Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari
 Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...
 Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?
 Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 

Vodafone România: C.A.M. C.I.+

- - - - -
  • Please log in to reply
1548 replies to this topic

#1513
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Asa e. Trebuie sa tina cont sa iasa la numar si pentru fostul TV Optim HD, insa Posted Image . Ca si pentru asta de aici, pentru care nu livreaza echipamente Posted Image ...

#1514
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,823
  • Înscris: 07.07.2009
Oricum în curând urmează perioada de Vizionare la liber de aceea tot mai multe au fost lăsate necriptate. Mă refer la așa ceva https://forum.softpe...bollywoodmaxim/

#1515
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
De cand se tot vorbeste de faza asta, adica sa fie ca la RDS, ehe...

#1516
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,823
  • Înscris: 07.07.2009
La UPC n-ai să vezi așa ceva sigur. :D Nici la alte filiale din Europa nu există.

#1517
cip200

cip200

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 05.12.2016

 Vladutz, on 12 aprilie 2013 - 09:29, said:

Salut din nou.
Deci ma apuca bazdacii Posted Image, am incercat toate reset-urile posibile, si la televizor (factory reset), si la CAM, scos din priza, reintrodus, recautat canale, reconfigurat.
Nu se mai autentifica si pace.
Este deosebit de frustrant, a mers prima data, nu mai vrea acum.
CAM-ul si cardul sunt OK, pe televizorul vechi Sony merg fara probleme. La noul si modernul Samsung, a mers la inceput, nu mai merge si pace. Sunt de formare inginer, ma innebuneste maxim acest aspect, cand nu ma inteleg cu tehnologia Posted Image

Acum inteleg de ce prefera operatorii STB-uri, ca sa evite astfel de incompatibilitati. Si astia ce nenorociti, de ce nu or fi standardizat ei cum trebuie treaba asta cu DVB-ul si metodele de criptare, sa nu mai existe astfel de discutii si probleme. Cum ar fi fost ca standardul WiFi sa fie asa, de la furnizor la furnizor, cum l-a taiat capul pe fiecare?.

In fine, mi se epuizeaza optiunile. O sa sun in weekend la UPC, daca imi zic iar sa schimb tara cu Olanda, ma supar pe ei. Nu am Olanda la TV si in plus, a mers ok pe Romania...

Merci

Aceeasi problema o am si eu, doar ca e alt Samsung. A mers 9 luni, apoi deodata a aparut eroarea. Am schimbat pe Olanda, Ungaria, Germania, dar nimic. Cum ai rezolvat problema?

#1518
Andrei11161810

Andrei11161810

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 15.09.2017
Buna seara. Am aceiasi problema cu un televizor Samsung din 2015. A mers cardul CI+ Timp de 3 ani pana acu, in August 2018 cand, din nu stiu din ce cauza, nu a mai reusit sa identifice. Cardu in sine, merge, probat cu un Televizor LG. Aveti idee ce as putea face

Modelul Televizorului:UE40H5030AW
Eroarea Afisata:A Aparut o eroare.(23) SI ERROR CI+ CAM: 11

#1519
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Deconectează TV-ul de la priza electrică, 2 minute pe ceas, apoi încearcă din nou. Verifică data și ora să fie corecte, accesând ghidul de programe. Dacă problema persistă, scoate CAM-ul din TV și apasă pe telecomanda TV-ului: Mute, 2, 4, 7, Exit. Va apărea un mesaj, cu success sau failed. Dacă este failed, trebuie să te adresezi service-ului Samsung. Dacă este mesajul este success, pune TV-ul în standby 2 minute, reconectează CAM-ul și repornește TV-ul.

#1520
Andrei11161810

Andrei11161810

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 15.09.2017
Salut, imi cer scuze ca iti raspund asa de tarziu.
Mia dat failed, deci e o problema hardware. Nu cred ca e o problema software deoarece am mai dat reseturi de fabrica si tot nu a mers.
Si cand a fost achizitionat, nu a avea nicio problema

Edited by Andrei11161810, 23 October 2018 - 09:40.


#1521
Mimi Mumu

Mimi Mumu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 13.07.2006
După doua zile in care am  schimbat si un card (cred ca degeaba) am rezolvat vestita eroare 23: actualizați data si ora televizorului, mergeți la scanare automata, scrieți neaparat codul zonei de arondare, scanați pe auto fara card canalele pe Olanda, după ce apar posturile din grila de bază introduceți cardul, așteptați autentificarea, mutați pe un canal codat si așteptați cateva minute bune. Întâi apare sunetul apoi imaginea canalelor codate. Succes!

#1522
underground_junkie

underground_junkie

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 21.04.2018
Salut.

Nu am mai avut UPC până acum dar urmează să fac un abonament la ei în viitorul apropiat.

Am două televizoare care știu CI+. Au cei de la UPC vreo procedură specială ca să obțin două carduri?
Vreo idee dacă sunt costuri suplimentare?

Mersi

#1523
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,823
  • Înscris: 07.07.2009
Primul se oferă gratuit, al doilea 5 lei.

#1524
controversatul

controversatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 21.01.2007
Salut.
Sunt abonat upc, am toate canalele mai puțin panonia.
Problema este următoarea: de câteva zile brusc nu mai merg anumite posturi (tot maxpackul, 732, 733, 734, toate din passion etc)
Apare eroare 23. Am sunat la upc, am făcut toti pasii cu operatorul lor, nu vrea si pace. Am fost in showroom, am luat alt card ci, nimic.
Am incercat si la celălat tv unde am stb, nici acolo nu a mers.
Ce ma sfătuiți să mai fac?

Attached Files



#1525
Faramon

Faramon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 17.10.2009
Salutare,

Va cer un sfat. Am vandut un TV cu cardul CI in el, evident nu mai dau de cel caruia l-am vandut.
Am mers la UPC sa cer altul si au zis ca trebuie sa-l dau pe cel vechi inainte, daca nu-l mai am ma costa ~250 ron.
Mi se pare mult evident, aveti vreo idee cum pot face sa nu trebuiasca sa platesc banii aia? In trecut mi-au schimbat CI-ul (era stricat) fara sa se uite la el prea mult, doar l-au luat si mi-au dat altul.

#1526
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 21.12.2011
Am o problemă la o locație cu 2 CI-uri de la UPC. Locația respectivă e folosita ocazional 3/luna si de multe ori s-a întâmplat că posturile HBO sau cele criptate să nu funcționeze.
Îmi apare card CI expirat!

De ce sa expire (să devină neutilizabil) un astfel de card așa de repede..

Rezolvarea mea e sa sun de fiecare data la relații clienți și ei resetează cardurile.

Ceva sugestii?

Edited by musicallro, 14 September 2019 - 19:06.


#1527
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010

View Postmusicallro, on 14 septembrie 2019 - 19:05, said:

Am o problemă la o locație cu 2 CI-uri de la UPC. Locația respectivă e folosita ocazional 3/luna si de multe ori s-a întâmplat că posturile HBO sau cele criptate să nu funcționeze.
Îmi apare card CI expirat!
De ce sa expire (să devină neutilizabil) un astfel de card așa de repede..
Rezolvarea mea e sa sun de fiecare data la relații clienți și ei resetează cardurile.
Ceva sugestii?
Salutare! Explicatia oficiala a lor este ca dupa o luna de... pauza de folosire a unui card, acesta devine inactiv in sistem etc. In fine, eu am si carduri care "expira" dupa doua luni, dar si unele care "expira" si dupa doua saptamani. Din experienta mea, deci, faza cu o luna/30 de zile samd e orientativa, doar.
Cum fac eu ca sa nu-i mai sun: pun TV pe un canal codat (HBO sau TV1000, de exemplu). Apoi opresc si repornesc TV pe acelasi canal codat. Dupa care resetez CI. Si tot asa Posted Image . Dupa vreo doua-trei manevre d-astea (facute cam in 10 minute), cardul nu imi mai apare ca fiind expirat, ci imi da mesajul ca "nu esti abonat la cest canal TV suna la UPC etc". Mai resetez o data cardul, restartez TV si scot, apoi bag (fizic) CI in TV. Si las TV pornit pe canalul criptat pana se inregistreaza in sistem. Rezultatul acestor operatiuni este acelasi cu cel obtinut prin apelare la ei, atata doar ca nu suni, dar si dureaza intre 20 de minute si chiar 45 de minute (atat mi-a luat mie sa inregistrez in sistem un CI nefolosit de un an).
Cam asa...

#1528
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,508
  • Înscris: 16.12.2006
Cam primitiv sistemul asta. :))

La DIGI de exemplu intri in contul Digi Romania si ai acolo optiune de reinitializare smartcard.

#1529
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Da, asa e. Primitiv sistemu', dar este sigurul (pe care il stiu eu) incadrabil la "ceva sugestii" (altele decat telefon la RC). Asta e... Posted Image

#1530
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013
stie cineva daca cardul de la upc functioneaza pe un vortex ledv-32td1210 ? Posted Image
ar merita cardul sau mai degraba mediabox-ul ?

Edited by Vladuut, 21 October 2019 - 00:23.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate