Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras
 Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC
 Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 

Trucks,buses & other "giants"!

- - - - -
  • Please log in to reply
1262 replies to this topic

#649
soferul de autobuz

soferul de autobuz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 12.04.2006

View Postadd, on May 7 2006, 14:25, said:

Am vazut azi o turma de 10  - 15 autobuze noi (cu folie pe scaune) venind de pe Geniului si mergand pe Iuliu Maniu spre Militari. Aratau bine da nu erau Merc-uri sau ceva firma. Scria pe spate ceva Bleida sau ceva cu B oricum...  Incep schimbarile la RATB?
La RATB vin sigur Mertane si se incepe gu Obregia nu Militari ca ai vazut poate erau Bova,care arata astfel

Attached Files



#650
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,447
  • Înscris: 13.06.2004
add, nu erau cumva alea portcoalii?  :huh:

#651
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
ba da, portocalii si galbene, ce e cu ele?

#652
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
Si auto astea noi de o sa vina stie cineva daca sunt la fel cu alea din Timisoara?
Si inca un lucru interesant (si cei din Timisoara au luat citeva zeci de autob Mercedes) ale lor sunt luate in leasing....Sunt f misto dar am asa o parere ca ale noastre o sa reziste mai putin ca ale lor. De ce? Ai nostri soferi RATB-isiti (o parte, salut "soferul de autobuz" ;) ) uita ca nu sunt masinile lor si incep sa le calce de parca au iesit cu ele la agatat!

#653
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
http://rigsofrods.blogspot.com/

Nu are grafica outstanding, nu e perfect (de fapt e departe de asta), dar e super addictive cui ii plac camioanele si sa te "joci" ca atunci cand erai mic cu matchbox-urile. Very addictive. Eu ieri am jucat aprox 10 ore. Desi jocul nu are story line, missions si alte bullshituri, daca gandesti si iti propui lucruri, ai ce face cu multa rabdare de uiti sa mergi si la buda :D :P

Un super simulator, cu o abordare interesanta, abordare imbratisata pana acum doar de jocul Insane (din cate stiu)....si anume masina nu e trata ca un rigid body ci ca un amalgam de piese care fiecare are deformare eleastica dar si plastica. E facut de un om din august 2005, dar ca programator ce sunt, sunt impresionat si fascinat.

#654
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
suna interesant. L-am dat la downloadat. Multumim pentru pont driverx  :peacefingers:

#655
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002

View Postromaximusro, on May 8 2006, 17:46, said:

suna interesant. L-am dat la downloadat. Multumim pentru pont driverx  :peacefingers:

Hehe. Cu placere. Eu cel putin de mult am asteptat asa ceva. Ai zice la prima vedere ca de joci cu macaraua si sa plimbi niste box-uri dintr-o parte in alta nu e big deal, plus ca ar fi boring. Well, not. E chiar greu mai ales daca iti propui chestii grele, combinate cu bugurile jocului am ajuns ca pentru un container de gunoi sa il pun pe alt container a trebuit sa utilizez wrecker-ul (poate ridica greutati enorme) si o macara mica pentru ajustari fine, deoarece la wrecker nu poti face multe chestii din cauza bratului fix. Si uite asa s-a dus juma de ora :P

Vezi, ia-ti extra terrain pack, ca pe ultimul terrain e un orasel (adica 3-4 case :P ) si sunt interesante treburile pe acolo. In rest....terrain-uri sterpe.

#656
soferul de autobuz

soferul de autobuz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 12.04.2006

View Postlongroad, on May 8 2006, 17:02, said:

Si auto astea noi de o sa vina stie cineva daca sunt la fel cu alea din Timisoara?
Si inca un lucru interesant (si cei din Timisoara au luat citeva zeci de autob Mercedes) ale lor sunt luate in leasing....Sunt f misto dar am asa o parere ca ale noastre o sa reziste mai putin ca ale lor. De ce? Ai nostri soferi RATB-isiti (o parte, salut "soferul de autobuz" ;) ) uita ca nu sunt masinile lor si incep sa le calce de parca au iesit cu ele la agatat!
Din cate am vazut eu la Timisoara au Conecto care nu au podea joasa la Bucuresti vor veni Citaro cu plata chash.La partea cu calcatul o so lasam mai moale ca au GPS si sistem de gestiune al masinii si se va sti permanent cum sunt exploatate
La colegii care au fost la specializare li sa facut o demonstratie live ,prin internet sa accesat transportul public di Stocoln(nu stiu cum se scrie corect),sa luat un autobuz din lista aparuta si sa adus in prim plan ,a aparut pe calculator locul exact al masinii distanta parcursa de la ultima statie cat mai are pana la urmatoarea minutele intarziere sau inaintare motorina in rezervor si defectele avute ,autobuzul respectiv avea incalzirea la o use defecta si un bec de far ars ,toate astea la mii de Km departare.Masini foarte avansate

Edited by soferul de autobuz, 08 May 2006 - 21:09.


#657
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
To soferul de autobuz:
Inteleg ca lucrezi la RATB, nu? Ce autobuz conduci? Un Rocar de Simon? Si chiar daca nu ai un Rocar, citi kilometri are parcursi auto tau? Ceva probleme? Inteleg ca are 270 CP, nu? Ai estimat un consum? Ce capacitate are rezervorul? Mersi!

#658
soferul de autobuz

soferul de autobuz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 12.04.2006

View Postlongroad, on May 9 2006, 17:47, said:

To soferul de autobuz:
Inteleg ca lucrezi la RATB, nu? Ce autobuz conduci? Un Rocar de Simon? Si chiar daca nu ai un Rocar, citi kilometri are parcursi auto tau? Ceva probleme? Inteleg ca are 270 CP, nu? Ai estimat un consum? Ce capacitate are rezervorul? Mersi!
Conduc Rocar de Simon are peste 260000 km parcursi este fabricatie 2001,probleme majore nu a avut dar are o trepidatie la schimbarea vitezelor 2-3,cu puterea esti pe aproape au 262 Cp,consumul dat de fabrica este de 38 la suta dar RATB-ul le normeaza pe la 31-32 de litri rezervorul are 300 litri +-10
Si asta este autobuzul meu

Attached Files


Edited by soferul de autobuz, 09 May 2006 - 22:51.


#659
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cat de sprintene sunt minunatiile astea? Cat e de usor de condus? Are servo :)? sau orice alt sistem de asistare?

#660
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,447
  • Înscris: 13.06.2004
Alea protcoalii sunt aduse sh din Milano, Italia; sunt DIN 1990 si sunt turbo! AM mers cu niste DIN alea si sunt clasa 1 de tren rapid (geamurile se deschid precum la tren :w00t: :surprise: - si chestie tare, in afara e un gemulate ca atunci cand cobori putin geamul sa nu fie curent).
"Rocar de Simon" are servo; LA fel si "Roman" 111/112, si "Dac/Rocar" 112; pana si antichiatile alea de "Sauer" 5A-DU din Bucuresti (autobuzele facute in troleibuze) au servo!
Bonus, o poza cu Uz "T.V." (poza o AM si eu intr-un album DIN '61, IAR pe atunci inca nu purtau denumirea de "Autobuzul"), un "Dac"-"UDAN" si un "Roman" 111 - facuta pe Str. Silvestru (poze din colectia propie).
Btw, ce tip de autobuz "Renault" e ala din poza facuta vis-a-vis de Univeristatea din Bucuresti (are caroserie "Cahusson", dar vroiam sa stiu modelul autobuzului!) - autobuzele astea erau folosite de O.N.T.

Attached Files


Edited by djl, 10 May 2006 - 18:06.


#661
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005

View Postromaximusro, on May 10 2006, 00:43, said:

cat de sprintene sunt minunatiile astea? Cat e de usor de condus? Are servo :)? sau orice alt sistem de asistare?


             Sprintene nu sunt deloc,asta iti spun sigur,poate daca prind spatiu de demaraj mare sau vreo vale,altfel sunt niste autobuze normale.Am inteles ca RATB-ul si-a varat coada si din cele 8 trepte ale cutiei a mai "scos" din ele,poate Soferul de autobuz confirma. :peacefingers:  Am gasit si o poza cu Mertz-urile Travego pentru Mondiale. :naughty:

Attached Files



#662
soferul de autobuz

soferul de autobuz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 12.04.2006

View PostSCANIA FREAK, on May 10 2006, 21:38, said:

Sprintene nu sunt deloc,asta iti spun sigur,poate daca prind spatiu de demaraj mare sau vreo vale,altfel sunt niste autobuze normale.Am inteles ca RATB-ul si-a varat coada si din cele 8 trepte ale cutiei a mai "scos" din ele,poate Soferul de autobuz confirma. :peacefingers:  Am gasit si o poza cu Mertz-urile Travego pentru Mondiale. :naughty:
Sprintene sunt au demaraj mai bun da cat multe turisme clasice(pe carburator)doar sunt limitate electronic in jur de 80 la ora,se pare ca nu au demaraj ca la alte autobaze unde se mai poate cate ceva se pleaca mai usor de pe loc caci la demaraj maxim papa foarte mult.Au si servo directie foarte usoara este mai usoara ca la Dacia 1300.In privinta cutiilor de viteza ele au venit cu 4 viteze nu 8 si nici nu am auzit cutii voit automate puse pe autobuze urbane cu mai mult de 5 viteze ,sunt pe autocare si cu 8 trepte sau mai multe dar nu complect automate ci semi ,sa revenim la cutia de rocar din cele 4 sa blocat mecanic si din soft treapta 4  dar este blocata din fablica acum Rocarul merge cu 3 trepte de viteza si se descurca foarte bine pentru oras
Mai au in plus ABS ASR Retarder si pe frina si o maneta cu 4 trepte(retarder este frana pe cutiea de viteze sau frana de motor mai pe inteles).Sunt masini destul de performante si usor de condus

Edited by soferul de autobuz, 11 May 2006 - 00:35.


#663
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006

View Postdjl, on May 10 2006, 19:05, said:

Alea protcoalii sunt aduse sh din Milano, Italia; sunt DIN 1990 si sunt turbo! AM mers cu niste DIN alea si sunt clasa 1 de tren rapid (geamurile se deschid precum la tren :w00t: :surprise: - si chestie tare, in afara e un gemulate ca atunci cand cobori putin geamul sa nu fie curent).
"Rocar de Simon" are servo; LA fel si "Roman" 111/112, si "Dac/Rocar" 112; pana si antichiatile alea de "Sauer" 5A-DU din Bucuresti (autobuzele facute in troleibuze) au servo!
Bonus, o poza cu Uz "T.V." (poza o AM si eu intr-un album DIN '61, IAR pe atunci inca nu purtau denumirea de "Autobuzul"), un "Dac"-"UDAN" si un "Roman" 111 - facuta pe Str. Silvestru (poze din colectia propie).
Btw, ce tip de autobuz "Renault" e ala din poza facuta vis-a-vis de Univeristatea din Bucuresti (are caroserie "Cahusson", dar vroiam sa stiu modelul autobuzului!) - autobuzele astea erau folosite de O.N.T.

1990.............................chiar ieri am vazut unul. Pentru prima data si dupa design si dupa cum era intretinut as fi pariat pe an de fabricatie in jur de '95. Arata foarte bine si cred ca dupa 15 ani transport in comun au cam batut milionul de km. E totusi o performanta. Mai urit e ca la noi nu o sa reziste prea mult in forma asta. Pacat! Stie cineva ce s'a intimplat cu Rebaultul ala de era pe linia 601? Nu l'am mai vazut de ceva timp. Dar adevarat e si ca am cam plecat de ceva timp din Regie, dar totusi cred ca nu mai face traseul ala. Stiu ca atunci cind a ajuns in Buc avea in jur de 600.000 km si mergea impecabil (cam ca un Rocar pina in 100k)......

#664
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
Am vazut ieri un IVECO de ala IMENS cu 2 usi pe mijloc... caut o poza

#665
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,137
  • Înscris: 09.09.2003
or fi rare dracu., ca nu gasesc pe google modelul ala...  au 4 usi: cate una pe capete si 2 la mijloc, is mai late si mai lungi ca un rocar de ex.  Au o carca in Piatra Neamt am vazut. merg foarte fain si-s misto inauntru.

#666
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,447
  • Înscris: 13.06.2004
Acel "Renault" PR 100.2 albastru din 1985 e tras pe dreapta la Autobaza Militari (nu stiu de ce).
In schimb a aparut unicatul de "Rocar" Autodromo U812:
http://ratb.stfp.net...&dt1=&dt2=&de=*
Uite ceva "Iveco" TurboCity-U:
http://transportbucu...ze/Ab_Iveco.htm
http://ratb.stfp.net/?ttx=Ac

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate