Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Toyota Avensis Combi 2.0 D4D
Last Updated: Apr 16 2021 13:54, Started by
unromeo21
, Dec 05 2011 17:29
·
0
#20
Posted 24 December 2011 - 13:14
Sincer nici eu nu prea vad asemanari intre cele 2 modele de masini. Singura asemanare e poate directia generala in care se merge, si anume cat mai mult plastic negru (cauciucat in cazul nostru). Diferenta de design este majora totusi. Daca au dorit sa se apropie de stilul nemtzesc, poate... nu pot sa imi dau cu parerea, insa pot spune sigur ca nu au reusit sa fure din clientela. Avensis-urile de dupa 2009 sunt EXTREM de putine pe drumurile germaniei si putinele care sunt apartin firmelor, majoritatea covarsitoare e alcatuita din VW, AUDI, BMW si Mercedes, dovada a faptului ca nationalismul german isi spune cuvantul si atunci cand vine vorba de cumpararea unei masini noi. Toyote sunt, dar mai mult din gama yaris, auris, aigo.
Nu e atat de dificil cu spalatul, o tin in garaj si doar acum pe vreme de iarna este nevoie de spalari mai dese, cand nu ploua sau ninge se mentine destul de frumos albul. Din fericire, nu conduc pe drumurile patriei mama.. |
#21
Posted 28 December 2011 - 11:50
Masina nu se murdareste in parcare, decat daca o parchezi la bulevard. Cand pe drum e noroi pe care il ridica celelalte masini la orice urma de apa pe carosabil n-ai ce sa-i faci. Eu am curte si e zona de case cu gazon, floricele etc, deci praf mai putin. Daca las masina in curte cateva zile si se mai aseaza praful, se rezolva cu un jet de apa de la furtun fara nici o problema. Daca iesi pe drum si a relativ recent sau vara uda ADP-ul soseaua deja doar spalatoria o rezolva.
Cat despre Passat, mi se pare ca seamana, dar in finie, in ziua de azi multe lume s-a molipsit de simplitatea germana, parca nu mai au curaj sa modeleze plasticul bordului. Attached Files |
#22
Posted 01 January 2012 - 19:53
Eu zic ca seamana mai mult cu asta decat cu passat-ul la care faci referire, de aceea zic ca este doar o evolutie naturala a modelului anterior. Daca as avea si navi (optional de la toyo) asemanarea ar fi si mai vizibila.
IMG_0371.jpg 491.25K 307 downloads Iar avensisul anterior a fost lansat pe piata in 2003, cu mult inainte sa apara pe piata modelul de Passat pe care il ai tu in imagine. |
#23
Posted 03 January 2012 - 11:35
In ultima poza cu modelul 2003 e plin de butoane pe toata consola, ceasurile sunt dispuse altfel fara display central intre ele, cochilia de deasupra e modelata si nu doar o semisfera ca la Passat bordul este arcuit puternic la pasagerul din dreapta si dupa parerea mea arata super pentru anul 2003 dar e total diferit decat ce e pe modelul actual unde touchscreenul a inlocuit foarte multe butoane, iar la pasager e doar o linie dreapta inclinata. In fine, multi kilometrii fara incidente cu Toyotele.
Edited by filipxxx, 03 January 2012 - 11:39. |
#24
Posted 18 January 2012 - 14:51
Toate masinile noi au cutiile de viteze asa de incapatzanate in special in vitezele 1, 2 si uneori 3 ? Isi mai dau drumul dupa cateva mii de km ? Spun asta pt. ca mi se pare , fata de o prastie de Logan care numai ii atingi schimbatorul ca ti la si "tras" spre treapta de viteza, fara sa simti nimic in cale, a mea e un pic mai incapatzanata, mai ales pana se mai incalzeste cutia. Se simt 2 praguri cand bagi in viteza, si mai ales pana la a 3-a, de la a 4-a in sus nu prea se simte, merge in regula. Iar cand vine vorba de schimbat de la 1 la a 2, si mai ales pe vreme rece, cu motorul rece, parca nu ar vrea deloc decat daca insisit si aplic forta. Iar daca intru intr-o intersectie, si aproape ca ma opresc, dar rotile inca se mai invart incetisor, treapta 1 nici ca nu vrea, si daca imi intra, intra cu mare efort si cu ceva caraituri si hopuri multe. Daca rotile stau perfect pe loc, atunci nu e nici o problema. Ma gandesc ca pe treapta 1 nu e sincro... dar in rest ? .. are nevoie de ceva uzura sa isi dea drumul ?
|
#25
Posted 19 January 2012 - 12:34
unromeo21, on 18th January 2012, 14:51, said: Toate masinile noi au cutiile de viteze asa de incapatzanate in special in vitezele 1, 2 si uneori 3 ? Isi mai dau drumul dupa cateva mii de km ? Spun asta pt. ca mi se pare , fata de o prastie de Logan care numai ii atingi schimbatorul ca ti la si "tras" spre treapta de viteza, fara sa simti nimic in cale, a mea e un pic mai incapatzanata, mai ales pana se mai incalzeste cutia. Se simt 2 praguri cand bagi in viteza, si mai ales pana la a 3-a, de la a 4-a in sus nu prea se simte, merge in regula. Iar cand vine vorba de schimbat de la 1 la a 2, si mai ales pe vreme rece, cu motorul rece, parca nu ar vrea deloc decat daca insisit si aplic forta. Iar daca intru intr-o intersectie, si aproape ca ma opresc, dar rotile inca se mai invart incetisor, treapta 1 nici ca nu vrea, si daca imi intra, intra cu mare efort si cu ceva caraituri si hopuri multe. Daca rotile stau perfect pe loc, atunci nu e nici o problema. Ma gandesc ca pe treapta 1 nu e sincro... dar in rest ? .. are nevoie de ceva uzura sa isi dea drumul ? Avensis-ul meu cumparat de nou (1,8Valvematic) din noiembrie 2011 nu are astfel de probleme, se pot cupla f. usor toate treptele de vitezele atat la rece, cat si dupa ce s-a incalzit. Am avut inainte un Logan la care la fel nu am avut probleme la schimbarea vitezelor, insa la Ave ai un feeling mult mai placut la schimbare, merge usor si maneta este scurta. Nu sunt specialist, dar am citit undeva (poate chiar aici pe forum), ca un schimb de ulei poate rezolva problema. |
#26
Posted 19 January 2012 - 14:53
gabbar, on 19th January 2012, 13:34, said: Avensis-ul meu cumparat de nou (1,8Valvematic) din noiembrie 2011 nu are astfel de probleme, se pot cupla f. usor toate treptele de vitezele atat la rece, cat si dupa ce s-a incalzit. Am avut inainte un Logan la care la fel nu am avut probleme la schimbarea vitezelor, insa la Ave ai un feeling mult mai placut la schimbare, merge usor si maneta este scurta. Nu sunt specialist, dar am citit undeva (poate chiar aici pe forum), ca un schimb de ulei poate rezolva problema. |
#27
Posted 19 January 2012 - 19:35
Du-te peste ei, la garantie. Nu e normal sa caraie, etc iar treapta 1 o cuplez fara probleme chiar si avand cutia rece pana la 20km/h.
"Praguri" nu exista nici la rece nici la cald. Edited by closchkutza, 19 January 2012 - 19:35. |
#28
Posted 19 January 2012 - 21:17
Am un Hyundai Santa Fe din 2007 si un Patrol din 2000. Prima am luat-o de noua, Patrolu SH.
Cand am schimbat distributia la Santa Fe, am avut ceva mancarimi anale si am schimbat si uleiul din cutia de viteze (aveam 107.000km - in 2010, nov.). La Patrol, am luat decizia de a-l schimba, caci la un offroader cam asa se practica (aveam 262.000km - oct. 2011). Rezultat: - la Santa Fe, dupa 40.000km cutia si-a revenit la normal. Atunci cand este rece, nu puteai trece din treapta 1 in treapta 2 daca nu aveai 2500 rpm. Invers, nu poteai trece 2-1 daca roata nu era efectiv oprita. Pana sa schimb uleiul nu am avut aceasta problema. - la Patrol, ei bine, cutia nu era ea un model de silentiozitate si stil, dar schimba frumos vitezele si la temperaturi mai mici. Dupa schimbul de ulei, acelasi comportament ca si la Santa Fe (este de-a dreptul enervant). Concluzie: - mergi 200.000 cu masina, vinde-o si lasa pe altul sa schimbe uleiurile. Ce-ti pune fabrica este sfant. Inclusiv uleiul din cutia de viteze, cutia de transfer si grupuri (acolo unde e cazul desigur). In rest, sa ai multi km cu masina si sa te bucuri de ea ! |
|
#29
Posted 20 January 2012 - 12:45
La generatia veche de Avensis, cea pe care o am eu, uleiul in cutie se schimba la 60k km(nu stiu daca este asa si cu cea noua).
Acum, intamplare din acelasi topic: Mai am in familie un avensis (batran ii zic eu, ca face 8 ani anul asta) la care, ajungand la 60k km anul trecut trebuia sa i se schimbe oloiul din cutie. Bun, pana aici toate faine. Insa chitrosenia din mine(eu ma ocup de servisarea lui) nu ma lasa sa dau ~100lei/litru de ulei Toyota(ca nah, 200lei e multi bani pentru un schimb de ulei) si aleg sa iau Mobil, pe aceleasi specificatii, la 65lei/litru. Dupa schimb imediat mi-am dat seama ca nu mai merge cutia cum mergea inainte de schimb, cu oloiu vechi(nu se putea cupla treapta 1 in mers decat dupa vreo ora de mers prin oras si atunci pana la maxim 15km/h, schimbatorul se simtea altfel, mai mecanic, mai necizelat, etc). In consecinta, am facut economie mai mult de-o gramada, a trebuit sa iau din nou ulei, de data asta Toyota, cu care cutia si-a revenit imediat la feeling-ul obisnuit, ba mai mult, parca o leaca mai "catifelat". Morala: tot chestiile "de origine" sunt mai bune, te scutesc de bani dati aiurea si eventuale neplaceri. Acum, pentru "unromeo21": la tine nu cred ca e vorba de ulei ci mai degraba poate de o reglare defectuoasa a timoneriei(asta daca este pe cabluri, cum este la mine). Cel mai bine, mergi in service, si inca repede. Daca si caraie nu este a buna, nu are voie sa faca asta, chiar noua fiind. Risti sa o strici mai tare. Edited by closchkutza, 20 January 2012 - 12:46. |
#30
Posted 20 January 2012 - 13:14
closchkutza, on 20th January 2012, 13:45, said: ...... Acum, pentru "unromeo21": la tine nu cred ca e vorba de ulei ci mai degraba poate de o reglare defectuoasa a timoneriei(asta daca este pe cabluri, cum este la mine). Cel mai bine, mergi in service, si inca repede. Daca si caraie nu este a buna, nu are voie sa faca asta, chiar noua fiind. Risti sa o strici mai tare. Cum sa zic, nu e atat de grav incat sa caraie ca atunci cand bagi in viteza cu ambreajul pe jumatate cumplat, ci doar simt acel prag suplimentar de care uneori trece destul de greu, iar daca schimbarea o fac lent, cu rabdare, atunci trec usor de aceste praguri. Cat despre cuplarea vitezei 1 cand masina inca are 1 ... 2 km/h, la fel, extrem de lent si cu atentie, eventual piscata acceleratia o idee.. este mai usor realizabil. Imi dau seama ca nu este normal, mai ales ca alti posesori nu se plang de asa ceva. Mai ciudat e ca pe un Logan de 3 ori mai ieftin, schimbarea vitezelor parca o faci in gol, fara sa simti nimic hopuri si alte nebunii.... Trebuie sa imi gasesc timp intr-o zi sa dau pe la ei sa mi-o testeze ... ciudat e ca masina de test .. pe care am condus-o de proba.. cam la fel facea... m-am gandit ca poate de la prea mult frecush in teste, pe diferiti soferi.. si ca una noua nu face asa.. A, si inca ceva... faptul ca am dizal cu ceva cuplu mai mare schimba cumva situatia ? Edited by unromeo21, 20 January 2012 - 13:19. |
#31
Posted 20 January 2012 - 14:54
Hai ca m-am informat de la un posesor de Avensis 2.2 d-4d, versiunea anterioara(aceeasi generatie cu al meu).
Treaba e ca nu e la fel ca la mine, se pare, cutia(acum daca stau stramb si gandesc drept, se foloseste si alt ulei, mai.."special" la cutia aia). El mi-a zis ca nu prea merge sa dea treapta 1 in mers, doar cand e cutia calda si asta pana in 10km/h si nici atunci usor..ci pacalita. De asemenea, cand e cutia rece ii merge mai greu schimbatorul, nu e la fel de agil ca atunci cand e calda cutia. Ce zicea ca nu i se intampla este sa aiba "pragurile" de care ziceai tu, la schimbari normale de trepte(deci ignoram bagat treapta 1 din mers). Vezi tu, eu am scapat din vedere faptul ca tu ai diesel. Sper sa te ajute informatiile date. |
#32
Posted 20 January 2012 - 16:05
closchkutza, on 20th January 2012, 15:54, said: Hai ca m-am informat de la un posesor de Avensis 2.2 d-4d, versiunea anterioara(aceeasi generatie cu al meu). Treaba e ca nu e la fel ca la mine, se pare, cutia(acum daca stau stramb si gandesc drept, se foloseste si alt ulei, mai.."special" la cutia aia). El mi-a zis ca nu prea merge sa dea treapta 1 in mers, doar cand e cutia calda si asta pana in 10km/h si nici atunci usor..ci pacalita. De asemenea, cand e cutia rece ii merge mai greu schimbatorul, nu e la fel de agil ca atunci cand e calda cutia. Ce zicea ca nu i se intampla este sa aiba "pragurile" de care ziceai tu, la schimbari normale de trepte(deci ignoram bagat treapta 1 din mers). Vezi tu, eu am scapat din vedere faptul ca tu ai diesel. Sper sa te ajute informatiile date. Mersi mult de tot, sunt extrem de binevenite informatiile tale. Ma mai linistesc si incep sa-mi dau seama ca asa o fi cu dieselurile. Acum tinand cont de faptul ca a mea e si nou noutza, mai citisem prin ceva forumuri cum ca isi mai dau drumul dupa ceva mii de km... Daca ma deranjeaza tare si mai incolo, o sa fac o vizita la service, sa vad ce zic cei de acolo. |
#34
Posted 09 February 2012 - 09:32
3000 km la bord, nici o problema de ordin tehnic, doar cateva zgomote enervante prin habitaclu. Unul vine din stanga fata, pe aproape de stalpul A, si se aude aproape permanent cand masina este in miscare, de la cele mai infime undulatii ale asfaltului, deci pe drum normal. E un fel de pacait... Alt zgomot vine din dreapta de la pilonul B sau din usa.. se aude cand ajung la anumite turatii care induc vibratii in caroserie, sau cand am o piesa audio cu ceva bass mai mult, si se manifesta printr-un zbarnait enervant. Presupun ca si temperaturile scazute au o oarecare influentza, deoarece daca las masina in soare si se mai incalzeste, nu se mai aud. Inca nu am fost la reprezentanta, trebuie sa imi dedic o zi pt. asa ceva si e cam dificil cu serviciul.
In rest, totul e in regula, consumul sta intre 5.6 si 5.9 , in functie de calitatea motorinei si temperatura de afara. In postul urmator sper sa mai vin cu ceva poze, masina deocamdata e porcoasa rau, nu ma pun sa o spal acum pe -15 grade... |
#35
Posted 22 May 2012 - 10:07
Revin cu un follow-up ... dupa aproximativ 6 luni, putin peste 10 000 km la bord, media de viteza in tot acest timp : 55 km/h
Probleme tehnice : absolut nici una. Merge ca in prima zi. Puncte pozitive : grea si stabila, spatioasa si comfortabila pe autostrada si la drum intins. Silentioasa, 140 km/h la 2500 rpm. Cu tot cu tempomat, parcurgi mii de km fara sa obosesti. Consum mediu : 6 l / 100km la 140 km/h, 5.5 l la 120 km/h, 5.5 l mediu in naveta catre servici, majoritar extraurban. Puncte negative : in afara de cateva vibratii enervante prin lateralele bordului la anumite viteze si turatii de motor, nu am ce sa-i reprosez. Astept revizia de 15.000 sa vad ce zic cei de la service in leg. cu asta. Suspensia m-am obisnuit cu ea, un pic tarisoara, dar si rotile de vara sunt mai tari decat cele de iarna.. simt toate ondulatiile din asfalt.. Daca ar fi sa imi iau maine alta masina ? Tot Toyota Avensis ar fi, dar poate cu automata .. (lenea e mare.. stiu) Voi reveni cat de curand cu o serie de poze.. |
#36
Posted 17 February 2013 - 19:25
Ce mai face Toyota? Cum se prezinta dupa inca o jumatate de an?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users