Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Discuții despre Formula 1
Last Updated: Apr 15 2024 18:33, Started by
ONplay
, Jan 11 2012 16:26
·
136
#23815
Posted 04 July 2022 - 18:48
Binotto says "there was ‘no way’ for Leclerc to win the British GP"
Binotto says "To get back to winning, especially at such a demanding track as Silverstone, is particularly pleasing and confirms that we have worked well this season, both at the track and back in Maranello" 2 declartii, 2 minciuni sau 2 idiotenii care arata ca ori chiar crede ca presa si spectatorii/fanii sunt atat de prosti si inghit asa zis adevar al lui ori chiar este un om fara cultura Doua din doua kkturi spuse de acest om de toata jena...are procentaj 100% 1)daca facea pit sub SC Leclerc castiga fara probleme, este un fapt 2) cum sa zici ca aceasta cursa confirma faptul ca ai o masina si ca murca ta este buna pe pista si in Maranello cand tu abia castigi 1-4 cu redbull avand probleme cu ambele masini iar pt prima data deja pierzi teren fata de Mercedes pe pista...Hamilton fiind mai rapid si pe medii si pe harduri decat Sainz ?! O masina ce la inceputul primelor 2-3 curse avea race pace de peste jumatate de secunda, pe anumite circuite chiar mai mult....iar acum pierzi la Mercedes 0.2 chiar peste 0.3s pe tur?! deci taci fmm de necalificat ce primesti bani sa distrugi un pilot si un nume in industria auto/F1 masina ce la inceput era de top , iar acum incepe sa fie de loc 3 Ai grija pe RedBull Ring unde nu ai nicio sansa cu toata munca ta pe pista si in Maranello...RedBull iti va da o rusine cumplita iar Mercedes poate arata ce "upgrade'uri" superbe ai adus in ultimele luni de zile Edited by SevrinDantus, 04 July 2022 - 18:53. |
#23816
Posted 04 July 2022 - 19:17
Deja aproape toata lumea spune acelasi lucru "LecLerc isn't fighting Max for the world championship. He's fighting Ferrari"
|
#23817
Posted 04 July 2022 - 20:16
Ieri, trebuiau să-i bage pe ambii la schimb. Ii puteau spune lui Sainz, când intră pe linia de întrare la pit-stop să o lase un pic "mai moale", și a aveau timp să iasă in spatele lui Hamilton sau cu puțin noroc în fața lui. Perez, era pe locul 5 sau 6 când a întrat și a recuperat, așa putea face și Sainz. Leclerc cu roșii și primul, nu-l mai ajungea Hamilton.
Cei de la Ferrari trebuie sa mai "învețe" de la strategi RBR și Mercedes. Ps:Comentatorii DIGI, sunt "prea" fani Mercedes. Nu-i un lucru rău, dar cred că nu este prea potrivit să se "afișeze" (verbal)... cel puțin când comentează. |
#23818
Posted 04 July 2022 - 20:41
M-am uitat azi la cursă, in special cu atenție la al doilea safety car și la timpii intrărilor la pitstop al celor din top 5. Nici eu nu înțeleg ce-a vrut să spună cum că Leclerc nu ar fi câștigat, dar am remarcat cronologia intrărilor și am făcut niște scenarii posibile
Dacă intrau ambele Ferrari la pitstop, Leclerc ieșea în P1, iar Sainz ieșea cel mult în P4, indiferent cum se mișcau mecanicii. Sainz mă îndoiesc că ar fi depășit pe Checo și pe Lewis apoi Deci, posibil un finish pe 1 și 4 pentru Ferrari. Așa că eu cred că el a mizat pe potența lui Leclerc de a se bate cu harduri pentru podium, poate nu cu Checo, dar cu Mercedesul lui Lewis posibil, deci un potențial finish 1 și 3. Worst case scenario, ceea ce s-a și întâmplat, au terminat pe 1 și 4. Win-win situation pentru Ferrari, in oricare variantă, pentru că 1 și 2 nu cred că aveau cum în nici o variantă după acel SC, părerea mea! Edited by ramurel, 04 July 2022 - 20:42. |
#23819
Posted 05 July 2022 - 07:38
#23820
Posted 05 July 2022 - 08:59
a_user, on 05 iulie 2022 - 07:38, said:
Pentru ca aceeasi mecanici le pregatesc si le schimba pe amandoua si iti trebuie - fie timp mare de reactie initial - fie interval mai mare de 4,6 sec intre masini N au avut de niciunele. saracul ala din masina trebuie sa aiba timp de reactie incat sa evite masini care se lovesc in jurul lui, mecanicii aia nu isi pot misca fundul de pe scaun intr-o secunda sa puna mana fiecare pe cheia de 10 desemnata? nu e ca si cand fiecare are o lada cu piese pe care trebuie sa le adune si pe care le folosesc la schimburi. nu frate. unu cu un pistol pneumatic automat care e daja pe pozitie, unu cu o roata in brate, altul scoate roata. ce mari pregatiri iti trebuie ca sa faci schimburile? aaa, sa aduci 2 seturi de cauciucuri si sa ai singura grija de a le monta pe masinile corecte. ce sa mai, seamana cu aterizarea pe luna. Nici cu aia de la Merc nu mi-e rusine, ziceai ca sunt in practice, atat de "in reluare" se miscau. Se presupune ca astia sunt crema mecanicilor din industria auto, cu putin efort, baiatul de la vulcanizarea de pe fundeni cred ca le-ar da rusine. Doar sa o fi comis rau de tot la boxe, Sainz ar fi iesit pe 4, avea peste 20 de sec fata de Perez. Cum se descurca dupa restart era alta discutie. Oricum nu cred ca in timpul ala avut la dispozitie pentru decizie, Bino a luat in calcul toate variabilele astea pe care noi le disecam de 2 zile cu reluari si recalculari de timpi. Instinctul i-a spus sa il tina pe unul si sa il schimbe pe celalalt, apoi si-a dat seama ca a gresit, a incercat sa o dreaga cu "lasa 10 masini intre voi", nu a mers nici aia, a avut timp vreo 10 minute apoi sa se gandeasca la niste motive pe care sa i le dea lui Lec. |
#23821
Posted 05 July 2022 - 10:25
a_user, on 05 iulie 2022 - 07:38, said:
Pentru ca aceeasi mecanici le pregatesc si le schimba pe amandoua si iti trebuie - fie timp mare de reactie initial - fie interval mai mare de 4,6 sec intre masini N au avut de niciunele. Aveau timp suficient sa reactioneze, parca au analizat si la Sky. Si pana ajung efectiv in spatele safety car-ului, distantele in timp pe pista se maresc. Asta pentru ca, daca inainte aveau 400m intre masini, viteza medie scade foarte mult si diferenta in timp creste. Dpmdv, prioritar trebuie sa fie intotdeauna pilotul din fata, mai ales daca e pe locul 1. Si mai ales daca se bat la titlu. E clar ca Sainz nu se poate bate la titlu, nu a fost in niciun weekend mai rapid decat Leclerc. Cred ca problema la Ferrari e in uneltele de simulare din fata. Pare ca la fiecare eveniment care nu e in planul de dinaintea cursei le ia foarte mult sa reactioneze. RB si Mercedes (cel putin) stiu ca au simulari care ruleaza constant la fabrica si care le dau decizia corecta aproape instant. Nu stau la pitwall sa calculeze ce si cum se va intampla. Edited by figo1988, 05 July 2022 - 10:26. |
#23822
Posted 06 July 2022 - 10:14
Ce a facut LeClerc la restart pe o masina cu o aripa lovita si pe gume cu 2 clase mai lente fata de cei din spatele sau...si sa nu uitam in general diferenta pe tur intre o guma hard si o guma soft (ambele noi) este cam de o secunda, poate 1.5s pe anumite circuite...iar LeC avea Harduri uzate fata de cei cu softuri noi
Pai daca era Sainz in locul lui...trecea si Norris de el, poate chiar si Max daca mai si gresea cum a facut-o in primele ture ale cursei S-au facut atatea sacrificii si strategii proaste ca sa castige un pilot mediocru prima lui cursa, macar Sainz nu a ascultat de eventuala noua prosta strategie a celor de la Ferrari sa ii acorde 10 lungimi de masina intre el si lider. Macar a dovedit si aici si la Monaco ca nu e un om prost precum strategii Ferrari...dar este vizibil mai lent fata de piloti precum Ham , Max, Russel...ca sa nu mai vorbim de coechipierul sau [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IvGhMTiAf8o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] a_user, on 05 iulie 2022 - 07:38, said:
Pentru ca aceeasi mecanici le pregatesc si le schimba pe amandoua si iti trebuie - fie timp mare de reactie initial - fie interval mai mare de 4,6 sec intre masini N au avut de niciunele. Mercedes anii trecuti au reusit in timp mai scurt...deci nu exista scuze decat ca sunt lipsiti de reactie...nivelul IQ este scazut pt F1
Edited by althea, 07 July 2022 - 05:43.
|
#23823
Posted 06 July 2022 - 10:49
Redbull tech fac, asa si cum trebuie, misto de la Ferrari ca in acel timp, ei faceau triple stack
|
#23824
Posted 06 July 2022 - 17:15
[ https://images2.imgbox.com/0c/d3/X3dSsUdJ_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
cât de adevărată e... de fapt ce ne mai miră... Ferrari nu are nevoie de concurenţă, pentru că se sabotează singuri |
|
#23825
Posted 06 July 2022 - 17:55
cockpit'ul chinezului dupa accident
Halo a salvat pe Ham/grojean etc anul trecut, si weekendul trecut inca 2 vieti in aceeasi zi in F2 si F1 Attached Files |
#23826
Posted 06 July 2022 - 21:20
Nu o sa insist Insa regulile si calculele privind schimburile de gume in F1 sunt mai complexe decat - sa se ridice sa ia un cauciuc, ce e asa greu?!?
That aside, pare ca SAI a avut parte de ultimul ajutor din partea echipei. De aici incolo e pe barba lui.. |
#23827
Posted 06 July 2022 - 22:09
M-am gândit și eu la un moment dat că ar fi vrut să-i ia lui Sainz povara asta cu victoria mult așteptată, să-i dea un boost moral... Teoretic, pentru orice echipă, clasamentul constructorilor e cel mai important, financiar vorbind.
|
#23828
Posted 07 July 2022 - 08:04
Din auzite se pare ca McLaren ii va rezilia contractul lui Ricciardo in pauza din vara. Motivele sunt clare, iar din punct de vedere financiar Ricciardo are un salariu fabulos de 15 milioane de dolari (sau euro?) pe sezon.
Daca acest lucru se adevereste imi pun 2 intrebari. Cine vine la McLaren? Si unde pleaca Ricciardo? |
#23829
Posted 07 July 2022 - 08:17
austria-flag-3d-icon-32.png 1.48K
0 downloads 11/22 | M.P. AL AUSTRIEI | PROGRAM TV
Vineri, 8 iulie 2022 14:30 Formula 1 - Antrenamente 1 (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1) 18:00 Formula 1 - Calificări (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1) Sâmbătă, 9 iulie 2022 11:35 Formula 3 - Cursa de sprint (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1) 13:30 Formula 1 - Antrenamente 3 (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1) 17:30 Formula 1 - Cursa de sprint (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1) 18:55 Formula 2 - Cursa de sprint (Digi Sport 2, Orange Sport 3, Prima Sport 1) Duminică, 10 iulie 2022 09:35 Formula 3 - Cursa principală (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1) 11:05 Formula 2 - Cursa principală (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1) 12:45 Porsche Supercup - Cursa (Digi Sport 2, Orange Sport 1, Prima Sport 1, Eurosport 4K) 16:00 Formula 1 - Cursa (Digi Sport 1, Orange Sport 1, Prima Sport 1) Edited by Cipry7, 07 July 2022 - 08:18. |
|
#23830
Posted 07 July 2022 - 08:31
A facut o mare greseala cand a plaecat de la RB. Stiu ca probabil i-a fost foarte greu in umbra lui Max, dar hai sa recunostem ca nu are stofa de campion mondial. Nu-mi imaginez cum a crezut el ca va castiga campionatul cu Renault. Daca a fost chestie de orgolii, poate il pot intelege, la un moment dat te saturi. Daca a fost chestie de bani, nu il pot intelege, a riscat si a pierdut plecand de la o echipa mare la alta mai mica, fie ea si Renault. Dar dezamagirea cea mai mare e ca nu a fost in stare sa se acomodeze cu nici o alta masina. Si asta dupa ce se zice ca RB-urile sunt foarte greu de condus.
|
#23832
Posted 07 July 2022 - 09:34
S-ar vorbi in cercurile interne F1 ca nu ar mai termina sezonul la ei. McLaren are si probleme financiare, iar salariul lui Ricci este mult prea mare in comparatie cu perfomanta sa. Sa nu uitam ca are doar 15 puncte pana in prezent.
Intr-adevar plecarea de la RB (care a fost din orgoliu) a fost pentru el sfarsitul carierei. Si uitati pe cine am intalnit eu marti intr-un sat in apropiere de Salzburg. Domnul Alonso se plimba cu cainele. Prima oara nu am realizat ca este el, ma gandeam cum naiba sa il intalnesti pe Alonso exact aici. Ulterior am fugit dupa el sa ne facem un selfie ) si dupaia mi-am dat seama ca Alonso este impreuna cu o prezentatoare tv din Austria si banuiesc ca asta era motivul pentru care el se afla acolo. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users