Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Galactic Civilizations II: Ultimate Edition sau altceva

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
Sal!
De cam 20$ am gasit Galactic Civilizations II: Ultimate Edition.
Stiti alte jocuri in acelasi gen dar mai bune?
Precizez ca am Windows 7 Home Premium pe 64 biti, 4 GB RAM, AMD Athlon 2x 64 2,8 GHz si placa video este Sapphire ATI Radeon 5670 512 MB GDDR5.
As dori tot turn based strategies.
Multumesc anticipat!

#2
Sorin84k

Sorin84k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,682
  • Înscris: 17.02.2008
Pana la urma am cumparat Galactic Civilizations II: Ultimate Edition de la Impulse, digital download (19.95$ = 65.40 RON).

#3
Stehmer

Stehmer

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 06.10.2011
Pe tipul asta de joc nu cred ca gasesti joc mai ok facut decat GalCiv. E destul de restransa nisa pentru asa ceva...

#4
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Star Ruler, Space Empires (4 sau 5, nu mai tin minte care-i ultimul), Sword of the Stars (+add-on-uri) etc.

#5
TeoriaConspiratiei

TeoriaConspiratiei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 896
  • Înscris: 01.01.2016
Eu joc numai Gal Civ 2 si Civ 4, jocuri mai vechi putin , dar captivante, nu ma mai satur de ele. Au cateva avantaje TBS-urile: n-ai nevoie de reflexe foarte bune si de control in miscare asupra unitatilor, ceea ce pentru lenesi e un avantaj urias, poti sa-ti gandesti mult timp mutarea, fara sa-ti pese de presiunea timpului.
N-as zice ca nu-mi plac deloc RTS-urile, de pilda de la Rome Total War am invatat si eu putina tactica militara cu arme vechi. Nu intelegeam de ce in TBS-uri unitatile calare, de pilda, au un bonus cand ataca artileria inamica. Cand am vazut cum se foloseste cavaleria pentru a ataca din flanc, din spate si cat de important e sa ataci niste soldatei care nu stiu prea mult cu sabia, ei se ocupa doar de catapulte, cum o poti plasa in spatele liniilor inamice , piti in padure si ataca prin suprindere, m-am lamurit., Nu intelewgeam nici de unele unitati au bonus cand ataca infanteria, nu faceam mare diferenta intre unitatile diferite de lupta si habar n-aveam cum se folosesc. Rome Total War m-a invatat sa-i plasez pe aia cu sulite pe flancuri , sa ma apere de calaretii inamici , sa-mi folosesc cavaleria pentru un atac surprinzator, eventual din spate , dupa ce incercuiesc inamicul si asa mai departe. Pe bune, habar n-aveam de ce exista unele bonusuri, le intelegeam dupa pe alea ale arcasilor , e normal ca aiba bonusuri cand apara orase, trag de pe ziduri si ale sulitasilor impotriva cavaleriei. Dar nu stiam mare lucru despre pozitionarea in teren a unitatilor, sa-ti pui pe centru luptatorii care au bonus impotriva infanteriei, pe margine sultiasii, sa folosesc cavaleria pentru a incercui adversarul sau s-o pitesti pe undeva printr-o padure sa-i ataci artileria ramasa singura dupa ce pleaca aia la atac. Nu intelegeam nici de ce ai o penalizare cand ataci peste o apa ceva. Bun, imi imaginam eu ca e mai greu cand ataci peste un pod, dar nu aveam o reprezentare foarte clara asupra a ceea ce s-ar putea intampla. Cand am jucat Rome Total War mi-am lamurit si bonusurile din TBS-uri. Iti pui o unitate sa blocheze podul si ii masacrezi armata cu artileria. In spatele unitatii care il blocheaza, mai pui doua , trei sa ramana odignite si sa intervina daca pica prima linie. Habar n-aveam pana atunci cat sunt de importante "rezervele", nu intelegeam de ce nu tre sa arunci totul in lupta de la inceput, sa-ti obosesti toata trupa. Sunt RTS-uri ceva mai realiste cu care ma impac , care au ceva si din TBS-uri ca inceputul la Rome e de TBS, iti pozitionezi armata tactic pe campul de batalie. Dar...pur si simplu nu sunt pentru mine, tre sa stau si sa-mi coordonez unitatile alea, ceea ce mi se pare un cosmar ca n-am reflexe foarte bune.
Alea cu impuscaturi ma plictisesc de moarte. Mi se par infantile, pe bune. Sa stai sa tot tragi in aia...Ce-i asta ? Nu tu tactica, strategie, diplomatie, management al unui imperiu, nu tu nimic. Bleah !
RPG-urile sunt interesante pana cunosti povestea. Sa stai s-o iei de la capat cu un alt erou...e un cosmar, pe bune. Adica nimic schimbat, fix aceleasi chestii prin care sa treci ? Plus ca luptele sunt in timp real...:D
Tot la TBS-uri raman...
Ce sa scriu eu despre Gal Civ 2 ? Eu joc asa : galaxie imensa, planete locuibile foarte putine si in rest totul abundent ( asteroizi , anomalii , numar de civilizatii extraterestre minore si asa mai departe ) Mi se pare mai realista galaxia asta, ca spatiul e mare ca sa scriu asa :D, e mult cum zice unu intr-un film cu Seagal , planete locuibile sunt putine si extraterestrii sa speram ca multi. :D. Joc la penultimul nivel impotriva celui mai mare numar de adversari posibil , dar cred ca e usor de castigat si la sinucigas daca alegi o harta cu stele grupate in ciorchine, nu una in care sunt prea raspandite si reusesti sa colonizezi cel putin un numar egal de planete de la inceputul jocului cu cel colonizat de civilizatia adversar care a colonizat cele mai multe. Daca nu reusesti asta, ai probleme, calculatorul are un bonus semnificativ. Va trebui sa ataci devreme o civilizatie, cat mai repede posibil.
Se spune ca AI-ul e foarte tare in jocul asta. Nu e chiar asa, face o gramada de tampenii, dintre care cea mai mare e aceea ca porneste prea repede la razboi impotriva mai multor civilizatii daca are un avantaj militar. E foarte usor de manipulat, pe partea de diplomatie sta destul de prost. Recunosc ca are si calitati , isi da seama cand e atacat si raspunde declarand razboi inainte de a-i invada cu transpoartele planetele, dar nu intotdeauna, si unele civilizatii, cum ar fi pamantenii chiar au o strategie interesanta, incep cu tehnologiile economice. Nu ma totusi pe spate, faptul ca nu-si da seama ca e manipulat si ca provoci multe razboaie intre alte civilizatii ca sa-l tii ocupat , sa te lase in pace pana iti pui la punct economia si armata e o lipsa uriasa.
Strategia mea e foarte simpla si cuprinde cateva etape. In prima etapa incerc sa colonizez cat mai multe planete . Asta e cea mai grea din tot jocul , recunosc, fiindca apar mari probleme economice in timpul ei, fra si nu intotdeauna civilizatia aleasa  corespunde pentru a avea un start economic lansat. Rezolvarea problemelor economice, fiindca tin neaparat sa-mi mentin capacitatea de productie la 100 % pana spre finalul jocului depinde de civilizatia cu care joc. Ca sa nu-mi arunc moralul in aer, ma bazez mult pe cresterea relativ rapida a populatiei,  si sa raman la 100 % productie mentin   taxele de regula la 49 % de la inceput si pana cand ma apuc sa-mi construiesc o mare armata pentru atacul final. O exceptie o fac cand joc cu torienii, din cauza super abilitatii lor . Tin taxele foarte jos sa-mi creasca rapid populatia , urmaresc tot timpul raportul taxe -moral, dupa fiecare tur, sa am cat mai multe planete cu 100 % moral. Le ridic bursc la 49 dupa ce am suficienta populatie sa -mi acopere cheltuielile extinderii rapide. Cu arceenii  ( joc Twlight of the Arnor in care fiecare civilizatie are arborele tehnologic propriu ) o rezolv altfel, cercetez rapid senzorii care vin dupa centrele de navigatie si imi construiesc repede mai multe nave exploratoare de anomalii. In general eu fac multe de astea, cam vreo 20 fiindca joc pe o galaxie imensa , am de localizat resurse si de cunoscut planete , imi fac si un spion relativ repede sa vad ce au colonizat ceilalti, si cu multe anomalii care imi dau o gramada de bani si bonusuri. In loc de scout-eri fac de astea. Dar la arceeni e cu atat mai important sa le fac cu cat imi rezolva problema economica initiala, trading-ul vine tarziu, e mai greu de ajuns la el in timp util, iar cu diplomatia stau prost, nu au bonusuri pe ea sa ma bazez foarte tare pe stors bani de la alte civilizatii. Cu talanul am avantajul costurilor reduse cu intretinerea constructiilor, talanul produce colonii relativ repede fara sa fie nevoie de construnctii pentru punte industriale, are bonus masiv pe productia industriala. Avantajul cu costurile reduse, dar oricum trebuie completat cu o strategie economica axata fie pe comert , fie pe vanzarea de tehnologii ( diplomatia e obligatorie ), fie pe nave exploratoare de anomalii , de alea cu modul de explorare pe ele, il mai au si drenginii , korath si  iconienii. De obicei constriuiesc rapid cate doua dracii, fabrici sau altceva, depiinde de civilizatie , pe fiecare planeta pentru productie, aman constructia in etapa colonizarii a draciilor pentru cercetare, si civilizatiile astea pornesc cu chestii a caror intretinere costa mai putin. La civilizaatiile cu bonus pe diplomatie folosesc evident diplomatia si storc niste bani , in special de la minori. Cu Korx-ul e mai simplu, incepe cu toate tehnologiile de comert cunoscute, bag rapid nave comericiale. Kryn-ul e foarte bun pentru start , de asemenea, se poate repede coloniza tot ce e prin apropiere cu el , are construnctii pentru moral si economie din start, fara sa fie necesara cercetarea intensa , exceptionale. Cu Drath folosesc diplomatia si evident mana invizibila, provorc razboaie repede intre ceilalti, e super  manipulator, si scot o gramada de bani din ele. Bun, cam asa rezolv problema economica initiala. E etapa in care : colonizez masiv, ma ocup de comert si de facut nave pentru explorarea anomaliilor si cautarea resurselor ( nu pun modulul construnctor pe ele, le upgradez la construnctor cand dau de resurse, cu ele explorez toata harta )
In a doua etapa incerc sa construiesc bazarul galactic ( incep cu cercetari economice , nu cu cele militare ), imi da un avantaj urias in schimburi,  si cercetez , dar aici depinde si de civilizatia cu care joc , mai ales "tehnologiile " care imi dau bonusuri pe diplomatie.  Eventual atac o civilizatie slaba de langa mine, daca vreau sa-mi cresc numarul de planete si vad ca am pierdut o gramada de resurse galactice de care am mare nevoie din cauza vecinilor hrapareti. Miscarea asta o fac totusi rar, de obicei imi iese o colonizare masiva. Cu siguranta e necesara cand colonisezi putin la inceput. Tehnologiile militare le iau din schimburi, nu le cercetez niciodata eu pana catre finalul jocului. Atacul il dau de regula cu nave medii de lupta, rareori cu largi si niciodata cu mici, nu pot pune motoare si arme serioase pe ele. E etapa in caee imi fac cate un miner spatial pentru fiecare asteroisd, imi stabilesc numarul optim de planete pentru a fi in top cu cercetarea, localizez resursele si le obtin, de obicei tin cate un constructor langa resursele altora si cum le pierde in urma unui razboi, hop le iau eu, trimit la resurse construnctorii necesari pentru toate modulele economice si ceva aparare de baza, in caz ca apar pirati dupa distrugerea unei civilizatii, si mai ales , punct esential , provoc cat mai multe razboaie, pe cat posibil echilibrate , intre ceilalti.
In a treia etapa cercetez toate tehnologiile necesare pentru a-mi trage niste planete beton sau le iau de la ceilalti, Nu atac pe nimeni, cercetez si ma pregatesc sa-mi aranjez planetele in felul urmator in a patra etapa , pe toate planetele imi trag o constructie de moral, o ferma intesiva,  construnctii speciale ale civilizatiei pentru viteza daca joc cu arceenii- centrle de navigare - construnctiile pentru cresterea calitatii planetei daca joc cu altarienii , drath sau cu arceenii -trei constructii pentru productie plus una pentru bonus procentual pe productie , constructii pentru cercetare numai si numai daca am suprafet4e de lucru cu bonus pe ele pentru cercetare si in rest construnctii economice daca mai ramane spatriu ( cu deosebire pe planetele de mare calitate ) E formula cea mai echilibrata pentru un optim ( populatie- moral -economie-respectiv capacitate de productie si cercetare ) O exceptia o fac planetele specializate , centrle de manufacura si de cercetare ( nu mai multe de 4-5 ) .
In a cincea etapa, ma ocup de baze economice , imi trag destule cat sa acopere toate planetele, dar nu un numar exagerat , nu vreau ca bonusurile sa-mi ruineze economia, mai ales daca nu obtin mult din taxe , si cercetez toate tehonlogiile militare de care am nevoie pentru a-mi construi niste super-nave de razboi . Imi trag o armata imensa, de obicei de 5-6 ori mai puternica decat a oricarui adversar si foarte rapida, pun multe motoare pe nave si atac toata harta. Merg  intotdeauna pe o victorie prin  cucerire , nu-mi plac celelalte tipuri, sunt facile .
In a sasea etapa atac si cuceresc tot. De obicei am o armata atat de puternica incat nu e nevoie de cine stie ce tactica. Rup tot destul de repede. Daca nu am o armata foarte puternica manevrez cu atentie deplasarea navelor, incerc , in caz ca n-a trecut in natiunile extraterestre unite prostia aia cu spatiul neutru, sa curat totul intr-o singura plansandu-mi navele de atac si transpoartele langa fiecare planeta. Daca nu , folosesc fie incercuirea daca nu vrea sa scape niciun inamic  , gruparea mai multor nave cu o logistica potrivita , deplasarea atenta cu senzori potriviti sa atac eu si sa am prima lovitura mai ales daca joc cu arceenii etc.
Civilizatii:
Civilizatiile bune.
Torienii. Imi plac, au un start lansat economic gratie cresterii masive de populatie. Compenseaza deficitul de cercetare dat de cladiri cu bonusuri luate din alte cercetari. E usor cu ei, mai ales ca marea mea problema e startul, cu un start bun, strategia imi iese la fix de fiecare data.Au si o constructie speciala pe productie foarte puternica cu un cost de intretinere rezonan il inca de la inceput. Da, sunt chiar ok.
Iconienii. Nu stiu de ce calculatorul joaca prost cu astia ca au niste construnctii foarte puternice. E drept ca nu sunt accesibile de la inceput, ai nevoie de ceva cercetari, sunt accesibile alea pentru tehnologii si cercetare mai ales, pe care eu le fac mai tarziu, dar pe bune sunt chiar tari daca stii sa joci cu ei .Foarte bune constructiile , start ceva mai dificil decat cu torienii. Compenseaza pe parcurs. Super abilitate si abilitati slabute, poate asta e punctul lor slab.
Legionarii drath. Excelenta civilizatie , start foarte bun cu manipularea si mana invizibila si un admirabil bonus pe diplomatie, foarte util la inceputul jocului. Tehnologii interesante, poate pe partea de etica stau rau, dupa xeno ethics nu urmeaza decat o tehnologie cu bonus pe creativitate,utila , dar nu impresionanta,
Altarienii. O consider cea mai slaba civilizatie "buna" din punct de vedere etic evident :D, din cauza startului dificil. N-are niciun atu in startul jocului, nici costuri reduse , nici trading cunoscut , nici diplomatie nimic. Buna mai tarziu , are constructii impresionante ( aceleasii ca legionarii ) e ajutata in  caz de razboi de celelalte civilizatii bune gratie super-abilitatii, dar...fra...inceputul e slab si oricum mie nu prea mi se declara razboi, am grija sa -i pun eu pe altii sa se bata intre ei ca sa fiu lasat in pace. Nu e deloc slaba, are avantajele ei, dar cu siguranta nu in startul jocului.
Civilizatii neutre.
Arceenii. Un cosmar pe hartile mari , au deficit de viteza care trebuie neaparat acoperit cu punctele bonus ramase la dispozitie si centrele alea de navigatie nu compenseaza absenta motoarelor. Pe hartile uriase viteza e capitala. Daca se depaseste cu un start norocos problema economica, exploratorii gasesc destui bani in anomaliile alea, atunci devine o civilizatie devastatoare. O superabilitatea exceptionala, poti sa folosesti numai ofensiva pe nave ca lovesc primele si daca distrg tot nu mai e niciun contraatac, si ijn general construnctii si tehnologii bunicele. Motoarele se pot lua de la alte civilizatii pe parcurs, nu e chiar o dificultate insurmontabila absenta lor, dar...fra...un cosmar cu inceputul ala pe hartile mari. E cea mai slaba civilizatie pe harti uriase cu planete mute. Bine ca joc pe de astea mari cu planete locuibile si colonizabile mai putine ( circa ...170 ,nu-s chiar asa putine ) ca ar fi fost un cosmar colonizarea initiala cu astia.
Consulatul Krynn. Asta cred ca e cea mai buna in startul jocului,te poti extinde cu viteza maxima. Nu are niste tehnologii sau construnctii iesite din comun, pentru mine e important ca se porneste in forta cu ei. Calculatorul joaca binisor cu ei mai ales pe hartile cu multe planete. Nu prea imi place armata pe care o aleg, isi construiesc multe nave mici de lupta.
Talanul. Start greoi , in ciuda unei capitale exceptionale. E neboie de multe cercetari ca sa-ti aranjezi ca lumea o planeta. Compenseaza prin tehnologii, au cele mai puternice tehnologii cu niste bonusuri uriase. Bunicica. Greoi la inceput, dar merita efortul se dezlantuie cu tehnologiile alea. Cel mai nasol e ca nu poti obtine nici bonusuri pe moral sau economie cu punctele ramase, e nevoie sa compensezi la greu deficitul diplomatic si cel de la cresterea populatiei.
Teranul. Bun gratie superabilitatii, excelent diplomat si vitezei suplimentare date de un motor unuc foarte puternic. Nu e chiar preferatul meu, e doar foarte bun. :P Partea proasta ar fi ca fabricile alea sunt prea costisitoare in etapa expansiunii initiale.
Civilizatii rele.
Drenginii. Nu-mi plac in mod deosebit, nu sunt un fan al tributului . Ma inarmez tarziu si n-am 'argumente"  prea puternice sa conving vreo civilizatie sa-mi dea bani...Tehnologii slabute, mai ales pe partea de diplomatie si tehnologii. Tari pe cea de productie. Nu ma dau in vant dupa drengini, e bine totusi ca poti construi repede draciile pentru productie sociala sau militara.
Clanul Korath. Foarte buna civilizatie. Tehnologii asemanatoare cu drenginul . Diferenta o fac superabilitatea, si  abilitatiile, au ceva bonusuri militare, mai putin importante la inceput , nu pierd mare lucru la capitolul asta, si au in plus un bonus pe moral urias , foarte util. Cu navele cu spori pot foarte usir cuceri planetele , nu e nevoie de soldati puternici.
Yor. Nu-mi place startul, e foarte dificil economic. Restul e ok , compenseaza. Stau parca ceva mai prost cu economia la inceput. Cu ceva resurse economice gasite se rezolva. Nu e preferatul meu, in orice caz.
Korx. Foarte bun, incepe cu tradingul cunoscut in intregime si are un mic profit din razboaie. Pentru mine tradingul e capital , intotdeauana fac bazarul galactic car pot de repede. De aia niciodata nu joc cu korath sau cu drengin pe o harta in care nu e si korx sa-mi dea master tradingul.
Un clasament ar fi asta: 1. Kryn. 2,. Torian. 3. Korath. 4. Drath. 5. Korx. 6. Iconian. 7. Teran. 8. Talan 9. Yor 10. Altarian. 11. Drengin 12. Arcean.
E un clasament subiectiv facut in functie de stilul meu de joc. Altfel daca stii sa joci sunt bune toate civilizatiile.
Hai ca de data asta am fost scurt. :D

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate