1 Ioan 5;7 versetul controversat adaugat Scripturii,avem azi un crestinism falsificat ,aflat sub anatema ?

#55
Posted 30 October 2012 - 10:26

leoluke, on 29 octombrie 2012 - 22:44, said: .....ca de obicei.....te fofilesti.....evitand raspunsul.....la argumentele biblice....pe care le dau.....in plus....arunci niste verdicte....fara acoperire biblica.....si asta .....ca exemplu........chiar in ultima ta interventie... ![]() ....pai chiar nu puteau fi in biserica si alte persoane invitate ?.....si unde scrie ca profetii de sex feminin din NT.....spuneau mesajul de la D-zeu doar altor femei sau copiilor..... ![]() ![]() Stimabile, pana sa deraiezi de la subiect, nu ai raspuns la ce trebuie: a vorbit nemernica uait IN BISERICA? A vorbit. Scrie ca etse rusine ca o femeie sa vorbeasca in biserica? Scrie. Deci nu are cum sa fie profet al lui Dumnezeu. |
#56
Posted 30 October 2012 - 16:41

Eugen3, on 12 octombrie 2012 - 09:33, said: husand, ai făcut varză Scriptura ... Lasă Scriptura să se interpreteze singură, nu-i da tu interpretări din burtă ... (Galateni 3:26–28) . . .De fapt, toţi sunteţi fiii lui Dumnezeu prin credinţa voastră în Cristos Isus. 27 Căci toţi care aţi fost botezaţi în Cristos v-aţi îmbrăcat cu Cristos. 28 Nu există nici iudeu, nici grec, nu există nici sclav, nici om liber, nu există nici bărbat, nici femeie, pentru că toţi sunteţi una în unitate cu Cristos Isus. . pai hai sa o lasam sa se interpreteze singura daca tot zici .. numai puneti cuvinte de la voi .. care cuvant l-ai tradus prin "in unitate" ??? |
#57
Posted 31 October 2012 - 15:10

zexelica, on 30 octombrie 2012 - 10:26, said:
Stimabile, pana sa deraiezi de la subiect, nu ai raspuns la ce trebuie: a vorbit nemernica uait IN BISERICA? A vorbit. Scrie ca etse rusine ca o femeie sa vorbeasca in biserica? Scrie. Deci nu are cum sa fie profet al lui Dumnezeu. .....apostolul a recomandat acest lucru.....pentru ca... femeile fiind mai vorbarete....se putea creea dezordine.....acest lucru nu insemna ca.....unele femei alese de D-zeu.....sa transmita mesaje biseriicii....nu puteau s-o faca.....dovada o avem in NT.....unde scrie f. clar acest lucru.....si oricum nu ai dovezi ca nu s-ar fi putut intampla si in biserica..... ![]() |
#58
Posted 01 November 2012 - 15:44

leoluke, on 31 octombrie 2012 - 15:10, said: .....apostolul a recomandat acest lucru.....pentru ca... femeile fiind mai vorbarete....se putea creea dezordine.....acest lucru nu insemna ca.....unele femei alese de D-zeu.....sa transmita mesaje biseriicii....nu puteau s-o faca.....dovada o avem in NT.....unde scrie f. clar acest lucru.....si oricum nu ai dovezi ca nu s-ar fi putut intampla si in biserica..... ![]() Stimabile, scrie clar ca este o porunca a Domnului: 37 Dacă crede cineva că este prooroc sau însuflat de Dumnezeu, să înţeleagă că ce vă scriu eu, este o poruncă a Domnului. Asa ca..... nu merge. Nemernica a calcat Scriptura vorbind in biserica, deci nu are cum sa fie de la Dumnezeu. |
#59
Posted 01 November 2012 - 21:52

ady_maris, on 12 decembrie 2011 - 23:54, said:
1 Ioan 5;7 versetul controversat adaugat Scripturii,avem azi un crestinism falsificat ,aflat sub anatema ? http://www.youtube.c...wsroMwSc#t=378s Un alt verset falsificat de catre parintii bisercii trinitare aflate sub anatema a fost Matei 28;19. În unele scrieri ramase de la Eusebiu, este citat versetul din Matei 28:19 cu o formulare complet diferita: „…în Numele Meu.” Acest indiciu ni-l ofera aşa numitul „Aparat critic al Noului testament în limba greacă”, de la ediţia 1 la 25, redactăt de Nestle şi Aland. În această privinţă a modificării textului, observaţi ce spune şi cartea ,,Provocarea” la pg. 63: „Dr.Karlheinz scrie: „Isus nu a cunoscut nici o trinitate. Porunca de a boteza în numele Tatălui, al Fiului şi al Duhului Sfânt, pusă în gura Celui înviat în Matei, este declarată, de cercetarea critică, în unanimitate, ca fiind o falsificare” … .......Majoritatea covârşitoare a istoricilor bisericii pun această formulare pe seama părinţilor trinitarieni ai bisericii… În „Novum Testamentum Graece et Latine” de Nestle este redată într-o notă din josul paginii versiunea originală din Matei 28:19, aşa cum a fost dată de unul din părinţii bisericii, Eusebiu: „En to onomati mou” = „…în Numele Meu.” Aceiaşi observaţie este scrisă şi în „Greek New Testament”, Second edition, 1954, London, Bible House.” Enciclopedia Catolică, Vol. 2, pag. 236, recunoaşte că cuvintele utilizate la ceremonia de botez au fost schimbate de Biserica Catolică . Iar în Enciclopedia Britanică, Vol. 3, pag. 365, afirmă că botezul a fost schimbat din „Numele lui Isus”, în cuvintele „Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt” în secolul al-II-lea. Scribners Dictionary of the Bible, Vol. 1, pag. 241: „Formula originală a cuvintelor este în Numele lui Isus Cristos sau Domnului Isus. Botezul în Numele Tatălui, Fiului, şi Duhului Sfânt a fost dezvoltat mai târziu”. Dicţionarul Hasting’s al Bibliei (1898), vol. I, pag. 241: „numele original al cuvintelor a fost „în numele lui Isus Hristos” sau „Domnului Isus”. Botezul în numele Trinităţii a fost o schimbare ulterioară”. În limba română, doar traducerea Noul Testament, Traducerea Fidelă (o traducere ultra literală a textului grecesc cumpărată de liderii AZS din RO) – 2007 la nota de subsol, face referire la citatul în varianta lui Eusebiu, iar în text fraza: „botezându-i în numele Tatălui, şi al Fiului, şi al Sfântului Spirit”; este pusă în paranteze pătrate [] care semnifică: că cuvintele din text cuprinse între aceste paranteze nu se găsesc în manuscrisele cele mai vechi, ci doar în unele mai târzii decât acestea; deci sunt nesigure. Deoarece, citatele din Eusebiu sunt mai vechi faţă de orice manuscris grecesc existent a lui Matei 28:19, astfel este foarte posibil ca citatele sale să reprezinte textul original. Căci, dacă mergem pe principiu de critică textuală, care uneori apelază nu doar la manuscrisele Noului Testament, ci şi la scrierile patristice, care conţin citate din Noul Testament, căci unele scrieri patristice fiind şi din sec. II e.n. Traducerea Lumii Noi: [1 Ioan 5:7,8] ... . 7 Căci sunt trei care depun mărturie: 8 spiritul, apa şi sângele, iar aceştia trei sunt în armonie. Biblia Ortodoxa: [1 Ioan 5:7,8] ... Căci trei sunt care mărturisesc în cer: Tatăl, Cuvântul şi Sfântul Duh, şi Aceşti trei Una sunt. Şi trei sunt care mărturisesc pe pământ: Duhul şi apa şi sângele, şi aceşti trei mărturisesc la fel. Cu privire la acest pasaj trinitarian, criticul F. H. A. Scrivener a scris: „Nu trebuie să ezităm să ne declarăm convingerea că aceste cuvinte controversate nu au fost scrise de Sf. Ioan, ci au fost introduse iniţial în copiile latineşti din Africa, în cadrul unei note marginale, unde au fost inserate ca o pioasă şi ortodoxă adnotare la v. 8, că ele s-au strecurat din latină în două sau trei codice greceşti târzii şi de aici în textul grecesc tipărit, unde nu aveau un loc legitim“. — A Plain Introduction to the Criticism of the New Testament (Cambridge, 1883, ed. a III-a), p. 654. 1. Apa ‘a depus mărturie’ când Isus a fost botezat. Cu acea ocazie, Iehova însuşi l-a recunoscut pe Isus ca Fiu al Său, exprimându-şi aprobarea faţă de el (Mat. 3:17) 2. Sângele lui Isus — sau viaţa sa — a fost dat ca „răscumpărare corespunzătoare pentru toţi“, fiind o dovadă în plus că Isus este Fiul lui Dumnezeu (1 Tim. 2:5, 6). 3. spiritul sfânt a depus mărturie că Isus este Fiul lui Dumnezeu când a coborât peste el la botez. Prin puterea spiritului sfânt, Isus „a străbătut ţara făcând bine şi vindecându-i pe toţi cei asupriţi de Diavol“ (Ioan 1:29–34; Fap. 10:38). |
#60
Posted 02 November 2012 - 17:43

zexelica, on 01 noiembrie 2012 - 15:44, said:
Stimabile, scrie clar ca este o porunca a Domnului: 37 Dacă crede cineva că este prooroc sau însuflat de Dumnezeu, să înţeleagă că ce vă scriu eu, este o poruncă a Domnului. Asa ca..... nu merge. Nemernica a calcat Scriptura vorbind in biserica, deci nu are cum sa fie de la Dumnezeu. .....ca de obicei....scoti versete din context.....ca sa le dai alt inteles.....sa vedem insa care era ideea..... 26. Ce este de făcut atunci, fraţilor? Cînd vă adunaţi laolaltă, dacă unul din voi are o cîntare, altul o învăţătură, altul o descoperire, altul o vorbă în altă limbă, altul o tălmăcire, toate să se facă spre zidirea sufletească. 27. Dacă sînt unii, cari vorbesc în altă limbă, să vorbească numai cîte doi sau cel mult trei, fiecare la rînd: şi unul să tălmăcească. 28. Dacă nu este cine să tălmăcească, să tacă în Biserică, şi să-şi vorbească numai lui însuş şi lui Dumnezeu. 29. Cît despre prooroci, să vorbească doi sau trei, şi ceilalţi să judece. 30. Şi dacă este făcută o descoperire unuia care şade jos, cel dintîi să tacă. 31. Fiindcă puteţi să proorociţi toţi, dar unul după altul, pentruca toţi să capete învăţătură şi toţi să fie îmbărbătaţi. 32. Duhurile proorocilor sînt supuse proorocilor; 33. căci Dumnezeu nu este un Dumnezeu al neorînduielii, ci al păcii, ca în toate Bisericile sfinţilor. 34. Femeile să tacă în adunări, căci lor nu le este îngăduit să ia cuvîntul în ele, ci să fie supuse, cum zice şi Legea. 35. Dacă voiesc să capete învăţătură asupra unui lucru, să întrebe pe bărbaţii lor acasă; căci este ruşine pentru o femeie să vorbească în Biserică. 36. Ce? Dela voi a pornit Cuvîntul lui Dumnezeu? Sau numai pînă la voi a ajuns el? 37. Dacă crede cineva că este prooroc sau însuflat de Dumnezeu, să înţeleagă că ce vă scriu eu, este o poruncă a Domnului. 38. Şi dacă cineva nu înţelege, să nu înţeleagă! 39. Astfel, deci, fraţilor, rîvniţi după proorocire, fără să împedecaţi vorbirea în alte limbi. 40. Dar toate să se facă în chip cuviincios şi cu rînduială. .....asadar.....ideea principala.....era ORDINEA.....si PACEA.....in biserici.... ![]() .....cat despre femeile alese de D-zeu....sa duca mesaje crestinilor.....nu aveau nevoie de barbatii bisericii....sa le explice... ![]() .....cred ca nu mai trebuie sa-ti dau versetele din NT....pe care le eviti....cu persoanele de sex feminin....alese de D-zeu ca prooroci..... ![]() Edited by leoluke, 02 November 2012 - 17:53. |
#61
Posted 02 November 2012 - 20:12

Stimabile, scrie ca femeile sa taca in adunari. Sau, nu scrie?
34. Femeile să tacă în adunări, căci lor nu le este îngăduit să ia cuvîntul în ele, ci să fie supuse, cum zice şi Legea. 35. Dacă voiesc să capete învăţătură asupra unui lucru, să întrebe pe bărbaţii lor acasă; căci este ruşine pentru o femeie să vorbească în Biserică. Care context? Scrie clar ca femeile SA TACA IN BISERICA. Ai incercat-o cu apostolul, adica, nu era porunca Domnului, iar eu ti-am dat-o direct si acum incerci cu ...."contextul" ![]() Bai, nea'.... scrie direct ca femeile sa taca in biserica iar cotoroanta nu a tinut cont. Deci nu este de la Dumnezeu. |
#62
Posted 06 November 2012 - 10:17

zexelica, on 02 noiembrie 2012 - 20:12, said:
Stimabile, scrie ca femeile sa taca in adunari. Sau, nu scrie? 34. Femeile să tacă în adunări, căci lor nu le este îngăduit să ia cuvîntul în ele, ci să fie supuse, cum zice şi Legea. 35. Dacă voiesc să capete învăţătură asupra unui lucru, să întrebe pe bărbaţii lor acasă; căci este ruşine pentru o femeie să vorbească în Biserică. Care context? Scrie clar ca femeile SA TACA IN BISERICA. Ai incercat-o cu apostolul, adica, nu era porunca Domnului, iar eu ti-am dat-o direct si acum incerci cu ...."contextul" ![]() Bai, nea'.... scrie direct ca femeile sa taca in biserica iar cotoroanta nu a tinut cont. Deci nu este de la Dumnezeu. .....asa i-a zis si necuratu.....D-lui.....ca scrie.....a uitat insa de CONTEXT......si de alte locuri din Scriptura.....unde de asemenea scrie clar....referitor la acelasi subiect..... ![]() .....in concluzie......nu merge.....cu versete scoase din context.....si fara a tine cont si de altele....privitoare la acelasi subiect...... ![]() Edited by leoluke, 06 November 2012 - 10:21. |
#63
Posted 06 November 2012 - 11:19

leoluke, on 06 noiembrie 2012 - 10:17, said:
.....asa i-a zis si necuratu.....D-lui.....ca scrie.....a uitat insa de CONTEXT......si de alte locuri din Scriptura.....unde de asemenea scrie clar....referitor la acelasi subiect..... ![]() .....in concluzie......nu merge.....cu versete scoase din context.....si fara a tine cont si de altele....privitoare la acelasi subiect...... ![]() Tu nu ai versuri care sa arate ca VREODATA o femeie a profetit IN BISERICA. Sau....ai? Postezi doar versul cu fiicele care vor profeti. OK. Vor profeti nu spune unde si nici cui. Restul Scripturii arata ca femeia nu poate invata pe barbat si nu poate vorbi in biserica. Deci, prin eliminare, fiicele vor profeti altor femei sau copiilor si nu in biserica. Coana mare, ordinara, a profetit IN BISERICA. |
#64
Posted 06 November 2012 - 14:00

zexelica, on 06 noiembrie 2012 - 11:19, said:
Tu nu ai versuri care sa arate ca VREODATA o femeie a profetit IN BISERICA. Sau....ai? Postezi doar versul cu fiicele care vor profeti. OK. Vor profeti nu spune unde si nici cui. Restul Scripturii arata ca femeia nu poate invata pe barbat si nu poate vorbi in biserica. Deci, prin eliminare, fiicele vor profeti altor femei sau copiilor si nu in biserica. Coana mare, ordinara, a profetit IN BISERICA. .....vorba aia.....rad si curcile.....de concluzia asta.....probabil ai un mic ,,iz de taliban,,.... ![]() |
|
#65
Posted 06 November 2012 - 17:14

zexelica, on 06 noiembrie 2012 - 11:19, said:
Tu nu ai versuri care sa arate ca VREODATA o femeie a profetit IN BISERICA. Sau....ai? Postezi doar versul cu fiicele care vor profeti. OK. Vor profeti nu spune unde si nici cui. Restul Scripturii arata ca femeia nu poate invata pe barbat si nu poate vorbi in biserica. Deci, prin eliminare, fiicele vor profeti altor femei sau copiilor si nu in biserica. Coana mare, ordinara, a profetit IN BISERICA. Prietene nu-i nici o problema daca nu stapanesti subiectul , simplu nu te bagi. Femeia nu poate da invatatura peste barbat iar cuvantul exemplifica ce inseamna a vorbi. In adevar, fratilor, de ce folos v-as fi eu, daca as veni la voi vorbind in alte limbi si daca cuvantul meu nu v-ar aduce nici descoperire, nici cunostinta, nici prorocie, nici invatatura? (1Cor.14:6) Femeia are cunostinta ,descoperire si proorocie. E oprita de la a invata . Cu exceptia femeilor sa invete pe femeile mai tinere sa-si iubeasca barbatii si copiii; (Tit.2:4) Iar porunca sa taca nu exclude complet vorbirea Vreau, de asemenea, ca femeile sa se roage imbracate in chip cuviincios, cu rusine si sfiala; nu cu impletituri de par, nici cu aur, nici cu margaritare, nici cu haine scumpe, (1Tim.2:9) sau sa slaveasca pe Dumnezeu cantand. Edited by husand, 06 November 2012 - 17:31. |
#66
Posted 06 November 2012 - 23:10

leoluke, on 06 noiembrie 2012 - 14:00, said: .....vorba aia.....rad si curcile.....de concluzia asta.....probabil ai un mic ,,iz de taliban,,.... ![]() Sunt un taliban care am PROBA BIBLICA: 1 Corinteni 14 34 Femeile să tacă în adunări, căci lor nu le este îngăduit să ia cuvîntul în ele, ci să fie supuse, cum zice şi Legea. 35 Dacă voiesc să capete învăţătură asupra unui lucru, să întrebe pe bărbaţii lor acasă; căci este ruşine pentru o femeie să vorbească în Biserică. 37 Dacă crede cineva că este prooroc sau însuflat de Dumnezeu, să înţeleagă că ce vă scriu eu, este o poruncă a Domnului. Scrie sa taca in biserica sau nu scrie? Asta te intreb. |
#67
Posted 06 November 2012 - 23:17

zexelica, on 06 noiembrie 2012 - 23:10, said:
35 Dacă voiesc să capete învăţătură asupra unui lucru, să întrebe pe bărbaţii lor acasă; căci este ruşine pentru o femeie să vorbească în Biserică. 2.Despre care Biserica este vorba, luata stricto sensu sau lato sensu? |
#68
Posted 07 November 2012 - 09:41

#69
Posted 07 November 2012 - 14:24

husand, on 06 noiembrie 2012 - 17:14, said:
Prietene nu-i nici o problema daca nu stapanesti subiectul , simplu nu te bagi. Femeia nu poate da invatatura peste barbat iar cuvantul exemplifica ce inseamna a vorbi. In adevar, fratilor, de ce folos v-as fi eu, daca as veni la voi vorbind in alte limbi si daca cuvantul meu nu v-ar aduce nici descoperire, nici cunostinta, nici prorocie, nici invatatura? (1Cor.14:6) Femeia are cunostinta ,descoperire si proorocie. E oprita de la a invata . Cu exceptia femeilor sa invete pe femeile mai tinere sa-si iubeasca barbatii si copiii; (Tit.2:4) Iar porunca sa taca nu exclude complet vorbirea Vreau, de asemenea, ca femeile sa se roage imbracate in chip cuviincios, cu rusine si sfiala; nu cu impletituri de par, nici cu aur, nici cu margaritare, nici cu haine scumpe, (1Tim.2:9) sau sa slaveasca pe Dumnezeu cantand. .....se vede....ce bine stapanesti tu subiectul....scotind versete.....din contexte diferite.....in bisericile NT....femeile nefiind separate.....daca existau prooroci .....din randul acestora....nu aduceau mesajele....de la D-zeu.....la colt de strada.....sau la copii.... ![]() .....iar...o regula generala......are si exceptii.....pe care le stabileste D-zeu.....sunt exemple in Biblie.... .....e interesant.....ca versetele care aratau clar.... ca existau si femei care prooroceau.....le eviti si tu si zexe..... ![]() .....saracele ucenice.....cand erau cu apostolii.....vorbeau in biserica prin semne....probabil..... ![]() zexelica, on 06 noiembrie 2012 - 23:10, said:
Sunt un taliban care am PROBA BIBLICA: 1 Corinteni 14 34 Femeile să tacă în adunări, căci lor nu le este îngăduit să ia cuvîntul în ele, ci să fie supuse, cum zice şi Legea. 35 Dacă voiesc să capete învăţătură asupra unui lucru, să întrebe pe bărbaţii lor acasă; căci este ruşine pentru o femeie să vorbească în Biserică. 37 Dacă crede cineva că este prooroc sau însuflat de Dumnezeu, să înţeleagă că ce vă scriu eu, este o poruncă a Domnului. Scrie sa taca in biserica sau nu scrie? Asta te intreb. .....eu n-am zis ca aceasta regula generala nu e valabila......am aratat cu versete ca.....exista si exceptii stabilite de D-zeu......si anume....in dreptul proorocitelor NT..... .....atentie insa ......la ce spune regula.....e o rusine vorbaria....dar cuvintele trimise de D-zeu.....pt. a fi transmise....pot fi numite ,,vorbarie,, ?.....cum ti se pare logica ta ?.....aaaaa.....pardon.....am uitat ca tu nu ,,gandesti,, textul..... ![]() Edited by leoluke, 07 November 2012 - 14:28. |
|
#70
Posted 07 November 2012 - 14:31

leoluke, on 07 noiembrie 2012 - 14:24, said: .....eu n-am zis ca aceasta regula generala nu e valabila......am aratat cu versete ca.....exista si exceptii stabilite de D-zeu......si anume....in dreptul proorocitelor NT.....
|
#71
Posted 07 November 2012 - 17:16

zexelica, on 07 noiembrie 2012 - 14:31, said:
Pai asta te-am rugat si eu, sa-mi arati unde scrie ca:
.....ai versete.....referitor doar la vorbitul cuvintelor ce provin de la ele......nu si de la D-zeu...... ![]() .....si nu ai versete.....care sa arate ca nu prooroceau in biserica..... ![]() .....si crezi ca barbatii bisericii nu erau interesati de mesaje ?.....sau trimiteau doar soli.....pe unde prooroceau ele....... ![]() .....ia uite un exemplu de exceptie de la regula...... Matthew 12:3 DSV Maar Hij zeide tot hen: Hebt gij niet gelezen, wat David gedaan heeft, toen hem hongerde, en hun, die met hem waren? RON Dar Isus le -a răspuns:,,Oare n'aţi citit ce a făcut David, cînd a flămînzit, el şi ceice erau împreună cu el? Edited by leoluke, 07 November 2012 - 17:18. |
#72
Posted 07 November 2012 - 18:38

Stimabile, lasa prostiile, te rog! Vers, proba biblica unde scrie ca vreo femeie a predicat IN BISERICA.
Tu aduci proba doar ca si femeile prooroceau. Sunt de acord. Insa nu in biserica. Unde este proba biblica cu femeia care proorocea IN BISERICA? Iar dac nu exista, atunci idolul tau spurcat, coana mare este dovedita ca fiind a lui satan. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users