Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

echivalarea studiilor in Spania

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
anddrea29

anddrea29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 09.01.2012
Buna ziua! Sper ca postez unde trebuie.
Am cateva nelamuriri in legatura cu actele care i-mi trebuie pentru a face o facultate in Spania.
Sunt eleva in clasa a XII-a la Liceul Virgil Madgearu din Bucuresti. Eu am stat cam 5 ani in Spania impreuna cu parintii mei, am facut acolo scoala generala, apoi din motive personale ne-am intors in Romania (mare greseala) si eu am inceput aici liceul. Eu eram acomodata acolo, in Spania am toti prietenii si acolo vreau sa fac o facultate si sa-mi gasesc un loc de munca.

Spaniola o stiu perfect deci singura mea problema ar fi cu legalizarea diplomelor de aici. Am inteles ca trebuie sa trimit la UNED diploma de bac si foaia matricola pentru anii de liceu, ambele traduse si legalizate. Chestia e ca aici terminam bacul in iulie iar in Spania se termina perioda de inscriere la facultate pe la inceputul lui iulie...asa ca nu as avea timp sa trimit nimic  :huh: