Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Oameni buni va rog disperat ajutor,

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1
alex2007best

alex2007best

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.03.2007
Va rog din suflet sa ma ajutati.Imi cer iertare, dar sunt in situatie dramatica.Locuiesc in chirie,am si o rata la banca,sunt pensionat medical,cu o pensie mica grad 3,voi fi dat afara in strada,luna aceasta,nu am pe nimeni,nu am bani de medicamente si mancare,va rog din suflet un ajutor cu o suma de bani sa pot supravietui.Am 59 ani dar am avut acident de munca,as dori sa muncesc ceva ce pot dar nu gasesc.Va rog ajutor disperat.Iar folosirea interenetului o fac de la un vecin,care intelege cazul meu.Nu mai pot plati chiria e mare,toate utilitatile,as dori sa stau in gazda sau o camera sa locuiesc,sa muncesc sa platesc gazda,ca paznic,va rog ajutati-ma,sunt disperat si doresc sa traiesc
Va las un numar de cont :
Banca Transilvania:
Titular: RUSU ALEXANDRU

Numar cont RON:  RO 24 BTRL 02201201411910XX

Numar cont EURO: RO 70 BTRL 02204201411910XX

Numar cont USD:  RO 07 BTRL 02202201411910XX

Cod SWIFT: BTRL RO 22 HDP

Va multumesc din suflet si Dumnezeu sa va ajute.Cer mila in genunchi,va rog ajutor,salvati-ma.

#2
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
Belea ! Un om disperat detinator de conturi in lei, euro, usd.  Numai intretinerea conturilor presupun ca te costa o avere.

#3
pouf

pouf