Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Discuții despre Formula 1
Last Updated: Apr 15 2024 18:33, Started by
ONplay
, Jan 11 2012 16:26
·
136
#10423
Posted 27 May 2018 - 16:43
Chiar voiam să-i laud că, pentru prima dată în acest an, n-au fost reclame între secvențele de calificări, dar acum bagă în timpul cursei. What the...
|
#10426
Posted 27 May 2018 - 16:56
Ma intreb, Ricci ii va da un shoey si lui Albert de Monaco?
Ricciardo |
#10427
Posted 27 May 2018 - 16:59
Sincer, m-am înțeles de ce s-au distanțat intre ei Ricci, Vetel și Hamilton ?!? Pe Telekom nu au lămurit comentatorii nimic pe tema asta; cei de la Digi au concluzionat ceva pe tema asta ?
|
#10428
Posted 27 May 2018 - 16:59
Totusi plictisitoare cursa. Cateva depasiri la Max ... altfel ne lua somnul!
|
#10429
Posted 27 May 2018 - 17:01
ramurel, on 27 mai 2018 - 16:59, said:
Sincer, m-am înțeles de ce s-au distanțat intre ei Ricci, Vetel și Hamilton ?!? Pe Telekom nu au lămurit comentatorii nimic pe tema asta; cei de la Digi au concluzionat ceva pe tema asta ? |
#10430
Posted 27 May 2018 - 17:04
Prea multa prudenta. Nimeni (cu exceptia lui Max) nu a avut curajul sa apese pe acceleratie!
|
#10431
Posted 27 May 2018 - 17:19
O cursă fără spectacol în adevăratul sens al cuvîntului, dar totuși Monaco, adică un loc în care neprevăzutul poate lovi cînd te aștepți mai puțin... Am avut și cîteva surprize (pînă la urmă): no Safety Car (ăla vitualu' de la sfîrșit nu se pune!), no crash Crashstappen și, atenție, no crash Grosjean! Nici nu știu, a participat și el la cursa asta...?
Foarte emoționat Ricci la festivitatea de premiere, se vredea că se bucură enorm! Sincer, și eu mă bucur pentru el, e o persoană super-simpatică! |
#10432
Posted 27 May 2018 - 17:23
Oare a mai baut vreodata din sticla familia regala de Monaco pana azi? Cred ca nu.
|
|
#10433
Posted 27 May 2018 - 18:53
Cea mai mare tampenie din regulamentul F1 este asta cu limitarea numarului de motoare si chestia cu 4 curse cu aceeasi cutie de viteze. Pe vremuri se spunea ca un pilot a scos "totul" de la o masina, daca dupa trecerea liniei de sosire la finalul cursei, motorul cedeaza. Atunci ai scos tot ce puteai din aceea masina.
Atunci pe vremuri, pilotii aveau voie sa forteze limitele masinii, nu erau opriti de la boxe. Atunci se vedea adevarata valoare a unui pilot. Acum nici unul nu mai are curaj sa forteze de teama sa nu strice motorul, si sa fie penalizat. Practic nu se mai vede valoarea pilotilor. Mi se pare absurd ca astazi un pilot ca Vettel sau Ricciardo, sa mearga sub limita masinii ca sa nu o strice. Vad ca pilotii mai forteaza masinile doar in calificari! O sa ajungem sa le menajeze si acolo, ca sa nu se strice! Care a fost scopul limitarii numarului de motoare sau cutii de viteza? Practic cu asta au distrus spectacolul .... nu o sa mai vedem nici un pilot mergand la limita cu masina. Astazi in afara de Max Verstappen, toata lumea a stat cuminte, parca mergeau la plimbare nu la cursa. Si nu sunt fan Max, dar azi el a mers cel mai bine. Daca nu facea prostia de la antrenamente, poate ca azi era pe podium! Asta e, formula 1 a cam murit. Nu vom mai avea dueluri gen, Mansell Sena, sau Schumacher-Hakkinen. Respectivii nu stateau cu teama ca distrug masina, ei mergeau la limita masinii. Acum se merge ca la plimbare ... |
#10434
Posted 27 May 2018 - 19:04
Din motive financiare, parcă așa am citit la vremea când au început să introducă tot felul de astfel de penalizări.
Edited by ramurel, 27 May 2018 - 19:05. |
#10435
Posted 27 May 2018 - 19:17
XL700VA, on 27 mai 2018 - 18:53, said:
(...) Care a fost scopul limitarii numarului de motoare sau cutii de viteza? (...) P.S. De ce crezi că Ferrari ar vrea un campionat „propriu”, doar cu ce potenți financiar? |
#10436
Posted 28 May 2018 - 07:00
Deci buna dimineata...am vazut si eu Highlightsurile...mare smecherie se pare ca nu am pierdut. Digi chiar au dat reclame in timpul cursei ??? What what what ? Mai lipseste Michi si e gata F1 Retro pack...tin minnte si acuma cand ProTV/TVR mai faceau de astea...Digi se aude ? Hai cu Michi
|
#10437
Posted 28 May 2018 - 08:09
crislacor, on 27 mai 2018 - 19:17, said:
Banii! Sau, mai bine zis, costurile. În trecut aveai echipe mai puține și fiecare avea motorul propriu. Odată cu dispariția unora dintre ele și necesitatea cumpărării de motoare (care au devenit din ce în ce mai complicate și, implicit, mai scumpe), echipele mici s-au găsit în situația de a nu putea susține în mod corespunzător dezvoltarea mașinilor, de aici și discrepanțe majore în performanțe între cei „mari” și restul. Prin aceste interdicții s-a încercat și se încearcă în continuare (vezi obligativitatea motoriștilor de a oferi la vînzare aceleași motoare ca pe mașinile lor) o anumită nivelare a performanțelor și deci, o creștere a spectaculozității. După cum se vede, intențiile nu se transpun întotdeauna în fapte... P.S. De ce crezi că Ferrari ar vrea un campionat „propriu”, doar cu ce potenți financiar? Ceea ce ma mira e ca echipe cu traditie in trecut, care castigau campionate mondiale (Mclaren si Wiliams) sunt cam la coada acum. Oare nu mai au bani? Sau tot datorita acestor limitari de material tehnic ... Edited by XL700VA, 28 May 2018 - 08:12. |
|
#10438
Posted 28 May 2018 - 08:34
ramurel, on 27 mai 2018 - 16:59, said:
Sincer, m-am înțeles de ce s-au distanțat intre ei Ricci, Vetel și Hamilton ?!? Pe Telekom nu au lămurit comentatorii nimic pe tema asta; cei de la Digi au concluzionat ceva pe tema asta ? Nu stiu de Telekom/Digi, dar Sky le cam concluzioneaza inainte sa se intample Atat Vettel cat si HamHam aveau graining serios, lucru ce i-a impiedicat sa tina pneurile in marja de temperatura pe VSC, lucru care s-a vazut extrem de clar la restart. In rest, chiar daca eu SUNT de acord cu limitarile componentelor (fiabilitatea ar trebui sa aibe un oaresice rol in orice constructie, dpmdv), cursa de la Monaco nu mai e demult altceva decat o plimbare pt yahtangii plictisiti si divele cu nevoie acuta de instastories. Sa ai masina de pe ultimul loc cu 4secunde mai rapida pe tur ca leaderul....ugh. |
#10439
Posted 28 May 2018 - 09:16
Immortal, on 28 mai 2018 - 08:34, said: Nu stiu de Telekom/Digi, dar Sky le cam concluzioneaza inainte sa se intample Atat Vettel cat si HamHam aveau graining serios, lucru ce i-a impiedicat sa tina pneurile in marja de temperatura pe VSC, lucru care s-a vazut extrem de clar la restart. In rest, chiar daca eu SUNT de acord cu limitarile componentelor (fiabilitatea ar trebui sa aibe un oaresice rol in orice constructie, dpmdv), cursa de la Monaco nu mai e demult altceva decat o plimbare pt yahtangii plictisiti si divele cu nevoie acuta de instastories. Sa ai masina de pe ultimul loc cu 4secunde mai rapida pe tur ca leaderul....ugh. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YsqipJ2lSZs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Parca nu era asa plictisitoare, nu? |
#10440
Posted 28 May 2018 - 09:18
Sunt multe alte diferente, nu doar limitarea componentelor - sa folosesti acea cursa ca unic argument, dupa ce-ai avut vreo 2-3 GPuri senzationale, imi pare extrem de pueril. Plus faptul ca, daca n-ai fi limitat, acum multi ani, cheltuielile, riscai ca-n F1 sa mai ramana 3-4echipe.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users