Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3832 replies to this topic

#2953
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Eu cred ca trebuie piston gros si scurt dar cu tija groasa sa nu se indoaie cand impinge. Chiar daca dublezi rotile, cred ca se vor indoii jentile.
Vrei sa faci utilaj ca cel din film ?
La ce o sa l folosesti ?

#2954
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Tocmai din cauza asta am de gad sa dublez rotile ca sa alunece mai usor si ca sa nu se indoaie.

Aproape ca cel din filmulet.

#2955
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Un cilindru hidraulic cu dubla acționare ar trebui.
Adică unul de direcție, de la tractoare mari.

#2956
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Va salut! Incerc sa imi rezolv si eu problemele mecanice la utilajul meu dar nu pot rezolva ambreiajul. Este vorba de o transmisie de simar 320 si un motor de csrpatina puse pe un sasiu care o sa prinda restul formei dupa ce vad ca merge ok ansamblul. Ideea e ca imi intra in viteze fara ambreiaj si merge normal ( trage bine) parghia este ok apasa pe inelul placii. Apelez la cunostintele dv si la imaginatie pt ca eu sunt putin depasit.discul l-am montat in ambele sensuri nici o schimbare. Este posibil sa fie discul prea gros si sa nu existe distanta intre cele 3 piese ? Msine o sa incerc sa distantez motorul de transmisie cu ajutorul saibelor. Va multumesc

#2957
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Distanteaza placa de presiune vreo 2 mm. de disc, slabeste parghia la rulmentul de presiune  cam 3-4mm. sa aiba putina libertate sa nu stea lipit de diafragma.

Edited by calinus68, 05 August 2017 - 18:58.


#2958
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Parghia am distantat-o . La placa am o problema pt ca nu se prinde in suruburi de volanta , e fixata cu o siguranta . O sa incerc sa o distantez sau sa pun un inel de prindere msi subtire sa stea mai relaxata. Va multumesc

#2959
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Va salut. Cred ca am gasit problema utilajului meu. De vina ar fi rulmentul de presiune care fizic nu e un rulment e un manson si in interior are o bucsa de cupru care in urma uzurii nu mai impinge diafragma pana la capat .astazi sm vorbit cu un strungar si maine o sa iau piesa dar facuta din fonta sau fier pt ca nu avea bara plina de cupru de fi 55. O sa revin cu o parere dupa montare si cu poze. La mana ambreiajul  functioneaza corect: la apasarea placii pot invarti discul  cu mana. Va multumesc

#2960
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Cauta aluminiu sau cupru. E posibil ca acel inel sa fie piesa de uzura ca sa nu se uzeze alte componente. Daca il faci dint fonta sau fier risti sa uzezi alte piese mai scumpe si mai greu de facut.

#2961
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,259
  • Înscris: 22.11.2003
daca piesa de cupru tine locul rulmentului de presiune, nu cred ca este o idee buna sa o faci din alt material
este conceputa sa se uzeze pe masura ce este folosit ambreiajul
si sa nu se uzeze cealalta piesa pe care aluneca (care banuiesc ca este placa de presiune)

PS
spre exemplu, la Trabant, "rulmentul de presiune" de la ambreiaj este de fapt un inel de grafit atasat de furca actionata de pedala, care apasa pe o parte de otel a placii de presiune

#2962
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,588
  • Înscris: 31.01.2010
La Moskvitch 407 la fel era.

#2963
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Va salut ! Bucsa am fscut-o dintr-un material cu grafit in compositie doar de proba asa a zis strungsrul . Da partea pe care lucrraza este placa de presiune. O sa caut aluminiu sau chiar un rulment care sa imi intre in manson . Am nevoie de un rulment cu diamentrul exterior 54.astept raspuns de la strungar in legatura cu un msterial mai moale.

#2964
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,259
  • Înscris: 22.11.2003
aluminiul nu cred ca e bun....
din ce stiu eu, inelul de grafit de la ambreiajul trabantului are d.ext.= 52 mm, d.int.= 35 mm si inaltime 18 mm
gasesti asa ceva pe olx, relativ ieftin
iar ca material e foarte bun

#2965
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Am gasit niste cilindri hidraulici de oblon de camion, cel de la care i-am luat a spus ca sunt cu efect simplu.

Daca sunt cu efect simplu, atunci m-am gandit sa ii montez in lateral, ambii conectati la o maneta de la distribuitor ca atunci cand actionez de o maneta un cilindru sa se intinda astfel incat sa vireze utilajul si sa impinga uleiul din celalalt cilindru inapoi in rezervor prin distribuitor , si viceversa .


Insa daca sunt de efect simplu de ce cilindru are 3 iesiri ? Cilindrii respectivi au si o forma ciudata, ca un fel de prag.  Probabil iesirea de langa tija cilindrului sa fie un fel de siguranta de capat de cursa pentru cilindru  ? adica atunci cand tija ajunge la capat de cursa, pentru a nu deteriora cilindrul din cauza presiunii , sa se intoarca inapoi uleiul in rezervor?

Attached Files



#2966
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Este posibil ca una din gauri sa fie pentru aerisire.

#2967
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Nustiu ce sa zic...

Celalte doua gauri mai mari de la baza cilindrului par a fi conectate intre ele respectiv are un orificiu de comunicare pe unde circula uleiul intre ele ceea ce imi creaza dificultati in a face instalatia hidraulica.

#2968
nordest_om

nordest_om

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 18.10.2014
dupa o lunga perioada de stagnare am reusit sa mai fac cate ceva .Si inca mai sunt multe de facut!!

Attached Files



#2969
stefanut23

stefanut23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 02.06.2009
Imi place cum ai facut puntea fata, eu o am in capul cadrului si ma incurca ca vreau sa i fac si lama. Sasiul cred se va arcui.
Spune si ceva detalii, lungime, latime, dimensiune roti.
Am cumparat un plug de cal cu 50 lei, urmeaza sa fac si probe dar nu prea am timp si acum nu mai am nici loc in garaj.
Deci acum fac si garaj pentru ele, in poza se vede  ,, acoperisul"

Attached Files


Edited by stefanut23, 03 September 2017 - 20:09.


#2970
nordest_om

nordest_om

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 18.10.2014
ecartamentul este de 74 cm ampatamentul undeva in jur de 1.4m;garda la sol 24 cm;sasiul este din teava de 40x40x4;rotile pe spate 7,00r14iar pe fata 5,00r8.urmeza sa calculez raportul de transmisie si sa montez motorul(unul de 9,5 hp,pe benzina)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate