Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)

#145
Posted 11 February 2012 - 17:47

#146
Posted 11 February 2012 - 18:42

Mai lasa-ne in pendula mea cu Civicul ala odata.Cum compari tu ma motor turbodiesel cu motorul otto-electric. Stii ce inseamna otto ? ![]()
Nu vorbim doar de trabant , peugeout si honda. Ai dat cu mucii in fasole din primul tau post pe acest topic. Revizuieste te rog cele 8 pagini al topicului.
esti plictisitor... ce naiba e atat de fantastic la masina respectiva? tu chiar ai impresia ca lumea isi cumpara masina pentru consum? personal consider ca un consum in jur de 10 la suta in oras e decent in conditiile unui motor de peste 150 cai putere si daca o masina imi ofera asta sunt multumit... pur si simplu eu nu conduc la consum niciodata... nu pot sa merg ca o caruta si mi se pare normal ca masina sa consume daca e alergata... mie mi s-a parut senzational motorul de pe BMW 318i E90 care la 145 CP consuma sub 10 in oras la mersul meu... deci, nu stiu de ce tot insisti cu chestia asta... la Accord benzina 2.2 e enervant ca are cuplu la turatie mare si trebuie sa mergi mereu turat ca sa scoti ceva din masina... are un 0-100 jenant pentru puterea si cuplul declarat... verifica si mai vorbim... Mai intreb inca odata: Asta este viitorul "mijloacelor de locomotie" nemtesti? Motorul diesel sau benzina cu unul sau mai multe turbo? si un difuzor pus in teava de esapament , pentru o acustica mai sportiva? Asta este masina? ![]() Edited by CorneliuRos, 11 February 2012 - 19:04. |
#147
Posted 11 February 2012 - 19:22

Ce distractiv e sa-l vezi pe Cornelus cum da cu batul prin gard si cum sar 10 sa-i raspunda.
![]() |
#148
Posted 11 February 2012 - 22:22

akajohn
Nici tu nu prea stii ce vorbesti, nu exista "Accord benzina 2.2" este unu de 2.0 cu un cuplu lesinat de 190Nm dupa care nu m-am putut tine cu 1.9 tdi de 131 chiar daca am venit lansat si unu de 2.4 de 200 cp, motoare de turatie, eu nu prea ma omor dar sa sustii ca-s lisinate e cam mult totusi |
#149
Posted 11 February 2012 - 23:25

Vorbeste despre motoarele 2.2 vtec de generatie anii 90
![]()
Ce distractiv e sa-l vezi pe Cornelus cum da cu batul prin gard si cum sar 10 sa-i raspunda. ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by CorneliuRos, 11 February 2012 - 23:29. |
#150
Posted 12 February 2012 - 00:48

#151
Posted 12 February 2012 - 00:56

Mai ani... omule,cum compari tu motoarele alea doua? Bine,la tine e posibil orice,chiar sa scrii in engleza dupa ce ai cautat intens pe google translate ![]() Pana la urma eu inteleg "impotenta Audi " prin adaugarea acelui difuzor , sau cum numesc eu acest fenomen : "sportivitate acustica". Este foarte greu sa concepi un motor care se aude frumos la accelerari, cu valenta sportiva, si in acelasi timp sa fie si un bun economizator de combustibil ![]() 3.0 L V-tec cu sunetul aparte (pentru cunoscatori) +motorul electric din dotare care are rol de turbo si economizator de benzina ![]() Audi ,bmw sau Mercedes daca fac un astfel de motor hybrid ,il considera de natura extravaganta, pe cand Honda in America le producea din 2005 pe banda rulanta, la un pret... ![]() Edited by CorneliuRos, 12 February 2012 - 01:08. |
#152
Posted 12 February 2012 - 01:22

Cornele, esti un analfabet.
Ce dracu-ti mai dai cu parerea pe aici nu stiu... |
#153
Posted 12 February 2012 - 13:25

Stiu ca glumesti
![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gy2ve24_viE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#154
Posted 12 February 2012 - 13:44

Stiu ca glumesti ![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gy2ve24_viE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] realizezi ca sunetul ala poti sa il scoti si din o dacie berlina? e vorba de tobe. si ATAT. nu vad ce rost are clipul si ideea clipului. |
|
#156
Posted 12 February 2012 - 14:04

Quote realizezi ca sunetul ala poti sa il scoti si din o dacie berlina? e vorba de tobe. si ATAT. nu vad ce rost are clipul si ideea clipului. Cu intentie am postat video-ul ca sa il defaimez ![]() |
#157
Posted 12 February 2012 - 14:07

Ce zic ăia pe acolo? Că are o membrană sau ceva (unii ziceau difuzor?!) în traseul de evacuare?
Deci vine din fabrică deja cocălărită. Un selling point important. |
#158
Posted 12 February 2012 - 14:29

akajohn Nici tu nu prea stii ce vorbesti, nu exista "Accord benzina 2.2" este unu de 2.0 cu un cuplu lesinat de 190Nm dupa care nu m-am putut tine cu 1.9 tdi de 131 chiar daca am venit lansat si unu de 2.4 de 200 cp, motoare de turatie, eu nu prea ma omor dar sa sustii ca-s lisinate e cam mult totusi corect... ma refeream la motorul 2.4 ... mea culpa... ambele masini despre care vorbeam erau 2.4 automate si sunt o mare plictiseala... 0-100 in 9.6 secunde iar in varianta automata chiar ceva mai mult... am avut senzatia ca merg cu tramvaiul, mult zgomot si in rest mai nimic... consumul de vis, peste 14-15 la suta in oras... chiar te sfatuiesc sa incerci una si sa imi spui cum se simte... nu mai comentez despre Honda pentru ca mi-am mai zis parerea si in alte discutii si cam aia e... am mentionat ca dintre japoneze as alege Honda si cu ochii inchisi, asta pentru cei care cred ca nu imi place masina...
Ce zic ăia pe acolo? Că are o membrană sau ceva (unii ziceau difuzor?!) în traseul de evacuare? Deci vine din fabrică deja cocălărită. Un selling point important. e cocalarita... toate firmele producatoare de masini premium si mai sus trateaza cu mare atentie sunetul motorului... pe de alta parte oricare dintre noi poate scoate orice sunet vrea din motor cu cateva "artificii" pe la tobe... am cochetat cu ideea asta dar cum eu merg destul de multi kilometri lunar am preferat un interior mai silentios si un motor care sa nu deranjeze... |
#159
Posted 12 February 2012 - 14:38

Muti fani Honda inregistreaza pe o caseta acel sunet in mers ,ca apoi sa il asculte inainte de culcare, iar tu il consideri zgomotos?
![]() Altii constructori pun un fel de difuzor in toba de esapament pentru a trezi un instinct de sportivitate-benzinar , iar tu il consideri zgomotos... ![]() Consum de 14 la suta nici macar HONDA ELEMENT 2.4 V-tec ,nu consuma atat! Edited by CorneliuRos, 12 February 2012 - 14:40. |
|
#160
Posted 12 February 2012 - 14:40

eu cunosc pe cineva cu o masina sport de peste 300 de cai. cea mai buna toba posibila pe care am putut sa o aud e o teava din fata pana in spate. omul nu s a mai chinuit cu tobe si cu intermediare sau alte tampenii. a luat o teava , a indoit o si a pus o pe sub masina. face ca o masina de raliu + evacuare MULT mai buna.
nu respecta totusi nici o norma de poluare. |
#161
Posted 12 February 2012 - 14:42

Un imbecil, prietenul tău voposphere.
Edited by MembruAnonim, 12 February 2012 - 14:45. |
#162
Posted 12 February 2012 - 14:56

Muti fani Honda inregistreaza pe o caseta acel sunet in mers ,ca apoi sa il asculte inainte de culcare, iar tu il consideri zgomotos? ![]() Altii constructori pun un fel de difuzor in toba de esapament pentru a trezi un instinct de sportivitate-benzinar , iar tu il consideri zgomotos... ![]() Consum de 14 la suta nici macar HONDA ELEMENT 2.4 V-tec ,nu consuma atat! o sa ii spun amicului meu ca de fapt masina lui consuma mai putin si el nu stie... apropos, tu te-ai urcat in vreuna? eu da si am vazut cu ochii mei... iti spun un secret, nu am dat consumul exact in oras pe care l-am vazut ptr ca am considerat ca persoana de la volan e usor atipica dar daca iti spuneam faceai apoplexie ![]()
Un imbecil, prietenul tău voposphere. nu as fi asa de dur cu el dar nu esti departe de adevar ![]() ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users