Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota Avensis Combi 2.0 D4D
Last Updated: Apr 16 2021 13:54, Started by
unromeo21
, Dec 05 2011 17:29
·
0
#1
Posted 05 December 2011 - 17:29
Salutare tuturor !
Incepand de sambata, 3 decembrie, sunt fericitul posesor al unui nou autoturism Toyota Avensis, varianta Combi cu motor diesel de 2.0 litri, 126 cai putere si 310 Nm intre 1800 si 2400 rpm. Incep prin a spune.. cum am ajuns la o astfel de decizie de cumparare, de ce tocmai aceasta masina. In cautarea unui nou autoturism, dupa multa lectura si cautatura online, discutii cu prieteni, imi restransesem aria de cautare spre cateva marci, si anume.. VW, Skoda, Toyota, Honda... Vroiam ceva cat mai confortabil, silentios, cu suspensie cat mai buna (bine, avensis-ul sau toyota in general nu e in top din acest punct de vedere, m-ash fi dus pe Citroen cu suspensie hidropneumatica daca nu ar fi fost si alti factori decisivi , cum ar fi durabilitate/fiabilitate, pret, etc), spatiu suficient cat sa acomodeze si viitori membri in familie (deocamdata suntem doar doi... ), siguranta maxima posibila, consum de combustibil redus, si sa se preteze bine la drumuri lungi pe autostrazi, sa nu obosesc dupa numai cateva ore de condus. Pentru un total de aprox. 30.000 km pe an , poate chiar mai mult, alegerea unui "dizal" mi se pare justificata, chiar daca in ultimele zile pretul motorinei a inceput sa se apropie de cel al benzinei. In ceea ce priveste concurenta.. VW a picat datorita fiabilitatii din ce in ce mai indoielnice, garantiei reduse, etc. Skoda a fost un concurent serios, daca nu ar fi fost sa astept mult prea mult pt. masina, iar la acelasi pret cu o Octavia 2, pot sa spun ca am luat "mai multa masina" de la Toyota. Honda ...hmm.. cred ca si acum ma tot gandesc daca s-ar fi meritat efortul financiar suplimentar pt. un Accord.. insa nici macar un testdrive nu am putut sa fac din lipsa de masini.. Poate e mai bine asa... altfel m-ash fi intins mai mult decat imi era plapuma La Toyota testasem Auris, care mi s-a parut prea inalta, prea rigida in suspensie, insa o masina buna per ansamblu, dar cu prea multe plastice tari peste tot in jur. Avensis-ul a fost mai mult.. "hai sa vad ce-i si cu asta".. nu credeam ca voi alege o masina asa de .. mare. Pana atunci testasem doar clasa medie compacta.. (Auris, Golf, Octavia).. insa Avensis-ul era ceva mai sus. Cand am vazut insa si oferta financiara de la Toyota, pot sa spun ca am fost dat pe spate.. aprox 6.000 de euro discount, 5 ani garantie sau 150.000 km, am iesit mult mai bine decat ieseam cu o Octavia sau chiar Golf la aceleasi dotari. Inainte am avut un Nissan Almera 1.8 benzina, 114 CP, productie 2001 care ma zguduia de imi sunau creierii in cap cand treceam peste cea mai mica denivelare sau carpitura in asfalt, plus motorul acela care la 130 - 140 km/h urla de nu imi mai puteam auzi gandurile, consum in jur de 7.5 combinat, cu 80% extraurban. Cate ceva despre noua masina.. Culoare : Alb (da, parca aud acum.. "altu care si-a luat masina si nu a avut bani de o culoare" ). Adevarul este ca imi plac enorm toyotele, mai ales prius-urile albe. Mi se pare o culoare potrivita pt. o Toyota. Si da, nu am vrut sa dau inca vreo 600 de euro pt. alta culoare, atat timp cat albul i se potriveste. Ca si dotari in mare; jenti aluminiu pe 16 inch, clima automatic, tempomat, navigatie (in afara de naveta spre munca, am nevoie mai tot timpul de ea), volan in piele cu comenzi, camera pt. marsalier, bluetooth pt. telefon, plus restul nimicurilor electronice si electrice cu care e dotata orice masina noua din asa o clasa. Primit si gume de iarna Michelin Alpin A4 la super pret.. in total foarte multumit de oferta Toyota si de grija lor pt. clienti. Ca si prime impresii : IMENSA, stabila, usor manevrabila, rapida, silentioasa. Nu am condus pana acum decat nissanu, loganuri, alte dacii si doar ocazional masini mai serioase si mai mari. Mi-ar fi placut suspensia ceva mai soft, insa... e un compromis asumat. Oricum, din cate am observat, tendita mondiala merge catre suspensii din ce in ce mai tari, pentru tot mai multa sportivitate pe masini ce nu ar trebui sa fie sportive... Nu stiu sincer cum era modelul precendent la interior, insa actualul mi se pare chiar destul de reusit, plasticuri moi de calitate sau cauciuc acolo unde trebuie sa fie (pe bord, pe usi, tetiera, etc), finisaje de calitate. Un design mai sobru decat concurenta, insa nu a cantarit deloc la decizia de cumparare. Insonorizarea este mult peste ce am testat, motorul se aude doar la turatii ridicate, peste 3000, ceea ce nu se intampla prea des. Pana in momentul de fata nu am decat vreo .. 60 de km la activ cu ea, deci mai este mult pana sa imi pot forma o parere completa. Consumul mediu pe ultimii 40 de km este de aprox. 5.4L, cam 85% extraurban plus ceva autostrada. Pentru o masina de 1.6 tone, care isi parcurge primii kilometri cu gume de iarna noi, mi se pare mai mult decat rezonabil. Observ ca indicatorul de schimbare a vitezei imi sugereaza treapta superioara cand este cam la jumatatea varfului de cuplu(2100) , insa eu o duc pana pe la 2600 si apoi schimb. Voi reveni si cu poze in urmatorul post, chiar nu a fost timp de asa ceva... Va si promit ca va tin la curent si cu orice eventuale probleme aparute, daca va fi cazul. Va multumesc pt. rabdare si va stau la dispozitie pt. eventualele intrebari . |
#2
Posted 05 December 2011 - 17:43
Felicitari pentru achizitie dar sa stii ca trebuie sa pui poze ! ! !
interior + exterior ! |
#3
Posted 05 December 2011 - 17:58
Felicitari pentru achizitie! Sa o conduci sanatos !
P.S.: Asteptam pozele. |
#4
Posted 05 December 2011 - 18:00
Sa o stapanesti sanatos!
Si NU uita sa postezi si niste poze! |
#5
Posted 05 December 2011 - 18:29
Sa o folosesti multi km fara incidente! Ca si curiozitate, cat a costat?
|
#6
Posted 06 December 2011 - 19:02
Revin scurt cu cateva poze facute in graba cu telefonul pe o vreme total nepotrivita.
@rdirectoru : cam pe la 22k. 2011_12_06_13_06_35_815.jpg 254.39K 676 downloads 2011_12_06_13_06_51_81.jpg 253.25K 792 downloads 2011_12_06_13_06_59_843.jpg 272.08K 527 downloads 2011_12_06_13_07_13_297.jpg 256.53K 442 downloads 2011_12_06_13_07_49_52.jpg 235.89K 741 downloads 2011_12_06_13_08_08_474.jpg 251.23K 742 downloads |
#7
Posted 06 December 2011 - 19:42
Sa o stapanesti sanatos multi km fara probleme!
Chiar o prinde "culoarea" alba. Imi place si bordul, ca e simplu, fara multe zorzoane. |
#8
Posted 06 December 2011 - 20:34
Nu stiu daca e unghiul dar in poza 2 pare cam lunga Te-ai obisnuit la parcari? Vad ca ai si precizat ca e IMENSA.
Plimbari placute! Edited by Sef-chenko, 06 December 2011 - 20:36. |
#9
Posted 06 December 2011 - 20:47
#10
Posted 07 December 2011 - 11:49
Cu parcarile merge usor, ma ajuta camera video din spate, combinate cu oglinizile laterale mari, nu e o problema asa de mare. Trebuie un pic de viraj mai larg in locurile inguste.. in rest nu e asa de rau.
Capacele sunt date mocca de catre dealerul Toyota, nu stiu nimic de ele. Nu par sa fie de super mega calitate, dar oricum, dau un aspect mai placut masinii decat sa umblu cu jentile negre din otel (pt. gumele de iarna). Acum am cam 250 km facuti, numai cu naveta, deci 95% extraurban, consumul mediu se mentine la 5.5% : foarte multumit. Imi place cat de "smooth" e cutia de viteze, masina in general. Sistemul audio este foarte bun, cu suficient bass si fidelitate. Folosesc un stick de 8Gb in momentul de fata, si este cred cea mai comoda si rapida solutie pt. mp3. Navigatia inca nu am apucat sa o testez foarte bine, poate in weekend cand fac o iesire. Ce nu-mi place ... ma asteptam sa fie cu oglinda retrovizoare electrocromatica (sau cum ii zice).. nu cu sistem mecanic pentru antiorbire. Ma dispera ca trebuie tot timpul reglata, deoarece nu pica pe aceeasi pozitie. O sa vad cat ma costa sa o schimb... In rest, nu am ce sa-i reporsez masinii, chiar nimic. |
|
#11
Posted 07 December 2011 - 20:19
Asta ar fi culmea, sa-i gasesti de reprosat in prima saptamana
Oglinda electrocrom sau cum s-o numi este intr-adevar foarte buna noaptea, ofera un confort deosebit. Poate ajuta foarte mult confortul montarea de folii mai inchise la culoare pe geamurile din spate, nu o sa mai vezi farurile in oglinda asa de stralucitoare. Eu le recomand oricum pentru mai multe beneficii: cel deja mentionat, confort sporit pe timpul verii cand soarele straluceste puternic, asigura intimitate in spate, geamurile se sparg mai greu, etc. |
#12
Posted 15 December 2011 - 12:58
Masina a trecut de 1000 km, am scos-o si la ceva plimbare, pe tot felul de trasee (autostrada, drumuri nationale, serpentine printre munti) si s-a comportat impecabil, comfortabila si usor de condus, cu suficiente resurse sa te lipeasca putin de scaun daca o calci. Consumul mediu dupa ultimul plin + resetare a CB-ului a crescut ceva, sta in jur de 5.8, avand la activ ceva mai mult trafic urban decat pana acum, insa m-am obisnuit ceva mai mult cu masina si presupun ca o calc mai cu incredere pe coada. Observ insa ca depinde si de motorina si de calitatea / proprietatile ei. Oricum, consumul se afla intre niste valori extrem de decente pt. o masina atat de masiva.
Am nevoie de un mic sfat, de la persoanele cu multa experienta in ale condusului.. si anume: cum sa procedez in asa fel incat sa mentin cutia de viteze in starea ei actuala, cat mai "smooth" si mai .. "virgina" , cu acea tranzitie care nici nu se simte de la frana de la tractiune la frana de motor si invers (nu exista acea smucitura, indiferent cat de fin lucrezi cu pedala, smucitura care exista la cutiile de viteze mai lucrate in timp). M-am obisnuit sa folosesc cat mai des frana de motor, in special in panta, mentinand astfel o viteza cat mai constanta cu ajutorul motorului, dar si atunci cand este necesar sa incetinesc, las in viteza pana ajunge pe la 1000 rpm si apoi retrogradez. Stiu ca nu face rau motorului, insa daca a lasa pe liber mai des inseamna a proteja cat mai mult cutia de viteze, si a o mentine cat mai "smooth" (ca nu gasesc echivalentul cuvantului in romana.. ), atunci nu mi-ar pasa de costurile placutelor de frana si a discurilor. Starea cutiei de viteze primeaza in fata acestor consumabile. P.S. In legatura cu folia : suna interesant si tentant, trebuie doar sa ma interesez de legile in vigoare aici, nu cunosc nimic. Oricum am vorbit si cu dealerul Toyota si astept un raspuns sa vad daca se poate si cat ma costa sa schimb oglinda retrovizoare. Edited by unromeo21, 15 December 2011 - 13:03. |
#14
Posted 17 December 2011 - 20:28
foarte frumoasa japoneza. nu as fi crezut ca arata atat de bine pe alb.
km multi fara prbl! |
#15
Posted 21 December 2011 - 13:46
unromeo21, on 15th December 2011, 12:58, said: Masina a trecut de 1000 km, am scos-o si la ceva plimbare, pe tot felul de trasee (autostrada, drumuri nationale, serpentine printre munti) si s-a comportat impecabil, comfortabila si usor de condus, cu suficiente resurse sa te lipeasca putin de scaun daca o calci. Consumul mediu dupa ultimul plin + resetare a CB-ului a crescut ceva, sta in jur de 5.8, avand la activ ceva mai mult trafic urban decat pana acum, insa m-am obisnuit ceva mai mult cu masina si presupun ca o calc mai cu incredere pe coada. Observ insa ca depinde si de motorina si de calitatea / proprietatile ei. Oricum, consumul se afla intre niste valori extrem de decente pt. o masina atat de masiva. Am nevoie de un mic sfat, de la persoanele cu multa experienta in ale condusului.. si anume: cum sa procedez in asa fel incat sa mentin cutia de viteze in starea ei actuala, cat mai "smooth" si mai .. "virgina" , cu acea tranzitie care nici nu se simte de la frana de la tractiune la frana de motor si invers (nu exista acea smucitura, indiferent cat de fin lucrezi cu pedala, smucitura care exista la cutiile de viteze mai lucrate in timp). M-am obisnuit sa folosesc cat mai des frana de motor, in special in panta, mentinand astfel o viteza cat mai constanta cu ajutorul motorului, dar si atunci cand este necesar sa incetinesc, las in viteza pana ajunge pe la 1000 rpm si apoi retrogradez. Stiu ca nu face rau motorului, insa daca a lasa pe liber mai des inseamna a proteja cat mai mult cutia de viteze, si a o mentine cat mai "smooth" (ca nu gasesc echivalentul cuvantului in romana.. ), atunci nu mi-ar pasa de costurile placutelor de frana si a discurilor. Starea cutiei de viteze primeaza in fata acestor consumabile. P.S. In legatura cu folia : suna interesant si tentant, trebuie doar sa ma interesez de legile in vigoare aici, nu cunosc nimic. Oricum am vorbit si cu dealerul Toyota si astept un raspuns sa vad daca se poate si cat ma costa sa schimb oglinda retrovizoare. Legat de cutie, eu am modelul anterior de ave cu motor benzinar, cu peste 42.000km, cutia exploatata normal si nu am nici un simptom de "soc"/"zmucitura" la cuplarea vitezelor, decat daca vreau eu sa fie(calcata pe coada+schimbat in sus foarte rapid). La partea de "smoothness" de ajuta si managementul motorului care, cel putin la mine, tine motorul putin turat(jumatate de secunda) dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie si am ambreiajul apasat(oricum comportamentul e un pic mai complicat, nu asa simplist cum l-am explicat eu). Ce poti face este sa folosesti ambreiajul si cutia normal, fara abuzuri. Masina va face/trebuie sa faca restul. Modelului astuia, spre deosebire de al meu, ii sta bine in alb. S-o stapanesti sanatos si fara probleme si sa va plimbe sute de mii de km, ca o coyota fiabila ce ar trebui sa fie. Edited by closchkutza, 21 December 2011 - 13:48. |
|
#16
Posted 21 December 2011 - 23:16
Nu era vorba de smucitura la cuplarea vitezelor .. ci mai degraba atunci cand o mentii in viteza, pe drum drept, si treci din tractiune in frana de motor si invers, din dozajul acceleratiei .. La nissanul pe care l-am avut inainte, (avea cam 80k la bord) , se simtea permanent aceasta trecere printr-o oarecare zmucitura destul de enervanta, si cutia in general se simtea destul de "loose" .. cu multe jocuri pe ici pe colo .. (ce-i drept, eu n-am facut decat vro 12k pe masina aia). De aceea vroiam sa stiu daca folositul des al franei de motor duce la asa o uzura a cutiei de viteze.
In legatura cu ceea ce spui tu .. managementul motorului.. simt si la mine chestia asta cu mentinerea turatiei ( sau cel putin o lasa sa coboare ceva mai lent, pentru ca nu ramane la ultima valoare) cand schimb vitezele, insa observ ca se intampla mai mult cand schimb la valori ceva mai mari, in jur de 3000 rpm *pt. diesel e destul de mare. In rest, in regim normal de mers, mi se pare destul de insesizabila treaba. Multumesc pentru urari. In rest ce sa spun, masina isi face datoria fara probleme, in fiecare zi ma duce si ma aduce de la munca, cam 50 km in total, si acum are aprox. 1400 .. fara nici o problema. La o anumita turatie a motorului (vibratie de rezonanta poate) se aude undeva in dreapta spate ceva .. dar tare presupun ca e plasa de despartire a habitaclului de portbagaj, o voi da jos ca si asa o car degeaba. |
#17
Posted 22 December 2011 - 00:03
Bravo ! Desteapta alegere.
Sa te bucuri de ea sanatos. |
#18
Posted 22 December 2011 - 14:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users