Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)

#109
Posted 08 February 2012 - 19:34

Nu înțeleg ce vrei să zici.
Că astea 3 îs singurele mărci pe care concepi să le cumperi? Mie mi se pare religie asta. Nu religie, fanatism ultrareligios. Născut din ignoranță și superstiție/înțelepciune populară. Ce au americanele? Ce consideri mașină americană? Edited by SonyAD, 08 February 2012 - 19:34. |
#110
Posted 08 February 2012 - 19:39

#111
Posted 08 February 2012 - 19:48

Nu în?eleg ce vrei să zici. Că astea 3 îs singurele mărci pe care concepi să le cumperi? Mie mi se pare religie asta. Nu religie, fanatism ultrareligios. Născut din ignoran?ă ?i supersti?ie/în?elepciune populară. Ce au americanele? Ce consideri ma?ină americană? Adica n-o fi ele varf de lance tehnologic insa lasa in spate cam tot. Iar daca asta o fac cu tehnologii depasite nu e chiar o bila neagra, nu? ![]() La americane aveam in vedere indisponibilitatea lor pe la noi. Adica ce i-ai recomanda tu cuiva dar care sa si poata fi usor achizitionat, servisat etc?
De ce nu? : japoneze, coreene, chinezesti? Edited by Stabo, 08 February 2012 - 19:49. |
#112
Posted 08 February 2012 - 20:27

Nu insinuez nimic. Doar am intrebat. Presupun ca priza pe care o au masinile germane se datoreaza in primul rand performantelor dinamice. Eu întotdeauna am presupus că se datorează folclorului, instinctului de turmă și habarnismului. Și faptului că încă oferă tracțiune spate și motoare dispuse longitudinal când potențialii competitori s-au concentrat exclusiv pe tracțiune față și motoare dispuse transversal.
Adica n-o fi ele varf de lance tehnologic insa lasa in spate cam tot. Iar daca asta o fac cu tehnologii depasite nu e chiar o bila neagra, nu? ![]() Lasă în spate cam tot? ![]()
La americane aveam in vedere indisponibilitatea lor pe la noi. Adica ce i-ai recomanda tu cuiva dar care sa si poata fi usor achizitionat, servisat etc? Nu un Volvo. ![]()
N-am nimic cu ele, dimpotriva. Eu insa ma simt atras intr-o buna masura de Volvo. Dar din motive raționale, nu aberații din folclor. |
#114
Posted 08 February 2012 - 21:56

Te amuzi absolut gratuit.
O mașină ieftin de întreținut se alege după anumite criterii. Unul dintre acestea e cât de bine s-a vândut. Dacă tu crezi că nămțălăii dau clasă la tot, ca regulă, în clasa lor ce să îți mai zic? Ești și tu o oaie în turmă. |
#115
Posted 08 February 2012 - 21:57

Da, indiscutabil. La clasa lor, desigur. Fie liniuta, fie pe curbe nemtii bat cam tot (ca sa nu zic tot) la fiecare clasa. Stiam eu ca am ales bine. ![]() ![]() Edited by CorneliuRos, 08 February 2012 - 21:58. |
#116
Posted 08 February 2012 - 22:12

Te amuzi absolut gratuit. ![]() Quote O mașină ieftin de întreținut se alege după anumite criterii. Quote Dacă tu crezi că nămțălăii dau clasă la tot, ca regulă, în clasa lor ce să îți mai zic? Dar nu ma deranjeaza. |
#117
Posted 09 February 2012 - 11:18

De ce? Ca-mi place Volvo? Pai daca-mi place. ![]() Foarte bine că-ți place. Pe mine m-ai întrebat ce aș recomanda cuiva pe care îl interesează să fie ieftin de întreținut mașina.
Dinamic (putere, viteza, manevrabilitate) da. Dar nu ma deranjeaza. Ai și tu credințele tale religioase până la urmă. Unde nu e cunoaștere răsare credință. |
#118
Posted 09 February 2012 - 16:21

Pe mine m-ai întrebat ce aș recomanda cuiva pe care îl interesează să fie ieftin de întreținut mașina. Quote Ai și tu credințele tale religioase până la urmă. Unde nu e cunoaștere răsare credință. Am spus deja ca diferentele nu ma deranjeaza. Pe de o parte sunt prea mici, iar pe de alta n-au nicio relevanta in utilizarea obisnuita a masinilor. Nu sunt un fanatic al sutimilor si zecimilor de secunda. ![]() Si cateva imagini cu febletea mea. ![]() Attached FilesEdited by Stabo, 09 February 2012 - 16:26. |
#120
Posted 09 February 2012 - 17:56

Nu ieftin. Ma refeream la usor de cumparat si servisat. Și în ce se măsoară asta dacă nu în bani?
Adica sa nu astepti pt ea luni de zile sau sa nu poata fi importata, iar daca o rezolvi, sa nu gasesti un service atutorizat serios si piese de schimb relativ usor. Nu pusesem conditia pret. E dificil să aștepți? Ce legătură au marca și service-ul autorizat? Service autorizat (sau calificat?) consideri doar reprezentanța? Păi pentru probleme la trenul de rulare tu poți să te duci și la o reprezentanță Ford (dacă nu concepi decât să mergi la reprezentanțe) pentru că asta conduci din punctul ăsta de vedere. Basculele față la tine sunt de Mondeo, Galaxy și S-max, acesta fiind și motivul pentru care nu costă pe cât m-aș fi așteptat. Bielete, traverse spate, etc. sunt de asemenea în comun cu Ford. Dacă ai motorul 1.6 diesel poți să te duci la reprezentanță Peugeot sau Citroen ori Ford. Și cu unele dintre celelalte motoare cred că poți să te duci la o reprezentanță Ford. Rulmenții arată doar Volvo la aplicații dar sunt în comun cu alte mașini (Volvo S60 II04.2010 -> today; Volvo S80 II03.2006 -> today; Volvo V70 III Estate08.2007 -> today; Volvo XC70 II08.2007 -> today). Totuși nu sunt nici măcar presați să zici că îs mai greu de schimbat (dar tot degeaba că la reprezentanță garantat îți bagă toată fuzeta pe gât). Și mai ai o grămadă de alte componente de Ford. De la alternator la plăcuțe de frână. Și uite așa mi-am explicat cum își permite lumea să întrețină Vulvo. Am greșit. Credeam că-s fabricant, nu reambalator. ![]() O dai din mit folcloric în mit folcloric și din angoasă de domnișoară în angoasă de domnișoară. De exemplu frica de a nu găsi piese! La mașini rare (nu s-au vândut bine) care nu au împrumutat piese de la N alte modele sau mărci și modele, într-adevăr: piesele sunt scumpe, adesea nu sunt pe stoc. Dau aici ca exemplu 607-ele. Nu e cazul tău cu Frankestein-ul/Mondeo reambalat. Dar, te întreb, cum să nu conteze prețul? Pentru tine nu contează că dai dublu, triplu, cvadruplu pe aceeași piesă (chiar și de la același furnizor ca cea de fabrică) la reprezentanță decât în comerț?
Bun, sa zicem ca e asa. Dar spune-mi si mie de vreun film, test sau reportaj in care la aceeasi clasa si din punctele dev edere amintite de mine mai sus, masinile germane (Audi, BMW, Merc) sunt surclasate de altele. Aha. ![]() Mie mi se fâlfâie de părerea Roxanei Ciuhulescu și a lui Jeremy Clarkson. Părerea mea e că mașina o cumperi pentru tine. Nu pentru cine știe ce afon habarnist; profund și fin cunoscător al fenomenului auto care nu știe ce-i o flanșă de amortizor. Triajul îl faci după preț și datele și specificațiile tehnice oferite de fabricant. Alegerea o faci după test drive. Din păcate ca tine își aleg majoritatea mașinile. După tot felul de criterii care mai de care mai irațional, după părerea vecinului sau a bunicului, etc. De parcă o mașină cu tren de rulare de Mondeo va fi navetă spațială față de el.
Am spus deja ca diferentele nu ma deranjeaza. Pe de o parte sunt prea mici, iar pe de alta n-au nicio relevanta in utilizarea obisnuita a masinilor. Nu sunt un fanatic al sutimilor si zecimilor de secunda. ![]() Diferențele între ce? Mașina ta și un Mondeo?
Si cateva imagini cu febletea mea. ![]() Spune-mi, mai bine, ce părere ai de Ford Mondeo. Este că-i o mizerie americană de rahat, complet nefiabilă și necalitativă? ![]() P. S. Și planetarele de pe mașina ta sunt americane. Edited by SonyAD, 09 February 2012 - 17:57. |
#121
Posted 09 February 2012 - 20:11

?i în ce se măsoară asta dacă nu în bani? ![]() Quote E dificil să a?tep?i? ![]() Quote Ce legătură au marca ?i service-ul autorizat? Quote Păi pentru probleme la trenul de rulare tu po?i să te duci ?i la o reprezentan?ă Ford (dacă nu concepi decât să mergi la reprezentan?e) pentru că asta conduci din punctul ăsta de vedere. Basculele fa?ă la tine sunt de Mondeo, Galaxy ?i S-max, acesta fiind ?i motivul pentru care nu costă pe cât m-a? fi a?teptat. Bielete, traverse spate, etc. sunt de asemenea în comun cu Ford. Dacă ai motorul 1.6 diesel po?i să te duci la reprezentan?ă Peugeot sau Citroen ori Ford. ?i cu unele dintre celelalte motoare cred că po?i să te duci la o reprezentan?ă Ford. ![]() Quote De exemplu frica de a nu găsi piese! ![]() Quote Dar, te întreb, cum să nu conteze pre?ul? Quote Pentru tine nu contează că dai dublu, triplu, cvadruplu pe aceea?i piesă (chiar ?i de la acela?i furnizor ca cea de fabrică) la reprezentan?ă decât în comer?? Quote Aha. Deci vorbim din filme/ce am auzit la biserică. ![]() Quote Părerea mea e că ma?ina o cumperi pentru tine. Quote Din păcate ca tine î?i aleg majoritatea ma?inile. ![]() Daca as fi fost un snob al zecimilor de secunda imi luam o nemtoaica. Dar nu, mie-mi place Volvo, Alfa Romeo, Lexus etc. Diferen?ele între ce? Ma?ina ta ?i un Mondeo? Intre Volvo/Focus a mea si Audi/VW sau BMW, Merc. Spune-mi, mai bine, ce părere ai de Ford Mondeo. Buna. Merita banii. Edited by Stabo, 09 February 2012 - 20:12. |
#122
Posted 09 February 2012 - 20:32

@stabo,orice discutie cu sonica nu va duce la niciun rezultat,la el totul se rezuma la piese si la mecanica.
|
#123
Posted 09 February 2012 - 22:48

Timp si nervi.
Poți merge în continuare cu mașina veche până îți vine cea nouă. Da. Aiurea. O marca mai populara e mai prezenta d.p.d.v. al service-ului. Deci tu concepi să mergi doar la reprezentanță, cum ziceam. Merci. Chiar nu stiam treaba asta. Ce motor ai, diesel-ul de 1.6? Dacă da, te rog să îmi spui ce părere ai de motoarele franțuzești (sau dezvoltate în colaborare). ![]() De a nu gasi cu usurinta. Ce treabă ai cu piesele dacă tu te duci la reprezentanță și le predai cheile? Pe bună credință, ei fiind liberi să facă de toate și orice fără ca tu să vezi ceva. Eh, conteaza el si pretul dar nu asta ma interesa pe mine. Atunci de ce te duci la reprezentanță? Ba da, insa nu-mi propun o achizitie noua ca din cauza garantiei sa ma duc la ei. Nu înțeleg nimic. Ei hai, sunt oameni care stiu despre ce vorbesc. Ca sa cred in varianta conspiratiei mi se pare mult mai greu. ![]() Ce? E ca și cum ai alege sau nu să vezi un film după review-urile de pe imdb. Ce mă interesează pe mine ce crede vreun distrus sau altul despre film? Important e să îmi placă mie, nu lui. Deci citesc un plot synopsis, mă uit la trailer și, dacă îmi place, mă duc să văd filmul. Nu mă iau după toți profund și fin cunoscătorii pt. care un diesel de 170 ps e pe un golf alungit mai urât e mai mașină decât o Mazda 6 MPS. Corect. Insa cifrele din teste nu mint cu referire la acele performante dinamice. Despre care am si zis ca nu ma intereseaza. Imi par pt snobi. Ce performanțe dinamice, bre? Crezi că un cal putere nămțăsc mai puternic decât unul american, francez, italian, japonez? Că un radian pe secundă nămțăesc e mai mare e cât 2 japonezi? Omule, dar de unde stii tu cum aleg eu? ![]() Deci ai vrut Mondeo dar nu ți-a plăcut cum arată? ![]() Cum se pupă ce zici acum de Mondeo cu desconsiderarea pe care o arătai mai devreme pentru mașinile americane? Auzi, Opel unde îl încadrezi? La teutoante sau la americance? Edited by SonyAD, 09 February 2012 - 22:49. |
#124
Posted 10 February 2012 - 12:50

Mercedes este o marca prestigioasa. De exemplu: de ce sa isi pateze reputatia cu motoare 2.0 turbodiesel 140 cp , pe cand semnul marcii permite cilindree mai mare tip 2.2 diesel , la aceiasi cai putere. Aceiasi situatie si in cazul acesta . De ce sa isi pateze reputatia Mercedes facand competitie cu un astfel de motor 3.0 L "ingramadit/chinezarit" (audi). Daca Mercedes vine pe piata cu un motor de 3.5L si aceiasi cai putere, este mai bine! esti praf... |
#125
Posted 10 February 2012 - 13:04

Are dreptate.
Ce ai fi preferat prin 2006? Un 2.2 HDi biturbo cu arbori de echilibrare de 175 PS sau un 2.0 TDI de 170 PS cu injectoare de carton? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users