Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW

- - - - -
  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#19
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Motorul e un soft turbo si asta favorizeaza cuplu mare la turatii mici in detrimentul puterii. In mod normal solutia ar trebui sa fie extrem de fiabila, Volvo 940 folosea un motor de 2,3 litri din care scotea doar 135 cp dar care era fara moarte!
Consider o achizitie inspirata si ancorata in realitate-iti doresc sa te bucuri multi kilometri de masina!

#20
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006
Aaaahhhh, sweet memories :wub:

#21
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 01.10.2008
Masina foarte frumoasa si faina. Poate singurul neajuns ar fi locurile un pic cam mici la picioare pe spate!. In rest nu stiu de ce va tot luati de motorizare? Era mai bine un 1.6mpi? Sau un 1.8 aspirat de 125 de CP dar cu maxim 170-180Nm la turatie fixa undeva pe la 4000-4500 rpm? La un motor este cel mai important cuplul motor, acel cuplu iti asigura sa poti efectua depasiri usoare la viteze mai mari (de exemplu de la un 80-90, cand incepi sa efectuezi o depasire al unui TIR)Iar cu 230Nm care pe deasupra se ating pe o plaja larga de turatii exact acolo unde iti trebuie cel mai mult, va asigur ca masina se misca onorabil si este departe de a fi submotorizata. Eu am Octavia 2 FL cu motorizare 1.4TSI 122 CP si cu 200Nm intre 1500-4000rpm. Si va asigur ca masina fuge foarte bine si se descurca onorabil la depasiri. Iar acest Seat desi are tot atatia CP dar are inca 30Nm cuplu motor in plus, nu poate sa mearga mai slab. Este mai mult decat bun faptul ca acest motor este motorul de baza la aceasta masina si doresc ca toate motoarele de baza din lume sa stie sa faca ce stie acest soft turbo 1.8TSI de 120CP.
Tytel iti doresc multi km fara probleme si evenimente neplacute si toate cele bune . Masina este frumoasa si pare a fi calitativa!!! Numai bine

#22
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
uf , ai draq cai sunt mult mai puternici la seat ...
Acceleratie 0-100 km/h [s] 13,1 . intradevar decat civicul de 140cp e mult mai rapida si ....

#23
cocolino26

cocolino26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 389
  • Înscris: 27.04.2008
13,1 s pana la suta ar fi chiar tragic :). Eu am gasit in 2 locuri valoarea de 10,6 s pt 0-100 km/h (aici: http://www.seat.ro/?...mid=864&tml=153 si aici: l. Personal si atat mi se pare cam mult, dar e totusi onorabil tinand cont si de greutatea masinii ( 1395 kg). Civic sedan-ul are la 1378 kg un timp de 9,1 s pana la suta. In afara de asta sunt convins ca e o masina confortabila, cu o anumita prestanta, ofera o siguranta buna, fiabila (sper) si comod de condus in traficul de zi cu zi. Cu un minus doar la capitolul "sportivitate", dar asta nu e important pentru toti.

Nu vreau sa fiu carcotas, m-am mirat doar de strategia motoristilor de la VW de a scoate dintr-un motor de 1.8 turbo mai putin decat scot altii din 1.6 aspirate (vezi Hyundai cu 132 cp). Ii doresc fericitului proprietar sa-i aduca multe satisfactii si sa-l poarte doar pe drumuri bune!

Edited by cocolino26, 09 January 2012 - 12:19.


#24
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Eu cred ca au vrut sa incerce o solutie cu o turbina noua pentru motorul de 1.8 turbo din care Audi scotea vre-o 200CP inca de prin 2004. Totodata fac si o departajare mai clara intre Audi A4, Passat si Exeo. Vrei 160CP te uiti la Passat si A4, vrei lux iei A4. Vrei A4 ieftin dar nu vrei 160CP iei Exeo. In final ai 3 masini care sa nu se calce pe bataturi si cu care sa iei banul omului. VAG acopera orice nisa cu motorizari si masini si intr-un final nu are decat de castigat.

#25
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 01.10.2008

View Postcocolino26, on 9th January 2012, 12:15, said:

13,1 s pana la suta ar fi chiar tragic :). Eu am gasit in 2 locuri valoarea de 10,6 s pt 0-100 km/h (aici: http://www.seat.ro/?...mid=864&tml=153 si aici: l. Personal si atat mi se pare cam mult, dar e totusi onorabil tinand cont si de greutatea masinii ( 1395 kg). Civic sedan-ul are la 1378 kg un timp de 9,1 s pana la suta. In afara de asta sunt convins ca e o masina confortabila, cu o anumita prestanta, ofera o siguranta buna, fiabila (sper) si comod de condus in traficul de zi cu zi. Cu un minus doar la capitolul "sportivitate", dar asta nu e important pentru toti.

Nu vreau sa fiu carcotas, m-am mirat doar de strategia motoristilor de la VW de a scoate dintr-un motor de 1.8 turbo mai putin decat scot altii din 1.6 aspirate (vezi Hyundai cu 132 cp). Ii doresc fericitului proprietar sa-i aduca multe satisfactii si sa-l poarte doar pe drumuri bune!
Numai ca acei 132 de cai de pe Hyundai sunt o lesinatura de martoage pe care cu chiu cu vai ii atinge la 6000 rpm(cu motorul urland ca la logan)...O cunostinta are un Hyundai I40 cu acea motorizare si vai de capul lui, la demaraje peste 100km/h, trebuie sa scoti si untul din motor ca sa se miste cat de cat. Este Dead Fish pe langa al meu 1.4TSI. De altfel sunt date normale la Exeo 10,6s la suta. La Octavia mea este 9.7s la suta, si masina mea are 1315kg. Dar de ce tot facem comparatie cu Civic, care stie toata lumea este o masina axat mai mult pe sportivitate, cu un motor axat pe tuartii inalte, unde chiar se comporta bine insa nu vad rostul compararii Exeo cu Civic....In al doilea rand foarte multi fac prostia ca tot se uita la cat scoate in suta o masina. Desi in viata reala foarte putine sunt situatiile cand conduci asa. Este mult mai important cum se comporta masina la depasiri la viteze inalte peste 80 km/h. Iar acolo sunt multe masini care desi pe sprintul 0-100 sunt un pic mai lenese dar la depasiri avand cuplu motor mai mare castiga clar la un stil de condus normal cu soferi mediocrii. Aceasta motorizare super soft turbo este un motor facut din motive pure de marketing. Nu au vrut sa baga nici o cilindree mica , fiindca cei care cumpara acest segment de masina deja racaie daca aud cilindree mica si putere mare, dar nu au vrut sa ramana la un motor preistoric deja si prea putin satisfacator in cea ce priveste performantele dinamice, adica 1.6mpi 102CP. Asa ca au facut acest motor soft turbo care desi are foarte putini cai la cilindrea lui, insa are cuplu motor mai mare ca un 2.0i aspirat de circa 150 CP care are maxim 200 Nm cuplu motor la turatii mai inalte. Este un motor mai linistit, foarte silentios (si 1.4TSI-ul meu este obraznic de silentios ) si capabil de prestatii normale pe o masina destul de calitativ facuta. Iar cine are nevoie de putere mult mai multa isi ia un 1.8TSI de 160Cp sau 2.0TFSI de 210CP (care foarte usor poate fi urcata la 260-270CP si 400Nm) si atunci ai o bomba de masina care ii da la gura la Civicuri si TDI-uri minune :naughty:
De fapt Cai Putere de multe ori nu inseamna mare lucru. Desi sunt benzinar si eu, sunt de acord ca 110-120 CP de la un motor 1.6 spirat sunt caca maca pe langa aceasi cai scosi dintr-o motorizare turbo care are cuplu motor net mai mare (fie ea diesel sau benzina). De fapt de aici vine si mega succesul motoarelor diesel cu turbina din ultimii 20 de ani. Cuplu motor mare la turatii medii, egal prestatii dinamice bune cu consum normal pentru soferi mediocrii!!!!

#26
cocolino26

cocolino26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 389
  • Înscris: 27.04.2008
Andrew, imi pare rau dar va imbatati cu apa rece punand asa mare accent pe caracteristica de cuplu a unui motor. Daca vorbeam despre utilaje agricole sau SUV-uri de tractat rulote eram de acord. Altfel, singura caracteristica a motorului care conteaza in dinamica masinii e raportul CP/KG. In rest nu are prea mare importanta la ce turatie sau in ce viteza am cele mai bune reprize. Asa "caca maca" cum zici ca e un 1.6 aspirat, daca e facut bine si gandit sa mearga in ture inalte (adica japonez) trece pe langa tine fluierand intr-a 3-a, daca are un raport cp/kg mai bun. Avantajul la TSI-ul tau e silentiozitatea si comoditatea, ca nu mai mesteci in viteze asa des, dar asta nu are nicio legatura cu performantele masinii.
In legatura cu fiabilitatea, nu stiu cata incredere aveti voi in turbinele voastre, oricat de "soft" ar fi ele. Imi imaginez cam ce inseamna sa-ti pice una, mai ales cum zice tytel ca e integrata in galeria de evacuare. Pe partea cealalta, nu am auzit inca de defecte costisitoare la motoarele i-vtec de exemplu, nici sa crape din cauza turatiilor.

#27
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,171
  • Înscris: 02.04.2007
Ma scuzati ca va intrerup insa mi se pare de kko sa faceti praf un jurnal de bord. Aveti sectiunea de versus unde va puteti contra cat doriti.

Tytel, s-o stapanesti sanatos si fara probleme!

#28
cocolino26

cocolino26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 389
  • Înscris: 27.04.2008
Corect, sper ca nu te-ai suparat Tytel. Tine-ne la curent cu evolutia masinii !

#29
Sir_Johnny

Sir_Johnny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,087
  • Înscris: 27.12.2010

View Postcocolino26, on 8th January 2012, 22:03, said:

Mi se pare o mare "perfomanta" sa scoti 120 CP dintr-un motor de 1800 supraalimentat cand altii scot 140 din 1.8 aspirate. Astept cu interes urmatoarea motorizare V6 biturbo de 90 CP.
:roflmao:

Da chiar... sigur e 120cp la 1,8 tsi  ?  Nu a gresit nimic initiatorul ?

#30
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Va multumesc pt. urarile facut. Vad ca s-au incins spiritele in legatura cu aceasta motorizare,dar sa nu uitam ca exact la fel este si la Audi A4, motorul entry este acest TSI de 120CP,au facut foarte bine ca au scos acel 1.6 aspirat,era puturos si consuma mai mult decat aceste TSI-uri.Singurul minus care il vad eu fata de acel 1.4TSI,este taxele PUTIN mai mari.Pe impozit anul trecut am platit aprox.180 RON si RCA-ul a fost 270RON pe un an intreg.

@bossake - normal ca nu exceleaza la capitolul sportiv,doar este un motor entry,daca vrei sportivitate alegi TSI-ul de 211CP cu echiparea sport,unde sigur nu vei fi dezamagit.Am vb. cu o firma mare de tuning care imi preiau garantia in continuare si au spus ca pot duce motorul la 210 CP.

@xwh - ai dreptate,nu este doar din soft miscarea,difera mai multe componente.

@cocolino26 - nu ma supar asa usor, comparatia intre Civic si Exeo este cat se poate de neinspirata,Civicul fiind o compacta sportiva iar Exeo este din clasa medie,destinata mai mult pt. familii.Acelasi lucru iti spun si tie legat de sportivitate,alege 2 TSI-ul de 211 CP cu nivelul de echipare sport pt. sportivitate.

@filipxxx -ma repet la ce am  spus mai sus, la fel este si la A4 tot acest motor il gasesti ca si entry-level.

@aalinn si @Sir Johnny - voi ati intrat sa va mai faceti cate un post inplus.

Am sunat azi la dealerul de unde am luat masina sa vad ce preturi au la inceput de an,am ramas socat,modelul care il am eu este 22.876 euro, cel de 160 CP a fost scos de la STYLE se gaseste doar la primul nivel de echipare si are un pret de 22.392 euro, aici cel de 120 CP costa 21.226 euro.El a specificat ca in aceste preturi intra si garantia extinsa de patru ani care costa 380 euro.Oricum, au crescut enorm preturile, is foarte curios ce vanzari o sa mai aiba,avand in vedere ca nu prea au vandut multe exemplare.

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Nu te incurca cu firme care preiau garantia masinii. O preiau pana la prima problema, apoi ajungeti in instanta. 211 CP nu este safe pentru acel motor, indiferent ce afirmatii fac tunerii din Romania. Probabil vei simti pe pielea ta daca faci alegerea asta. Nu cobesc :)

#32
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
E o firma foarte mare, chiar si dealerul mi-a recomandat sa vb. cu ei.Oricum daca ar fi sa modific CP as merge max150 sau 160, momentan nici nu ma gandesc la asa ceva,am vb. cu ei doar de curiozitate sa vad unde il poate duce motorul si la ce pret.

#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Dealerul ti-a recomandat, tot el iti va refuza probleme pe garantia oficiala.

#34
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

View Postfilipxxx, on 9th January 2012, 12:27, said:

Eu cred ca au vrut sa incerce o solutie cu o turbina noua pentru motorul de 1.8 turbo din care Audi scotea vre-o 200CP inca de prin 2004.

E alt motor. Nu are nici o treaba cu vechiul 20V.
P'tiu ce-am ajuns sa stiu motoarele VAG!  :thumbdown:
Mi-am dat o palma pentru asta.

#35
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004

View Posttytel, on 9th January 2012, 18:55, said:

Am vb. cu o firma mare de tuning care imi preiau garantia in continuare si au spus ca pot duce motorul la 210 CP.
hau maci iz za fish?

#36
tytel

tytel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 18.04.2006
Cam 500 eur.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate