Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vodafone România: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Apr 20 2024 22:24, Started by
DIVX2006
, Jan 30 2012 09:28
·
5
#1531
Posted 21 October 2019 - 01:41
Functioneaza. Merita, pentru ca vei folosi doar telecomanda televizorului.
|
#1532
Posted 09 January 2020 - 18:25
Salut.
Am luat un tv nou LG oled 55c9 si cand am cautat canalele in grila mi le-a aranjat total diferit fata de celelalte tv-uri si fata de STB. Ce setari trebuie sa fac sa mi le aranjeze ca pe mediabox? Am cautat network ID, frecventa, etc. Le-am pus ca-n manual. Am setat Romania la tara. Nu stiu ce trebuie sa mai fac. |
#1533
Posted 10 January 2020 - 08:21
tr0tt3r, pe 09 ianuarie 2020 - 18:25, a scris:
Salut. Am luat un tv nou LG oled 55c9 si cand am cautat canalele in grila mi le-a aranjat total diferit fata de celelalte tv-uri si fata de STB. Ce setari trebuie sa fac sa mi le aranjeze ca pe mediabox? Am cautat network ID, frecventa, etc. Le-am pus ca-n manual. Am setat Romania la tara. Nu stiu ce trebuie sa mai fac. Tre sa alegi la operator UPC. Atunci le vei avea aranjate ca pe media box. |
#1534
Posted 22 February 2020 - 13:44
Salutare! Ce setari trebuie sa folosesc la un TV Samsung, pentru instalarea canalelor digitale HD la UPC? Stiu numai ID-ul de retea, nu stiu celelalte setari.
ID Retea: 31480 (Balesti, Gorj) Frecventa: ... Modulatie: ... Rata simboluri: ... Multumesc anticipat! |
#1536
Posted 27 May 2020 - 17:57
Bună seara. Am următoarea problemă: tocmai m-am abonat la Upc/Vodafone, serviciul Play Maxim și am optat pentru card CI+. Din nefericire, atunci când este introdus cardul canalele nu mai sunt active rămânând screen saver-ul tv-ului cu mesajul că nu se pot recepționa canale și să verific conexiunea de la antenă. Dacă scot cardul tv-ul este din nou funcțional. Cei de la Upc, la instalare au spus că s-ar putea ca problema să fie din cauza faptului că în tv a mai fost înainte un alt card și că tv-ul trebuie resetat. L-am resetat dar problema persistă. Nici serviciul lor telefonic, la deranjamente, nu a reușit să înțeleagă ce se întâmplă .... prin urmare: sunteți ultimul bastion! Cu speranța că ceva sfaturi mă vor ajuta, vă mulțumesc anticipat. O seară bună! A! să nu omit tipul tv-ului: LG webOS TV UH7707
|
#1538
Posted 03 June 2020 - 16:56
Am două carduri CI+, unul de prin 2018, celălalt luat în martie anul ăsta. Amândouă merg perfect pe unul dintre TV-uri, pe celalalt imi zice ba autentificare eșuată, ba nu imi arată posturile, ba se văd cu pureci. Nu reușesc nicicum sa il fac sa meargă, iar de la Vodafone au cam uitat sa ma sune inapoi. Tv-ul e un Samsung SmartTv din 2016.
|
#1539
Posted 03 June 2020 - 17:00
Pureci pe digital? Sper ca ai selectat Cablu - Digital - UPC/Altele - Complet.
|
#1540
Posted 03 June 2020 - 19:48
daca prinzi cu pureci canalele tv atunci tu vezi grila analogica de la tine din oras. si pentru aceea nu iti este necesara cartela upc (vodafone fix). poate ca tv nu e compatibil cu standardul CI +
Edited by Iaro, 03 June 2020 - 19:50. |
|
#1541
Posted 08 June 2020 - 12:19
Am selectat, am facut, am dres, am si schimbat tv'ul(am pus altul), nici cu rugaciuni nu vrea. Cablul ii un pic "dubios" zis asa, ca l-au facut ei din doua bucăți si acum astept sa sun si sper sa facă ceva. Culmea ca televizor celalalt e pe aceeași origine. Si e compatibil cu CI+, da cu Vodafone, degeaba! Înainte sa asimileze ei upc-ul mergea.
|
#1542
Posted 08 June 2020 - 12:20
Prinzi vreun post HD? Ce nivel de semnal ai pe el? Ai multe posturi la liber, care au imagine fara sa ai card CI+ introdus in tv si poti testa pe ele daca nivelul de semnal e ok (si, mai ales, daca ai selectat corect la scanarea digitala. Ca, daca nu prinzi, esti pe analogic, de aia ai purici).
Edited by iZet, 08 June 2020 - 12:22. |
#1543
Posted 19 September 2020 - 16:39
Salut.am luat un tv NEI cu slot ci+.la scanarea digitala in reteaua upc-vodafone gaseste si canale din alte zone sau retele.am incercat cu setarile si id-urile retelei,dar nu prea gaseste programe.vreo sugestie?
Edited by calinjack, 19 September 2020 - 16:39. |
#1544
Posted 05 July 2023 - 13:13
In instructiuni pachet ,adica pentru CAM+card , scrie ca se poate muta pachetul la diferite televizoare , dupa instalare ; adica sa il scot din un televizor si sa il pun in altul .
a.Exista vreo restrictie ? b.Se poate sa fac asta in locatii diferite acelasi oras , sau orase diferite ? c.Se face o lista de tv in care a fost introdus pachetul ? |
#1545
Posted 13 March 2024 - 16:36
La ce interval de timp cardul CI+ devine inactiv? Am un TV intr-una din camere unde nu prea stam si cred ca au trecut cam 3 saptamani de cand n-am mai dat drumul la TV acolo. Surpriza, mesaj Smart card expirat.
Cum nu am vrut sa resetez TOATE cardurile (am 5 buc) in mod automat de la robot, am asteptat la Rel Clienti dat cosul si resetat doar acela. Si bine ca am facut asa ca a durat cam 40 min pana a devenit operational - daca resetam tot :blocam" toate TV-urile din casa. Si cel de Rel Clienti indruga ca vezi doamne, daca nu folosesc cca 5 zile - 1 saptamana TV-ul cardul devine inactiv. Cum nu cred treaba asta, ca doar ar insemna ca toti care mergem in concediu sa gasim TV-urile fara semnal, intreb si aici, poate ma puteti lamuri, ca sa stiu si sa mai aprind din cand in cand TV-ul respectiv ca asa e in sec 21 la VDF, mai bagi o fisa din cand in cand in aparat.... |
|
#1546
Posted 13 March 2024 - 17:20
La mine , in st-by , tv este scos de sub tensune . Cind pornesc TV , pe un canal cere acord cam , afisaza de fiecare data , ca se face autentificare cam .
Edited by hspinache, 13 March 2024 - 17:21. |
#1547
Posted 14 March 2024 - 01:21
Se mai intampla si la mine, cand am mai avut caderi de tensiune. Dar acum a ramas eroarea cu Smart card expirat iar Relatii clienti au fost foarte fermi in a-mi spune ca daca nu folosesc TV "cateva zile, 5-7 sau putin mai mult, nu va pot spune exact" cardul de blocheaza si trebuie sa sun la ei - fie se reseteaza automat din meniu (dar daca ai mai multe carduri se reseteaza toate) fie astept juma de ora sa raspunda careva daca e in timpul programului si sa reinitializeze doar acel card.
Eu unul nu am mai auzit pana acum, si am fost plecat si 3 saptamani din tara... VDF ma uimeste (negativ) cu fiecare ocazie... |
#1548
Posted 14 March 2024 - 08:41
Cum scanez canalele să am și eu digi24 pe digital? Nu am deloc pe grila digital, decât pe analogic. Și este enervant să comut de pe digital pe analog. TV este un Philips ambilight the one 43PUS8518
Mulțumesc. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users