Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone România: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Apr 20 2024 22:24, Started by
DIVX2006
, Jan 30 2012 09:28
·
5
#1477
Posted 08 February 2017 - 10:00
Gata, am rezolvat-o si eu. Am fost la UPC, am schimbat cardul nefunctional cu altul nou, am mai cerut un card pentru celalalt televizor, le-am instalat, ambele s-au identificat in 5-10 minute.
Bineinteles ca versiunea firmware este cea cu 09 in coada. |
#1479
Posted 08 February 2017 - 17:15
M a sunat acum tehnicianul UPC care a fost marti sa ma întrebe de ce am facut alta sesizare. Ca problema e de la TV si toate cardurile au aceeași versiune de soft pe care o am ai eu.
Ajutați mă cu o poza in care sa se vadă versiunea de soft cu 09 la sfarsit... |
#1480
Posted 08 February 2017 - 17:40
Incearca sa dai CAM-ul in setari de fabrica, din meniul Common Interface/CI.
|
#1481
Posted 08 February 2017 - 18:02
alexandru_83, on 08 februarie 2017 - 17:15, said:
M a sunat acum tehnicianul UPC care a fost marti sa ma întrebe de ce am facut alta sesizare. Ca problema e de la TV si toate cardurile au aceeași versiune de soft pe care o am ai eu. Ajutați mă cu o poza in care sa se vadă versiunea de soft cu 09 la sfarsit... Iti fac eu in max o ora poza si cu vechiul si cu noul card. Inca sunt la job. mhanor, on 08 februarie 2017 - 17:40, said:
Incearca sa dai CAM-ul in setari de fabrica, din meniul Common Interface/CI. Nu merge. Am incercat inclusiv impreuna cu tehnicianul de la UPC. Trebuie insistat la ei sa-ti schimbe cardul. Deja suntem 2 care am avut aceeasi problema si s-a rezolvat schimband cardurile. Eu am avut parte de un baiat cu care am putut discuta, desi, si el, pana am ajuns eu acasa, ii spusese sotiei ca nu are niciun alt card la el sa incerce. Statea pe canapea si butona la TV de la zapacit iar. Mi l-a pus si pe limba romana ceea ce eu nu suport in materie de electronice, telefonie mobila si IT. In fine, l-am lasat sa-si faca jocul, si-n final, i-am spus ca nu pleaca pana nu pune ALT card in TV. Intre timp, eu am facut poze la cardul vechi, pe TV-ul pe care mergea, cu versiunea de hadware si software (asta dupa ce s-a chinuit si pe ala sa-i faca reset, update...tot tacamul). In concluzie, el sustinea, tot asa, ca e ok cardul, ca e cu ultima versiune, eu sustineam ca nu si ca sa ma convinga, a "gasit" in geanta un card nou si HOPA....a mers din prima. Am deschis la CI Information si i-am aratat comparand cu pozele de pe celalalt ca a gresit. Alexandru, fa si tu ca oyibo, du-te direct la un Office UPC si zi-le sa-ti schimbe cardul ca nu mai merge. Punct. |
#1482
Posted 08 February 2017 - 19:32
IMG_1156.JPG 245.68K
78 downloads
IMG_1157.JPG 183.86K 74 downloads Ai atasat cardul vechi si cel nou. |
#1483
Posted 08 February 2017 - 19:41
Multumesc frumos!
Il astept maine dimineata(vine pana la urma pt ca am sunat iar la UPC) sa ii arat pozele. M-a deranjat atitudinea lui si faptul ca ajung clientii sa isi bata capul cu problemele astea,in locul "tehnicienilor" UPC |
#1484
Posted 08 February 2017 - 19:49
Privesti problema doar din perspectiva ta. Ai spus ca functioneaza pe celalalt TV.
CAM-ul este un periferic. Daca TV-ul nu il administreaza corect sau daca exista o incompatibilitate, o interactiune gresita intre TV si CAM, atunci te lovesti de probleme ca cea de acum. Edited by mhanor, 08 February 2017 - 19:49. |
#1485
Posted 09 February 2017 - 10:18
Ma sună tehnicianul de la upc acum 2 ore sa ma anunțe că s-a discutat problema mea si au ajuns la concluzia ca tv-ul trebuie dus in service,deci nu mai vine.
Până la urma m am dus la un vecin sa il rog sa imi împrumute cardul lui pentru probă. Bineînțeles că a functionat si s a făcut autentificarea. Până acum aveam o parere destul de buna despre upc,in special cei de la tehnic,dar pentru faza asta si atitudinea lor față de client au o mare bilă neagră de la mine. Acum s a deschis altă sesizare,a treia intr o săptămână,pentru schimbarea cardurilor... 20170209_100522.jpg 33.06K 52 downloads |
#1487
Posted 13 February 2017 - 23:50
La voi se întrerupe sunetul pt 1-2 secunde când accesati EPG-ul?
Edited by alexandru_83, 13 February 2017 - 23:50. |
#1488
Posted 14 February 2017 - 10:17
Nu prea folosesc EPG-ul...o sa incerc deseara. Dar tie-ti merge USB 3.0?
|
#1489
Posted 14 February 2017 - 11:04
Nu am un stick usb 3.0,dar am încercat acum unul normal in portul 3.0 si îl citeste
|
#1490
Posted 20 February 2017 - 13:31
Merge super si USB 3.0. Problema era cea estimata: i-a luat ceva timp sa indexeze hdd-ul. Am vazut si ca a creat un folder LG Smart pe disc.
Pana in prezent, sunt super incantat de cum merge. Practic mi-a vazut tot ce vroiam si ruleaza fara erori, intreruperi, etc. Deja ma gandesc ca am luat degeaba un mediabox. )) Dar lasa ca e bun si ala, de concediu. Dat fiind ca oricum wi-fi-ul e o conditie primordiala in a-mi alege locatiile, iau si mediabox-ul cu mine cu-n cablu HDMI si gata entertainment-ul. Cu 3+32 GB de memorie practic n-am nici cu ala nicio greata in a rula orice. |
#1491
Posted 28 February 2017 - 13:16
Am o problemă cu unele posturi HD, mai ales seara, precum ProTV (171), Antena1 (173), National Geographic (181) și Viasat Nature/History (186). Câteodată se întrerupe imaginea și sunetul sau rămâne imaginea blocată, sunetul merge și apoi se face ecranul negru pentru o secundă și apoi își revine.
|
|
#1492
Posted 21 March 2017 - 10:41
Voi cum faceti rost de aceste carduri, ca de o perioada buna apar ca indisponibile pe site la UPC ?
|
#1493
Posted 24 March 2017 - 14:41
#1494
Posted 07 July 2017 - 21:09
Aseara sa facut o actualizare a softului ci
acum apare 07.00.52.01.09 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users