Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW
Last Updated: Jun 25 2017 09:39, Started by
tytel
, Jan 08 2012 18:55
·
0
#19
Posted 09 January 2012 - 02:45
Motorul e un soft turbo si asta favorizeaza cuplu mare la turatii mici in detrimentul puterii. In mod normal solutia ar trebui sa fie extrem de fiabila, Volvo 940 folosea un motor de 2,3 litri din care scotea doar 135 cp dar care era fara moarte!
Consider o achizitie inspirata si ancorata in realitate-iti doresc sa te bucuri multi kilometri de masina! |
#21
Posted 09 January 2012 - 10:10
Masina foarte frumoasa si faina. Poate singurul neajuns ar fi locurile un pic cam mici la picioare pe spate!. In rest nu stiu de ce va tot luati de motorizare? Era mai bine un 1.6mpi? Sau un 1.8 aspirat de 125 de CP dar cu maxim 170-180Nm la turatie fixa undeva pe la 4000-4500 rpm? La un motor este cel mai important cuplul motor, acel cuplu iti asigura sa poti efectua depasiri usoare la viteze mai mari (de exemplu de la un 80-90, cand incepi sa efectuezi o depasire al unui TIR)Iar cu 230Nm care pe deasupra se ating pe o plaja larga de turatii exact acolo unde iti trebuie cel mai mult, va asigur ca masina se misca onorabil si este departe de a fi submotorizata. Eu am Octavia 2 FL cu motorizare 1.4TSI 122 CP si cu 200Nm intre 1500-4000rpm. Si va asigur ca masina fuge foarte bine si se descurca onorabil la depasiri. Iar acest Seat desi are tot atatia CP dar are inca 30Nm cuplu motor in plus, nu poate sa mearga mai slab. Este mai mult decat bun faptul ca acest motor este motorul de baza la aceasta masina si doresc ca toate motoarele de baza din lume sa stie sa faca ce stie acest soft turbo 1.8TSI de 120CP.
Tytel iti doresc multi km fara probleme si evenimente neplacute si toate cele bune . Masina este frumoasa si pare a fi calitativa!!! Numai bine |
#22
Posted 09 January 2012 - 11:06
uf , ai draq cai sunt mult mai puternici la seat ...
Acceleratie 0-100 km/h [s] 13,1 . intradevar decat civicul de 140cp e mult mai rapida si .... |
#23
Posted 09 January 2012 - 12:15
13,1 s pana la suta ar fi chiar tragic . Eu am gasit in 2 locuri valoarea de 10,6 s pt 0-100 km/h (aici: http://www.seat.ro/?...mid=864&tml=153 si aici: l. Personal si atat mi se pare cam mult, dar e totusi onorabil tinand cont si de greutatea masinii ( 1395 kg). Civic sedan-ul are la 1378 kg un timp de 9,1 s pana la suta. In afara de asta sunt convins ca e o masina confortabila, cu o anumita prestanta, ofera o siguranta buna, fiabila (sper) si comod de condus in traficul de zi cu zi. Cu un minus doar la capitolul "sportivitate", dar asta nu e important pentru toti.
Nu vreau sa fiu carcotas, m-am mirat doar de strategia motoristilor de la VW de a scoate dintr-un motor de 1.8 turbo mai putin decat scot altii din 1.6 aspirate (vezi Hyundai cu 132 cp). Ii doresc fericitului proprietar sa-i aduca multe satisfactii si sa-l poarte doar pe drumuri bune! Edited by cocolino26, 09 January 2012 - 12:19. |
#24
Posted 09 January 2012 - 12:27
Eu cred ca au vrut sa incerce o solutie cu o turbina noua pentru motorul de 1.8 turbo din care Audi scotea vre-o 200CP inca de prin 2004. Totodata fac si o departajare mai clara intre Audi A4, Passat si Exeo. Vrei 160CP te uiti la Passat si A4, vrei lux iei A4. Vrei A4 ieftin dar nu vrei 160CP iei Exeo. In final ai 3 masini care sa nu se calce pe bataturi si cu care sa iei banul omului. VAG acopera orice nisa cu motorizari si masini si intr-un final nu are decat de castigat.
|
#25
Posted 09 January 2012 - 12:50
cocolino26, on 9th January 2012, 12:15, said: 13,1 s pana la suta ar fi chiar tragic . Eu am gasit in 2 locuri valoarea de 10,6 s pt 0-100 km/h (aici: http://www.seat.ro/?...mid=864&tml=153 si aici: l. Personal si atat mi se pare cam mult, dar e totusi onorabil tinand cont si de greutatea masinii ( 1395 kg). Civic sedan-ul are la 1378 kg un timp de 9,1 s pana la suta. In afara de asta sunt convins ca e o masina confortabila, cu o anumita prestanta, ofera o siguranta buna, fiabila (sper) si comod de condus in traficul de zi cu zi. Cu un minus doar la capitolul "sportivitate", dar asta nu e important pentru toti. Nu vreau sa fiu carcotas, m-am mirat doar de strategia motoristilor de la VW de a scoate dintr-un motor de 1.8 turbo mai putin decat scot altii din 1.6 aspirate (vezi Hyundai cu 132 cp). Ii doresc fericitului proprietar sa-i aduca multe satisfactii si sa-l poarte doar pe drumuri bune! De fapt Cai Putere de multe ori nu inseamna mare lucru. Desi sunt benzinar si eu, sunt de acord ca 110-120 CP de la un motor 1.6 spirat sunt caca maca pe langa aceasi cai scosi dintr-o motorizare turbo care are cuplu motor net mai mare (fie ea diesel sau benzina). De fapt de aici vine si mega succesul motoarelor diesel cu turbina din ultimii 20 de ani. Cuplu motor mare la turatii medii, egal prestatii dinamice bune cu consum normal pentru soferi mediocrii!!!! |
#26
Posted 09 January 2012 - 15:07
Andrew, imi pare rau dar va imbatati cu apa rece punand asa mare accent pe caracteristica de cuplu a unui motor. Daca vorbeam despre utilaje agricole sau SUV-uri de tractat rulote eram de acord. Altfel, singura caracteristica a motorului care conteaza in dinamica masinii e raportul CP/KG. In rest nu are prea mare importanta la ce turatie sau in ce viteza am cele mai bune reprize. Asa "caca maca" cum zici ca e un 1.6 aspirat, daca e facut bine si gandit sa mearga in ture inalte (adica japonez) trece pe langa tine fluierand intr-a 3-a, daca are un raport cp/kg mai bun. Avantajul la TSI-ul tau e silentiozitatea si comoditatea, ca nu mai mesteci in viteze asa des, dar asta nu are nicio legatura cu performantele masinii.
In legatura cu fiabilitatea, nu stiu cata incredere aveti voi in turbinele voastre, oricat de "soft" ar fi ele. Imi imaginez cam ce inseamna sa-ti pice una, mai ales cum zice tytel ca e integrata in galeria de evacuare. Pe partea cealalta, nu am auzit inca de defecte costisitoare la motoarele i-vtec de exemplu, nici sa crape din cauza turatiilor. |
#27
Posted 09 January 2012 - 15:19
Ma scuzati ca va intrerup insa mi se pare de kko sa faceti praf un jurnal de bord. Aveti sectiunea de versus unde va puteti contra cat doriti.
Tytel, s-o stapanesti sanatos si fara probleme! |
#28
Posted 09 January 2012 - 16:40
Corect, sper ca nu te-ai suparat Tytel. Tine-ne la curent cu evolutia masinii !
|
|
#29
Posted 09 January 2012 - 16:48
#30
Posted 09 January 2012 - 18:55
Va multumesc pt. urarile facut. Vad ca s-au incins spiritele in legatura cu aceasta motorizare,dar sa nu uitam ca exact la fel este si la Audi A4, motorul entry este acest TSI de 120CP,au facut foarte bine ca au scos acel 1.6 aspirat,era puturos si consuma mai mult decat aceste TSI-uri.Singurul minus care il vad eu fata de acel 1.4TSI,este taxele PUTIN mai mari.Pe impozit anul trecut am platit aprox.180 RON si RCA-ul a fost 270RON pe un an intreg.
@bossake - normal ca nu exceleaza la capitolul sportiv,doar este un motor entry,daca vrei sportivitate alegi TSI-ul de 211CP cu echiparea sport,unde sigur nu vei fi dezamagit.Am vb. cu o firma mare de tuning care imi preiau garantia in continuare si au spus ca pot duce motorul la 210 CP. @xwh - ai dreptate,nu este doar din soft miscarea,difera mai multe componente. @cocolino26 - nu ma supar asa usor, comparatia intre Civic si Exeo este cat se poate de neinspirata,Civicul fiind o compacta sportiva iar Exeo este din clasa medie,destinata mai mult pt. familii.Acelasi lucru iti spun si tie legat de sportivitate,alege 2 TSI-ul de 211 CP cu nivelul de echipare sport pt. sportivitate. @filipxxx -ma repet la ce am spus mai sus, la fel este si la A4 tot acest motor il gasesti ca si entry-level. @aalinn si @Sir Johnny - voi ati intrat sa va mai faceti cate un post inplus. Am sunat azi la dealerul de unde am luat masina sa vad ce preturi au la inceput de an,am ramas socat,modelul care il am eu este 22.876 euro, cel de 160 CP a fost scos de la STYLE se gaseste doar la primul nivel de echipare si are un pret de 22.392 euro, aici cel de 120 CP costa 21.226 euro.El a specificat ca in aceste preturi intra si garantia extinsa de patru ani care costa 380 euro.Oricum, au crescut enorm preturile, is foarte curios ce vanzari o sa mai aiba,avand in vedere ca nu prea au vandut multe exemplare. |
#31
Posted 09 January 2012 - 18:58
Nu te incurca cu firme care preiau garantia masinii. O preiau pana la prima problema, apoi ajungeti in instanta. 211 CP nu este safe pentru acel motor, indiferent ce afirmatii fac tunerii din Romania. Probabil vei simti pe pielea ta daca faci alegerea asta. Nu cobesc
|
#32
Posted 09 January 2012 - 19:09
E o firma foarte mare, chiar si dealerul mi-a recomandat sa vb. cu ei.Oricum daca ar fi sa modific CP as merge max150 sau 160, momentan nici nu ma gandesc la asa ceva,am vb. cu ei doar de curiozitate sa vad unde il poate duce motorul si la ce pret.
|
#33
Posted 09 January 2012 - 19:12
Dealerul ti-a recomandat, tot el iti va refuza probleme pe garantia oficiala.
|
|
#34
Posted 09 January 2012 - 20:19
filipxxx, on 9th January 2012, 12:27, said: Eu cred ca au vrut sa incerce o solutie cu o turbina noua pentru motorul de 1.8 turbo din care Audi scotea vre-o 200CP inca de prin 2004. E alt motor. Nu are nici o treaba cu vechiul 20V. P'tiu ce-am ajuns sa stiu motoarele VAG! Mi-am dat o palma pentru asta. |
#35
Posted 09 January 2012 - 22:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users