Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

KLM

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
bubu30

bubu30

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,396
  • Înscris: 04.11.2008
Hm, chiar niciun topic dedicat KLM-ului?

Ei bine, il deschid eu.
Dintre toate companiile cu care am zburat, KLM ramane pt mine in top, atat din pdv al serviciilor, cat si al preturilor (transatlantic), cat si al aeroportului.
Recent am avut o experienta mai putin placuta. Ne imbarcasem pe la 8.30 dimineata intr-un 747, am plecat de la terminal, am rulat pana la pista de decolare, acolo ne-am oprit si am tot asteptat, peste cateva minute capitanul ne anunta ca sunt ceva probleme la aripa dreapta si ca incearca sa remedieze situatia. Cand am auzit mi s-a urcat stomacul in gat instantaneu (eu am si frica de zbor), mi-am zis ca prefer sa raman la sol decat sa mai plec cu avionul asta, chiar si reparat. In fine, mai asteptam cateva zeci de minute dupa care capitanul ne anunta ca sunt niste scurgeri de kerosen la aripa si ca va trebui sa ne intoarcem la terminal, yaaaaay... sau nu?! Vin niste autobuze care trebuie sa ne transporte la poarta, ne dam jos din avion, cand ma uit, ditai balta de kerosen pe jos.
Ne duc la terminal, de acolo mergem puhoi la un transfer desk unde primim vouchere pt mancare, discount 50 euro pt urmatorul bilet achizitionat, si 5 euro pt convorbire telefonica. Ni se spune ca in curand vom fi anuntati (paged) de ce urmeaza. Ok, ma duc sa imi iau ceva de mancare, nu apuc sa ma asez bine la masa ca deja aud ca 'pasagerii zborului cutare sa se duca la poarta x'. Infulec repede mancarea si ma duc la poarta. Acolo se vedea un avion legat la burlan, dar... asteptam, asteptam, asteptam, era deja ora 2.30. Peste aprox 40 de min vine un nenea care ne anunta ca defapt trebuie sa mergem la alta poarta. Ok, schimbam poarta, acolo nu era niciun avion. Iar, asteptam, asteptam, asteptam, peste alte zeci de minute vine un alt nene care ne anunta ca in curand ne va fi pus la dispozitie un alt avion, dar care e mai mic, si nu ne va putea acomoda pe toti, si ca cel mai probabil randurile 52-68 vor ramane la sol. Eu trebuia sa ocup norocusul loc 54H. Oh joy... Mai stau totusi la poarta pana pe la sfarsitul imbarcarii, sperand ca prin minune va fi totusi loc, insa... ghinion. Mentionez ca tot timpul cat am stat la poarta, ni s-a pus la dispozitie: apa, suc, batoane de ciocolata si biscuiti.
Ma duc inapoi la transfer desk ca sa ma puna pe un alt zbor, mai stau si acolo alte 2 ore, ajung in final la o tanti, imi gaseste un zbor pt a doua zi. Isi cere scuze pt inconvenient, imi spune ca pot sa fac plangere si am dreptul la o despagubire de 600 euro, si imi da detaliile pt cazarea la hotel. Vreau sa zic ca din cate hoteluri au acolo la dispozitie, m-au pus la Crowne Plaza, cu tot cu cina si mic dejun, transfer hotel-aeroport, si mi-au dat si o borseta cu niste cosmeticale. Pe la 6 seara am plecat din aeroport.
Bine inteles, cu prima ocazie cum am ajuns la un calculator, am intrat pe sit-ul lor si am facut plangerea, acum astept cei 600 euro.

Nu stiu cum e la alte companii, dar am mai avut o experienta de stat la hotel din cauza liniei aeriene, American Airlines in acest caz, si nu au fost la fel de darnici.
Ca sa nu mai zicem ca americanii astia nu iti dau bauturi alcoolice gratis, iar pt o persoana terorizata de zbor ca mine, este chiar necesar :).

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Am destule zboruri la activ insa KLM este una dintre companiile care nu mi-au facut nicio impresie. Nici buna, nici rea. Imi aduc aminte de ei cand abia atunci cand mai primesc cate un newsletter din partea lor, in rest pauza. Zboruri cu KLM am putine, doar 3 dus-intors, unul din RO si restul din alte locatii. Avioanele mi s-au parut in general destul de mizerabile in interior, ori a fost ghinion si asa am prins eu de fiecare data, ori companiei nu ii pasa de anumite avioane folosite pe anumite rute si isi permit sa le tina neintretinute in interior.

#3
bubu30

bubu30

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,396
  • Înscris: 04.11.2008
E adevarat ca scaunele arata cam saracacios asa pe cursele europene, insa pe avioanele mari e ok. Plus ca la ei ecranele sunt mai mari decat la AF sau BA.

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Nu vorbesc numai de tapiserie, dar si de mocheta si toalete. Poate curatenia nu o face chiar personalul KLM si contracteaza anumite firme odata ajunse avioanele la destinatie, dar chiar nu au nimic de zis ...

De ecranele de la IFE nu imi pasa la nicio companie, nu imi place niciun sistem IFE de fapt :-) Prefer o tableta, notebook si o priza oricand in fata oricarui sistem.

#5
bubu30

bubu30

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,396
  • Înscris: 04.11.2008
O tableta sau un notebook as prefera si eu, dar nu toti avem :). Plus ca alea peste 3-5 ore mor. Iar eu care nu pot dormi in avioane, am nevoie de 8-10 ore de privit la ceva.

In ceea ce priveste toaleta, nu am observat mari diferente intre companii, sau poate ca nu am fost foarte atenta.

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Tocmai de aceea am spus ca le prefer impreuna cu o priza :-)

#7
fabian23

fabian23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,604
  • Înscris: 06.03.2005

View Postbubu30, on 9th December 2011, 20:22, said:

Ei bine, il deschid eu.
Dintre toate companiile cu care am zburat, KLM ramane pt mine in top, atat din pdv al serviciilor, cat si al preturilor

Interiorul aeronavelor cam lasa de dorit... Nu degeaba sunt cotati numai cu "3 stele".

Edited by fabian23, 10 December 2011 - 13:22.


#8
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009

View Postfabian23, on 10th December 2011, 13:21, said:

Interiorul aeronavelor cam lasa de dorit... Nu degeaba sunt cotati numai cu "3 stele".

La ce te referi? Ai cumva exemple sau patanii personale pe care sa ni le impartasesti si noua? Nu ca as fi eu fan KLM, dar am peste 20 de zboruri cu ei si nu am gasit niciun scaun jerpelit sau cortina rupta, cum spre exemplu s-a intamplat cu Tarom.
Singura remarca negativa pe care o am la adresa KLM este mancarea servita la bord. Ma refer la curesele intracontinentale, ca peste oceane n-am zburat.

#9
fabian23

fabian23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,604
  • Înscris: 06.03.2005

View Poststedan, on 10th December 2011, 20:42, said:

La ce te referi? Ai cumva exemple sau patanii personale pe care sa ni le impartasesti si noua? Nu ca as fi eu fan KLM, dar am peste 20 de zboruri cu ei si nu am gasit niciun scaun jerpelit sau cortina rupta, cum spre exemplu s-a intamplat cu Tarom.
Singura remarca negativa pe care o am la adresa KLM este mancarea servita la bord. Ma refer la curesele intracontinentale, ca peste oceane n-am zburat.

Ma refer la ceea ce spunea si @xwh: aspect neingrijit pe-alocuri murdar.

Edited by fabian23, 11 December 2011 - 14:45.


#10
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006
Cu KLM n-am avut niciodata experiente placute. Desi zbor foarte des, am zburat doar de 4 ori in ultimii 10 ani cu ei, si de cate ori am zis ca poate acum o fi altfel, intotdeauna s-a intamplat ceva:
- prima oara s-a defectat avionul si a trebuit sa stau noaptea intr-un hotel de langa shiphol
- a doua oara mi-au ramas bagajele la Amsterdam, au venit a doua zi
- a treia oara mi-au ramas bagajele la Amsterdam, au venit dupa 3 zile
- a patra oara mi-au disparut chestii din bagaje, probabil tot la Amsterdam, astept sa vad daca se intampla ceva.
Acum KLM si Shiphol au iesit complet de pe lista mea de linii aeriene, indiferent cat de ieftine pot sa fie.

#11
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 03.04.2010
KLM are oferte speciale din Bucuresti ( spre multe destinatii din Asia, Africa, America de Nord si America de Sud), pentru biletele dus-intors achizitionate pana la data de 22.11.2012.
Calatoria trebuie sa aiba loc panã pe 31.03.2013, perioada 16.12.2012-05.01.2013 nefiind inclusa in promotie.
Perioada minima de sedere la destinatie este de o sambata noapte, cea maxima de 3 luni. Cateva destinatii:
- Los Angeles - pret pornind de la 781euro,
- New York - pret pornind de la 661euro,
- Toronto - pret pornind de la 649euro,
- Montreal - pret pornind de la 649euro,
- Chicago - pret pornind de la 711euro,
- Sao Paolo - pret pornind de la 639euro,
- Beijing - pret pornind de la 589euro,
- Singapore - pret pornind de la 739euro,
- Nairobi - pret pornind de la 759euro,
- Johannesburg - pret pornind de la 719euro,etc...
Mai multe detalii aici http://www.klm.com/t...59228&WT.srch=1

#12
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006
Incepand cu 23 Aprilie 2013, KLM introduce taxa de bagaj la cala, pentru zborurile din Europa.
Sunt scutiti de la plata acesteia membrii Flying Blue.

Taxa va fi de 15 EUR / bucata / segment de zbor.

#13
TheGrudge

TheGrudge

    Watcher

  • Grup: Moderators
  • Posts: 2,451
  • Înscris: 25.08.2006
Salut,

O intrebare pentru cei care au mai zburat cu KLM.
Am o rezervare facuta pentru August.Problema este ca, desi am primit biletele pe mail, nu-mi pot gasi rezervarea dupa numarul de rezervare pe mybooking in contul personal KLM - > Introduc numarul de rezervare si nu gaseste nimic.
I-am sunat sa-i intreb de ce, insa am dat de o persoana sictirita, ba chiar putin revoltata, care mi-a confirmat ca rezervarea exista si este suficient sa o vada ei si sa am eu confirmarea pe email si ca nu ma poate ajuta in vreun fel sa o pot gasi si in contul KLM, dupa codul de rezervare.

Nu am dubii ca ea nu exista, insa pot avea probleme in a efectua check-in-ul online inainte de zbor?(in sensul ca nu ma poate identifica si voi fi nevoit sa stau sa dau telefoane atunci) ?

#14
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009

View PostTheGrudge, on 11 iulie 2013 - 12:24, said:

Salut,

O intrebare pentru cei care au mai zburat cu KLM.
Am o rezervare facuta pentru August.Problema este ca, desi am primit biletele pe mail, nu-mi pot gasi rezervarea dupa numarul de rezervare pe mybooking in contul personal KLM - > Introduc numarul de rezervare si nu gaseste nimic.
I-am sunat sa-i intreb de ce, insa am dat de o persoana sictirita, ba chiar putin revoltata, care mi-a confirmat ca rezervarea exista si este suficient sa o vada ei si sa am eu confirmarea pe email si ca nu ma poate ajuta in vreun fel sa o pot gasi si in contul KLM, dupa codul de rezervare.

Nu am dubii ca ea nu exista, insa pot avea probleme in a efectua check-in-ul online inainte de zbor?(in sensul ca nu ma poate identifica si voi fi nevoit sa stau sa dau telefoane atunci) ?

checkmytrip.com. acolo trebuie sa fie.
am avut si eu probleme cu contul klm, in special cu rezervari facute prin agentii, nu direct pe site.
incearca s-o adaugi si pe airfrance.ro, la fel, in cont, sau sa intri pe klm.com fara sa fii logat, sa verifici rezervarea si apoi sa te logezi. asa procedam eu, insa, neaflandu-ma momentan in situatia ta, nu mai stiu pasii.

#15
TheGrudge

TheGrudge

    Watcher

  • Grup: Moderators
  • Posts: 2,451
  • Înscris: 25.08.2006
Am reusit pe KLM, cautand direct dupa numarul de rezervare, fara a fi logat.
Mersi de ajutor !

#16
dana&ovi

dana&ovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 07.01.2007

View PostMrJack, on 14 februarie 2013 - 09:55, said:

Incepand cu 23 Aprilie 2013, KLM introduce taxa de bagaj la cala, pentru zborurile din Europa.
Sunt scutiti de la plata acesteia membrii Flying Blue.

Taxa va fi de 15 EUR / bucata / segment de zbor.

Am incercat o rezervare pe un site de intermediere la un zbor KLM din 2 segmente, fiind membru Flying Blue si am fost taxat si pentru bagajul de cala. Cei de acolo mi-au spus ca numai la rezervare pe site KLM s-ar face aceasta scutire. Asa sa fie ?

#17
MrJack

MrJack

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,067
  • Înscris: 22.01.2006

View Postdana&ovi, on 15 iulie 2013 - 21:02, said:

Am incercat o rezervare pe un site de intermediere la un zbor KLM din 2 segmente, fiind membru Flying Blue si am fost taxat si pentru bagajul de cala. Cei de acolo mi-au spus ca numai la rezervare pe site KLM s-ar face aceasta scutire. Asa sa fie ?

Daca ei nu te-au declarat pe tine ca fiind membru Flying Blue, la rezervare au fost tarifati pentru bagajul la cala avionului.

#18
RoVal1972

RoVal1972

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 18.08.2005
Trebuia sa le dai numarul de card de Flying Blue.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate