Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motorina
Last Updated: Mar 02 2017 18:56, Started by
adriano1978
, Nov 18 2011 01:47
·
0
#1
Posted 18 November 2011 - 01:47
Detin o masina cu un motor hdi si azi un prieten mecanic mi-a recomandat pt perioada rece sa folosesc la un plin de motorina adica 60 litri cam 1.5 litri de benzina.
As dori sa stiu daca ati incercat si voi aceasta combinatie. |
#2
Posted 18 November 2011 - 02:07
Da asa se si aditiveaza motorina aia de iarna: la o cisterna se baga vreo 10 galeti de benzina.
Incearca mai bine cu izopropil. Gasesti la benzinarii la 8-9lei flaconul. Edited by dan84, 18 November 2011 - 02:09. |
#3
Posted 18 November 2011 - 07:13
Daca nu pui motorina furata de cine stie unde e deja aditivata.
|
#4
Posted 18 November 2011 - 07:17
Deja OMV-ul vinde motorina pentru temperaturi scazute.
|
#5
Posted 18 November 2011 - 09:59
Am motor HDI de ceva ani si am pus doar motorina fara alte minunatii adaugate. As vrea sa adaug ca nici iarna nu am pus motorina Alpin ci doar normala si nu am avut probleme niciodata cu pornirea ori buna functionare.
Dimpotriva mi se pare o greseala sa adaugi ceva in motorina dat fiind ca injectoarele piezo de la HDI sunt mai sensibile decat alte tipuri de injectoare. Edited by atupi, 18 November 2011 - 10:00. |
#6
Posted 18 November 2011 - 10:12
adriano1978, on 18th November 2011, 14:47, said: Detin o masina cu un motor hdi si azi un prieten mecanic mi-a recomandat pt perioada rece sa folosesc la un plin de motorina adica 60 litri cam 1.5 litri de benzina. As dori sa stiu daca ati incercat si voi aceasta combinatie. Foloseste Metabond Megasel, este 105 Ron flaconul de 250 ml, la 40 de litrii motorina pui 20-25 ml Metabond la fiecare alimentare, cantitatea de Metabond iti ajunge pentru aproximativ 200 litrii combustibil si se poate aplica oricand, fie vara fie iarna. Inafara ca o sa ai pornire buna pe timpul rece, iti si curata tot traseul parcurs de combustibil de la rezerveor pana la camera de ardere inclusiv. Daca vrei detalii iti stau la dispozitie Edited by Tanaka_Senshin, 18 November 2011 - 10:13. |
#7
Posted 18 November 2011 - 10:13
Toata motorina vinduta normal la pompa in sezonul rece este aditivata, vazusem chiar aici pe forum niste norme de la unul dintre lanturile astea cunoscute din Romania gen OMV.
Din articolele de prin tarile unde sint zeci sau sute de mii de cazuri care alimenteaza gresit benzina in loc de motorina reiese ca chiar cantitati/concentratii mici de benzina pot dauna motoarelor Diesel moderne. |
#8
Posted 18 November 2011 - 10:33
Am uitat sa spun partea esentiala: cine se gindeste sa faca nu stiu ce chimie cu benzina adaugata poate intii sa observe fluiditatea motorinei de la pompa punind o sticluta in congelator.
|
#9
Posted 18 November 2011 - 10:36
Motorina normala de la OMV, Petrom, Mol, de Lukoil nu stiu, rezista cred ca pana la -20. Cea Alpin sau similare parca pana la -40. Nu pune benzina si tot felul de aditivi(Metabond) pentru ca sunt prostii. Daca chiar e cazul, desi nu cred bagi Alpin, darrrr daca iti pasa de motor nu baga alteceva in el decat motorina.
|
#10
Posted 18 November 2011 - 10:45
atupi, on 18th November 2011, 09:59, said: Dimpotriva mi se pare o greseala sa adaugi ceva in motorina dat fiind ca injectoarele piezo de la HDI sunt mai sensibile decat alte tipuri de injectoare. |
|
#11
Posted 18 November 2011 - 11:15
Alex-AR, on 18th November 2011, 23:36, said: Motorina normala de la OMV, Petrom, Mol, de Lukoil nu stiu, rezista cred ca pana la -20. Cea Alpin sau similare parca pana la -40. Nu pune benzina si tot felul de aditivi(Metabond) pentru ca sunt prostii. Daca chiar e cazul, desi nu cred bagi Alpin, darrrr daca iti pasa de motor nu baga alteceva in el decat motorina. Prietene, folosesc metabond de 3 ani, este drept pentru motor pe benzina, fratele meu la fel pentru diesel si folosim nu numai aditivi ci toata gama de produse metabond si masinile merg ca ceasul elvetian, daca nu cunosti produsul abtine-te de la comenturi aiurea. Am mai recomandat si altora gama de produse metabond si pana acum nimeni nu a avut ceva de comentat impotriva produsului... Apropos, este de provenienta Germania si Belgia Edited by Tanaka_Senshin, 18 November 2011 - 11:19. |
#12
Posted 18 November 2011 - 11:27
Tanaka_Senshin, on 18th November 2011, 10:15, said: Prietene, folosesc metabond de 3 ani, este drept pentru motor pe benzina, fratele meu la fel pentru diesel si folosim nu numai aditivi ci toata gama de produse metabond si masinile merg ca ceasul elvetian, daca nu cunosti produsul abtine-te de la comenturi aiurea. Am mai recomandat si altora gama de produse metabond si pana acum nimeni nu a avut ceva de comentat impotriva produsului... Apropos, este de provenienta Germania si Belgia Prietene, nu folosesc aditiv de 3 ani, si n-am avut nici o problema la nici un "ceas nemtesc". Majoritatea producatorilor de masini recomanda clar a nu se folosi aditiv, nici in combustibil nici in ulei . In privinta provenientei aditivului minune pe care il folosesti tu, te asigur ca in 5 ani de locuit in Vest, n-am vazut pe nicaieri la vanzare nici Metabond nici DuraLube sau alte prostii din astea. De ce ? Pentru ca astia pe aici sunt un pic mai fraieri ca romanii si ce scrie la carte aia fac. De aia merge romanul in Germania sa cumpere masini si nu invers |
#13
Posted 18 November 2011 - 11:27
De cele mai multe ori utilizarea unor aditivi se traduce printr-o viata mai scazuta a motorului sau componentelor lor. Asta nu inseamna ca pe termen scurt sa nu dea impresia de functionare imbunatatita. Acesti aditivi sunt de fapt produse superrafinate din petrol.
In cazul de fata injectoarele HDI-urilor se stie ca sunt mai pretentioase iar daca cineva este curios sa citeasca un manual de utilizare al unei masini cu motor HDi se specifica foarte clar ca este interzisa utilizarea oricaror aditivi in combustibil. PS. pentru cei pasionati de solutii alternative am auzit despre ideea de a adauga putin ulei mineral (ptr motoare in 2 timpi) la un plin ptr o ungere mai buna a pompei. Edited by atupi, 18 November 2011 - 11:32. |
#14
Posted 18 November 2011 - 11:31
Unu la mana, nu suntem "prieteni", doi la mana, au raspuns @atupi si @N62 in locul meu
|
#15
Posted 18 November 2011 - 11:35
nu bagati tot felul de porcarii in rezervor, acesti aditivi dau niste produsi de combustie dubiosi care se depun in camera de ardere sau oriunde apuca
calamina, sounds usual? |
|
#16
Posted 18 November 2011 - 11:41
>ficus, on 19th November 2011, 00:35, said: nu bagati tot felul de porcarii in rezervor, acesti aditivi dau niste produsi de combustie dubiosi care se depun in camera de ardere sau oriunde apuca calamina, sounds usual? http://www.metabond-technology.com/ |
#17
Posted 18 November 2011 - 11:49
Iar incepeti cu contre d'astea ieftine de genul cine e mai tare, Batman sau Bruce Lee?
Edited by dan84, 18 November 2011 - 11:49. |
#18
Posted 18 November 2011 - 13:00
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users