![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)

#128
Posted 10 February 2012 - 13:34

Explica de ce sunt praf ![]() motor mare inseamna o multime de probleme atat constructive cat si de alta natura... dinamica masinii e puternic influentata si daca incerci sa echilibrezi spatele cu fata ajungi la greutati prea mari... deasemenea un 3.5 litri diesel aspirat care sa scoata caii putere unui 2.0 turbo diesel nu are cuplul acestuia din urma... deci, dupa ce ca ai unmotor imens si greu nici macar nu ai cuplul necesar... suplimentar Mercedes are propulsie si nu o avantajeaza greutatea mare in fata... deci, personal nu sunt de acord cu motoarele de 1 litru sau 1.2 litri si 80 de cai putere dar cand poti scoate 140 de cai din 2 litri cu un cuplu foarte bun nu vad de ce sa mai faci 3.5 litri cu 6 eventual 8 cilindrii ca sa faci o caruta de masina... si apropos, Mercedes fac masini foarte bune dar la motoare, cel putin in zona de masini de consum, sunt foarte slabi... au cilindree mai mare dar puteri mai mici si timpi 0-100 jenanti... si un motor de 3 litri nu e deloc inghesuit sau chinezarit... ca sa faci asa ceva si sa functioneze macar 300 000 de kilometrii iti trebuie ceva cunostinte... mai nou BMW scoate pentru modelul 525 un model de motor de 2 litri, turbo diesel cu common rail care va da 218 CP si 450 Nm oferind un 0-100 de 7 secunde... aia performanta ![]() PS- ia vezi din ce cilindree aspirata, diesel, poti scoate 218 cai si 450 Nm... Edited by akajohn, 10 February 2012 - 13:35. |
#130
Posted 10 February 2012 - 16:43

Deci Mercedes în ansamblu fac motoare diesel proaste. Ciudat, pentru ca cele mai mari flote de taxi-uri din Europa utilizează Mercedes cu motorizări diesel. Probabil o fac pentru fiabilitate. nu ai inteles nimic... fiabilitatea la firmele serioase nu mai e o problema de mult iar la Mercedes care scoate 160 de CP din 2.2 litri chiar nu are cum sa fie... teoretic fiabilitatea poate deveni o problema cand impingi limitele la maxim iar Mercedes nu face asta in nici un caz ba dimpotriva, produc aceleasi chestii confortabile si lenese... |
#131
Posted 10 February 2012 - 16:50

Din 2143cc scot 204CP, 8.2 secunde, 1,895KG (S-Klasse). Nu mi se pare rău deloc. Pe W211 scoteau 150/170 CP din 2143, timpul a trecut, motoarele au rămas la fel de fiabile, timpii s-au imbunatatit zic eu.
Edited by MembruAnonim, 10 February 2012 - 16:50. |
#132
Posted 10 February 2012 - 18:00

motor mare inseamna o multime de probleme atat constructive cat si de alta natura... dinamica masinii e puternic influentata si daca incerci sa echilibrezi spatele cu fata ajungi la greutati prea mari... deasemenea un 3.5 litri diesel aspirat care sa scoata caii putere unui 2.0 turbo diesel nu are cuplul acestuia din urma... deci, dupa ce ca ai un motor imens si greu nici macar nu ai cuplul necesar... suplimentar Mercedes are propulsie si nu o avantajeaza greutatea mare in fata... deci, personal nu sunt de acord cu motoarele de 1 litru sau 1.2 litri si 80 de cai putere dar cand poti scoate 140 de cai din 2 litri cu un cuplu foarte bun nu vad de ce sa mai faci 3.5 litri cu 6 eventual 8 cilindrii ca sa faci o caruta de masina... si apropos, Mercedes fac masini foarte bune dar la motoare, cel putin in zona de masini de consum, sunt foarte slabi... au cilindree mai mare dar puteri mai mici si timpi 0-100 jenanti... si un motor de 3 litri nu e deloc inghesuit sau chinezarit... ca sa faci asa ceva si sa functioneze macar 300 000 de kilometrii iti trebuie ceva cunostinte... PS- ia vezi din ce cilindree aspirata, diesel, poti scoate 218 cai si 450 Nm... ![]() Quote mai nou BMW scoate pentru modelul 525 un model de motor de 2 litri, turbo diesel cu common rail care va da 218 CP si 450 Nm oferind un 0-100 de 7 secunde... aia performanta ![]() Si cineva spunea ca bmw nu face reclama pentru cocalari ... Dar cine poate rezista in fata unor astfel de motoare! ![]() Cu un asemenea motor M5 ramane doar istorie ![]() PS: Explicatia nu este buna, am crezut ca sunt praf intradevar dar m-am linistit! Este greu sa crezi ca acest sunet il provoaca un diesel !!!! Si ghici ce? Nu face parte din breasla vw-audi TRACTOR 2.0 TDI ![]() [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PQBT8P2Lk2I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by CorneliuRos, 10 February 2012 - 17:51. |
#133
Posted 10 February 2012 - 18:29

Poți merge în continuare cu mașina veche până îți vine cea nouă. ![]() Quote Ce motor ai, diesel-ul de 1.6? Quote Dacă da, te rog să îmi spui ce părere ai de motoarele franțuzești (sau dezvoltate în colaborare). Quote Nu mă iau după toți profund și fin cunoscătorii pt. care un diesel de 170 ps e pe un golf alungit mai urât e mai mașină decât o Mazda 6 MPS. Quote Crezi că un cal putere nămțăsc mai puternic decât unul american, francez, italian, japonez? Quote Deci ai vrut Mondeo dar nu ți-a plăcut cum arată? Quote Cum se pupă ce zici acum de Mondeo cu desconsiderarea pe care o arătai mai devreme pentru mașinile americane? ![]() Quote Auzi, Opel unde îl încadrezi? |
#134
Posted 11 February 2012 - 00:49

Noi vorbim despre motoare diesel cu un turbo ! ![]() Si cineva spunea ca BMW nu face reclama pentru cocalari ... Dar cine poate rezista in fata unor astfel de motoare! ![]() Cu un asemenea motor M5 ramane doar istorie ![]() PS: Explicatia nu este buna, am crezut ca sunt praf intradevar dar m-am linistit! Este greu sa crezi ca acest sunet il provoaca un diesel !!!! Si ghici ce? Nu face parte din breasla vw-audi TRACTOR 2.0 TDI ![]() cred ca esti mult in afara discutiei... nu stiu de fapt ce vrei sa argumentezi pentru ca esti extrem de ilogic... deci tu vrei un motor turbo diesel de 3.5 litri care sa scoata parametrii unui 2 litri? ai probleme grave de comunicare deci incearca sa legi 2 propozitii cu legatura intre ele si mai vedem ce iese din discutie... apropos, m-am urcat in Honda diesel (Accord full options automatic) si amicul care o detine s-a urcat in masina mea... nici nu are rost sa iti zic ce a zis el... omul e fan Honda si personal am toata stima pentru aceste masini dar diferenta in favoarea BMW e asa de mare incat trebuie sa fi maniac sa nu o sesizezi... suplimentar omul mi-a mentionat ca masinuta lui actuala Honda Accord diesel automat e cam gloaba de la 140 incolo comparativ cu vechiul 2.2 benzina automatic si el (omul avusese respectiva masina inaintea actualei)... si nu il obliga nimeni sa zica asta... in consecinta daca iti place sa iti iei masina pentru cum suna toba iti urez succes, eu o iau pentru alte motive... |
#135
Posted 11 February 2012 - 01:04

cred ca esti mult in afara discutiei... nu stiu de fapt ce vrei sa argumentezi pentru ca esti extrem de ilogic... deci tu vrei un motor turbo diesel de 3.5 litri care sa scoata parametrii unui 2 litri? ai probleme grave de comunicare deci incearca sa legi 2 propozitii cu legatura intre ele si mai vedem ce iese din discutie... apropos, m-am urcat in Honda diesel (Accord full options automatic) si amicul care o detine s-a urcat in masina mea... nici nu are rost sa iti zic ce a zis el... omul e fan Honda si personal am toata stima pentru aceste masini dar diferenta in favoarea BMW e asa de mare incat trebuie sa fi maniac sa nu o sesizezi... suplimentar omul mi-a mentionat ca masinuta lui actuala Honda Accord diesel automat e cam gloaba de la 140 incolo comparativ cu vechiul 2.2 benzina automatic si el (omul avusese respectiva masina inaintea actualei)... si nu il obliga nimeni sa zica asta... in consecinta daca iti place sa iti iei masina pentru cum suna toba iti urez succes, eu o iau pentru alte motive... Istoria motorului diesel a plecat de la simplul diesel , ajungand pana la turbodiesel . Impotriva dieselului cu un singur turbo nu am nimic contra. Dar sa montezi doua turbo pe un diesel de pe poarta fabricii este un sacrilegiu precum profanezi traditionalul aspirat benzina , adaugand un turbo! Audi probabil va alege ca aceste motoare sa fie montate pe anumite masini "de autostrada" cu consum minim de combustibil. Se incadreaza in viitoarea" flota " ce va impanzi iar piata auto cu monotonia motorului diesel, de care ne-a cam plictisit... Dar sa imi creeeze senzatia depasind "in cursa" un 2.0 163 cp cu un motor 2.2 140 cp stock ...audi nu poate oferi aceea senzatie! ![]() Edited by CorneliuRos, 11 February 2012 - 01:15. |
#136
Posted 11 February 2012 - 01:07

daca piata o cere, la un moment dat se va elimina motorul si vor exista doar turbine, de avion probabil
|
|
#137
Posted 11 February 2012 - 01:14

"Bla bla bla m-am urcat deja si stiu". Istoria motorului diesel a plecat de la simplul diesel , ajungand pana la turbodiesel . Impotriva dieselului cu un singur turbo nu am nimic contra. Dar sa montezi doua turbo pe un diesel de pe poarta fabricii este un sacrilegiu precum profanezi traditionalul aspirat benzina , adaugand un turbo! pai greu e prima data cand adaugi un turbo pentru ca in rest deja nu mai conteaza... suplimentar electronica din ziua de azi e asa de buna ca nu prea stii exact ce se intampla doar ca masina zboara... si mie imi plac benzinarele aspirate dar cu cilindree mare insa trebuie sa imi dau jos palaria in fata motoarelor de generatie noua, turbo... totusi, peste 200 de cai putere pe un dieselar de 2 litri e imens... si nu e bla-bla... am mers cu 2 masini Honda Accord benzinare, motorul de 2.2 litri cu cutie automata, si am avut impresia ca sunt cu tramvaiul, mult zgomot cuplu muci iar de curand m-am urcat si in dieselar... crezi ce vrei, eu stiu ce am vazut si simtit... clar benzinarele acelea de la Honda cu o cutie automata sunt cele mai plictisitoare masini ever pentru ca la turatii mici sunt lesinate... daca vrei sa sune si sa mearga cum trebuie trebuie sa dai talpa nu gluma... dieselarul e in aceiasi zona ca si cel de la Volkswagen adica oricum nu se compara cu ce scot firmele premium... e decent si doar atat si foarte lenes la viteze mari... ca sa iti zic cum a zis amicul meu "nici nu se compara cu benzinarul (adica acel 2.2), e gloaba rau" |
#138
Posted 11 February 2012 - 01:21

Pardon? Cu banii mei? Eu le fac un favor ca le cumpar masina si nu ei mie. ![]() Nu. Voiam să zic cu totul altceva. Mașina nu e ca o șaorma pe care o cumperi de la următoarea șaormerie, care poate e mai scumpă sau cu mâncare mai proastă, dacă șaormeria preferată a rămas fără carne de pui dar zic că trebuie să le vină un transport în 30 de min. Buna. Până la urmă nu e clar ce crezi, cu ce ești sau nu de acord. Cred că nici ție nu prea ți-e clar. Ai fost programat să consideri teutoantele net superioare la un nivel visceral fără să simți nevoia să raționalizezi, să îți explici de ce, cum, prin ce. Crenvurștii ăștia sunt niște genii ai marketingului. |
#139
Posted 11 February 2012 - 01:30

Uite ca istoria Honda cu motoarele ei pe benzina "gloabe", chiar si in aceste momente de criza unde piata auto cere motoare cat mai economice supuse sa sfideze legile fiabilitatii... HONDA NU FACE ASTA!
Piata auto vrea masini care sa consume putin si performanta buna ? Atunci exista motorul aspirat 3.0 VTEC + motorul electric IMA, ce inlocuieste turbo! In sensul acesta HONDA nu "profaneaza" esenta motorului aspirat benzina sau turbodieselul cu inca un turbo! |
#140
Posted 11 February 2012 - 08:13

#141
Posted 11 February 2012 - 13:47

Uite ca istoria Honda cu motoarele ei pe benzina "gloabe", chiar si in aceste momente de criza unde piata auto cere motoare cat mai economice supuse sa sfideze legile fiabilitatii... HONDA NU FACE ASTA! Piata auto vrea masini care sa consume putin si performanta buna ? Atunci exista motorul aspirat 3.0 VTEC + motorul electric IMA, ce inlocuieste turbo! In sensul acesta HONDA nu "profaneaza" esenta motorului aspirat benzina sau turbodieselul cu inca un turbo! |
|
#142
Posted 11 February 2012 - 16:14

Si BMW are electrice la motoare mari... ![]() Si ca sa fim ontopic si realisti, nustiu daca numarul de turbo la un motor diesel si inginieria nemteasca poate sa reprezinte viitorul motoarelor. Eu inca astept un VW Jetta turbodiesel ,care sa inregistreze un consum mai mic decat Honda civic 1.4 benzina aspirat+motor electric integrat (ce inlocuieste turbo). Edited by CorneliuRos, 11 February 2012 - 16:16. |
#143
Posted 11 February 2012 - 17:02

Mai lasa-ne in pendula mea cu Civicul ala odata.Cum compari tu ma motor turbodiesel cu motorul otto-electric.
Stii ce inseamna otto ? ![]() |
#144
Posted 11 February 2012 - 17:44

Cum se numeste campania publicitara? "Hybrid BMW pentru toata lumea''? ![]() Si ca sa fim ontopic si realisti, nustiu daca numarul de turbo la un motor diesel si inginieria nemteasca poate sa reprezinte viitorul motoarelor. Eu inca astept un VW Jetta turbodiesel ,care sa inregistreze un consum mai mic decat Honda civic 1.4 benzina aspirat+motor electric integrat (ce inlocuieste turbo). esti plictisitor... ce naiba e atat de fantastic la masina respectiva? tu chiar ai impresia ca lumea isi cumpara masina pentru consum? personal consider ca un consum in jur de 10 la suta in oras e decent in conditiile unui motor de peste 150 cai putere si daca o masina imi ofera asta sunt multumit... pur si simplu eu nu conduc la consum niciodata... nu pot sa merg ca o caruta si mi se pare normal ca masina sa consume daca e alergata... mie mi s-a parut senzational motorul de pe BMW 318i E90 care la 145 CP consuma sub 10 in oras la mersul meu... deci, nu stiu de ce tot insisti cu chestia asta... la Accord benzina 2.2 e enervant ca are cuplu la turatie mare si trebuie sa mergi mereu turat ca sa scoti ceva din masina... are un 0-100 jenant pentru puterea si cuplul declarat... verifica si mai vorbim... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users