-pressure. aia e valabila la modelele aspirate. la alea turbo circuitul gazelor e mai intai prin turbina.

turatii mici? glumesti , masina aia nu stie decat 4000+. convinge tu maniacul sa mearga mai incet si apoi mai discutam.nebunu si daca merge prin oras din semafor in semafor mai mult de a 2 a nu ii da... prima cel putin 4000 si la a 2 a ce ii mai ramane pana a puna frana.

oricum , ideea nu era de cai putere. ideea era de cum se aude. si eu consider ca cel mai frumos sunet e cu teava.

#165
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Eu sper sa-i ridice politia talonul.

#166
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostMembruAnonim, on 12th February 2012, 15:31, said:

Eu sper sa-i ridice politia talonul.

de multe ori si eu sper la fel. insa am limitat f mult plimbarile cu el cand conduce. ori conduc eu sau o persoana normala la creier , ori luam taxi ul.

#167
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

View Postvoposphere, on 12th February 2012, 14:26, said:

cand masina are turbo poti uiti de back-pressure. aia e valabila la modelele aspirate. la alea turbo circuitul gazelor e mai intai prin turbina.

turatii mici? glumesti , masina aia nu stie decat 4000+. convinge tu maniacul sa mearga mai incet si apoi mai discutam.nebunu si daca merge prin oras din semafor in semafor mai mult de a 2 a nu ii da... prima cel putin 4000 si la a 2 a ce ii mai ramane pana a puna frana.

oricum , ideea nu era de cai putere. ideea era de cum se aude. si eu consider ca cel mai frumos sunet e cu teava.

Da, si marmota croseta ciocolata. Astea sunt din categoria glume cu "mersul sportiv" si "raceri". Tu crezi ca n-a mai condus lumea masini de 300-400 cai prin oras ?
Unde dracu mergi in Bucuresti sau in orice oras aglomerat cu o masina de 300-400 cai , doar de la 4000 ture in sus. Sari peste aia din fata ? Nu mai iei curbe ? La blana cu puterea asta in 90-100 metri atingi 100 km/h.

P.S. La mine in a-2-a la 6000 ture am 110-120 km/h si e modesta - 333 stock (360-380 hp/495 nm cu remap). Nici daca ar fi orasul gol n-ai putea sa mergi asa pentru ca mai trebuie sa iei si curbe.
Daca e aglomeratie nu vad nici 2000 ture, de 6000 ce sa mai zic.
Dar ce sa fac daca nu m-a facut mama "Racer". :D

Edited by N62B44, 12 February 2012 - 15:55.


#168
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007

View Postakajohn, on 12th February 2012, 14:29, said:

corect... ma refeream la motorul 2.4 ... mea culpa... ambele masini despre care vorbeam erau 2.4 automate si sunt o mare plictiseala... 0-100 in 9.6 secunde iar in varianta automata chiar ceva mai mult...

http://www.autoevolu...-24-i-vtec.html

aici pt 2.4  zice 7.9 s nu 9.6, aia de 2.0 are 9.6 , poate ca este vb totusi de aia de 2.0

#169
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostN62B44, on 12th February 2012, 15:55, said:

Da, si marmota croseta ciocolata. Astea sunt din categoria glume cu "mersul sportiv" si "raceri". Tu crezi ca n-a mai condus lumea masini de 300-400 cai prin oras ?
Unde dracu mergi in Bucuresti sau in orice oras aglomerat cu o masina de 300-400 cai , doar de la 4000 ture in sus. Sari peste aia din fata ? Nu mai iei curbe ? La blana cu puterea asta in 90-100 metri atingi 100 km/h.

P.S. La mine in a-2-a la 6000 ture am 110-120 km/h si e modesta - 333 stock (360-380 hp/495 nm cu remap). Nici daca ar fi orasul gol n-ai putea sa mergi asa pentru ca mai trebuie sa iei si curbe.
Daca e aglomeratie nu vad nici 2000 ture, de 6000 ce sa mai zic.
Dar ce sa fac daca nu m-a facut mama "Racer". :D

ce rost isi are discutia daca tu crezi ca eu te mint sau vreau sa demonstrez doar 1 punct de vedere?

eu raman cu ideile mele si cu ce stiu eu si tu cu ale tele si ce stii tu. e total inutila discutia si nici nu face obiectul topicului.

#170
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postpaul_s, on 12th February 2012, 17:10, said:

http://www.autoevolu...-24-i-vtec.html

aici pt 2.4  zice 7.9 s nu 9.6, aia de 2.0 are 9.6 , poate ca este vb totusi de aia de 2.0


the fastest este:
http://www.carbuyer...._7647221/review

Key facts:
Engine size 2354 cc
0-60mph 8.1 secs


si apropos, uite toata gama aici:

http://www.carbuyer....riants#variants

automata de 2.4 face 0-100 in 9.8 in cel mai bun caz... eua sta pricep ;)

#171
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

View Postakajohn, on 10th February 2012, 13:34, said:

motor mare inseamna o multime de probleme atat constructive cat si de alta natura... dinamica masinii e puternic influentata si daca incerci sa echilibrezi spatele cu fata ajungi la greutati prea mari... deasemenea un 3.5 litri diesel aspirat care sa scoata caii putere unui 2.0 turbo diesel nu are cuplul acestuia din urma... deci, dupa ce ca ai unmotor imens si greu nici macar nu ai cuplul necesar... suplimentar Mercedes are propulsie si nu o avantajeaza greutatea mare in fata... deci, personal nu sunt de acord cu motoarele de 1 litru sau 1.2 litri si 80 de cai putere dar cand poti scoate 140 de cai din 2 litri cu un cuplu foarte bun nu vad de ce sa mai faci 3.5 litri cu 6 eventual 8 cilindrii ca sa faci o caruta de masina... si apropos, Mercedes fac masini foarte bune dar la motoare, cel putin in zona de masini de consum, sunt foarte slabi... au cilindree mai mare dar puteri mai mici si timpi 0-100 jenanti... si un motor de 3 litri nu e deloc inghesuit sau chinezarit... ca sa faci asa ceva si sa functioneze macar 300 000 de kilometrii iti trebuie ceva cunostinte... mai nou BMW scoate pentru modelul 525 un model de motor de 2 litri, turbo diesel cu common rail care va da 218 CP si 450 Nm oferind un 0-100 de 7 secunde... aia performanta ;)

PS- ia vezi din ce cilindree aspirata, diesel, poti scoate 218 cai si 450 Nm...
Hai ca ai atins noi culmi de... fanatism. :)

Am inteles ca chinezariile nu-ti plac stai linistit da' nici Mercedesu' nu-ti place? Ok, nu-ti place, dar cu asemenea... argumente sa le zicem, dai in altceva. Arata-mi tu un singur model modern de masina care mai foloseste diesel aspirat (sigur probabil o sa zici de SDI-urile de la VAG cu 1,9 si 60 de cai sau ceva) si atunci mai vorbim. Chiar nu realizezi penibilul din afirmatia cu 3,5 diesel aspirat pe Merc?

Binenteles, dieselurile de capacitate mica sunt... prea mici in timp ce dieselurile mari sunt inferioare, au multi cilindri si dezechilibreaza masina. 2.0 diesel cu x turbine (x cu atat mai mare cu cat motrul e mai nou) de la BMW reprezinta proportia de aur in materie de motoare. Asta performanta! Siiiigur ca da, fanboy! :D

#172
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postfastcarjunkie, on 13th February 2012, 12:45, said:

Hai ca ai atins noi culmi de... fanatism. :)

Am inteles ca chinezariile nu-ti plac stai linistit da' nici Mercedesu' nu-ti place? Ok, nu-ti place, dar cu asemenea... argumente sa le zicem, dai in altceva. Arata-mi tu un singur model modern de masina care mai foloseste diesel aspirat (sigur probabil o sa zici de SDI-urile de la VAG cu 1,9 si 60 de cai sau ceva) si atunci mai vorbim. Chiar nu realizezi penibilul din afirmatia cu 3,5 diesel aspirat pe Merc?

Binenteles, dieselurile de capacitate mica sunt... prea mici in timp ce dieselurile mari sunt inferioare, au multi cilindri si dezechilibreaza masina. 2.0 diesel cu x turbine (x cu atat mai mare cu cat motrul e mai nou) de la BMW reprezinta proportia de aur in materie de motoare. Asta performanta! Siiiigur ca da, fanboy! :D


Nu am inteles nimic din argumentatia ta :) Mie imi place Mercedes pentru ca e o masina corecta dupa cum am mai si spus... Fratele meu are unul cu peste 200 de mii de kilometrii la bord si e impecabil inauntru... e foarte lenes din punctul meu de vedere dar cu siguranta te simti rasfatat in el... iar 3.5 la Merc e clar penibil dar omul parea serios si poate ca ramanea cu idei gresite...

Si apropos, eu mai accept lucrurile de valoare si de la alte firme in afara de BMW, nu e greu de gasit acest lucru (am spus ca sunt fan Honda si ca apreciez Mercedes printre altele) dar tu clar ai urticarie la BMW... ce sa faci mai  omule daca la ora asta sunt cei mai buni la motoare? cam pe orice cilindree unde au ei motoare sunt nasii... si per total sa zicem ca am eu o slabiciune, ce vrei sa fac acum? nu ma pot trata sau nu exista tratamentul ;)

#173
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
^^^ Gata, acum sunt complet in ceata. Mai zi-mi o data care-a fost faza cu 3,5-ul aspirat.



N-am urticarie la BMW, imi plac cateva modele stii doar ca am zis mai demult si care sunt alea, ca fapt divers am urticarie la dieseluri, in special cele de pe masinile premium dar nu discutam acum despre asta.

#174
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postfastcarjunkie, on 13th February 2012, 13:08, said:

^^^ Gata, acum sunt complet in ceata. Mai zi-mi o data care-a fost faza cu 3,5-ul aspirat.



N-am urticarie la BMW, imi plac cateva modele stii doar ca am zis mai demult si care sunt alea, ca fapt divers am urticarie la dieseluri, in special cele de pe masinile premium dar nu discutam acum despre asta.


pe scurt, eu am spus ca as alege un motor de 2 litri turbo diesel decat unul de 3.5 litri aspirat diesel cu performante asemanantoare (desi nu e cazul pentru ca la cuplu clar e mai slab)... si am mai explicat ca un motor de 3 litri si ceva inseamna si alte probleme majore de design ale masinii... cam atat...

iar la diesel pot zice ca sunt impresionat pozitiv... eu zic sa faci un drive test cu un model nou de la producatorii premium si mai vorbim dupa... sau da un numar de telefon pe PM si te plimb eu ;) apropos, ca sa nu incepi cu prostiile, sunt la primul diesel in vreo 12 ani de soferie....

#175
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
^^ Ok, repet, exista vreo masina moderna cu 3,5 diesel aspirat? Se poate cumpara acum asa ceva?

Stai linistit ca am mers si am si condus dieseluri noi premium. Nu vorbim de zgomotul produs (e mic, doar connaisseurii mai disting azi) sau de mirosul greu de dimineata dupa pornire acum iarna, ideea de diesel pe masina de 50-80k oiro e deranjanta in primul rand pentru ca de consum mai bun nu poate fi vorba, tot cu 2 cifre e si la astea iar daca mai bagam si cate-un FAP care se-nfunda si tipa din cand in cand (sau chiar pica complet) din cauza imposibilitatii exploatarii corespunzatoare iar motorul intra in limp mode... parca nu e asa fain.

#176
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Nu se poate compara un 2.0 turbodiesel cu un 3.5 diesel aspirat, deoarece exista doar pe camioane astfel de motoare :)

#177
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
^^^ Hai ma Cornelus pe bune, daca nu esti sigur nu mai baga cate una din asta ca stropesc monitorul cu cico!

#178
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostCorneliuRos, on 13th February 2012, 13:51, said:

Nu se poate compara un 2.0 turbodiesel cu un 3.5 diesel aspirat, deoarece exista doar pe camioane astfel de motoare :)

e nu mai spune. de unde naiba le scoti tu? 3.5 litrii pe camion? hai arata si mie unul... eu cred ca sunt de la 8 9 litrii in sus si mai toate sunt turbo. pana si alea vechi , saviemurile aveau motoare de 6 litrii. si rabele ,alea vechi aveau multe din ele si turbo.

#179
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Ne-am dus naibii pe copcă ! :lol:

Behemve: cele mai cele și singurele cu adevărat! :roflmao:

DT17 (2.7 HDi 152 kW, an 2004) cântărește 202 Kg.

N47D20 (2.0 diesel, 150 kW, an 2007) cântărește 161 Kg.

Îți dai seama? 41 de kile!

Foarte probabil recuperate din cadrul punții față și lonjeroanele de aluminiu.

Din păcate pentru DW12C (2.2 HDi biturbo, 150 kW, 450 Nm) n-am găsit ani de fabricație și greutate. Dar presiunea maximă în rampa de injecție e de 1800 bar față de 2000 de bar la DW10C (2.0 HDi de 120 kW, 340 Nm la 167,7 Kg).

Nici pentru DT20C (3.0 HDi biturbo, 177 kW, 450 Nm, an 2009) nu am găsit greutate dar e destul de clar că și ăsta e castrat să nu strice cutia. Același motor dezvoltă 177 kW și 500 Nm respectiv 202 kW și 600 Nm pe Jaguar.

#180
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postvoposphere, on 13th February 2012, 13:17, said:

e nu mai spune. de unde naiba le scoti tu? 3.5 litrii pe camion? hai arata si mie unul... eu cred ca sunt de la 8 9 litrii in sus si mai toate sunt turbo. pana si alea vechi , saviemurile aveau motoare de 6 litrii. si rabele ,alea vechi aveau multe din ele si turbo.
NISSAN CABSTAR  anul 1993
cilindree :4000 cc
putere : 90 CP

Motor aspirat diesel. Nu exclud sa aibe ascuns vreun intercoler, dar cu siguranta nu are turbina.

NISSAN BLUEBIRD  anul 1985
cilindree :2.0 D (FARA TD) ADICA DOAR DIESEL , NU TURBODIESEL!
putere : 60 cp

Edited by CorneliuRos, 13 February 2012 - 14:46.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate