![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RO.A.D.2012.10 - probabil cea mai completa harta GPS a Romaniei
Last Updated: Jan 08 2023 15:45, Started by
Courage
, Nov 17 2011 15:20
·
0

#199
Posted 07 May 2018 - 14:30

Zatoichi, on 07 mai 2018 - 12:27, said:
GPS-urile Garmin nu au precizie centimetrică precum cele utilizate în cadastru.. Comparaţii RO.A.D. vs OSM vs Here se găsesc aici https://www.facebook...96352213730916/ Domnule Zatoichi. Pot sa spun ca am cochetat cu partea astea GPS de prin 2009. Ideea este ca, la nivel rutier (si aici ma refer inclusiv la drumuri off-road), momentan, Google Maps +/- Waze +/- OSM aduce exact ceea ce oferiti si dvs. Mai mult, dat fiind caracterul lor on-line, orice modificare (de rutare, de cartografiere, etc.) este real-time. Dvs. (si ceea ce oferiti dvs.) era intr-adevar o concurenta prin anii 2012-2013, atunci cand: - inca TomTom nu avea o acoperire buna a Romaniei (la nivel rutier) - nu era "la moda" navigarea on-line (fie din prisma abonamentelor de date mobile, fie din prisma lipsei de interes a contribuitorilor) - CN-urile de Garmin lasau de dorit. Atunci da. Puteam spune: TomTom vs. iGO vs. Garmin cu RO.A.D., si puteam pune + si - la fiecare dintre ele. Si intr-o oarecare masura era wow, pentru ca: - Topmap furniza o harta cu doar 70% acoperire rutiera + foarte multe probleme in geometria drumurilor. Ulterior a fost inghitita de NNG. - TomTom, dupa cum am spus, nu era interesata de Eastern Europe - HERE (Navteq) oferea o harta decenta, dar la fel, undeva pe la 70-80% acoperire - OpenStreet ... ce sa zic ... daca nu erau vreo 2-3 voluntari care sa deseneze in draci, era varza si ea. - Poate am mai omis cateva harti offline. Oricum principalele sunt mai sus Ei corect daca, in prezent, comparam RO.A.D doar cu sistemele off-line de navigatie. Nu putem compara mere cu prune. Din 2014-2015, online-ul e peste tot. Defapt, eu sunt adeptul hibridului (sa pot naviga online cand am date mobile, iar cand nu am: fie nu am semnal, nu am "credit", e furtuna/grindina/sfarsitul lumii, etc. sa pot alege modul offline). Ei, HERE s-a adaptat bine (stau prost la alte lucruri, dar nu si la imbinarea offline-online). Cu tot respectul pentru munca voastra, dar daca nu includeti (fara sa eliminati complet munca profesionista a dvs.) si utilizatorii de rand in procesul de actualizare a hartii + nu oferiti o platforma online (real-time) + nu aveti date de trafic = intr-un cuvant, daca nu migrati pe piata online .... se va ajunge ca in cazul TopMap. Nu puteti sa cereti orice suma de bani (oricat de mica ar fi), atunci cand exista comunitati puternice de voluntari (preferabil impreuna cu analisti geografici - cazul HERE, fie singuri: cazul trist Waze cand nu exista ceva profesionist in spate). Nu se mai pune problema (ne)cartografierii unor drumuri, ci dimpotriva, in cazul Waze, datorita sistemului de rewards, s-a ajuns ca niste tampiti sa includa "urmele" de arat de pe campii via Google Earth, drept drumuri. Asfaltate! Deci, RO.A.D nu mai poate pretinde ca detine in mod exclusiv "cea mai complexa retea de drumuri". Eventual, pentru cei iubitori de frumos, oferiti ceva nou: situri arheologice, cladiri 3D, si poate o mai buna precizie la nivel de altitudine. Oferiti ceva ce merita explorat, in locul "atlasului pe hartie". Doar ca atunci cand navigam on-road, nu mergem cu "atlasul" la noi (nici macar atunci cand nu existau aparate GPS), ci foloseam o harta rutiera..... Iar in 2018, harta asta rutiera se actualizeaza "la minut"... Edited by Rhesus, 07 May 2018 - 14:41. |
#200
Posted 08 May 2018 - 15:27

Rhesus, on 07 mai 2018 - 14:30, said:
Deci, RO.A.D nu mai poate pretinde ca detine in mod exclusiv "cea mai complexa retea de drumuri". 2. Înafară de RO.A.D. nu am văzut pe nicăieri statistici publicate de creatorii de hărți cu privire la acoperirea în România. Dacă știți sau puteți scoate numărul de kilometri, numărul de puncte de interes, numărul de adrese poștale din hărțile Waze, GMaps sau Here, ar fi grozav să le vedem ca să avem ce compara. Cele de la RO.A.D. sunt aici https://www.rqa.ro/s...ticiROv1009.php și sunt agregate anumite atribute din ele în anunțurile de lansare "în plus față de ediția precedentă 5.279,00 km de drumuri, ridicând la un total de 417.664,25 km de căi de comunicații acoperirea în teritoriu, cu acoperire îmbogățită semnificativ în județele Bihor, Maramureș, Harghita, Suceava, Ilfov și Alba, iar numărul de informații de tip punct se ridică în această ediție la 865.376 puncte împărțite în 518 categorii" https://www.romaniad...ro-a-d-2018-09/ , iar la adrese sunt publicate pe pagina proiectului "În RO.A.D.2018.09 sunt introduse 2.923.123 adrese poștale! Cu 22.917 mai multe decât în ediția precedentă!" https://www.facebook...92580857441383/ Din ce este publicat până acum pretenția RO.A.D. la locul I este așadar îndreptățită... Rhesus, on 07 mai 2018 - 14:30, said:
Nu puteti sa cereti orice suma de bani (oricat de mica ar fi), atunci cand exista comunitati puternice de voluntari (preferabil impreuna cu analisti geografici - cazul HERE, fie singuri: cazul trist Waze cand nu exista ceva profesionist in spate). Rhesus, on 07 mai 2018 - 14:30, said:
in cazul Waze, datorita sistemului de rewards, s-a ajuns ca niste tampiti sa includa "urmele" de arat de pe campii via Google Earth, drept drumuri. Asfaltate! În particular ideea asta cum că unde-s mulți puterea crește la comunitățile online este, părerea mea, greșită, pentru că odată cu creșterea numărului de membri contribuitori crește foarte mult entropia - cantitatea de dezordine - din sisteme, crește vulnerabilitatea la actele de vandalism sau de prostie, cum ați arătat mai sus, sistemele de verificare sunt preluate de moderatori care nu sunt plătiți pentru munca lor și care, mai devreme sau mai târzu se lehămețesc de atâta muncă și backlogurile se adună. În plus comunitățile de acest gen funcționează după regula c.m.m.d.c., nu c.m.m.c., ca la RO.A.D. Nu ai cum să scoți dintr-o mulțime amorfă o bijuterie precum este RO.A.D., o creație de autor, cu responsabilitățile aferente. Sunt oameni mai deștepți ca mine, insideri, care au făcut analiza asta pentru comunitatea OSM https://blog.emacsen...-is-in-trouble/ De acord, lui RO.A.D. îi lipsește și partea de online și cea de trafic. Pe partea de online nu s-a dorit vreodată așa ceva, pentru că a fost gândit pentru sistemele Garmin. Trafic presupun că se poate integra tabela de trafic a unui furnizor de trafic de pe piață... Dacă nu s-a făcut până acum, înseamnă că nu a fost cerere din partea clienților lor pentru așa ceva. |
#201
Posted 08 May 2018 - 16:12

Zatoichi, on 08 mai 2018 - 15:27, said:
De acord, lui RO.A.D. îi lipseşte şi partea de online şi cea de trafic. Pe partea de online nu s-a dorit vreodată aşa ceva, pentru că a fost gândit pentru sistemele Garmin. Trafic presupun că se poate integra tabela de trafic a unui furnizor de trafic de pe piaţă... Dacă nu s-a făcut până acum, înseamnă că nu a fost cerere din partea clienţilor lor pentru aşa ceva. Tocmai ca ii lipseste exact ce are mai mare nevoie un sofer de rand. Daca maine, 9 mai, se deschide o bucata de drum (o centura ocolitoare, de exemplu), maine seara toti soferii care au aplicatia (de tip online), vor merge pe acel drum. Degeaba am RO.A.D care imi arata situl arheologic, daca din data de 10 mai nu cunoaste centura Careiului sa presupunem (care este inca in lucru, am spus ipotetic vorbind, daca ar fi gata maine). Da, incerc sa fiu obiectiv din cate puteti observa, si asta inseamna sa spun punctele forte, si cele slabe ale fiecarui sistem. Exact cum am mentionat faptul ca in spatele Waze nu se simte o mana de profesionisti, asa si in cazul RO.A.D. remarc lipsa comunicarii cu voluntarii (care, intre noi fie vorba, stiu cel mai bine zona lor). Nu-mi spuneti ca aveti 2-3 persoane angajate permanent, locuitori bastinasi, in fiecare dintre cele 41 de judete.... Aveti angajati, care se "plimba", in diferite zone, cu scopul de obtine date din teren. Cu toate acestea, am putut aduce obiectii destul de mari (chiar la nivel de rang al drumurilor) unui furnizor de harti care nu cunostea zona. Au trimis 2-3 persoane pentru o saptamana, se plimbau cu masinuta si cu laptop-ul in dreapta... Nu e chiar asa. Revenind, coroborand lipsa traficului real-time, cu lipsa online-ului: Daca apare un accident pe DN1 (cu drum blocat ore intregi), RO.A.D. nu te va redirectiona in veci pe DN1A, sau pe drumul de Targoviste. Trebuie sa stai cu Europa FM in urechi ... Din punctul meu de vedere, daca v-ati fi axat pe latura cadastrala (pentru ca stiu cu ce lucreaza cei de la OCPI), atunci jos palaria. Dar la nivel de cartografiere a drumurilor ("linii din alea albe" pentru cei care nu sunt pasionati), RO.A.D. nu este mai presus decat majoritatea sistemelor online de navigatie. Nici mai prejos. Egal. Totusi ma bucur ca aveti o campanie de marketing f. buna, in care numarul 1 nu iese din discutii... Edited by Rhesus, 08 May 2018 - 16:16. |
#202
Posted 15 May 2018 - 15:40

1. În absenţa unui criteriu obiectiv, măsurabil, totul rămâne la nivel de percepţie subiectivă
![]() ![]() 2. Apropo de online: a. Am căutat pe net hărţi de acoperire cu semnal, am găsit de exemplu pe aceasta de la Telekom https://maps.google....e7aa.png&token= În toate zonele albe (şi în multe altele, garantat) soluţia online NU funcţionează. Din start. La acestea se adaugă şi circumstanţele Rhesus, on 07 mai 2018 - 14:30, said:
fie nu am semnal, nu am "credit", e furtuna/grindina/sfarsitul lumii, etc. Rhesus, on 08 mai 2018 - 16:12, said:
Daca maine, 9 mai, se deschide o bucata de drum (o centura ocolitoare, de exemplu), maine seara toti soferii care au aplicatia (de tip online), vor merge pe acel drum. Părerea mea este că este loc pe piaţă pentru toate aceste soluţii, pentru că piaţa este destul de diversă ca cerinţe şi aşteptări. |
#203
Posted 04 August 2018 - 08:10

A apărut noul RO.A.D.2018.25! Highlight-ul ediţiei este harta rutabilă pentru ambarcaţiuni mici a Deltei Dunării, integrată în Atlasul Digital al României.
https://www.romaniad...ro-a-d-2018-25/ |
#204
Posted 26 January 2019 - 12:53

#205
Posted 26 January 2019 - 14:03

E cam scump,la aproape 600 lei.Exista undeva vreo versiune moca,ceva?Și este doar pentru sistemele Garmin?
Edited by Vlad_22, 26 January 2019 - 14:05. |
#206
Posted 25 May 2019 - 14:05

A apărut noul ROAD2019.10 pe 19 mai 2019
https://www.romaniad...ro-a-d-2019-10/ https://www.romaniad...ro-a-d-2019-10/ |
#207
Posted 03 September 2019 - 13:58

#208
Posted 19 January 2020 - 10:54

#209
Posted 25 May 2020 - 07:12

|
#210
Posted 04 October 2020 - 10:33

#211
Posted 16 October 2020 - 15:58

#212
Posted 12 February 2021 - 10:29

A apărut noul RO.A.D.2021.01 pe 11 febr. 2021.
https://www.romaniad...ro-a-d-2021-01/ @max_01 Cea mai bună ofertă este cea de aici, harta şi actualizări pe viaţă la jumătate de preţ. https://www.rqa.ro/p...id=39&cat_id=19 |
#213
Posted 31 July 2021 - 07:50

#214
Posted 08 January 2023 - 15:45

Zatoichi,mai ești activ pe acest forum?Cât costa acum, Road, cu actualizări pe întreaga durata de viata a gps-ului?
Waze si Google Maps sunt principalii concurenți adoptați de majoritatea conducătorilor auto amatori, pentru a ajunge din punctul A în punctul B. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users