Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Inlocuire "pornire cu cheie&#...

Peleti amestecati cu boabe porumb...

Reparatie acoperis din sindrila b...
 Multifunctional color 1000 RON max

Nu merge sunetul pe cablu

Am și eu un porcușor ca...

Black Friday Pro pentru echipamen...
 Amplificatoare IPRS Baneasa (cod ...

Montare Jante noi si problema de ...

Rabla pentru becuri.

Permis suspendat 3 luni
 Calculatorul nu mai afiseaza

Recomandare piersic

Sfat instalare termosemineu lemne

Rambursare anticipata credit nevo...
 

Luare in greutate!

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
alin3x

alin3x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 24.08.2010

View PostSutelosbo, on 4th October 2011, 22:35, said:

Sigur nu e stricat cântaru ? :blink:

Mie nu-mi vine să cred că există așa ceva... nu pui o poză cu tine ? :eek:
Sigur. Stai linistit, nu arat ca un subnutrit, cunosc baieti de aceeasi inaltime cu mine, care par mai slabi, dar cantaresc mult mai mult fata de mine.

#20
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011
Nu stricau ceva poze, fără cap.

#21
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011
1. Am zis "sport cum ar fi culturismul". O activitate fizica care sa aiba beneficii asupra musculaturii. Plus ca mananci "altfel" (a se intelege mai cu pofta) dupa activitatea fizica.
2. Stai linistit, temerile tale nu vor deveni realitate. Nu o sa devii "pachet de muschi" cum vezi tu pe la TV decat daca tragi vreo 10 ani la sala si bagi n suplimente cu a caror valoare ti-ai putea cumpara masina.
3.  Baietii aceia cantaresc mai mult din diverse motive cum ar fi faptul ca muschiul este de vreo 3 ori mai greu decat grasimea sau ca au  structura osoasa
diferita.
4. Nu e nevoie de poze (mai bine ai spune ce/cat/de cate ori mananci tu pe parcursul a mai multor zile - asta ar ajuta mai mult). Ideea este ca tu vrei sa adaugi kilograme in plus. Eu ti-am zis solutiile. Da, merg si flotarile, tractiunile pana la un anumit punct (te-ar ajuta si 2 gantere reglabile). Gasesti destule exercitii pe youtube. Ideea e sa faci un efort fizic (de preferinta, unul care sa lucreze toata musculatura) deoarece kilogramele se vor depune mai usor astfel.
5. Ideea cu nutritionistul este proasta. Cum bine a zis cineva, nu iti va crea decat o gaura mai mare in buget. Ala nu poate sa iti recomande decat ce ti-ar recomanda orice persoana cu cunostiinte minime: o alimentatie bogata si sport (merg si suplimentele dar nu inlocuiesc mancarea).

Edited by Charger, 04 October 2011 - 22:07.


#22
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011
Eu pot pune poze?

#23
alin3x

alin3x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 24.08.2010

View PostCharger, on 4th October 2011, 23:03, said:

1. Am zis "sport cum ar fi culturismul". O activitate fizica care sa aiba beneficii asupra musculaturii. Plus ca mananci "altfel" (a se intelege mai cu pofta) dupa activitatea fizica.
2. Stai linistit, temerile tale nu vor deveni realitate. Nu o sa devii "pachet de muschi" cum vezi tu pe la TV decat daca tragi vreo 10 ani la sala si bagi n suplimente cu a caror valoare ti-ai putea cumpara masina.
3.  Baietii aceia cantaresc mai mult din diverse motive cum ar fi faptul ca muschiul este de vreo 3 ori mai greu decat grasimea sau ca au  structura osoasa
diferita.
4. Nu e nevoie de poze (mai bine ai spune ce/cat/de cate ori mananci tu pe parcursul a mai multor zile - asta ar ajuta mai mult). Ideea este ca tu vrei sa adaugi kilograme in plus. Eu ti-am zis solutiile. Da, merg si flotarile, tractiunile pana la un anumit punct (te-ar ajuta si 2 gantere reglabile). Gasesti destule exercitii pe youtube. Ideea e sa faci un efort fizic (de preferinta, unul care sa lucreze toata musculatura) deoarece kilogramele se vor depune mai usor astfel.
5. Ideea cu nutritionistul este proasta. Cum bine a zis cineva, nu iti va crea decat o gaura mai mare in buget. Ala nu poate sa iti recomande decat ce ti-ar recomanda orice persoana cu cunostiinte minime: o alimentatie bogata si sport (merg si suplimentele dar nu inlocuiesc mancarea).
Multumesc foarte mult de sfat! cat despre mancare... In timpul vacantei mancam regulat, dimineata o cana de lapte, niste oua sau rosii, castraveti, masline. La pranz mancam bine, felul 1 si 2, iar pana la cina mai mancam vreo 1-2 senvisuri. Seara mancam cand intram in casa, in jurul orelor 11-12. Acum ca am inceput scoala, e diferit. Dimineata nu mananc mancare pt. ca sunt la scoala ci ceva de la magazin/de la patiserie. Cand ajung acasa mananc bine si ma culc. Seara mananc umpic... stau la tv/pc si ma culc iar. :D

#24
GB1337

GB1337

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 13.04.2007
Degeaba te lauzi ca mananci mult. Pune pe hartie fiecare calorie si o sa ai un soc probabil. Calculeaza-ti aici http://nutritiondata.self.com/ bmi, cate calorii ai nevoie pentru a te mentine si adauga 500kcal.

Cauta sa combini o dieta sanatoasa cu un sport. Culturismul e de prefarat, e singurul care te poate dezvolta armonios, niciun alt sport nu antreneaza intreaga musculatura pentru hipertrofie. Mai ales la 16 ani, cand testosteronul e la nivel maxim o sa ai rezultate foarte bune (asta nu inseamna ca vei deveni imens totusi, ce ai vazut tu in reviste si pe net sunt ani de munca si abuz de substante). Mananca sanatos, nu te lua dupa incuiatii "nu ai cum sa te ingrasi fara fast-food". Minim 2g de proteina pe kg (ai nevoie de mai mult pentru ca esti in crestere) din carne alba si rosie (fara grasimi in ea), grasimi sanatoase (alune, migdale, seminte neprajite si nesarate, peste gras, avocado), carbohidrati complecsi (orez brun, cartofi dulci, fasole, mazare etc).

Edited by GB1337, 05 October 2011 - 18:36.


#25
Sutelosbo

Sutelosbo

    Banned by moderators

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,285
  • Înscris: 20.06.2011

View PostGB1337, on 5th October 2011, 19:34, said:

Degeaba te lauzi ca mananci mult. Pune pe hartie fiecare calorie si o sa ai un soc probabil. Calculeaza-ti aici http://nutritiondata.self.com/ bmi, cate calorii ai nevoie pentru a te mentine si adauga 500kcal.
El ar trebui să mănânce 1500 calorii pe zi ca să se
mențină. [ http://www.forumsextreme.com/images/sSc_scarednervous.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Sutelosbo, 05 October 2011 - 18:37.


#26
malicious earn

malicious earn

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 463
  • Înscris: 27.09.2006
De acord cu GB1337, sigur mananci foarte putin. Rosiile si castravetii sunt mai mult apa. Umplu stomacul, dar daca te uiti la calorii esti pe deficit. Eu vorbesc din experienta.

Baga mancare adevarata gen carne grasa (aici nu mai sunt de acord cu GB1337 care recomanda carne slaba) care are vreo 2000 de calorii pe kg. Eu la 1.77 si 26 de ani ar trebui sa mananc cam 2600 conform fitday.com. Tie iti trebuie macar un 2700-2800 de calorii pe zi.

Cum ti s-a mai spus, culturismul nu umfla muschii peste noapte. Ar fi bine! Daca nu iti place termenul culturism ca e asociat cu un soi de narcisism, zii mers la sala, sau antrenament cu greutati.

#27
alin3x

alin3x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 24.08.2010

View Postmalicious earn, on 16th October 2011, 18:20, said:

De acord cu GB1337, sigur mananci foarte putin. Rosiile si castravetii sunt mai mult apa. Umplu stomacul, dar daca te uiti la calorii esti pe deficit. Eu vorbesc din experienta.

Baga mancare adevarata gen carne grasa (aici nu mai sunt de acord cu GB1337 care recomanda carne slaba) care are vreo 2000 de calorii pe kg. Eu la 1.77 si 26 de ani ar trebui sa mananc cam 2600 conform fitday.com. Tie iti trebuie macar un 2700-2800 de calorii pe zi.

Cum ti s-a mai spus, culturismul nu umfla muschii peste noapte. Ar fi bine! Daca nu iti place termenul culturism ca e asociat cu un soi de narcisism, zii mers la sala, sau antrenament cu greutati.
Mananc carne aproape zilnic... adica... o portie care se pune intr-o farfurie de ciorba/ mancare.. Cu miscarea stau cam prost in ultimul timp, stau toata ziua. Defapt dorm toata ziua... vin de la scoala de la 2, pe la 3 ma culc ma mai trezesc la 6... stau la pc si ma culc iar :D

#28
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009

View Postalin3x, on 20th October 2011, 21:55, said:

Mananc carne aproape zilnic... adica... o portie care se pune intr-o farfurie de ciorba/ mancare.. Cu miscarea stau cam prost in ultimul timp, stau toata ziua. Defapt dorm toata ziua... vin de la scoala de la 2, pe la 3 ma culc ma mai trezesc la 6... stau la pc si ma culc iar :D


... supertare antrenamentul ! si care ziceai ca e scopul tau ?

#29
alin3x

alin3x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 24.08.2010

View Postatc, on 21st October 2011, 11:06, said:

... supertare antrenamentul ! si care ziceai ca e scopul tau ?
Sa ma ingras ;;)

#30
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011

View Postalin3x, on 5th October 2011, 13:50, said:

Multumesc foarte mult de sfat! cat despre mancare... In timpul vacantei mancam regulat, dimineata o cana de lapte, niste oua sau rosii, castraveti, masline. La pranz mancam bine, felul 1 si 2, iar pana la cina mai mancam vreo 1-2 senvisuri. Seara mancam cand intram in casa, in jurul orelor 11-12. Acum ca am inceput scoala, e diferit. Dimineata nu mananc mancare pt. ca sunt la scoala ci ceva de la magazin/de la patiserie. Cand ajung acasa mananc bine si ma culc. Seara mananc umpic... stau la tv/pc si ma culc iar. :D

Mananci putin. Daca chiar vrei sa iei in greutate, ai nevoie de o alimentatie mai buna si de sport.
Alea de la magazin/patiserie sunt chestii umflate, menite sa iti tina burta ocupata.

Din nou:
- carne (mai mult decat bucata aia din supa);
- oua;
- lactate;
- orez, paste;
- fructe, legume;

View Postmalicious earn, on 16th October 2011, 18:20, said:

Baga mancare adevarata gen carne grasa (aici nu mai sunt de acord cu GB1337 care recomanda carne slaba) care are vreo 2000 de calorii pe kg.

Si carnea grasa cate calorii are pe kg, trai-ti-ar dieta carnivora?
Pana acum te laudai ca tu mananci carne grasa si slabesti vazand cu ochii (desi nu stiu ce nevoie ai la kilele tale).
Omul asta vrea sa se ingrase si tu ii recomanzi tot carne grasa?
Drace, e miraculoasa asta. Vrei sa te ingrasi, mananci grasa. Vrei sa slabesti, mananci carne grasa. Am auzit ca trateaza si HIV.  :w00t:
Asa ca nu mai folositi prezervative, copii! Mancati carne grasa.

View Postatc, on 21st October 2011, 11:06, said:

... supertare antrenamentul ! si care ziceai ca e scopul tau ?

Luatul pernei in brate.

#31
vlad_coste

vlad_coste

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 27.10.2011

View Postligla, on 4th October 2011, 21:54, said:

Chiar deloc. Nu-ti inchipui ca manca iarba, ci grau putin incoltit. Vezi pe net ce presupune. ;)

pui grau intr-o farfurie intinsa si pui apa putina cat sa-l acoperi...prin incoltire toxinele din bob se elimina...si efectul graului cu miere este cel al fibrelor(pt ca in fibre este bogat) nu cred ca are legatura directa cu luarea in greutate. Eu am tot zis si ma repet cea mai buna solutie pentru a lua in greutate este total mass 4200  luat intre mese si dupa antrenament. Face minunti. Cumperi o punga mai mare ca e ieftin...si o sa ai progrese extraordinare. Daca mai vrei poti face incarcare si cu creatina si atunci clar pui considerabil pe tine:).

#32
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009

View Postvlad_coste, on 29th October 2011, 19:48, said:

Eu am tot zis si ma repet cea mai buna solutie pentru a lua in greutate este total mass 4200  luat intre mese si dupa antrenament. Face minunti.



Omul vrea sa ia in greutate nu sa arunce banii pe prostii si sa se aleaga in final cu o diaree pe termen lung ! Singurele "minunti" le face pe WC ! Si ca sa intelegi si tu odata pentru totdeauna ca acest produs face parte din categoria malaiului ieftin, citeste aici parerea unora care au luat teapa cu Total Mass 4200  !   :thumbdown:

#33
vlad_coste

vlad_coste

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 85
  • Înscris: 27.10.2011

View Postatc, on 30th October 2011, 12:25, said:

Omul vrea sa ia in greutate nu sa arunce banii pe prostii si sa se aleaga in final cu o diaree pe termen lung ! Singurele "minunti" le face pe WC ! Si ca sa intelegi si tu odata pentru totdeauna ca acest produs face parte din categoria malaiului ieftin, citeste aici parerea unora care au luat teapa cu Total Mass 4200  !   :thumbdown:

Eu il consum zilnic si am cea mai buna evolutie ... am 2 prieteni pe care-i antrez si cate au cont pe forum ... daca nu crezi ei pot confirma ce evolutie buna am de la produsele nutritech.

#34
atc

atc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 26.02.2009

View Postvlad_coste, on 18th November 2011, 14:26, said:

Eu il consum zilnic si am cea mai buna evolutie ... am 2 prieteni pe care-i antrez si cate au cont pe forum ... daca nu crezi ei pot confirma ce evolutie buna am de la produsele nutritech.


Sa intreb cele 2 clone ale tale ?  :coolspeak:    Deja o dai in ridicol !

#35
Andero

Andero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 01.02.2009
Incearca sa consumi cat mai multe grasimi sanatoase.
Le iei din alune, nuci, seminte si migdale crude. Le pui in pungute si sa le mananci in timpul zilei intre mese.

Edited by Andero, 14 January 2012 - 18:01.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate