Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vodafone România: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Mar 31 2024 17:30, Started by
DIVX2006
, Jan 30 2012 09:28
·
5
#1514
Posted 11 November 2017 - 14:25
Oricum în curând urmează perioada de Vizionare la liber de aceea tot mai multe au fost lăsate necriptate. Mă refer la așa ceva https://forum.softpe...bollywoodmaxim/
|
#1515
Posted 11 November 2017 - 14:29
De cand se tot vorbeste de faza asta, adica sa fie ca la RDS, ehe...
|
#1516
Posted 11 November 2017 - 14:32
La UPC n-ai să vezi așa ceva sigur. Nici la alte filiale din Europa nu există.
|
#1517
Posted 24 March 2018 - 14:35
Vladutz, on 12 aprilie 2013 - 09:29, said:
Salut din nou. Deci ma apuca bazdacii , am incercat toate reset-urile posibile, si la televizor (factory reset), si la CAM, scos din priza, reintrodus, recautat canale, reconfigurat. Nu se mai autentifica si pace. Este deosebit de frustrant, a mers prima data, nu mai vrea acum. CAM-ul si cardul sunt OK, pe televizorul vechi Sony merg fara probleme. La noul si modernul Samsung, a mers la inceput, nu mai merge si pace. Sunt de formare inginer, ma innebuneste maxim acest aspect, cand nu ma inteleg cu tehnologia Acum inteleg de ce prefera operatorii STB-uri, ca sa evite astfel de incompatibilitati. Si astia ce nenorociti, de ce nu or fi standardizat ei cum trebuie treaba asta cu DVB-ul si metodele de criptare, sa nu mai existe astfel de discutii si probleme. Cum ar fi fost ca standardul WiFi sa fie asa, de la furnizor la furnizor, cum l-a taiat capul pe fiecare?. In fine, mi se epuizeaza optiunile. O sa sun in weekend la UPC, daca imi zic iar sa schimb tara cu Olanda, ma supar pe ei. Nu am Olanda la TV si in plus, a mers ok pe Romania... Merci Aceeasi problema o am si eu, doar ca e alt Samsung. A mers 9 luni, apoi deodata a aparut eroarea. Am schimbat pe Olanda, Ungaria, Germania, dar nimic. Cum ai rezolvat problema? |
#1518
Posted 14 October 2018 - 18:09
Buna seara. Am aceiasi problema cu un televizor Samsung din 2015. A mers cardul CI+ Timp de 3 ani pana acu, in August 2018 cand, din nu stiu din ce cauza, nu a mai reusit sa identifice. Cardu in sine, merge, probat cu un Televizor LG. Aveti idee ce as putea face
Modelul Televizorului:UE40H5030AW Eroarea Afisata:A Aparut o eroare.(23) SI ERROR CI+ CAM: 11 |
#1519
Posted 14 October 2018 - 19:52
Deconectează TV-ul de la priza electrică, 2 minute pe ceas, apoi încearcă din nou. Verifică data și ora să fie corecte, accesând ghidul de programe. Dacă problema persistă, scoate CAM-ul din TV și apasă pe telecomanda TV-ului: Mute, 2, 4, 7, Exit. Va apărea un mesaj, cu success sau failed. Dacă este failed, trebuie să te adresezi service-ului Samsung. Dacă este mesajul este success, pune TV-ul în standby 2 minute, reconectează CAM-ul și repornește TV-ul.
|
#1520
Posted 23 October 2018 - 09:39
Salut, imi cer scuze ca iti raspund asa de tarziu.
Mia dat failed, deci e o problema hardware. Nu cred ca e o problema software deoarece am mai dat reseturi de fabrica si tot nu a mers. Si cand a fost achizitionat, nu a avea nicio problema Edited by Andrei11161810, 23 October 2018 - 09:40. |
#1521
Posted 30 November 2018 - 10:24
După doua zile in care am schimbat si un card (cred ca degeaba) am rezolvat vestita eroare 23: actualizați data si ora televizorului, mergeți la scanare automata, scrieți neaparat codul zonei de arondare, scanați pe auto fara card canalele pe Olanda, după ce apar posturile din grila de bază introduceți cardul, așteptați autentificarea, mutați pe un canal codat si așteptați cateva minute bune. Întâi apare sunetul apoi imaginea canalelor codate. Succes!
|
#1522
Posted 08 December 2018 - 15:10
Salut.
Nu am mai avut UPC până acum dar urmează să fac un abonament la ei în viitorul apropiat. Am două televizoare care știu CI+. Au cei de la UPC vreo procedură specială ca să obțin două carduri? Vreo idee dacă sunt costuri suplimentare? Mersi |
|
#1524
Posted 06 January 2019 - 14:48
Salut.
Sunt abonat upc, am toate canalele mai puțin panonia. Problema este următoarea: de câteva zile brusc nu mai merg anumite posturi (tot maxpackul, 732, 733, 734, toate din passion etc) Apare eroare 23. Am sunat la upc, am făcut toti pasii cu operatorul lor, nu vrea si pace. Am fost in showroom, am luat alt card ci, nimic. Am incercat si la celălat tv unde am stb, nici acolo nu a mers. Ce ma sfătuiți să mai fac? Attached Files |
#1525
Posted 01 April 2019 - 13:14
Salutare,
Va cer un sfat. Am vandut un TV cu cardul CI in el, evident nu mai dau de cel caruia l-am vandut. Am mers la UPC sa cer altul si au zis ca trebuie sa-l dau pe cel vechi inainte, daca nu-l mai am ma costa ~250 ron. Mi se pare mult evident, aveti vreo idee cum pot face sa nu trebuiasca sa platesc banii aia? In trecut mi-au schimbat CI-ul (era stricat) fara sa se uite la el prea mult, doar l-au luat si mi-au dat altul. |
#1526
Posted 14 September 2019 - 19:05
Am o problemă la o locație cu 2 CI-uri de la UPC. Locația respectivă e folosita ocazional 3/luna si de multe ori s-a întâmplat că posturile HBO sau cele criptate să nu funcționeze.
Îmi apare card CI expirat! De ce sa expire (să devină neutilizabil) un astfel de card așa de repede.. Rezolvarea mea e sa sun de fiecare data la relații clienți și ei resetează cardurile. Ceva sugestii? Edited by musicallro, 14 September 2019 - 19:06. |
#1527
Posted 25 September 2019 - 10:44
musicallro, on 14 septembrie 2019 - 19:05, said:
Am o problemă la o locație cu 2 CI-uri de la UPC. Locația respectivă e folosita ocazional 3/luna si de multe ori s-a întâmplat că posturile HBO sau cele criptate să nu funcționeze. Îmi apare card CI expirat! De ce sa expire (să devină neutilizabil) un astfel de card așa de repede.. Rezolvarea mea e sa sun de fiecare data la relații clienți și ei resetează cardurile. Ceva sugestii? Cum fac eu ca sa nu-i mai sun: pun TV pe un canal codat (HBO sau TV1000, de exemplu). Apoi opresc si repornesc TV pe acelasi canal codat. Dupa care resetez CI. Si tot asa . Dupa vreo doua-trei manevre d-astea (facute cam in 10 minute), cardul nu imi mai apare ca fiind expirat, ci imi da mesajul ca "nu esti abonat la cest canal TV suna la UPC etc". Mai resetez o data cardul, restartez TV si scot, apoi bag (fizic) CI in TV. Si las TV pornit pe canalul criptat pana se inregistreaza in sistem. Rezultatul acestor operatiuni este acelasi cu cel obtinut prin apelare la ei, atata doar ca nu suni, dar si dureaza intre 20 de minute si chiar 45 de minute (atat mi-a luat mie sa inregistrez in sistem un CI nefolosit de un an). Cam asa... |
|
#1528
Posted 25 September 2019 - 11:45
Cam primitiv sistemul asta. )
La DIGI de exemplu intri in contul Digi Romania si ai acolo optiune de reinitializare smartcard. |
#1529
Posted 25 September 2019 - 17:33
Da, asa e. Primitiv sistemu', dar este sigurul (pe care il stiu eu) incadrabil la "ceva sugestii" (altele decat telefon la RC). Asta e...
|
#1530
Posted 21 October 2019 - 00:22
stie cineva daca cardul de la upc functioneaza pe un vortex ledv-32td1210 ?
ar merita cardul sau mai degraba mediabox-ul ? Edited by Vladuut, 21 October 2019 - 00:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users