Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Noua taxă auto a fost aprobată de Parlament

- - - - -
  • Please log in to reply
708 replies to this topic

#37
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

Guvernantii astia chiar sunt prosti , nu numai hoti!

poate mafia bulgara s-a infiltrat la noi in parlament...

#38
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
facand  un  calcul sumar, TAXELE  S-AU  MAJORAT  DESTUL DE  MULT LA MASINILE  MAI  SERIOASE.
De  exemplu la  un  motor de 3000cmc fabricatie 2006, ai  de plata  cam  4000 de  euro,  cred ca e mai mult  decat  acuma,  deci  AM  FOST  NOROCOS CA  AM APUCAT SA PLATESC  TAXA!
In  schimb la  motociclete  cred ca taxa e  ZERO la  orice  motor.

Edited by sanddy1964, 17 December 2011 - 12:15.


#39
wall

wall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 29.06.2006

View Postabunea, on 17th December 2011, 11:30, said:

(3) Obligația de plată a taxei intervine și în cazul autovehiculului înmatriculat pentru prima dată, în
România, după 1 ianuarie 2007 care întrunește cumulativ următoarelor condiții:
a) pentru el nu a fost achitată taxa specială pentru autoturisme și autovehicule sau taxa pe poluare pentru
autovehicule;
B) face obiectul primei transcrieri a dreptului de proprietate, în România, după intrarea în vigoare a prezentei
legi.

Sursa: http://www.b1.ro/pic...t-taxa-auto.pdf

Se poate intelege si ca o plateste orice nou proprietar care inmatriculeaza o masina inmatriculata dupa 2007. Este vorba de prima transcriere dupa intrarea in vigoare a legii. Deci nu conteaza ca mai ai 2-3 proprietari trecuti mai inainte pe carte. Pe de alta parte se poate intelege si ca o masina care a avut taxa de poluare 0 (era euro5 spre exemplu) nu are nimic de plata. Nu se incadreaza la nu a fost achitata taxa speciala de poluare. Taxa a fost achitata fiind 0 lei.
Oricum ne agitam de pomana. O lege pentru a fi aplicata in Romania are nevoie de norme metodologice de aplicare (explicatii pentru functionarul tampit cum sa aplice legea). De multe ori normele metodologice aprobate pentru o lege au schimbat cu totul sensul acelei legi.

Nu se va putea stavili niciodata de catre Ro inmatricularea in Bg. Numai Bg o pot face, dar momentan castiga bani de pe urma prostiei conducatorilor romani. Nu se poate aplica faza cu 90 de zile numai, nu se pot bloca, iar de cand o sa intram in Shengen se poate zice adio si la ultima speranta a guvernului de a gasi o masura care sa stopeze astfel de inamtriculari. Asta este avem un guvern impotent cand e vorba de alte tari, si care recupereaza violandu-ne pe noi in toate pozitiile la intern. Si nu in ultimul rand, poporul nostru e de kkt si o mare mamaliga, si e condus normal de catre niste conducatori de kkt. Fiecare popor are conducatorii pe care-i merita.

#40
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006

View Postwall, on 17th December 2011, 12:29, said:

Nu se poate aplica faza cu 90 de zile
Si chiar daca s-ar aplica crezi ca le-ar fi greu oamenilor sa treaca granita o data la 3 luni?

#41
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postdan84, on 17th December 2011, 11:38, said:

Si chiar daca s-ar aplica crezi ca le-ar fi greu oamenilor sa treaca granita o data la 3 luni?

pe langa anunturile din ziar :"inmatriculez masini in Bulgaria" vor mai aparea si :"fac carti de identitate de Bulgaria"(sa nu fie obligat cel cu masina sa mai intocmeze procura odata la 3 luni)

Este un atac la ROMANIA !

#42
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

View Postpolizei, on 16th December 2011, 19:55, said:

Observ ca acum sunt afectati mult mai multi oameni.....si cu toate astea tot se doarme . Idiot mai e neamul asta romanesc !

La multi dintre loganisti (2004-2007) si nu numai le-au `furat` 2000-3000 E din buzunar si nu vad niciun fel de forma de protest ! Tot samsarii sa preia initiativa ? Samsarilor le convine acum, -25% taxa !

E mai misto ca inainte ,vor aparea sute/mii de Dacii inmatriculate in BG ! :wacko:  Adica si pentru cei neafectati direct de aceasta schimbare ,mai multa chinuiala la asigurari !


View PostTAG21, on 16th December 2011, 22:33, said:

Cita dreptate ai !  Dar cine sa te auda ???  ....  Neamul romanesc doarme !   :thumbdown: ........... nu stiu ce-si doarme .... somnul de veci banuiesc   :angry: .... altii ar fi explodat pina acum (ie: grecii, ungurii, sarbii etc ...) ................   MAMALIGA  insa ramine calma si imperturbabila !!!   :curse:  :frust: :death:  


astia suntem .... cu astia defilam, neamuleeee !!!!


View Postpolizei, on 17th December 2011, 03:21, said:

Eu in 2008 am facut 110km pana in Bucuresti si am iesit in Piata Victoriei pentru ca sa-mi cer dreptul ... si nu numai. Adusem o masina pe vechea taxa si la cateva saptamani dupa ce am adus-o au bagat taxa marita cu 100% sau 200% . Desi am fost putini (vreo 300-400 de persoane cu toate ca se anuntau de 10-20x mai mult) din care 80-90% samsari ,macar mi-am obtinut dreptul de a plati 300-400E si nu 800-900E ! Am ramas destul de dezamagit de prezenta la protest , oare numai samsarii `muncesc` pe bani , oare numai samsarii au sange in instalatie ?

Ideea este ca daca nu strigi nu te aude nimeni !

Da voua nu va este rusine sa generalizati ? Ce vreti acum, sa iasa lumea in strada ca asa vreti voi ?
Si eu sunt afectat de aceasta taxa, dar nu vreau sa ies in strada, care este problema ? Trebuie sa catalogati voi neamul romanesc in functie de interesele voastre ?
-_-

Edited by tavktm, 17 December 2011 - 13:10.


#43
wall

wall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 29.06.2006
Sunt curios cum o sa se desfasoare ostilitatile vis-a vis de cei care au platit /recuperat taxa sau si-au scutit masina de taxa direct prin hotarare judecatoreasca. Acum ii pune din nou la plata cand se vinde masina? (bine nu pe ei ci pe noul proprietar).

#44
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

Da voua nu va este rusine sa generalizati ? Ce vreti acum, sa iasa lumea in strada ca asa vreti voi ?
Si eu sunt afectat de aceasta taxa, dar nu vreau sa ies in strada, care este problema ? Trebuie sa catalogati voi neamul romanesc in functie de interesele voastre ?
pe langa taxa de inmatriculare , oamenii ar trebui sa iasa in srada pentru dreprurile lor de romani ! este gresit spus "sa iasa toti in strada ptr taxa de inmatriculare" este corect spus "sa iasa toti in strada pentru ca se incalca dreptul la libertate , iar legea cu taxa este unul dintre marile motive " .

Nu se mai cheama democratie si libertate ,daca pentru a achizitiona o masina trebuie sa platesti taxa imensa la stat ! - mai bine sa se dea o lege care numarul de masini sa se reduca complet ! Eutanasierea lor! Ca pe timpul lui Ceausescu (sa astepti 10 ani sa cumperi o dacie)! Este inutil sa se mai cheme democratie!

De ce fiind roman ,guverul faciliteaza inmatricularea in Bg? Eu nu am dreptul sa conduc masina cu numar de Romania prin sat cu euro 2 deoarece poluez?(unde sunt hectare de verdura si doua masini) Sunt roman sau bulgar?



samsarii sunt indiferenti la taxa de poluare. Ei vand masina fara taxa de poluare , pentru ca viitorul cumparator sa fie unic proprietar in RO.

Samsarii nici nu ar trebui sa se agite deoarece " romanul tipic "ar alege cumparand la orice ora un Volkswagen Passat platind taxa 1600 de euro ....fata de Toyota prius!

#45
BlueSoul

BlueSoul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,077
  • Înscris: 18.06.2006

View Posttavktm, on 17th December 2011, 13:01, said:

Da voua nu va este rusine sa generalizati ? Ce vreti acum, sa iasa lumea in strada ca asa vreti voi ?
Si eu sunt afectat de aceasta taxa, dar nu vreau sa ies in strada, care este problema ? Trebuie sa catalogati voi neamul romanesc in functie de interesele voastre ?
-_-
rusine ar trebuie sa fie le romanilor. le da m...e oricine si ei tac si inghit.
-la scoala iti cere spaga
-la liceu spaga
-la faculta spaga
-la permise de conducere spaga
-suprataxare la orice
-majorare tva
-reducere salarii si pensii
-spaga la doctor
-spaga in justitie
-intra cu masina pe contrasens si te omoara
-la job ore suplimentare neplatite si tratat ca sclavul
-la banca majorare de dobanda ilegala
-majoarare preturi combustibili
-taxa auto ilegala si imorala
-majorari preturi tigari si bautura nejustificate
-etc
asa ca ciocu mic si indurati popor de IOBAGI.

#46
scooby

scooby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 19.07.2002
o modalitate mai rapida ( si fara asa mare bataie de cap ca inmatricularea in Bulgaria) de "pacalire" a noii taxe de poluare pentru masinile inmatriculate RO dar de dinainte de 2007, ar fi dupa parerea mea prin donatie.
Vanzatorul face act de donatie a masinii catre cumparator, iar acesta ii da banii direct in manuta ?  Ce ziceti de asta ? Cred ca ar fi cea mai eleganta modalitate de vanzare a masinilor pre 2007  dupa intrarea in vigoare a legii.

#47
wall

wall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 29.06.2006
donatie nedonatie vanzare sau procura samd....daca dai pe la Politie / Administratia financiara sa o treci pe numele tau, atunci platesti. Nu dai pe acolo sa o treci pe numele tau atunci impozitele si amenzile se duc tot la vechiul proprietar.

#48
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

View PostBlueSoul, on 17th December 2011, 14:26, said:

rusine ar trebuie sa fie le romanilor. le da m...e oricine si ei tac si inghit.
-la scoala iti cere spaga NU OBLIGATORIU
-la liceu spaga NU OBLIGATORIU
-la faculta spaga NU OBLIGATORIU
-la permise de conducere spaga DELOC OBLIGATORIU
-suprataxare la orice VISEZI
-majorare tva DA
-reducere salarii si pensii DELOC ADEVARAT (VISEZI)
-spaga la doctor NU OBLIGATORIU
-spaga in justitie NU OBLIGATORIU
-intra cu masina pe contrasens si te omoara SHIT HAPPENS
-la job ore suplimentare neplatite si tratat ca sclavul NU OBLIGATORIU
-la banca majorare de dobanda ilegala NU OBLIGATORIU (si de cand este obligatoriu sa imprumuti bani de la banca ?)
-majoarare preturi combustibili DA
-taxa auto ilegala si imorala Nu este ilegala, si in multe cazuri deloc imorala !
-majorari preturi tigari si bautura nejustificate FALS, ar trebui chiar sa fie mai mari taxele aici !
-etc ETC CE ?
asa ca ciocu mic si indurati popor de IOBAGI. Ciocu mic tu mai bine, mai fa cativa ani de scoala, pe bune, si vin-o cu argumente reale, nu cu povesti !

Smecherasule, vezi ca cam gresesti ! Si frumos ar fi sa recunosti, si sa-ti ceri scuze !

#49
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Fara masini nu raman oamenii, asta e clar, or sa cumpere d-afara ori destia ieftine motor 1.4 din 94-95-96 euro 2 la vreo 1000 euro + 300/400 taxa ori treapta superioara euro 4 benzina motor 1.4-1.6 din 2001-2004 la vreo 2000-3500 + 300/400/500 taxa, gen Opel astra g, vectra b facelift, Ford ka, ford mondeo/focus/fiesta, VW passat/ golf/polo/lupo/, skoda octavia/fabia, seat leon/ibiza etc etc.

Sunt singurele categorii la care merita platita taxa, altfel sa iei un Ford Focus din 2000-2001 1.8 diesel (euro 3) sa platesti 1500-2000 taxa si 2500-3000 sa dai pe el, nu stiu cat iti convine, deja ajungi cu tot cu taxa la 5000e aproape unde ai mult mai multe de cumparat.

Or sa se aduca foarte multe de afara acum, e un avantaj pentru cine nu are masina deloc sau a platit taxa, un dezavantaj pentru cine vrea sa schimbe masina. Chiar si un Logan daca platesc taxa la el de ce dracu sa-l iau din Ro cand il iau din Germania/Ungaria de multe ori mult mai bine intretinut, chiar mai ieftin, si ajung tot la aceeasi suma. Sau orice altceva, decat sa o iau din Ro mai bine o iau de afara, o sansa se se mai vanda ceva aici din masinile deja inmatriculate inainte de 2007 e sa scada pretul lor foarte foarte mult, sub cele de afara, ca sa merite.

Edited by alex-softpedia, 17 December 2011 - 15:00.


#50
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Posttavktm, on 17th December 2011, 13:01, said:

Da voua nu va este rusine sa generalizati ? Ce vreti acum, sa iasa lumea in strada ca asa vreti voi ?
Si eu sunt afectat de aceasta taxa, dar nu vreau sa ies in strada, care este problema ? Trebuie sa catalogati voi neamul romanesc in functie de interesele voastre ?
-_-

Pe asta se bazeaza si guvernul.....pe cei afectati care nu ies sau nu fac nimic ptr a spune ca nu le convine.

La nemti (si in oricare stat civilizat) daca li se puneau abuziv o taxa de 100E erau cu zecile de mii  in strada ! De aici imi permit ca sa fac prost neamul romanesc ! N-are ce manca dar accepta cu drag sa plateasca taxa de poluare de 2000E pentru un Logan E3 .

20.000-30.000 de oameni care protesteaza impotriva proiectului pentru o gara noua. Costurile proiectului au fost prea mari si cetatenii au considerat ca nu pot plati asta din taxe si impozite, in plus nu vroiau sa fie daramata nici vechea gara. La noi 20.000 de strang doar cu bere si mici ! -_-




[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xJ4f4ARVZoE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

In Parlament vad ca doar 1 singur a sustinut o cauza normala (dar nu prea a fost bagat in seama ptr ca majoritatea erau preocupati cu o noua furaciune)

Domnul Octavian-Marius Popa:

Doamnă președinte,

Domnilor colegi,

Vreau să vă spun că încă de la introducerea aceste taxe, deși eram membru al Executivului, am declarat public că este o taxă neavenită. Și am și explicat de atunci motivele spunând că vom avea probleme la Comisia Europeană.

Am spus că o asemenea taxă trebuie să îndeplinească câteva condiții. Una, toți poluatorii trebuie să plătească, absolut toți. A doua, ea trebuie supusă unei dezbateri publice. A treia, taxa trebuie să fie suficient de mică ca să nu-i determine pe oameni să găsească diverse metode de a nu o plăti, iar a patra, trebuie să fie supusă unei dezbateri publice, în așa fel încât să se conștientizeze acest lucru, iar banii să se ducă toți pe înlăturarea poluării provocate în acest fel. Din păcate, n-am fost ascultat și s-a adeverit faptul că am avut probleme la Comisia Europeană.

Îmi amintesc că atunci Partidul Democrat Liberal a protestat energic și a participat la o campanie inițiată de un post de televiziune. Îmi amintesc de protestele doamnei ministru Sulfina Barbu, dar și ale altor membri marcanți ai Partidului Democrat Liberal.

Partidul Național Liberal a plătit un preț electoral pentru introducerea acestei taxe, iar după venirea noii puteri, taxa a fost păstrată. Acum se încearcă din nou introducerea ei, ce-i drept, cu unele corecții benefice, dar care în continuare nu respectă următorul principiu: că absolut toți poluatorii trebuie să plătească, nu numai cei care-și vând mașinile. și mi se pare nefiresc ca cineva care nu-și vinde mașina, dar are o mașină care poluează, să nu fie supusă acestei taxe, iar cineva care are o mașină nouă, dar și-o vinde, dintr-un motiv sau altul, să trebuiască să și-o plătească.

Vreau să vă spun că acest lucru va fi din nou un motiv de contestație în justiție. Pe lângă acest lucru, achiesez la tot cea a spus înainte colegul meu, că banii trebuie folosiți, și aici vreau să punctez, în special pentru înlăturarea prejudiciului creat de poluarea pentru care facem poluatorul să plătească, conform principiului "poluatorul plătește".

Dar, dincolo de acest lucru, trebuie să avem în vedere faptul că fiind cetățeni europeni, orice român își poate înmatricula mașina oriunde, ceea ce se și întâmplă și cu toții știm că foarte multe mașini sunt înmatriculate în acest moment în Bulgaria.

În acest fel, statul român pierde o grămadă de surse la venit, începând cu impozitul pe mașină, continuând cu plata asigurărilor, care se face în țara unde se înmatriculează, și vă garantez că nu se va găsi nici o formă juridică legală prin care să împiedici un cetățean român să-și înmatriculeze mașina oriunde în interiorul Uniunii Europene, fie pe persoană fizică, fie pe persoană juridică.

Și dacă mai ținem cont și de nivelul mai scăzut al TVA-ului și al impozitelor în țările din jurul nostru, acest lucru va încuraja poate și plecarea firmelor românești sau cel puțin mutarea sediului lor social în alte părți. De la aceasta bugetul nu va avea decât de pierdut, și nu de câștigat, sau în orice caz mai mult va pierde decât va câștiga și nimeni nu a calculat până acum pierderile cauzate bugetului prin plata înmatriculării mașinilor unor cetățeni români în alte țări.

Eu aș cere ca să ne mai gândim la acest lucru, să vedem dacă găsim o formulă care să fie într-adevăr corectă și care să respecte principiul "Toți poluatorii plătesc", și nu numai cei care-și vând mașinile, pentru că nu facem decât să-i sancționăm pe aceia care dintr-un motiv sau altul sunt nevoiți să facă acest lucru și, mai ales, un lucru deosebit de important, să supunem această taxă unei dezbateri publice prin care să conștientizăm cetățenii ca să facă acest lucru.

Ar mai fi ceva de făcut pe care Ministerul Mediului nu l-a făcut și pe alte probleme importante, și nu vreau să intru de exemplu pe prohibiția la sturion, cunoscut fiind că noi o avem, iar țările din jurul nostru de pe Dunăre n-o au, respectiv Bulgaria, Ucraina și alte țări. Adică, să facă o negociere cu țările din jurul nostru și să introducem această taxă împreună, în așa fel încât să nu mai creăm posibilitatea ca cineva să fie atras de condiții mai bune pentru a-și înmatricula mașina în alte țări.

Eu nu știu dacă m-ați ascultat, nu pot să garantez acest lucru având în vedere discuțiile intense din bănci. Sper că discutați pe propunerile făcute. Însă vreau să vă spun și vă garantez încă o dată că dacă nu vom face acest lucru bugetul de stat nu va avea nimic de câștigat, iar acel principiu pe care ne prefacem că vrem să-l apărăm privind reducerea poluării nu se va petrece.

Vă mulțumesc

Edited by polizei, 17 December 2011 - 15:24.


#51
scooby

scooby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 19.07.2002
@wall , nu stiu daca pentru donatie se plateste taxa , chiar daca o treci pe numele tau. Donatia e donatie ,chiar daca este masina . E ca si cum eu ti-as dona un televizor , o roaba etc , numai ca astea nu se trec in nici o evidenta, la case si masini se fac pe numele celui care primeste donatia pentru a putea plati ulterior impozite la ele, ca doar nu o sa iti plateasca tie donatorul impozitul anual la masina :)

#52
stefanmihai29

stefanmihai29

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.12.2011

View Postscooby, on 17th December 2011, 10:14, said:

de cend incepe efectiv sa se aplice noua lege , de la 01.01.2012 sau mai tarziu ?


Rog pe cei avizati sa raspunda la aceasta intrebare ! E posibil ca taxa sa intre in vigoare pana la 1 ianuarie 2012 ? Am vazut ca in textul legii nu e specificata nici o data. Doresc sa imi cumpar o masina inmatriculata in Romania, din 2005, pe care as inmatricula-o saptamana viitoare, iar taxa asta mi-ar da total planurile peste cap !!!

#53
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Legea inca nu a fost trimisa spre promulgare .

Ea trebuie trimisa  la Secretarul general pentru exercitarea dreptului de sesizare asupra constitutionalitatii legii unde dureaza cam 2-5 zile . Apoi trebuie trimisa la Presedintele Romaniei spre promulgare , unde dureaza maxim 20 zile . Apoi trebuie publicata in monitorul oficial , iar dupa ce e publicata intra in vigoare parca le 3 zile.

Deci probabil va intra in vigoare cam in 2-3 saptamani ! Daca nu este trimisa spre reexaminare de Basexu !

Ai aici stadiul legii care momentan este   15.12.2011 adoptat de Camera Deputatilor

Aici ai stadiul unei alte legi de luna trecuta ca sa-ti faci idee cam cat a durat tot procesul .In acest caz legea a fost adoptata de Camera deputatilor pe 22.11.2011 a fost promulgata pe 14.12.2011 si a devenit lege pe 16.12.2011 (a durat 24 zile). Timpul poate diferi de la lege la lege (+/-)

Edited by polizei, 17 December 2011 - 15:52.


#54
scooby

scooby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 528
  • Înscris: 19.07.2002
merci polizei pt. lamuriri ,

acum depinde cat interes au sa grabeasca treburile ,daca isi pun mintea probabil ca de la 1 ian va deveni operationala , dar 99% probabil ca sa se introduca undeva la 15 ian, admitand ca suntem exact inaintea sarbatorilor de iarna si a vacantelor si nu stiu cat timp/chef/aplomb vor avea in aceasta perioada cei ce trebuie sa analizeze si sa realizeze cele scrise de colegul de mai sus.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate