Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rezultate financiare in lumea auto
Last Updated: Jul 17 2017 11:11, Started by
romaximusro
, Oct 13 2005 00:11
·
0
#469
Posted 16 January 2014 - 16:40
Adica Mercedes are profit mai mic /unitate vanduta desi masina este mai scumpa decat audi. Asta inseamna ca in raportul calitate pret mercedes este mai generos cu cumparatorul. Calitatea costa, si daca mercedes este mai scump decat audi, diferenta de calitate este mai mare decat diferenta de pret.
|
#470
Posted 16 January 2014 - 17:49
oaspetele, on 14 ianuarie 2014 - 15:19, said:
Si totusi... Să vedem şi constructorii care, momentan, produc în pierdere:
cifrele-s false n-a stat piata asa de prost anul trecut in prima parte si nu vad de ce cotidianul a facut o analiza din moment ce analize exista. ale companiilor mari de marketing si statistica de regula sitirile astea au un scop. profitul trebuie sa fie peste 5-6%, altfel fabrica e in oala tfmercedez, on 16 ianuarie 2014 - 16:40, said:
Adica Mercedes are profit mai mic /unitate vanduta desi masina este mai scumpa decat audi. Asta inseamna ca in raportul calitate pret mercedes este mai generos cu cumparatorul. Calitatea costa, si daca mercedes este mai scump decat audi, diferenta de calitate este mai mare decat diferenta de pret. asta e un mod simplist de a vedea lucrurile ca sa ajungi la concluzia asta trebuie sa faci o groaza de presupuneri de ex. cumpara componentele la acelasi pret costul logisticii este acelasi, acelasi numar de angajati costurile fize, aceleasi salariile sunt la fel pe cercetare cheltuie identic vand acelasi numar de bucati pe an costul garantiilor este acelasi si lista poate continua |
#471
Posted 17 January 2014 - 05:48
tsunnami, on 16 ianuarie 2014 - 17:49, said:
cifrele-s false n-a stat piata asa de prost anul trecut in prima parte si nu vad de ce cotidianul a facut o analiza din moment ce analize exista. ale companiilor mari de marketing si statistica de regula sitirile astea au un scop. profitul trebuie sa fie peste 5-6%, altfel fabrica e in oala |
#472
Posted 17 January 2014 - 09:04
oaspetele, on 17 ianuarie 2014 - 05:48, said:
Nu-s cifrele mele. Dar pune-le tu pe alea bune. nu pe tine te judec, ii analizez pe cei care le-au publicat. in ce-am verificat de ex numai pentru Renault, se ia numai franta in discutie nu renault in toata lumea. nissanul e exclus din analiza, cu toate ca e un concern acum, renault-nissan si nici Dacia nu e in analiza, cu toate ca e renault. asta e numai una. cifrele adevarate n-am voie sa le dau, pot doar sa prezint linkuri la ceea ce apare in presa sunt companii mari de marketing care ITI VAND cifre reale si fac prognoze apropiate de realitate pe care isi bazeaza munca marile corporatii eu nu pot sa "fur" cifrele si sa pun pe un forum public |
#473
Posted 17 January 2014 - 10:42
Oricum, iti mentii afirmatia ca un concern trebuie sa faca profit pe fiecare marca din portofoliu in fiecare an, si cand apar cifre cu minus nu sunt reale?
Edited by don_dannielo, 17 January 2014 - 10:43. |
#474
Posted 17 January 2014 - 11:19
don_dannielo, on 17 ianuarie 2014 - 10:42, said:
Oricum, iti mentii afirmatia ca un concern trebuie sa faca profit pe fiecare marca din portofoliu in fiecare an, si cand apar cifre cu minus nu sunt reale? nope, nu prea poti face asta, pentru ca toti judeca o corporatie dpdv al profitului sa iti explic ceea ce vreau sa spun. sa iau exemplul cel mai la indemana. renault-nissan la sf anului financiar trebuie declarat profitul. acolo nu poti minti pentru ca profitul ala trebuie sa-l dai e ca si cum banca iti spune ca ai dobanda 10% dar cand te duci sa iti dea doar 5%, imposibil. deci ceea ce declara, trebuie sa fie si in realitate. profitul nu-l poti separa pe marca iar exemplu renault-nissan daca era asa, cand a aparut loganul in primul an profitul a fost negativ, dar era o chestie la care se astepta renault-nissan. acum nu poti lua doar Dacia cu profit 8% pentru ca la ea concura si efortul de cercetare de la Renault auto-sport din formula1, deci beneficiaza si dacia de cercetarea renault, care nu e cuprinsa in cheltuielile dacia, de fapt mai corect as spune, Logan decat dacaia. profitul asta pentru tine conteaza in cazul in care ai vrea sa investesti. citind articolul te-ai orienta catre marcile nemtesti, sa cumperi actiuni, ceea ce cred ca e si scopul articolului de ce cred ca profitul este mai mare de 6%? pentru ca altfel, firma se duce spre faliment. daca tu ai avea bani investiti (cu risc destul de insemnat) la peugeot-citroen si aia-ti dau 2%, de ce sa tii banii la ei, cand banca iti da 4-5%??? iei banii de acolo, firma merge in faliment, daca nu cere ajutor de la stat totul se judeca dupa profit (procentual si nu valoare) alta strategie de vanzari o firma cu o gama mare de produse, isi poate tine o marca pentru cheltuieli, fara importanta de profit procentual. sa dau un exemplu. luam chevrolet aveo, care se vinde peste 1 million (cifrele sunt din burta doar pentru exemplu), si el are profit de 2%, dar in realitate astia 2% inseamna €200/vehicul care se traduce in €200M(illioane). Cheltuielile lui GM, world wide cu costurile fixe (ingineria, vanzarile, sediile centrale nu uzinele de asamblare, contabilitatea centrala, HQ) este de €190M. Deci foloseste Aveo pentru cheltuieli FARA IMPORTANTA PROFITULUI PROCENTUAL) si raman celelalte modele pentru profit "la curat" Se foloseste reclama asta si lumea crede ca de fapt Aveo "nu te trage-n teapa" alta strategie loganul arunca masina pe toate meridianele, sa castige segemtul asta de market, CHIAR DACA profitul este mai mic, sa castige piata de acolo, caci, segmetul fiind liber, il poate lua altul si, daca isi optimizeaza modelul poate veni peste tine in europa. capitalismul te invata sa distrugi competitorii nu sa-i ajuti, si atunci, chiar daca pierzi la un moment dat, castigi o piata si ramai cu competitie mai putina. si mai sunt multe de povestit |
#475
Posted 17 January 2014 - 13:59
Similar (offtopic) citisem ca sony vinde PS3 cu pierdere de cateva zeci de dolari unitate. Dar castiga apoi pe partea cu consolele, jocurile etc, dar noul PS4 va fi profitabil. Iar sony isi permite sa compenseze pierderile pe un segment cu profitul din alta parte. Asa era si CFR inainte. Transportul de marfa tinea in spate rutele de calatori care nu erau rentabile, sau unde circula lumea fara bilet (Bucuresti-Oltenita)
|
#476
Posted 17 January 2014 - 14:19
daca au legatura intre ele, de ex. sunt necesare pierderile astea la marca asta pentru ca per total sa am profitul mai mare sau pentru ca peste 2 ani sa scap de competitie, se poate.
daca sunt izolate, capitalismul va opri activitatea neprofitabila si genul asta de sedinte cu investitorii se fac uzual, in care investitorii accepta un profit mai mic sa stie ca peste un timp (clar definit) vor recupera "pierderea" si vor adauga profit mai mare si mai sigur. e destul de corect ce spui. dar, cazul CFR, in capitalism, ori mareau pretul la bilete pentru calatori ori inchideau, ori vindeau calatorii. cfr marfa n-avea nevoie de calatori sa faca profit mai mare la fel si cu taromul. eu l-as inchide maine la fel si cu biserica. sa se autofinanteze. |
#477
Posted 03 February 2017 - 13:25
Tot mai des pe forum-ul asta, ca si in societatea romaneasca, Renault e bagatelizat complet aiurea. Odata incheiat anul 2016, Renault devine al doilea brand ca si vanzari din Europa si al doilea la nivel mondial (ca si Alianta).
http://media.renault...x?mediaid=86236 Record year for Renault, top French brand worldwide Renault brand number-two in Europe, while the Alliance is the number-two automotive group. |
#478
Posted 16 May 2017 - 18:01
http://m.automarket....a-24-77253.html
"Înmatriculările de mașini noi au crescut cu peste 7% în România în luna aprilie, la peste 6.600 de unități, însă cota de piață a celor de la Dacia este în scădere ca urmare a preferinței cumpărătorilor pentru mărci străine. Eliminarea timbrului de mediu continuă să aibă efecte pozitive asupra pieței din România a vânzărilor de mașini noi. Potrivit datelor oficiale furnizate de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), înmatriculările de mașini noi au ajuns în luna aprilie la 6.640 de unități, în creștere cu 7.5% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Creșterea se datorează în special achiziționării de mașini străine, în condițiile în care Dacia a reușit să vândă doar 1.593 de unități, în scădere cu peste 5% față de aprilie 2016. Astfel, Dacia are o cotă de piață de aproape 24%, deși până nu demult marca de la Mioveni acoperea cu ușurință o treime din vânzările înregistrate la nivel național. Pe ansamblul primelor 4 luni, înmatriculările au ajuns la 28.916 unități și sunt corespunzătoare unei creșteri puternice de 22%. La nivel european, datele publicate marți de Asociația Europeană a Constructorilor de Autovehicule (ACEA) arătă o scădere de 6.6% în luna aprilie a vânzărilor de mașini noi, la aproape 1.2 milioane de unități. Scăderea are drept cauză principală vacanța de Paște, care a afectat puternic vânzările din 3 dintre cele mai mari piețe europene: Germania a scăzut cu 8% (290.000 unități), Franța cu 6% (161.000 unități), în timp ce Marea Britanie a raportat o scădere dramatică de aproape 20% (152.000 unități). Vânzările slabe au făcut ca doar 5 mărci să aibă vânzări în creștere în Europa în luna aprilie: Seat (+15%), Alfa Romeo (+49%), Toyota (+6%), Kia (+8%) și Suzuki (+13%). Toate celelalte mărci din Europa au înregistrat scăderi, cele mai mari ca procent și volum fiind raportate în rândul brandurilor din Grupul Volkswagen: Volkswagen (-14%) și Audi (-10%). Chiar și așa, vânzările în creștere raportate anterior în perioada ianuarie - martie fac ca piața auto europeană să fie în continuare pe plus în ansamblul primelor 4 luni: +4.7%, la 5.3 milioane de unități." |
|
#479
Posted 16 May 2017 - 18:07
#480
Posted 17 May 2017 - 09:23
De-ai citi tot textul cu atenție, înainte să arunci comentarii anapoda, ce bine ar fi...
|
#481
Posted 17 July 2017 - 11:11
Cel mai bun semestru din istoria Dacia
Modelul Logan 2 0.9 TCE a rupt orice asteptari, am un amic care a dat comanda dupa mine undeva in mai si termenul de livrare este in septembrie. Sunt disponibile cu oferte bune Daciile de 75hp 1.0 Am facut in iunie-iulie vreo sase drumuri spre mare si inapoi si erau frecvete tirurile cu Dacii, Duster, Logan si Sandero spre port. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users