Allview - discutii generale
Last Updated: Sep 25 2022 14:24, Started by
razvanluca
, Sep 28 2011 12:17
·
0
#19
Posted 02 August 2013 - 22:29
Putin dati putin primiti,la cat costa. p6 quad nu pote fi putin.
|
#20
Posted 18 August 2013 - 13:43
Bani aruncaţi de pomană . Nu-mi mai doresc asa ceva nici de le-aşi primi gratis. Electronice de unica folosinta,am„ allview m4 slim” display spart si„T1 vision ”touchscreenul defect si nu găsesc nicăieri piese .
|
#21
Posted 20 August 2013 - 11:45
1.
mikkivoyeristu, on 10 iulie 2013 - 12:03, said:
... Intamplator am ajuns la un centru de reparatii telefoane si tablete de pe Brancoveanu (in blocul cu sediul RCS aproape de metrou Brancoveanu). Acolo am vazut ca au pus un afis mare la intrare: "Nu mai primim in service produse marca Allview!" 2. Allview este doar o chinezarie de calitate indoielnica, si care spre deosebire de e-boda are si un service rusinos de prost. Am achizitionat o tableta allview 3 speed duo hd, care a avut probleme de soft, am dus-o la service-ul autorizat IT Land (Daca nu aveti nevoie de garantie, nu treceti pe-acolo;fugiti fratilor cat mai puteti). Dupa ce a stat cateva zile in service, probleemle soft s-au rezolvat, insa am constatat ca nu poate fi setata rezolutia camerei foto la 2MP. Fata de la receptie nu a reusit nici ea sa gaseasca setarea camerei. Am transmis service-ului producatorului Allview prin mail o solicitare (#532545) la care mi s-a raspuns ca trebuie sa intru in setarile camerei (logic nu?). Setarile camerei insa au o singura optiune : Stocati locatia. atat! Negasind cum se poate seta camera la 2MP, am incercat sa telefonez la numarul indicat de persoana care mi-a raspuns la mail, Dl.Bogdan Covaci de la Dept. Suport & Service si anume: 0268/336663. Am fost pus intr-o coada de asteptare si periodic ma anunta robotul alcatelea pe lista si in cate minute voi intra in convorbire cu un operator uman. Am inceput de la a 6-a persoana pe lista cu timpul aprox. de asteptare de 9 min. Rabdator din fire cum sunt am asteptat la telefon devenind a 5-a,a 4-a..... si in sfarsit prima persoana care va fi imediat preluata. Numai ca in loc sa fiu preluat de un operator care sa incerce sa-mi rezolve problema am fost pus din nou in coada de asteptare devenind brusc a 9-a persoana cu timpul aproximativ de 7 minute. Am staruit mai mult de curiozitate sa vad ce se intampla, de aceasta data punand telefonul de la care sunam pe speaker si tel. mobil pe reportofon astfel ca am putut inregistra audio si faptul cum din prima persoana am fost pus din nou in coada listei de asteptare!!! celor curiosi le pot pune la dispozitie fisierul audio. Concluzia? La Allview totul pute a varza stricata! Si asta elegant spus! Edited by savin512, 20 August 2013 - 11:46. |
#22
Posted 12 September 2013 - 15:11
subscrius acestui topic.
am cumparat o tableta allview acum 10 luni si din aceasta perioada 2 luni a stat numai in service, de 3 ori la Visual Fix ( Bucuresti ) care au fost foarte rapizi si ultima data la Visual FAN ( Brasov ), care cand mi-au trimis tableta inapoi imi scrie in talonul de garantie ( incarcator schimbat ) Acre era acelasi cu care l-am trimis si pe care cei de la Bucuresti l-au schimat. Deci in total tableta in decurs de nici 1 an a fost de 4 ori in service. Am cerut ( Inlocuire Produs ), cred ca cei de la allView sunt constienti de faptul ca nu omu nu v-a mai accepta un alt produs AllView si de m..sti de sunt, le e frica sa nu ramana fara bani in favoarea altor producatori. Tableta a fost cumparata de la Alte la pretul de 500 lei si uite asa, cei de la Visual FAN cand i-am sunat ( mai aveti de asteptat 3 min, mai aveti de asteptat 2 min, mai aveti de asteptat 4 min si uite asa fratica am ajuns la 17 min de asteptare ) si apoi, femeia de acolo sa spuna ( am trimis sesizarea mai departe ). Noroc ca sunt Minute Nationale Incluse la diferitele oferte de Telefonie Mobila, daca era sa fie contra costa, va dati seama la cati Prosti ( ca asa ne considera ) daca luaa 0, 15 euro/ centi Cati bani faceau pana acum? Nu mai cumparati nimic AllView deoarece sunt nesimtiti ordinari. |
#23
Posted 05 March 2014 - 12:51
Luna trecută se pare că și eu am avut ghinioane la telefoane, din cauză că am vrut să fac economie la bani.
după ce am luat un e-boda V40 la care ma tine bateria foarte putin, acum fiind pentru a doua oară în service, am luat și un allview P5 quad. Acest allview P5 quad, care ar fi fost super telefon, după părerea mea, s-a defectat după numai o lună. Nu mai focalizează camera principală, se aude un țăcănit cand o pornesc sau când o opresc. Acum încerc să îl trimit în service, deși deja sunt dezamăgit complet de tot ce înseamnă firme fantomă de românica ( E-boda, Allview etc). După ce îl voi trimite în service și îl voi primi înapoi vă voi împărtăși din experiența mea cu service-ul. |
#24
Posted 05 March 2014 - 20:05
Nu recomand produsele allview. Eu la nici 3 săptămâni mi-am trimis tableta în service. Nu mai pornește. Acum e de o săptămână la ei... O alta cunoștință are aceeași experiență, de data asta cu un telefon. După două săptămâni nu mai ii merge difuzorul. Mai bine dați un ban în plus și luați altceva.
|
#25
Posted 17 March 2014 - 22:16
Nesimtitii astia ar trebui sa dispara de pe piata cu jegurile lor . Clientii devin cumva angajatii lor in sensul ca iei produsul din magazin iar apoi pe timpul si banii tai stai sa bati drumul la service unde sunt angajate niste persoane dubioase ca si pregatire si bun simt .Asta nu am inteles-o niciodata , daca am luat un produs din magazin si s-a stricat dupa o luna de ce nu-mi dai alt produs din magazin , de ce ma trimiti la service ? Nu mai bine luati voi toate produsele astea de cacao si le bagati pe toate in service si apoi sa trageti oblonu' la afacere ?
|
#26
Posted 18 April 2014 - 08:47
Am avut si inca am si am o problema tot cu o tableta (City+). A crapat la cateva saptamani dupa achizitie. A fost schimbata si iarasi a crapat in cateva zile . Am trimis-o catre ei si cand am primit coletul, surpriza! o tableta veche, uzata si lovita. Partea tare este ca ei nu considera ca e o problema si mi-au trimis-o inapoi asa sa ma ocup eu sa vorbesc cu firma care a reparat-o, firma unde tableta a fost trimisa de catre ei si selectia acelui service ca partener autorizat iarasi le apartine. Serviciile sunt execrabile, nu merita sa cumperi un produs de la ei. Parca vorbesti la pereti cand discuti cu cineva. Trec peste alte "mici" probleme cu incarcatorul defect, cu informatiile eronate primite, cu curierul pe care l-am asteptat in cateva randuri si o saptamana si nu a venit ca au uitat sa faca comanda. Ar trebui sa mearga ANPC-ul peste ei sa-i scuture putin. Nu am folosit tableta respectiva deloc de cand am luat-o.
Edited by adyx_ro, 18 April 2014 - 08:47. |
#27
Posted 18 April 2014 - 10:21
Mai bine nu evitați voi producătorii români de produse de 2 bani?
|
#28
Posted 24 September 2014 - 17:27
Am cumparat cu 1400 ron …pe 15.08.2014 un Allview X2 Soul…dupa 3 saptamani de functionare aproximativ corecta ….desii se incingea puternic in timpul convorbirilor si a navigatului pe internet….fac un update oficial la KitKat 4.4.2…dupa care telefonul a crapat….nu mai porneste si rebooteaza incontinuu pana la epuizarea bateriei. Telefonul, dupa 3 saptamani de functionare, pleaca in service la SFINX TELECOM. Dupa mai bine de o saptamana, primesc mesaj …cum ca telefonului i-a fost anulata garantia pe motiv de utilizare incorecta…iar daca-mi doresc reparatia …poate fii facuta contra sumei de 271 Ron + taxe postale (trag concluzia ca …deja sare de 300 ron reparatia)…nervos, pun mana pe telefon si sun pentru detalii….la care-mi raspunde o telefonista…ce nu e in stare decat sa citeasca de pe o fisa de reparatii defectiunea constatata…si stupoare!!!….motivul anularii garantiei ….era …o zgarietura constatata in zona butonului on/off….DUMNEZEULEEEE!!!….deci …telefonul are 5,5mm grosime, carcasa laterala metalica….pe ambele fete este placat cu sticla…daca il lovesti/scapi CLAR se va sparge!!!!….defectiunea mea a aparut in urma update-ului la o noua versine de soft…iar ei ….s-au legat de faptul ca …telefonul are o zgarietura pe carcasa metalica in dreptul butonului ON/OFF….din cauza careia telefonul in permanenta se restarteaza….asa o NESIMTIRE…in viata mea nu am vazut!!!….i-am rugat sa-mi trimita telefonul nereparat inca de acum 3 zile…pana azi …nici un semn ….(raspoimaine se implineste termenul legal de reparatii in garantie)…telefonului meu nu i-au facut nimic in afara faptului ca au constatat o zgarietura!!! …si le-a luat 2 saptamani sa faca asta!!!….HMMMM….abia astept sa primesc telefonul ….si hartia constatatoare ….dupa care directia la o constatare a defectiunii …intr-un service serios de telefonie ….plangere la OPC si apoi in INSTANTA!!!!…Asa ceva nu se poate!!!!….este incredibil cum au tupeu cei de la Brasov sa-si bata joc de tine!!!…am sa cer daune cu varf si indesat!!!…pentru neseriozitate, indolenta si incompetenta….nu mai lipsea mult sa invoce pentru anularea garantiei …faptul ca mi-a venit ciclul ….ce nesimtiti!!!!!!….nu voi mai cumpara vreodata brandul asta …si reclama negativa voi face peste tot pe unde pot!!! RUSINE ALLVIEW!!!
|
|
#30
Posted 05 October 2014 - 13:00
Vad ca se deruleaza si mai jos, ce ti-au rapuns dupa faza cu "FOMISTILOR"?
Edited by gumball3000, 05 October 2014 - 13:03. |
#31
Posted 05 October 2014 - 13:01
Fereasca-ma "bunul Dumnezeu" sa cumpar un device romanesc
Drept e, au fost cam nesimtiti. Nu au stoc pentru vanzare piese ci doar pentru reparare la supracost, evident. Oricum, nu cred ca sunt obligati sa iti vanda tie piesa, tu ne fiind un service autorizat. |
#32
Posted 05 October 2014 - 13:03
#33
Posted 05 October 2014 - 13:20
lex404, on 05 octombrie 2014 - 13:01, said:
Fereasca-ma "bunul Dumnezeu" sa cumpar un device romanesc Drept e, au fost cam nesimtiti. Nu au stoc pentru vanzare piese ci doar pentru reparare la supracost, evident. Oricum, nu cred ca sunt obligati sa iti vanda tie piesa, tu ne fiind un service autorizat. Edited by Robiacs, 05 October 2014 - 13:23. |
|
#34
Posted 05 October 2014 - 13:28
detin un Allview si pot spune ca sunt multumit de telefon..sper sa nu ajung vreodata sa depind de service-ul lor..
|
#35
Posted 05 October 2014 - 13:50
#36
Posted 05 October 2014 - 13:55
Identic cu: Dacia Logan & familia? De toata jena!
De aia se umple Europa de Loganuri si alte DACII! E plina Romaia de carcotasi! daca e vandut in Romania de o firma din Romania - NU E BUN! E-Boda? De E-Boda ce comentati? A fost prima firma romaneasca care a cerut branduire, exclusivitate si adaptare a facilitatilor le ce vroiau romanii! Aveti voi un DVD player Sony mai bun decat E-Boda? La banii care-i cere Allview pe sculele alea chinezesti, la ce ofera, nu cred ca aveti optiuni "ADEVARATE" mai bune. iesiti mai ieftin daca le comandati direct din China. Da' garantia? Dincolo era mai ieftin! Sunt posesor si utilizator de alt brand de telefon smart, deci nu tine cu "actionar Allview"! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users