Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Discuții despre Formula 1

* * * * * 19 votes
  • Please log in to reply
28335 replies to this topic

#10423
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,408
  • Înscris: 04.08.2010
Chiar voiam să-i laud că, pentru prima dată în acest an, n-au fost reclame între secvențele de calificări, dar acum bagă în timpul cursei. What the...

#10424
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,944
  • Înscris: 12.07.2008
L-am votat deja pe Max pentru Driver of the Day !

#10425
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Toti pregatesc cauciucuri! Ce naiba?

Ce are Vettel?

#10426
GUP

GUP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 24.03.2006
Ma intreb, Ricci ii va da un shoey si lui Albert de Monaco? Posted Image

Ricciardo Posted Image

#10427
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,944
  • Înscris: 12.07.2008
Sincer, m-am înțeles de ce s-au distanțat intre ei Ricci, Vetel și Hamilton ?!? Pe Telekom nu au lămurit comentatorii nimic pe tema asta; cei de la Digi au concluzionat ceva pe tema asta ?

#10428
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Totusi plictisitoare cursa. Cateva depasiri la Max ... altfel ne lua somnul!

#10429
GUP

GUP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 24.03.2006

View Postramurel, on 27 mai 2018 - 16:59, said:

Sincer, m-am înțeles de ce s-au distanțat intre ei Ricci, Vetel și Hamilton ?!? Pe Telekom nu au lămurit comentatorii nimic pe tema asta; cei de la Digi au concluzionat ceva pe tema asta ?
Fiindca si-au dat seama ca nu se poate depasi. Iar daca nimeni nu intra la boxe nu mai avea rost sa stea asa apropiati.

#10430
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Prea multa prudenta. Nimeni (cu exceptia lui Max) nu a avut curajul sa apese pe acceleratie!

#10431
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,042
  • Înscris: 20.06.2009
O cursă fără spectacol în adevăratul sens al cuvîntului, dar totuși Monaco, adică un loc în care neprevăzutul poate lovi cînd te aștepți mai puțin...Posted Image  Am avut și cîteva surprize (pînă la urmă): no Safety Car (ăla vitualu' de la sfîrșit nu se pune!), no crash Crashstappen și, atenție, no crash Grosjean! Nici nu știu, a participat și el la cursa asta...?Posted Image
Foarte emoționat Ricci la festivitatea de premiere, se vredea că se bucură enorm!Posted Image  Sincer, și eu mă bucur pentru el, e o persoană super-simpatică!Posted Image

#10432
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,911
  • Înscris: 03.12.2005
Oare a mai baut vreodata din sticla familia regala de Monaco pana azi? Cred ca nu.


#10433
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Cea mai mare tampenie din regulamentul F1 este asta cu limitarea numarului de motoare si chestia cu 4 curse cu aceeasi cutie de viteze. Pe vremuri se spunea ca un pilot a scos "totul" de la o masina, daca dupa trecerea liniei de sosire la finalul cursei, motorul cedeaza. Atunci ai scos tot ce puteai din aceea masina.
Atunci pe vremuri, pilotii aveau voie sa forteze limitele masinii, nu erau opriti de la boxe. Atunci se vedea adevarata valoare a unui pilot.
Acum nici unul nu mai are curaj sa forteze de teama sa nu strice motorul, si sa fie penalizat. Practic nu se mai vede valoarea pilotilor. Mi se pare absurd ca astazi un pilot ca Vettel sau Ricciardo, sa mearga sub limita masinii ca sa nu o strice. Vad ca pilotii mai forteaza masinile doar in calificari! O sa ajungem sa le menajeze si acolo, ca sa nu se strice!
Care a fost scopul limitarii numarului de motoare sau cutii de viteza? Practic cu asta au distrus spectacolul .... nu o sa mai vedem nici un pilot mergand la limita cu masina. Astazi in afara de Max Verstappen, toata lumea a stat cuminte, parca mergeau la plimbare nu la cursa. Si nu sunt fan Max, dar azi el a mers cel mai bine. Daca nu facea prostia de la antrenamente, poate ca azi era pe podium!
Asta e, formula 1 a cam murit. Nu vom mai avea dueluri gen, Mansell Sena, sau Schumacher-Hakkinen. Respectivii nu stateau cu teama ca distrug masina, ei mergeau la limita masinii. Acum se merge ca la plimbare ...

#10434
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,944
  • Înscris: 12.07.2008
Din motive financiare, parcă așa am citit la vremea când au început să introducă tot felul de astfel de penalizări.

Edited by ramurel, 27 May 2018 - 19:05.


#10435
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,042
  • Înscris: 20.06.2009

View PostXL700VA, on 27 mai 2018 - 18:53, said:

(...)
Care a fost scopul limitarii numarului de motoare sau cutii de viteza? (...)
Banii! Sau, mai bine zis, costurile. În trecut aveai echipe mai puține și fiecare avea motorul propriu. Odată cu dispariția unora dintre ele și necesitatea cumpărării de motoare (care au devenit din ce în ce mai complicate și, implicit, mai scumpe), echipele mici s-au găsit în situația de a nu putea susține în mod corespunzător dezvoltarea mașinilor, de aici și discrepanțe majore în performanțe între cei „mari” și restul. Prin aceste interdicții s-a încercat și se încearcă în continuare (vezi obligativitatea motoriștilor de a oferi la vînzare aceleași motoare ca pe mașinile lor) o anumită nivelare a performanțelor și deci, o creștere a spectaculozității. După cum se vede, intențiile nu se transpun întotdeauna în fapte...

P.S. De ce crezi că Ferrari ar vrea un campionat „propriu”, doar cu ce potenți financiar?Posted Image

#10436
Estel

Estel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,356
  • Înscris: 13.01.2007
Deci buna dimineata...am vazut si eu Highlightsurile...mare smecherie se pare ca nu am pierdut. Digi chiar au dat reclame in timpul cursei ??? What what what ? Mai lipseste Michi si e gata F1 Retro pack...tin minnte si acuma cand ProTV/TVR mai faceau de astea...Digi se aude ? Hai cu Michi :D :D :D

#10437
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View Postcrislacor, on 27 mai 2018 - 19:17, said:

Banii! Sau, mai bine zis, costurile. În trecut aveai echipe mai puține și fiecare avea motorul propriu. Odată cu dispariția unora dintre ele și necesitatea cumpărării de motoare (care au devenit din ce în ce mai complicate și, implicit, mai scumpe), echipele mici s-au găsit în situația de a nu putea susține în mod corespunzător dezvoltarea mașinilor, de aici și discrepanțe majore în performanțe între cei „mari” și restul. Prin aceste interdicții s-a încercat și se încearcă în continuare (vezi obligativitatea motoriștilor de a oferi la vînzare aceleași motoare ca pe mașinile lor) o anumită nivelare a performanțelor și deci, o creștere a spectaculozității. După cum se vede, intențiile nu se transpun întotdeauna în fapte...

P.S. De ce crezi că Ferrari ar vrea un campionat „propriu”, doar cu ce potenți financiar?Posted Image
Eu nu am vazut cresterea asta. Si repet, limitarea numarului de moptoare va face ca pilotul sa menajeze masina, deci va merge mai incet, deci adio spectacol. Pana la urma Ferrari are dreptate, nu ai bani, nu ai ce cauta in F1.
Ceea ce ma mira e ca echipe cu traditie in trecut, care castigau campionate mondiale (Mclaren si Wiliams) sunt cam la coada acum. Oare nu mai au bani? Sau tot datorita acestor limitari de material tehnic ...

Edited by XL700VA, 28 May 2018 - 08:12.


#10438
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004

View Postramurel, on 27 mai 2018 - 16:59, said:

Sincer, m-am înțeles de ce s-au distanțat intre ei Ricci, Vetel și Hamilton ?!? Pe Telekom nu au lămurit comentatorii nimic pe tema asta; cei de la Digi au concluzionat ceva pe tema asta ?

Nu stiu de Telekom/Digi, dar Sky le cam concluzioneaza inainte sa se intample :) Atat Vettel cat si HamHam aveau graining serios, lucru ce i-a impiedicat sa tina pneurile in marja de temperatura pe VSC, lucru care s-a vazut extrem de clar la restart.

In rest, chiar daca eu SUNT de acord cu limitarile componentelor (fiabilitatea ar trebui sa aibe un oaresice rol in orice constructie, dpmdv), cursa de la Monaco nu mai e demult altceva decat o plimbare pt yahtangii plictisiti si divele cu nevoie acuta de instastories. Sa ai masina de pe ultimul loc cu 4secunde mai rapida pe tur ca leaderul....ugh.

#10439
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View PostImmortal, on 28 mai 2018 - 08:34, said:


Nu stiu de Telekom/Digi, dar Sky le cam concluzioneaza inainte sa se intample Posted Image Atat Vettel cat si HamHam aveau graining serios, lucru ce i-a impiedicat sa tina pneurile in marja de temperatura pe VSC, lucru care s-a vazut extrem de clar la restart.

In rest, chiar daca eu SUNT de acord cu limitarile componentelor (fiabilitatea ar trebui sa aibe un oaresice rol in orice constructie, dpmdv), cursa de la Monaco nu mai e demult altceva decat o plimbare pt yahtangii plictisiti si divele cu nevoie acuta de instastories. Sa ai masina de pe ultimul loc cu 4secunde mai rapida pe tur ca leaderul....ugh.
Ia fi atent cum era cursa de la Monaco in 1992:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YsqipJ2lSZs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Parca nu era asa plictisitoare, nu?

#10440
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Sunt multe alte diferente, nu doar limitarea componentelor - sa folosesti acea cursa ca unic argument, dupa ce-ai avut vreo 2-3 GPuri senzationale, imi pare extrem de pueril. Plus faptul ca, daca n-ai fi limitat, acum multi ani, cheltuielile, riscai ca-n F1 sa mai ramana 3-4echipe.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate