Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motor electric monofazat pentru gospodarie...
Last Updated: Nov 27 2021 21:59, Started by
parintele
, Nov 15 2011 15:43
·
0
#37
Posted 30 November 2012 - 14:51
crede-ma ca nu stiu cum au frigiderele condensatoare. cert e ca al meu motor are 2 condensatori : 1 de start 220v la 300uf si ,
1 de lucru 450v la 45uf. asta e tot ce stiu. si am un comutatot de start gen siguranta dubla. |
#38
Posted 30 November 2012 - 15:04
Releul ala are rolul de a conecta cond de start la bobinajul motorului.
Cind se ajunge aproape de turatia nominala decupleaza automat condensatorul. Asta faci si tu cu ajutorul acelui disjunctor . Dupa ce a pornit motorul decuplezi cond de 300uF si ramine doar cond de lucru. Daca dupa asta se incinge motorul probabil ai probleme cu el. Cel mai bine e sa cauti ajutor la un electrician sa verifice motorul. Dupa valorile cond pare a fi in jur de 1Kw Grig |
#39
Posted 02 December 2012 - 21:22
Ion_Bumbu, on 30 noiembrie 2012 - 15:04, said:
Releul ala are rolul de a conecta cond de start la bobinajul motorului. Cind se ajunge aproape de turatia nominala decupleaza automat condensatorul. Asta faci si tu cu ajutorul acelui disjunctor . Dupa ce a pornit motorul decuplezi cond de 300uF si ramine doar cond de lucru. Daca dupa asta se incinge motorul probabil ai probleme cu el. Cel mai bine e sa cauti ajutor la un electrician sa verifice motorul. Dupa valorile cond pare a fi in jur de 1Kw Grig |
#40
Posted 02 October 2013 - 21:30
Salut. Pentru un motor ELD typ MD 90 CL 2 de 1.84 Kw, 2870r/min, 220/230V, 12A, 50Hz, ce condensator as putea sa folosesc? Vreau sa-l montez pe un compresor cu presostat automat, sa porneasca singur cand se imputineaza aerul in butelie.Mersi
|
#41
Posted 31 October 2013 - 07:14
salut
vreau sa construesc un abric am valul si casetele pentru rulmenti ,dimensiunea valului este de 300 mm si as dori daca vreunul dintre voi imi poate da cateva detalii constructive adica din ce materiale as putea sa il fac bineinteles chiar si o schita multumesc |
#42
Posted 14 November 2013 - 16:33
va salut, si eu sunt interesat de subiectul lui "costicamacovei" cu abricht-ul. Daca poate cineva sa ne dea niste sfaturi ,niste schite. De asemenea as vrea in viitorul apropiat sa confectionez un zdrobitor/tocator de mere la care sa atasez un motor electric.
Daca poate cineva sa imi dea niste sfaturi, schite,poze ii sunt foarte recunoscator. Multumesc anticipat! |
#43
Posted 16 February 2015 - 20:33
Ma intereseaza un motor electric monofazat de Brasov, cu carcasa de fonta.
Aveti idee, la fabrica, in Brasov, o fi vreun magazin al fabricii ? Le-am trimis un email si nu am primit nici un raspuns. |
#44
Posted 08 June 2016 - 16:03
salut
se pot posta si poze pe forum ?? multumesc Edited by wampg, 08 June 2016 - 16:07. |
#45
Posted 09 June 2016 - 22:08
b107, on 16 februarie 2015 - 20:33, said:
Ma intereseaza un motor electric monofazat de Brasov, cu carcasa de fonta. Aveti idee, la fabrica, in Brasov, o fi vreun magazin al fabricii ? Le-am trimis un email si nu am primit nici un raspuns. Daca e vorba de Sacele eu stiu ca fac doar cu carcasa de aluminiu. Daca nu raspund la mail da`le un telefon. http://electroprecizia.ro/contact Grig |
#46
Posted 22 September 2016 - 10:36
Salut Grig,
Apelez si eu la tine cu rugamintea dea ma ajuta in identificarea puterii unui motor electric romanesc. Omul care mi=l vinde se jura ca acesta are puterea de 3 Kw desi pe motorul romanesc nu scrie nimic ...cum pot identifica puterea lui? acest motor are doi condensatori iar din legaturile cele 6 din cutia lui sus sunt doua legaturi conectate iar jos sunt 3 legaturi conectate...acest motor este monfazat sau trifazic? ma ajuti si pe mine te org cu aceste informatii despre putere....? Rotatiile motorului cum le pot afla? Iti multumesc. Dragos Attached Files |
|
#47
Posted 26 September 2016 - 08:42
_bcristian_, on 15 noiembrie 2011 - 17:04, said:
Pt polizor iti trebuie cam 3000 rpm pt piatra de 200-250, si putere minima cam 750W. |
#49
Posted 23 May 2017 - 11:01
Eu am nevoie de unul de 3 kw dar stau in dubii la numarul de rotatii. 3000 sau 1500? Il voi folosi pentru o desfacatoare de porumb (necesar 750 rotatii) si la o moara de uruiala (necesar 3000 rotatii).
Asadar cum e mai bine dpdv al cuplului? 3000 rotatii sau 1500? Multumesc. (nu am mai putut edita postul anterior.) |
#50
Posted 23 May 2017 - 15:18
Iei de 3000 si pui fulii 1 la4 la desfacatoare. Daca iei de 1500 si pui 2 la 1 la moara e posibil sa nu aiba destula putere.
|
#51
Posted 27 May 2017 - 06:11
fob2310, on 23 mai 2017 - 10:27, said:
Salut. Detine cineva motor electric de la Kanghui Engine (China). Ceva in genul acestuia. Cum se comporta? Bobinajul este din cupru? Multumesc. fob2310, on 23 mai 2017 - 10:27, said:
Salut. Detine cineva motor electric de la Kanghui Engine (China). Ceva in genul acestuia. Cum se comporta? Bobinajul este din cupru? Multumesc. fob2310, on 23 mai 2017 - 10:27, said:
Salut. Detine cineva motor electric de la Kanghui Engine (China). Ceva in genul acestuia. Cum se comporta? Bobinajul este din cupru? Multumesc. Am cumpărat eu unu pt moară și după 2 saci s-a ars. Bobinajul este din aluminiu suflat în cupru. După l-am bobinat cu cupru și acum merge bine. |
|
#52
Posted 07 February 2018 - 12:25
Motoarele chinezesti sunt in cel mai bun caz bobinatre cu aluminiu cuprat ; curentul alternativ circula pe suprafata conductorilor si are o adancime de patrundere (asta e grosimea suprafetei) in functie de frecventa lui .
Adancimea e invers proportionala cu frecventa ,adica cu cat e frecventa mai mica cu atat e adancimea mai mare - la 50Hz adancimea e de cateva zecimi . Stratul de cupru e de cateva sutimi de unde rezulta ca e nesimnificativ ,marea majoritate a curentului circula prin aluminiu . Aluminiu are rezistivitatea specifica de 1,7 ori mai mare ca a cuprului . Cu cat rezistivitatea e mai mare cu atat se incalzeste mai repede ; rezistenta electrica variaza proportional cu temperatura . Apare ambalarea termica ,pt aluminiu e de necontrolat ,la cupru e controlabila prin marirea clasei de izolatie si scaderea pierderilor in campul electromagnetic . De asemenea motoarele electrice se clasifica in mai multe clase de functionare ,dintre care S1 (functionare permanenta) si S3+x% (functionare intermitenta iar +x% semnifica cat la suta poate functiona la puterea nominala din timpul maxim de functionare dat in fisa tehnica). Timpul maxim e de 30 min de obicei . Am vazut multe motoare S3+25% dar sunt si S3+40% . Motoarele electrice pe care poti sa te bazezi sunt cele romanesti . Nu cele pe care scrie in romaneste (de ex:Micul Padurar/Gospodar/...) ca si acele sunt tot chinezesti ,vaporul cu care au venit se numeste MIcul iar firma care le-a rebranduit e Gospodar sau Fermier sau ... . Pe aceste motoare e inscrisa cata energie electrica consuma nu cata energie mecanica furnizeaza la ax . E similar cu raspunsul la intrebare adresata unui posesor de automobil : "Cati kW scrie in talon ca are masina?" iar raspunsul e "8 litri la suta" . Chinezi numesc asta tehnici comerciale . Concluzia e ca pt un necesar de 1,5kW (de ex.) motorul chinezesc sa fie de 3kW ! Si atunci sigur nu se arde dupa 2 saci dar fiabilitatea lui nu poate fi echivalenta cu a unui motor romanesc . Media Timpilor de Buna Functionare (MTBF) a acestor produse e cuprinsa intre 5 minute si ani (nu multi) . Randamentul e scazut ,adica pt aceasi putere furnizazata la ax consuma curent la greu . Daca e utilizat frecvent diferenta de consum dintre el si unul romanesc /de calitate in cateva luni e asa de mare incat acopera diferenta de pret la achizitionare . |
#54
Posted 24 February 2018 - 11:56
In schema unei actionari e cuprins si un motor electric . Aici incepe problema.
Motor electric am dar fara placuta cu date ; varianta achizitionarii altuia e nefezabila ,unul bun e 800 lei . Doresc sa identific motorul ,momentan am schimbat rulmentii si am facut o proba . Motorul fiind fabricat de IMEP e de pe timpul epoci de aur deoarece IMEP nu mai fabrica motoare trifazice asincrone cu rotor colivie de veverita de prin anii '90 . Am gasit greu o retea trfifazica pe 380V iar rezultatul masuratorilor e urmatorul (pt legarea in stea): -tensiunea efectiva la bornele bobinelor e 220Vca -curentul absorbit de o faza e 0,79A ia mersul in gol -diametrul rotorului 96mm -numarul de crestaturi statorice -36 . Care este corelatia dintre curentul de mers in gol si curentul nominal? Edited by Tycc, 24 February 2018 - 12:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users