Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Rezultate financiare in lumea auto

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
480 replies to this topic

#469
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,530
  • Înscris: 15.06.2007
Adica Mercedes are profit mai mic /unitate vanduta desi masina este mai scumpa decat audi. Asta inseamna ca in raportul calitate pret mercedes este mai generos cu cumparatorul. Calitatea costa, si daca mercedes este mai scump decat audi, diferenta de calitate este mai mare decat diferenta de pret.


#470
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postoaspetele, on 14 ianuarie 2014 - 15:19, said:

Si totusi...
Să vedem şi constructorii care, momentan, produc în pierdere:
  • Fiat Auto: -130 euro / maşină (-1,0%)

  • Seat: -164 euro / maşină (-1,1%)

  • Peugeot-Citroen: -394 euro / maşină (-3,9%)

  • Opel/Vauxhall: -414 euro / maşină (-2,9%)

  • Renault: -457 euro / maşină (-3,1%)

  • Ford Europe: -843 euro / maşină (-5,7%)
http://www.promotor....rodusa-11251797


cifrele-s false
n-a stat piata asa de prost anul trecut in prima parte
si nu vad de ce cotidianul a facut o analiza din moment ce analize exista. ale companiilor mari de marketing si statistica

de regula sitirile astea au un scop.

profitul trebuie sa fie peste 5-6%, altfel fabrica e in oala

View Posttfmercedez, on 16 ianuarie 2014 - 16:40, said:

Adica Mercedes are profit mai mic /unitate vanduta desi masina este mai scumpa decat audi. Asta inseamna ca in raportul calitate pret mercedes este mai generos cu cumparatorul. Calitatea costa, si daca mercedes este mai scump decat audi, diferenta de calitate este mai mare decat diferenta de pret.

asta e un mod simplist de a vedea lucrurile
ca sa ajungi la concluzia asta trebuie sa faci o groaza de presupuneri
de ex.
cumpara componentele la acelasi pret
costul logisticii este acelasi, acelasi numar de angajati
costurile fize, aceleasi
salariile sunt la fel
pe cercetare cheltuie identic
vand acelasi numar de bucati pe an
costul garantiilor este acelasi
si lista poate continua

#471
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,912
  • Înscris: 31.03.2003

View Posttsunnami, on 16 ianuarie 2014 - 17:49, said:

cifrele-s false
n-a stat piata asa de prost anul trecut in prima parte
si nu vad de ce cotidianul a facut o analiza din moment ce analize exista. ale companiilor mari de marketing si statistica

de regula sitirile astea au un scop.

profitul trebuie sa fie peste 5-6%, altfel fabrica e in oala

Nu-s cifrele mele. Dar pune-le tu pe alea bune.

#472
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postoaspetele, on 17 ianuarie 2014 - 05:48, said:

Nu-s cifrele mele. Dar pune-le tu pe alea bune.

nu pe tine te judec, ii analizez pe cei care le-au publicat.
in ce-am verificat de ex numai pentru Renault, se ia numai franta in discutie nu renault in toata lumea.
nissanul e exclus din analiza, cu toate ca e un concern acum, renault-nissan si nici Dacia nu e in analiza, cu toate ca e renault.
asta e numai una.
cifrele adevarate n-am voie sa le dau, pot doar sa prezint linkuri la ceea ce apare in presa

sunt companii mari de marketing care ITI VAND cifre reale si fac prognoze apropiate de realitate pe care isi bazeaza munca marile corporatii
eu nu pot sa "fur" cifrele si sa pun pe un forum public

#473
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Oricum, iti mentii afirmatia ca un concern trebuie sa faca profit pe fiecare marca din portofoliu in fiecare an, si cand apar cifre cu minus nu sunt reale?

Edited by don_dannielo, 17 January 2014 - 10:43.


#474
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postdon_dannielo, on 17 ianuarie 2014 - 10:42, said:

Oricum, iti mentii afirmatia ca un concern trebuie sa faca profit pe fiecare marca din portofoliu in fiecare an, si cand apar cifre cu minus nu sunt reale?

nope, nu prea poti face asta, pentru ca toti judeca o corporatie dpdv al profitului
sa iti explic ceea ce vreau sa spun.

sa iau exemplul cel mai la indemana. renault-nissan
la sf anului financiar trebuie declarat profitul. acolo nu poti minti pentru ca profitul ala trebuie sa-l dai
e ca si cum banca iti spune ca ai dobanda 10% dar cand te duci sa iti dea doar 5%, imposibil. deci ceea ce declara, trebuie sa fie si in realitate.

profitul nu-l poti separa pe marca
iar exemplu renault-nissan
daca era asa, cand a aparut loganul in primul an profitul a fost negativ, dar era o chestie la care se astepta renault-nissan. acum nu poti lua doar Dacia cu profit 8% pentru ca la ea concura si efortul de cercetare de la Renault auto-sport din formula1, deci beneficiaza si dacia de cercetarea renault, care nu e cuprinsa in cheltuielile dacia, de fapt mai corect as spune, Logan decat dacaia.

profitul asta pentru tine conteaza in cazul in care ai vrea sa investesti.
citind articolul te-ai orienta catre marcile nemtesti, sa cumperi actiuni, ceea ce cred ca e si scopul articolului

de ce cred ca profitul este mai mare de 6%?
pentru ca altfel, firma se duce spre faliment.
daca tu ai avea bani investiti (cu risc destul de insemnat) la peugeot-citroen si aia-ti dau 2%, de ce sa tii banii la ei, cand banca iti da 4-5%??? iei banii de acolo, firma merge in faliment, daca nu cere ajutor de la stat
totul se judeca dupa profit (procentual si nu valoare)

alta strategie de vanzari
o firma cu o gama mare de produse, isi poate tine o marca pentru cheltuieli, fara importanta de profit procentual.
sa dau un exemplu.
luam chevrolet aveo, care se vinde peste 1 million (cifrele sunt din burta doar pentru exemplu), si el are profit de 2%, dar in realitate astia 2% inseamna €200/vehicul care se traduce in €200M(illioane).
Cheltuielile lui GM, world wide cu costurile fixe (ingineria, vanzarile, sediile centrale nu uzinele de asamblare, contabilitatea centrala, HQ) este de €190M. Deci foloseste Aveo pentru cheltuieli FARA IMPORTANTA PROFITULUI PROCENTUAL) si raman celelalte modele pentru profit "la curat"
Se foloseste reclama asta si lumea crede ca de fapt Aveo "nu te trage-n teapa"

alta strategie
loganul arunca masina pe toate meridianele, sa castige segemtul asta de market, CHIAR DACA profitul este mai mic, sa castige piata de acolo, caci, segmetul fiind liber, il poate lua altul si, daca isi optimizeaza modelul poate veni peste tine in europa. capitalismul te invata sa distrugi competitorii nu sa-i ajuti, si atunci, chiar daca pierzi la un moment dat, castigi o piata si ramai cu competitie mai putina.

si mai sunt multe de povestit

#475
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,530
  • Înscris: 15.06.2007
Similar (offtopic) citisem ca sony vinde PS3 cu pierdere de cateva zeci de dolari unitate. Dar castiga apoi pe partea cu consolele, jocurile etc, dar noul PS4 va fi profitabil. Iar sony isi permite sa compenseze pierderile pe un segment cu profitul din alta parte. Asa era si CFR inainte. Transportul de marfa tinea in spate rutele de calatori care nu erau rentabile, sau unde circula lumea fara bilet (Bucuresti-Oltenita)

#476
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
daca au legatura intre ele, de ex. sunt necesare pierderile astea la marca asta pentru ca per total sa am profitul mai mare sau pentru ca peste 2 ani sa scap de competitie, se poate.
daca sunt izolate, capitalismul va opri activitatea neprofitabila

si genul asta de sedinte cu investitorii se fac uzual, in care investitorii accepta un profit mai mic sa stie ca peste un timp (clar definit) vor recupera "pierderea" si vor adauga profit mai mare si mai sigur.

e destul de corect ce spui.
dar, cazul CFR,
in capitalism, ori mareau pretul la bilete pentru calatori ori inchideau, ori vindeau calatorii.
cfr marfa n-avea nevoie de calatori sa faca profit mai mare

la fel si cu taromul. eu l-as inchide maine
la fel si cu biserica. sa se autofinanteze.

#477
adymateo

adymateo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 20.01.2014
Tot mai des pe forum-ul asta, ca si in societatea romaneasca, Renault e bagatelizat complet aiurea. Odata incheiat anul 2016, Renault devine al doilea brand ca si vanzari din Europa si al doilea la nivel mondial (ca si Alianta).

http://media.renault...x?mediaid=86236

Record year for Renault, top French brand worldwide
Renault brand number-two in Europe, while the Alliance is the number-two automotive group.

#478
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://m.automarket....a-24-77253.html

"Înmatriculările de mașini noi au crescut cu peste 7% în România în luna aprilie, la peste 6.600 de unități, însă cota de piață a celor de la Dacia este în scădere ca urmare a preferinței cumpărătorilor pentru mărci străine.

Eliminarea timbrului de mediu continuă să aibă efecte pozitive asupra pieței din România a vânzărilor de mașini noi. Potrivit datelor oficiale furnizate de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), înmatriculările de mașini noi au ajuns în luna aprilie la 6.640 de unități, în creștere cu 7.5% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Creșterea se datorează în special achiziționării de mașini străine, în condițiile în care Dacia a reușit să vândă doar 1.593 de unități, în scădere cu peste 5% față de aprilie 2016. Astfel, Dacia are o cotă de piață de aproape 24%, deși până nu demult marca de la Mioveni acoperea cu ușurință o treime din vânzările înregistrate la nivel național.

Pe ansamblul primelor 4 luni, înmatriculările au ajuns la 28.916 unități și sunt corespunzătoare unei creșteri puternice de 22%.

La nivel european, datele publicate marți de Asociația Europeană a Constructorilor de Autovehicule (ACEA) arătă o scădere de 6.6% în luna aprilie a vânzărilor de mașini noi, la aproape 1.2 milioane de unități. Scăderea are drept cauză principală vacanța de Paște, care a afectat puternic vânzările din 3 dintre cele mai mari piețe europene: Germania a scăzut cu 8% (290.000 unități), Franța cu 6% (161.000 unități), în timp ce Marea Britanie a raportat o scădere dramatică de aproape 20% (152.000 unități).

Vânzările slabe au făcut ca doar 5 mărci să aibă vânzări în creștere în Europa în luna aprilie: Seat (+15%), Alfa Romeo (+49%), Toyota (+6%), Kia (+8%) și Suzuki (+13%). Toate celelalte mărci din Europa au înregistrat scăderi, cele mai mari ca procent și volum fiind raportate în rândul brandurilor din Grupul Volkswagen: Volkswagen (-14%) și Audi (-10%).

Chiar și așa, vânzările în creștere raportate anterior în perioada ianuarie - martie fac ca piața auto europeană să fie în continuare pe plus în ansamblul primelor 4 luni: +4.7%, la 5.3 milioane de unități."

#479
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
VW -14% si Audi -10% in Romania. O fi din cauza ca s-a dat liber la importat SH-uri? Sau isi da seama si romanul ca VW nu mai este ce era?

#480
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,299
  • Înscris: 02.02.2006
De-ai citi tot textul cu atenție, înainte să arunci comentarii anapoda, ce bine ar fi...

#481
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007
Cel mai bun semestru din istoria Dacia
Modelul Logan 2 0.9 TCE a rupt orice asteptari, am un amic care a dat comanda dupa mine undeva in mai si termenul de livrare este in septembrie. Sunt disponibile cu oferte bune Daciile de 75hp 1.0
Am facut in iunie-iulie vreo sase drumuri spre mare si inapoi si erau frecvete tirurile cu Dacii, Duster, Logan si Sandero spre port.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate