Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Auto Recalls
Last Updated: Jul 20 2017 16:53, Started by
romaximusro
, Oct 14 2005 12:43
·
0
#253
Posted 29 October 2016 - 05:54
Se pare ca problema cu airbagurile e generalizata la Toyota. Sunt curios cum o scot astia de la Takata.
http://www.wsj.com/a...bags-1477463338 TOKYO—Toyota Motor Corp. said Wednesday it is recalling 5.8 million vehicles around the world equipped with faulty air bags manufactured by Takata Corp. |
#254
Posted 29 October 2016 - 13:19
Saptamana trecuta a mai murit o femeie din cauza airbagurilor takata. Este a 11-a persoana intr-o Honda.
Quote The victim’s vehicle was among the roughly 313,000 model year 2001-2003 Honda and Acura vehicles that NHTSA warned owners in June to stop driving because of a “grave danger” posed by that generation of Takata airbags. That population of vehicles contained Takata inflators that were never replaced under previous recalls and contained a manufacturing defect that elevates the chance that the inflator could rupture in a crash to as much as 50 percent, according to NHTSA. Sursa |
#255
Posted 07 November 2016 - 21:38
Renault rechema in service automobile Megane si Talisman din Romania, din cauza franelor si banchetei.
http://www.curieruln...r si banchetei Concret, este vorba despre trei campanii diferite. Una dintre ele se refera la conductele flexibile ale franelor fata, care pot face contact cu janta sau anvelopa, fapt ce poate conduce la deteriorarea conductelor, scurgerea lichidului de frana si slabirea eficientei franelor. Pentru aceasta actiune sunt vizate 144 automobile Renault Megane IV. Vor fi verificate conducetele de frana si fixate corespunzator. O alta campanie vizeaza grupul hidraulic de franare, atat pentru Renault Megane IV, cat si pentru Renault Talisman. “Renault a identificat o posibila diminuare a performantei sistemului de franare si/sau a controlului traiectoriei vehiculului”, spune compania auto franceza. Reparatia consta in inlocuirea grupului hidraulic de franare, cu titlu preventiv. Rechemarea se face si in Franta. http://www.rappelspr...NAULT,2894.html E bine, ca proprietarii de Talisman sa stie ce au de facut, chiar daca sunt putini si nu sunt activi pe vreun forum dedicat. http://0-100.hotnews...r-si-banchetei/ http://0-100.hotnews...r-si-banchetei/ Stirile sunt prezentate de publicatii non obscure, cum sunt Hot News sau Curierul National si nota de rechemare trimisa pe email unui proprietar din Franta, care ma tine personal la curent cu Talisman. Edited by Torquemada-666, 07 November 2016 - 21:40. |
#257
Posted 12 July 2017 - 18:48
oaspetele, on 29 octombrie 2016 - 05:54, said:
Se pare ca problema cu airbagurile e generalizata la Toyota. Sunt curios cum o scot astia de la Takata. http://www.wsj.com/a...bags-1477463338 TOKYO—Toyota Motor Corp. said Wednesday it is recalling 5.8 million vehicles around the world equipped with faulty air bags manufactured by Takata Corp. Astăzi mi-a fost schimbat airbagul pasagerului din dreapta în mod gratuit. Acesta era cel cu probleme. Toyota Avensis 2007 |
#258
Posted 18 July 2017 - 21:02
''Daimler va rechema la service trei milioane vehicule Mercedes care încalcă standardele privind emisiile
Producătorul auto german Daimler AG va rechema la service în mod voluntar trei milioane vehicule din Europa care încalcă standardele privind emisiile, transmit Reuters și Bloomberg. "Dezbaterea publică privind motoarele diesel a creat incertitudine. Prin urmare, am decis măsuri suplimentare pentru a reasigura șoferii acestor vehicule și pentru a întări încrederea în tehnologia diesel", a afirmat directorul general al grupului german, Dieter Zetsche. Marți, Daimler a anunțat că Board-ul său a aprobat măsuri de reducere a poluării provocate de motoarele diesel în Europa, inclusiv o investiție de 220 de milioane de euro pentru a moderniza peste trei milioane de vehicule Mercedes-Benz echipate cu motoare diesel. Măsurile au fost luate pentru a reduce emisiile de oxid de azot, care provoacă probleme respiratorii, a anunțat Daimler. "Compania va investi aproximativ 220 de milioane de euro. Rechemările vor fi gratuite pentru clienți. Implementarea măsurilor va începe în următoarele săptămâni", se arată într-un comunicat al grupului german. Săptămâna trecută au fost publicate în presă informații potrivit cărora grupul ar fi vândut peste un milion de vehicule cu motoare pe care le-a manipulat pentru a părea mai puțin poluante, un demers similar cu cel de care este acuzat compatriotul Volkswagen. Potrivit unei investigații derulate în comun de posturile de televiziune regionale WDR și NDR, precum și de cotidianul "Suddeutsche Zeitung", timp de aproape un deceniu, motoarele OM 642 și OM 651 produse de Daimler au utilizat un dispozitiv ilegal pentru a arăta emisii poluante mai mici în timpul testelor. Cele două motoare au fost instalate pe aproximativ un milion de vehicule Mercedes vândute în Europa și SUA. Citând un mandat de percheziție emis de un tribunal din Stuttgart, "Suddeutsche Zeitung" susține că în luna mai au fost efectuate o serie de percheziții la mai multe locații Daimler din Germania. Perchezițiile realizate au avut drept scop căutarea de documente aprobatoare și dispozitive de stocare a datelor și au vizat mai mulți angajați de la Daimler, pe fondul suspiciunilor de fraudă și publicitate mincinoasă cu privire la nivelul real de poluare al vehiculelor. Principiul ar fi unul similar cu scandalul Dieselgate de la Volkswagen. Un sistem de reducere a emisiilor poluante ar fi pornit în momentul controalelor oficiale și este oprit în condiții reale. Volkswagen a recunoscut că a utilizat un astfel de dispozitiv și a fost nevoit să plătească amenzi și despăgubiri în valoare de 22,6 miliarde de euro. Un purtător de cuvânt al Daimler a declarat pentru mass media din Germania că grupul nu face comentarii cu privire la investigațiile în derulare, dar a insistat că producătorul auto cooperează cu autoritățile. Mercedes-Benz a fost anul trecut cel mai mare producător de automobile de lux, depășind BMW și Audi. În România, Daimler are două unități de producție, în Cugir și Sebeș. '' https://www.agerpres...isiile-19-07-38 Pana si Mercedes este cu musca pe caciula cand vine vorba de respectarea standardelor de poluare de catre motoarele sale diesel.Nu as fi surprins ca si grupul auto BMW sa aiba o asemenea pozitie. |
#260
Posted 18 July 2017 - 21:35
#262
Posted 18 July 2017 - 22:35
|
#263
Posted 20 July 2017 - 16:53
http://m.automarket....rate-78561.html
Takata e ca melodia aceea, taka-taka-taka-ta, adica japonezilor nu le iese reparatia, inainte de falimentul declarat. "Furnizorul japonez de componente și sisteme de siguranță Takata este urmărit de problema airbag-urilor defecte chiar și după faliment. Aproape 3 milioane de airbag-uri trebuie reparate din nou, deși fuseseră deja rechemate în service. Problemele unuia dintre cei mai mari furnizori de echipamente de siguranță din industria auto continuă. Deși japonezii de la Takata au intrat oficial în faliment, fiind acoperiți de datorii în urma scandalului "airbag-urilor ucigașe" care au dus la 17 decese din cauza exploziei neconforme în caz de accident, aceștia primesc lovituri constante din partea autorităților din SUA. Iar ultima dintre acestea este inițierea unui recall pentru 2.7 milioane de mașini echipate cu airbag-uri Takata care fuseseră deja modificate în primul val de recall-uri. Până în acest moment, numărul mașinilor dotate cu airbag-uri defecte și rechemate în service la nivel mondial a ajuns aproape de 100 de milioane de unități. Vă reamintim cauza: gazul pe care l-a folosit Takata între 2002 și 2014 la umflarea airbag-ului - nitrat de amoniu - poate genera o explozie cu o putere mai mare decât cea necesară, iar piesele din metal care fac parte din ansamblul modulului airbag pot să sară în fața șoferului sau a pasagerului sub formă de schije metalice. Scandalul airbag-urilor a izbucnit în 2015, atunci când autoritățile din SUA au concluzionat că un șofer implicat într-un accident ușor a decesat din cauza schijelor care i-au sărit în față la umflarea airbag-ului. Între timp, numărul deceselor a ajuns la 17, ultimul astfel de caz fiind anunțat oficial chiar la începutul acestei luni." |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users