Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Rezultate financiare in lumea auto

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
480 replies to this topic

#1
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Zic eu ca ar fi utila o asemenea rubrica dedicata cifrelor de vanzari, rezultatelor financiare obtinute de constructorii auto, dedicata mai ales celor carora le plac cifrele si masinile in acelasi timp. Comentarii, sugestii sunt asteptate






Pentru inceput gasiti aici , un document pdf al apia, cu vanzarile din luna iunie de pe piata romaneasca. Dintre producatorii autohtoni Dacia ocupa primul loc cu 51.935 bucati vandute pe primele 6 luni(din care 10.746 in luna iunie), urmat de daewoo care a vandut 12.873 bucati (cu 2231 de bucati in luna iunie). Aro cu doar 36 de bucati vandute se zbate intr-o piata in care pare ca nu isi mai gaseste locul..


Ce e interesant e ca sunt importatori care au reusit sa vand in iunie mai mult decat daewoo (3.098 de bucati , cu 10.187 bucati vandute pe primele 6 luni) avand sanse mari ca pana la sfarsitul anului sa vanda global mai multe autoturisme decat daewoo.. ceea ce e relativ remarcabil tinand seama ca programul de autoturisme al Renault se bazeaza acum pe relativ putine modele: modus, clio(inclusiv varianta symbol) megane(hatch 3 usi + 5 usi, sedan, break, cc) si laguna (sedan + break, model ce a suferit recent un facelift si imbunatatiri ale calitatii alaturi de un nou motor de 2 l diesel, cu care spera sa castige mai multi cumparatori). Daca la acesta mai adaugam si vanzarile Nissan (819 bucati pe primele 6 luni, cu 233 bucati vandute in iunie) avem imaginea unui dintre cei mai puternici importatori de automobile noi din romania. Singurul care ii mai poate tine piept este importatorul Porsche romania care impreuna cu marcile VW(4.831 bucati pana in iulie), Skoda (6.417 bucati), Seat (1.062 bucati), Audi (595 bucati), Porsche (37 bucati) reuseste sa ii depaseasca pe francezi, ajungand la 12.942 de bucati vandute pe primele 6 luni (fata de 11.006 bucati la francezi). Insa francezii au mai mari sanse sa devina primii, avand pe luna iunie vanzari de 3.331 de bucati fata de 2.727 ale grupului porsche, un trend ascendent pentru marca franceza. Pe locul 3 gasim Peugeot cu 4427 bucati(948 in iunie), iar pe 4 Opel cu 2104 bucati(392 in iunie) , urmat la mica distanta de Ford cu 2039 bucati (542 in iunie)






Iar aici gasiti vanzarile pe luna iulie 2005, cele din august 2005 urmand sa le gasiti aici.Am avut un soc la o singura linie. Insa nu stiu daca nu cumva e greseala.. dupa ce ca in luna iulie 8354 de autoturisme au fost vandute de catre dacia, in luna august a reusit sa vanda doar 1884 de automobile (logan in speta). Ditamai caderea zic eu.. is curios daca e adevarata.

Edited by romaximusro, 02 November 2005 - 20:59.


#2
vladut

vladut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 11.09.2005
Despre situatia prezentata de tine ( care si ce a vindut ) nu am ce sa comentez. In schimb, sa stii ca in lunile de vara, in general, cheltuielile se duc in alte parti cum ar fi vacantele, concediile, etc. Vinzarile la unele produse gen autoturisme scad  mult. Sitiatia se redreseaza in lunile mai reci ale anului, cind lumea, din lipsa de ocupatie se pune pe facut cadouri sau pur si simplu isi satisface alte nevoi cumparind masini, case, obiecte de arta. Cum anul asta a fost cam ciudata vremea si doar august a fost luna cea mai prielnica ptr concedii la mare se explica vinzarile mici pe aceasta perioada. Nu cred ca e vreo greseala.

#3
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
Ne transformam in autoshow vad...


esti off-topic. Daca ai nelamuriri sau plangeri, este sectiune separata pe forum unde se poate discuta.  :notangel:

Edited by romaximusro, 14 October 2005 - 22:52.


#4
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da , vladut ai dreptate cu faptul ca scad vanzarile in lunile de vara, insa nu intr-un asemenea hal. Oricum m-am documentat intre timp si se pare ca timp de 2 saptamani uzina Dacia nu a produs nimic, uzina fiind in remont (revizie)

#5
vladut

vladut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 11.09.2005
Revizie... motiv sa trimita oamenii acasa daca tot nu au de lucru. Oricine ar face la fel.

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
GM o duce foarte foarte prost , a raportat pierderi de 1.1 miliarde de dolari pe al treilea trimestru, lucru care se datoreaza cred eu programului de reduceri pentru angajati, care a devenit disponibil tuturor cumparatorilor. Din cate reusesc eu sa vad cel ce duce gm in jos, e divizia nord americana, cea europeana descurcandu-se destul de bine


Quote

General Motors Corp. on Monday reported a net loss of $1.1 billion in the third quarter, down from a net income of $315 million a year ago.

GM lost $1.92 per share, compared with a gain of 56 cents per share in the third quarter of 2004.

Including special items, GM lost $1.6 billion in the July-September period, or $2.89 per share. Special items included a charge of $805 million for asset impairments in North America and Europe and restructuring charges of $56 million at GM Europe.

Total revenue was $47 billion for the quarter, up from $44.8 billion in 2004.

GM failed to meet Wall Street’s expectations for a loss of 87 cents a share, according to Thomson Financial.

It was another difficult quarter for the world’s largest automaker, which lost nearly $1.4 billion in the first half of the year.

Edited by romaximusro, 17 October 2005 - 19:41.


#7
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Dacia a vandut mai prost in august pentru ca nu erau distribuite locurile ramase pentru reinnoirea parcului.
Uite situatia si pe septembrie.
http://www.apia.ro/d...-09-SitMake.pdf

Edited by petman, 17 October 2005 - 19:40.


#8
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pierderi si la Ford, dar mult mai mici decat la gm



Quote

Ford Motor Company reported a $284 million loss in the third quarter. Ford is in a tough spot, with sales on the decline, high operating costs, and high fuel prices that push buyers away from profitable mid-size and large SUVs. Ford’s U.S. vehicle sales are down 1.3 percent even with the successful employee discount pricing promotion offered during the summer months. Ford is arguably in a better position than GM, with Ford investing heavily in new car launches and several more fuel efficient people-moving crossovers. Sure, GM has new product in the pipeline, but after investing heavily in a product with declining market appeal and many of its critical new vehicles still in development, there isn’t much hope of a major sales turn around any time soon.


#9
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
vanzarile din europa de vest pe primele 9 luni ale anului si in septembrie


Attached File  prsept05statsfig2.gif   8.57K   214 downloadsAttached File  prsept05statsfig3.gif   8.5K   157 downloads

Cred insa ca Renault va reveni in forta, odata cu lansarea pe toate pietele europene a Clio 3-ului si a facelift-ului la Megane, care probabil o va face mai dezirabila. Ce e de retinut este cresterea vanzarilor la BMW cu 15.4%(bazat probabil pe seria 3) in ciuda designului controversat al lui Chris Bangle.
Fiat a avut cea mai mare scadere este la Fiat cu 16.1%, datorat probabil inlocuirii lui punto, Italienii isi pun mari sperante in el, sa vedem daca va confirma.

#10
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si vanzarile din state pe primele 9 luni


Ford F-Series:694,690
Chevrolet Silverado:570,278
Toyota Camry:336,349
Dodge Ram:318,812
Honda Accord:292,398
Honda Civic:233,838
Nissan Altima:205,145
Ford Explorer:196,878
Chevrolet TrailBlazer:190,964
Toyota Corolla:188,263

Se observa ca camionetele sunt printre cele mai vandute masini in state, sa vedem daca Ford seria f, va ajunge la recordul de anul trecut de aproximativ 950.000 de pick-upuri seria f vandute. In cadere mare sunt insa suv-urile (explorer si trailblazer), si ce e destul de ingrijorator pt cei 3 din detroit (ford, gm si chrsyler) e ca in luna septembrie au inceput sa scada cam cu 20% vanzarile la pick-upuri, fata de septembrie anul trecut

#11
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
se pare ca sunt mari sanse ca la anul Toyota sa devina firma numarul 1 pe plan mondial, din punct de vedere al unitatilor produse, depasindu-l pe gm

Quote

Xinhau News service has reported that Toyota will boost global production in 2006 up to more than 9.2 million units, which is a 12 percent increase over 2005. The Nihon Keizai Shimbun reported yesterday that the amount would certainly be enough to top General Motors in 2006, which plans on “only” producing 9.12 million units globally.

Is this significant news, though? We all knew this would happen some day, if not this year then the next. GM should still be given credit for the many models it’s currently producing that are designed and built well like the Corvette, Cadillac CTS and Pontiac Solstice, to name a few. One could make the case that its image and not its product is the problem


#12
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

Quote

Logan-ul trage Renault pe profit

Vanzarile Renault pe piata mondiala sunt salvate de cele doua achizitii internationale ale sale, Dacia si Samsung Coreea. Vanzarile marcii-mama Renault pe piata occidentala sunt in scadere si in trimestrul trei al acestui an.

In schimb, Logan a inregistrat vanzari peste asteptari, in ultimele trei luni, la fel precum in trimestrul precedent, pe toate pietele pe care este prezent, arata statisticile Renault. Tot Logan, dar si noul Clio III reprezinta sperantele francezilor de a recupera din piata in trimestrul IV al acestui an.

Renault a anuntat o crestere cu doar 1% a veniturilor realizate in al treilea trimestru al acestui an, sub nivelul asteptarilor.

Castigurile companiei din trimestrul trecut s-au ridicat la 9,542 miliarde de euro, comparativ cu 9,44 miliarde euro in perioada similara a anului trecut, dar sub estimarile medii ale analistilor care prognozasera un profit de 9.675 miliarde de euro.

Renault a anuntat ca nepretentiosul Logan fost una din principalele surse de crestere a veniturilor sale. Masina, realizata la fabrica din Romania, incepand cu septembrie 2004, este acum produsa si in Rusia, Maroc si Columbia. De asemenea, subsidiara sud-coreeana Renault Samsung Motors a contribuit si ea la cresterea vanzarilor pe pietele internationale.

Pe primele noua luni ale anului, contructorul francez, numarul 10 in lume, a realizat venituri totale de 30,86 miliarde euro, in crestere cu 2,9% fata de intervalul similar al anului trecut. Renault a vandut aproximativ 1,93 milioane autovehicule la nivel mondial in primele noua luni ale anului, mai mult cu 3,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In Europa de Vest, in conditiile concurentei intense si a presiunii preturilor, Renault si-a continuat strategia mentinerii volumului la un nivel profitabil, reducerii costurilor si optimizarii capacitatilor de productie. Volumul de vanzari pe piata Europei Occidentale a scazut cu 2,1%, ceea ce a provocat scaderea cotei de piata a grupului francez de la 10,7% la 10,4%.

"Probabil se confirma ideea ca momentan vanzarile scad indreptandu-se intr-o directie negativa", a afirmat Sabine Blumel de la Banca IMI din Londra.

In afara Europei Occidentale, volumul vanzarilor marcii Renault s-a apreciat cu 11,2%. Vanzarile companiei Dacia au consemnat un avans de 85% in primele noua luni ale anului comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, stimulate de succesul modelului Logan pe toate pietele unde este comercializat.

In Coreea de Sud, Renault Samsung Motors a obtinut o crestere a volumului vanzarilor de 43%, cota de piata a diviziei in cazul vehiculelor de pasageri ajungand la 12,7%.

Miza pe Clio III

Francezii se bazeaza pe faptul ca vanzarile Loganului vor fi la fel de bune si in ultima parte a acestui an. Totodata Renault spera ca modelul Clio (generatia a treia) va impulsiona vanzarile, astfel incat sa fie mentinuta tinta de profit. Aceasta deorece exista o lista solida de comenzi pentru Clio 3, comenzi care au depasit asteptarile. Renault a lansat automobilul Clio 3 in luna septembrie.

Modelul Clio 2 va fi in continuare comercializat sub numele de "Campus", dar, in acelasi timp, inlocuirea micului vehicul Twingo a fost amanata pentru anul 2007.

In ceea ce priveste categoria de masini C-Segment, cum este Golful celor de la Volkswagen, modelul Astra de la Opel sau Focus-ul al celor de la Ford, iar la Renault este Megane-ul, s-a consemnat o crestere usoara a vanzarilor in primele 9 luni ale acestui an.

Dar JD Power - LMC Automotive Forecasting Services, companie de consultanta si analiza din industria auto, estimeaza ca productia acestui tip de Renault a scazut in aceasta perioada cu aproape 10%, fata de primele 9 luni ale anului 2004, ajungand pana la 607.250 de unitati.

(Adrian Nuta, Bogdan Asaftei)

Averea, 28 oct 2005


#13
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
hyundai o duce bine

Quote

South Korea's top automaker Hyundai Motor reported a 27-percent rise in its third-quarter net profit of 534.9 billion won ($511.8 million), from 421.0 billion won profit a year ago, thanks to rising sales in China, India and the U.S.

The strong sales in the countries offset the impact of a labor strike and a stronger won against the U.S. dollar.

After years of heavy spending to improve quality and brand image, the automaker's sales in overseas markets are rising sharply. But the Korean won's rise against the U.S. dollar has cut into profits on cars shipped abroad.

Hyundai Motor said profits from financial and overseas units such as credit card issuer Hyundai Card and Chinese joint venture Beijing Hyundai Automotive Corp. helped underpin earnings.

In May, Hyundai Motor opened its first U.S. plant in Alabama to produce Sonatas this year and Santa Fe SUVs next year.


#14
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Nissan-ului ii cresc veniturile insa ii scad profiturile, cred eu mai ales situatiei din sua, unde programul de discount-uri initiat de cei 3 mari din detroit, a fortat si pe ceilalti sa mai scada din marja de profit.


Quote

Nissan announced its first half financial results Friday - a mix of good news and bad. On the good side, revenues were up 12.1 percent year over year, to $41.01 billion, and unit sales were up 15 percent, to 1,834,000. President and CEO Carlos Ghosn (at right) attributed the good results to “appealing products and a competitive cost structure,” going on to reaffirm the company’s fiscal forecast for the rest of the year.

The not-so-good news lies in declining margins and profits, with profits in the second quarter of 2005 down 16.7 percent over 2004, even though unit sales for the quarter were up 15.6 percent. Tough price competition is likely to continue to put downward pressure on profits for the rest of the year.


#15
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Is curios ce inseamna ca muncitorii ce lucreaza la VW muncesc mai mult, pe bani mai putini :confuzzled:  

Quote

Volkswagen a anuntat cã profitul aferent trimestrului al treilea s-a triplat datoritã cresterii vânzãrilor si a muncitorilor germani care au fost de acord sã munceascã mai mult pentru mai putini bani, scrie Bloomberg.
Profitul net a crescut la 273 de milioane de euro, de la 67 de milioane de euro cât era cu un an în urmã.


#16
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
Premier Automotive Group , divizie a Ford inca aduce pierderi si in viitorul apropiat nu cred ca au sanse sa reintre pe profit.

Quote

It’s being reported by AutoWeek via Automotive News that Ford’s Premier Automotive Group, which includes Volvo, Jaguar, Aston Martin and Land Rover, will not turn a profit for the second year in a row. The collection of luxury brands lost $146 million before taxes during the first three quarters of 2005, including a $108 million loss in the third quarter. PAG is expected to earn about $11 million in pretax profit in the fourth quarter, however, and its losses in 2005 are nearly two-thirds less than the previous year. While Volvo and Land Rover are performing well in the marketplace so far this year, Aston Martin’s miniscule volume and Jaguar’s lack luster showing on the lots seem to be slowing the group’s ascent.


#17
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pentru prima data s-ar putea ca BMW sa depaseasca mercedes-ul la vanzari, mai ales datorita faptului ca mini-ul a fost un succes. Audi este pe locul 3 cu o diferenta destul de mare in urma granzilor

Quote

BMW has overtaken Mercedes-Benz in the global auto sales chart this year, making the Bavarian carmaker the largest global premium brand, according to German magazine Automobilwoche.

Michael Ganal, member of the BMW board responsible for sales and marketing, is forecasting BMW Group sales of 1.3 million in 2005, up from 1.2 million in 2004. In the first nine months of the year, BMW brand sales were up 11 percent, and Mini sales were up 12 percent.

The newspaper expects Mercedes Car Group to finish this year with sales slightly up on 2004's 1.23m units, having recorded 1-percent growth in the year to the end of September. Audi is also growing and expects to record a sales level of around 840,000 units in 2005. In the first three quarters its sales were up 11 percent. Audi reportedly expects to break the 1 million sales barrier by 2007 or 2008.

Mercedes has been hit by quality problems this year which have resulted in large-scale product recalls and low scores in customer satisfaction surveys. Exchange rate problems have prevented Mercedes from selling its two small cars, the A-Class and B-Class, in the U.S., while Mercedes' Smart small car brand has underperformed badly. Smart's rival, BMW's Mini, has been a runaway success and expects sales in excess of 200,000 this year.

What this means to you: Sorting out Chrysler meant DaimlerChrysler paid less attention to Mercedes. Now it's paying the price, being humbled in the sales table by its archrival, BMW. Moral of the story: Keep your eye on the ball.


#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mercedes vinde actiunile pe care le mai avea la Mitsubishi.

Quote

Today, DaimlerChrysler AG has agreed to sell its remaining equity interest in Mitsubishi Motors Corporation (MMC).



DaimlerChrysler’s shareholding in MMC is entered in the balance sheet as a financial investment and currently amounts to 12.4% of MMC’s total capital stock. Due to the complete sale of its shares in MMC, DaimlerChrysler’s financial income in 2005 will improve by approximately €500 million.



Proceeds of the sale and the exact impact on financial income will be published after closing, which will take place by the end of November the latest.



The current cooperation projects of DaimlerChrysler and MMC will not be affected by the disposal, and will continue as previously agreed. Some examples of such projects are the joint development and production of engines, the shared use of vehicle architecture and the joint production of passenger cars, sports utility vehicles and pickup trucks in Europe, North America, China and South Africa.



In addition, DaimlerChrysler and MMC plan to renew and extend current projects which are mutually beneficial.



Today, Dr. Rüdiger Grube resigned from his position on the Board of Directors of Mitsubishi Motors Corporation.



The MMC shares offered have not been registered under the Securities Act of 1933 and may not be offered or sold in the United States absent registration or an applicable exemption from registration requirements.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate