Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Ghid de encodare cu x264

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#1
Aditz

Aditz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 15.06.2005
Salutare, aș dori să știu dacă dorește cineva să fac un ghid de encodare cu x264. Am văzut că nu este așa ceva pe aici și poate folosește cuiva. Poate nu o să fie cine știe ce de ghidul meu, sunt un biet începător:blush:, dar mă gândeam să încerc. Pentru cine nu știe, x264 comprimă mai bine, dacă vreți un film de peste 2 ore pe un cd e mai bun decât XviD sau DivX, de asemenea e foarte bun pentu desene animate, anime sau filme gen The Incredibles. Din păcate necesită ceva mai multă putere de calcul pentru decodare, aș zice minim un Pentium 3 pe la 1Ghz pentru o vizionare fără probleme.
Vă rog să-mi spuneți dacă e cineva curios.

Edited by Aditz, 07 October 2005 - 13:50.


#2
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005
fa mosule, un ghid in plus nu strica niciodata.

spor la treaba!

#3
nexland

nexland

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,631
  • Înscris: 15.09.2004
Sunt deschis la nou... :)

#4
Aditz

Aditz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 15.06.2005
Mâine mă apuc de treabă, dar o să dureze ceva timp.

#5
Aditz

Aditz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 15.06.2005