Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Discuții despre Formula 1

* * * * * 19 votes
  • Please log in to reply
28388 replies to this topic

#13483
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
In serialul de pe Netflix (care e facut tendentios pana la culme in dorinta de spectacol), de ce se miorlaiau si vaitau aia de la Haas ca au pierdut locul 4 la constructori dupa MP al SUA ? Mai erau 3 mari premii, o gramada de puncte puse in joc.

#13484
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,412
  • Înscris: 04.08.2010
Se pare că acesta nu va fi anul în care Fernando Alonso va câștiga Tripla Coroană. Spaniolul a încheiat Indy 500 înainte de a-l începe, ratând calificarea în cursă pentru doar 0.003 km/h (0.019 mph). Alonso intrase în calificările "ultimei șanse" (Bump Day), acolo unde 3 din 6 piloți urmau să fie eliminați, iar el a fost primul sub linia calificării: https://www.autospor...fy-for-indy-500

Teoretic, McLaren ar mai putea concura în cursă folosind metoda de bază din ziua de azi, adică să cumpere un loc, dar din ce am citit, nu vor apela la această variantă. Poate la anul...

Attached File  60295461_162069374820169_2303219520392160392_n.jpg   134.04K   11 downloadsAttached File  59469785_322976645288127_689246594464736488_n.jpg   134.99K   11 downloads

Edited by Cipry7, 20 May 2019 - 08:16.


#13485
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Se vorbeste ca echipa McLaren a venit nepregatita. Este cam jenant. Cred ca Alonso va mai incerca si anii urmatori, dar cu o echipa consacrata din Indy gen Penske sau whatever
Imi place Alonso, dar deja devine enervant cu acest obiectiv de a face Triple Crown. In loc sa se vorbeasca de Pagenaud, care a facut pole, se vorbeste de fail-ul lui Alonso

Sa fim seriosi, a luat cursa de la Monaco pe merit in anii lui de glorie. Dar a doua reusita, victoria de anul trecut de la Le Mans nu prea mi se pare ok, cand alergi singur in Toyota Hybrid si castigi. Si acum ce credea, ca vine de pe ultimul loc din grila cu o masina complet noua si castiga? Pai o fi Indy mai rudimentar dar aia au ani de experienta in spate, nu e usor sa stai pe oval acolo..

#13486
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Din cate am inteles oricum masina nu era ceea ce trebuie. Ar trebui sa faca un sezon intreg, e cam arogant sa nu faci masina decat pentru Indycar si sa crezi ca-i bati pe toti.

View PostFlat, on 20 mai 2019 - 08:49, said:

Sa fim seriosi, a luat cursa de la Monaco pe merit in anii lui de glorie. Dar a doua reusita, victoria de anul trecut de la Le Mans nu prea mi se pare ok, cand alergi singur in Toyota Hybrid si castigi. Si acum ce credea, ca vine de pe ultimul loc din grila cu o masina complet noua si castiga? Pai o fi Indy mai rudimentar dar aia au ani de experienta in spate, nu e usor sa stai pe oval acolo..

Sunt mare fan Alonso, dar exact asta e si senzatia mea. Bine, pentru cine a analizat stint-urile lui in anduranta, omul este pur si simplu un fenomen. La Daytone era cu secunde intregi mai rapid decat ceilalti piloti in masini asemanatoare. Dar, peste ani, lumea o sa-si aduca aminte doar ca a castigat LeMans. Si, pentru cei care se vor uita in detaliu, ca nu au concurat decat cu cealalta masina Toyota.

#13487
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,831
  • Înscris: 13.07.2011

View PostIon_de_la_Raion, on 18 mai 2019 - 20:53, said:

In serialul de pe Netflix (care e facut tendentios pana la culme in dorinta de spectacol), de ce se miorlaiau si vaitau aia de la Haas ca au pierdut locul 4 la constructori dupa MP al SUA ? Mai erau 3 mari premii, o gramada de puncte puse in joc.

pai de slabi ce sunt, in serial il cam fac praf pe Grosjan si nu inteleg cum de l-au pastrat inca un sezon in loc sa aleaga un alt pilot.

#13488
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Asta nu inteleg nici eu, cum de l-au pastrat pe Grosjean. Omul e rapid in zilele lui bune, dar e cu capul in nori. Nu stie unde sa franeze uneori (vezi SUA), se gandeste la nemurirea sufletului pe galben (vezi Baku), in Spania faceau misto aia de la celelalte echipe ca nu va trece de primele doua viraje. Si asa a fost. Totusi, la Lotus a facut treaba buna si a luat podiumuri. A si condus curse.

Dar lasandu-l pe Grosjean deoparte, ce am intrebat eu e ceva ce tine de logica. De ce erau asa morcoviti cei de la Haas ca au pierdut locul 4 in America ? Mai erau 3 curse. E drept ca nu se puteau atinge de locurile din fata (rezervate pentru Mercedes, Ferrari si Red Bull), dar tot puteau puncta mai bine decat Renault si cu 2 masini si 3 curse ramase puteau sa le ciupeasca pe ici, pe colo, suficient cat sa iasa in fata lor.

#13489
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,831
  • Înscris: 13.07.2011
Eu am observat faptul ca de la locurile 7 in jos, pozitiile (exceptand Williams) sunt mereu ocupate de alti piloti. Asta imi arata faptul ca masiniile lor nu sunt performante ca si un total, ci in functie de circuit au avantajele si dezavantajele lor. Asta este si problema care ii face sa nu concureze cu top 3. Unele sunt bune pe circuite de viteza, altele pe circuite cu viraje, la fel si la Haas. Masina nu face fata pe orice circuit si asta a fost si motivul zic eu. Asta pe langa faptul ca pilotii sunt slabi.

#13490
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,914
  • Înscris: 31.03.2003
S-a dus Niki...RIP!

#13491
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Incet, incet, ne ducem cu totii. Cred ca Bernie ne ingroapa pe toti, e ca Gica Petrescu.

Edited by Ion_de_la_Raion, 21 May 2019 - 10:01.


#13492
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,831
  • Înscris: 13.07.2011
era de asteptat, a avut diverse transplaturi de organe, volum als plamanilor sub 50%, orice zbor ii dauna sanatatii, si si si. Un fenomen medicinal care a trait zeci de ani de zile cu probleme grave.

Dumnezeu sa il odihneasca.

#13493
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,055
  • Înscris: 20.06.2009
Dumnezeu să-l odihnească!Posted Image

#13494
matyred

matyred

    Senior Membru...până într-o zi!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,648
  • Înscris: 19.02.2010
Acum va concura în ceruri sau dincolo, dacă există ceva după ce se "părăsește" acest tărâm. În mod clar asta va face. Unul din marii piloți care se implica activ în dezvoltarea mașinii și comunica foarte mult cu ingineri. În mod sigur și el a pus umărul la "hegemonia" Mercedes-ului. Nu părea a fi un tip care să fie folosit doar pe post de "mascotă". Aveau pe altul acolo :), care anul ăsta se pare că vrea să-și depășească condiția. Să vedem dacă și îl vor lăsa! Eu sper că da, măcar să avem un pic de suspans, că din partea celor de la Ferrari, slabe șanse. Nu intră în calcul, pentru moment, RBR-ul că nu au cu ce!

Edited by matyred, 22 May 2019 - 00:30.


#13495
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,412
  • Înscris: 04.08.2010
Nu cred că e cel mai bun moment să anunţ asta, odată cu plecarea dintre noi a lui Niki Lauda (Dumnezeu să-l odihnească!), dar săptămâna viitoare v-am pregătit săptămâna Jurnal De Ferrarist 2 - Spania. Posted Image De data asta voi face ceva puţin diferit faţă de vlogul de la Monza. Întâi vă aştept luni seară de la ora 20:00 la marea premieră. Posted Image Ca să fie mai uşor de vizionat şi să nu vă trântesc un film de o oră, JDF 2 va fi alcătuit din 3 episoade ce vor fi postate la trei zile distanţă, luni seară (episodul 1), joia viitoare (episodul 2) şi duminica viitoare (episodul 3). Am vrut ca de această dată să filmez cât mai mult şi am ajuns acasă cu peste 2 ore de material brut din cele 5 zile de filmări. Posted Image

Luni, 27 mai, ora 20:00: Jurnal De Ferrarist 2 - Ep. 1/3: "Grătarul fără mici e ca şahul fără zaruri"
Joi, 30 mai, ora 20:00: Jurnal De Ferrarist 2 - Ep. 2/3: "Ferrari? Nooooo Ferrari! No, no..."
Duminică, 2 iunie, ora 20:00: Jurnal De Ferrarist 2 - Ep. 3/3: "Divă de Dorobanți după o ședință la solar"
+ cândva prin iunie: Jurnal De Ferrarist 2 Xtra - Bloopers, faze comice şi alte părţi tăiate la montaj

S-ar putea să mă fi grăbit puţin cu acest anunţ, dar dacă apar modificări o să vă zic. Să nu-mi spuneţi că v-am făcut curioşi... Posted Image

P.S.: Din păcate avancronica pentru Monaco iese din discuţie. Posted Image Toată concentrarea o am îndreptată spre proiectul JDF 2. Posted Image

Edited by Cipry7, 22 May 2019 - 09:45.


#13496
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,055
  • Înscris: 20.06.2009

View PostCipry7, on 22 mai 2019 - 09:45, said:

(...) Să nu-mi spuneţi că v-am făcut curioşi... Posted Image(...)
Ba da!Posted Image  Da' de ce întrebi...?Posted Image

#13497
conu71

conu71

    Termopanist

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,066
  • Înscris: 22.06.2004

View Postoaspetele, on 21 mai 2019 - 06:01, said:

S-a dus Niki...RIP!


cum se numeste mama lui niki lauda? rip...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vloUhu7QxmU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by conu71, 22 May 2019 - 13:48.


#13498
GUP

GUP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,350
  • Înscris: 24.03.2006

View PostCipry7, on 22 mai 2019 - 09:45, said:

P.S.: Din păcate avancronica pentru Monaco iese din discuție. Posted Image Toată concentrarea o am îndreptată spre proiectul JDF 2. Posted Image
Posted Image

Grand Prixview: Monaco 2019

The fifth round of the world championship takes place this weekend at Monaco, often cited as the crown jewel of the Formula 1 calendar. It will be the 77th the race has taken place through the streets of Monte Carlo.

The circuit

The streets of Monaco that host the Grand Prix are traditionally small and narrow, which makes overtaking extremely difficult. The tightness of the circuit means drivers must be precise through all the corners.

Length of the circuit  3,337 meters
Number of racing laps  78
Total race distance  260.3 kilometres
Lap record  1:14.260 (Max Verstappen, 2018)


Just like in previous seasons, the circuit contains one DRS zone. The
drivers can open the flap of their rear wing between turns 19 and 1.

Driving direction  Clockwise
Number of turns  19 (8 to the left, 11 to the right)
Distance from the start to the first corner  226.7 meters
Braking points of more than 2G  9, of which 0 heavy
Percentage on full throttle  22-34 per cent
Number of gear changes in a lap  62
Highest lateral G-force  3.6G in turn 13
Length of pit lane below the limiter  324.7 meters
Duration of the drive through the pits  19.5 seconds
Fuel consumption  Low
Side of pole position  Left
Tyre compounds  C3, C4, C5
DRS zones  Turn 19-1
Opportunity of a safety car  High
Chance of rain  Average


The contenders
Monaco usually favours those who do well in qualifying. However, that is not always the case, as the race can transpire against them.
In recent years, Red Bull has arguably been the strongest team around the circuit, however this year, it is Mercedes who go into the race as favourites following their dominating start to the 2019 season.

Last year at Monaco
In 2018, Daniel Ricciardo took his second win of the season, which would prove to be his last win and podium for Red Bull Racing. The Australian found redemption after missing out on the win in 2016 when he lost the lead after a slow pit stop.

Best time FP1  1:12.126 (Ricciardo)
Best time FP2  1:11.841 (Ricciardo)
Best time FP3  1:11.786 (Ricciardo)
Best time Q1  1:12.013 (Ricciardo)
Best time Q2  1:11.278 (Ricciardo)
Best time Q3  1:10.810 (Ricciardo)
Fastest race lap  1:14.260 (Verstappen)
Total race time  1 hour 42 minutes and 55 seconds
Average speed  157.3 kilometres per hour
Highest top speed  293.5 kilometres per hour
Podium  Ricciardo - Vettel - Hamilton
Winning strategy  1 stop, on lap 17
Total number of stops  26
Number of retirements  3


Weather
Drivers won't have to worry about rain impacting the race weekend, as the track is set to remain dry all weekend. Temperatures will also be quite high, bringing little to no threat of rain.

Sursa: https://www.gptoday....iew-monaco-2019

#13499
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
un articol interesant despre monumentalul fail al McLaren de a-l califica pe Alonso in Indy 500
https://apnews.com/a...9a3ba576f712fff

nu uitati duminica seara e cursa!. la ora noastra 19:38 se da semnalul 'Drivers Start Your Engines'

#13500
matyred

matyred

    Senior Membru...până într-o zi!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,648
  • Înscris: 19.02.2010
Avancronica cursei din Monaco:
Marele premiu din Monaco se ține, chiar în orașul Monaco care face parte din statul Monaco și nu din Franța  ! :) Această precizare este făcută pentru a nu se "confuza" pițipoancele românce aflate la shopping sau la vreo "înghețată" cartilaginoasă! ;)  Pentru ele, dar și pentru Mihaela Rromu' , acest weekend probabil este o adevărată oroare, fiind perturbate de la "treburile" lor zilnice, de zgomotul asurzitor, de blocajul anumitor zone din oraș și bineînțeles de lipsa de atenție din partea "creditorilor" care sunt în tribunele "miticului" 😮 circuit.
Serios, acum:
Din punctul meu de vedere este un circuit "urât", "nasol", etc! Dar, poate fi un prilej pentru "mezinul" Ferrari să facă o surpriză în orașul natal.

Edited by matyred, 22 May 2019 - 15:42.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate