Tremurat la relanti Golf 5 1.4 benzina
Last Updated: Jun 28 2022 16:06, Started by
kmeleonuss
, Sep 27 2011 13:20
·
0
#1
Posted 27 September 2011 - 13:20
Salut,
am un golf 5 (1.4, 75 CP - benzina - 113.000 KM) care dimineata sau dupa cateva zile de pauza la prima cheie cand intra socul incepe sa tremure toata masina fara insa a avea variatii de turatie. Daca il las asa fara sa accelerez incepe sa palpaie martorul engine check. Treaba asta se intampla numai cand este socul in functiune. La cald intrerupe foarte putin - nu deranjeaza. Am schimbat bobinele si bujiile dar nu i-am dat de cap. Problema este ca am schimbat bobinele intre ele si nu este de la ele. Cateodata mai da eroare de misfire si pe ceilalti 2 cilindri. Stie cineva de la ce poate sa fie ? Nu prea vreau sa ma apuc sa schimb injectoare sau alte piese fara sa stiu sigur de unde vine problema. Eroarea care apare in VCDS este: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detect P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - 16687 - Cylinder 3:Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4:Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded Multumesc |
#2
Posted 27 September 2011 - 13:29
incearca si cu fisele,cauta pe net posibile solutii pentru codurile erorilor.
|
#3
Posted 27 September 2011 - 13:35
Uite ce am gasit la o scurta cautare dupa primul cod de eroare:
16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Possible Causes Air Intake System leaking Fuel Supply faulty Injector(s) faulty Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty Ignition Coil(s) faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open Camshaft Position Sensor (G40) faulty Possible Solutions Check Misfire Recognition Check Air Intake System Check Fuel Supply Check Injector(s) and Injector Sealing Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s) Check Ignition Coil(s) Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Check Camshaft Position Sensor (G40) Baga 'goagal' la greu si gasesti |
#4
Posted 27 September 2011 - 13:38
am bagat forum la greu dar nu am gasit solutii. ideea este ca tremura numai cand este rece si intra socul. eu inclin sa cred ca este un senzor sau ceva pe partea electrica.
|
#5
Posted 27 September 2011 - 13:42
E foarte posibil, dar e greu sa iti spunem noi aici pe forum. Cel mai bine faci o vizita la un service, eventual unul recomandat ca ok de cineva. Ar trebui curatata valva EGR, verificat senzorii, etc. De abia dupa asta iti poti da seama daca e mai grav.
|
#6
Posted 27 September 2011 - 14:05
Din codurile alea nu rezulta nimic concret, din moment ce-ai tot schimbat fise si bobine. Ar trebui sa stergi codurile de eroare, sa circuli 2-3 zile cu masina fara sa mesteresti la ea, apoi sa vezi ce coduri au aparut. Adica, daca intradevar problema e la mai multi cilindri, sau doar la unul singur si s-a mutat la celalalt, cand ai mutat bobinele, fisele.
|
#7
Posted 27 September 2011 - 14:21
erorile astea sunt de astazi. au mai fost dar aleator pe toti cilindri indiferent de schimbatul bobinelor intre ele (ex: penultima eroare era pe cilindrul 1, 3 si 4 - am schimbat bobinele 1 cu 3 si 2 cu 4, inainte de asta a fost pe toti cilindrii si am schimbat toate bobinele). la service mi-a spus ca trebuiesc inlocuite injectoarele si senzorul de la axa cu came dar nu imi garanteaza ca nu va mai trepida. avand in vedere ca sunt ceva banuti si nu am nici o garantie mai astept sa vad solutiile date de cei care au avut problema asta.
|
#8
Posted 27 September 2011 - 15:13
Sa-nteleg ca au fost sterse codurile, toate astea au aparut azi, fara sa schimbi nimic? Daca da, posibil sa fie senzorul de la axa cu came, dar ala ar pierde impulsurile si la cald. Ar trebui un tester mai de doamne-ajuta, mers pe senzor si vazut pe osciloscop cum se comporta. Pana atunci, cel mai usor ar fi sa verifici fisele de la bujii, cu un ohmetru. daca au 5-10 KOhmi, e ok, daca sunt intreupte, ar trebui schimbate. Injectoarele iar le poti verifica relativ usor. Le scoti pe rand, iei un borcan sau un pet taiat, pui injectorul in borcan, pui pe cineva sa dea la cheie si urmaresti forma jetului, vezi daca nu picura etc, compari jetul cu spray pattern-ul, sa vezi daca-i ok. in caz de nevoie poti incerca sa le cureti.
|
#9
Posted 27 September 2011 - 15:36
La G5 bobina de inductie e cu tot cu fisa:
[ http://www.autoteile-direkt24.de/shop/images/product_images/popup_images/3165144049760.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#11
Posted 27 September 2011 - 22:09
lasa service in pace
fa rost de vag com stergi erorile te plimbi nitel vezi erorile si le stergi sucesti bobinele intre ele te plimbi iar scanezi daca nu se plimba erorile pe cilindri, scoate mufa de la EGR; daca motorul merge frumos dupa testul asta ...e clara treaba daca nu merge o curatare si adaptare |
#12
Posted 30 September 2011 - 12:17
scos mufa de la EGR fara nici un efect .... ramane de curatat si adaptat.
|
#15
Posted 03 October 2011 - 10:23
bujiile sunt noi, bobinele sunt noi si au fost schimbate intre ele iar erorile se plimba intre cilindri (fara o logica la sschimbarea bobinelor Ex eroare pe cilindrul 1, 3 si 4 - schimbat 1 cu 3 si 2 cu 4 si dupa da eroare pe cilindri 3 si 4)
|
|
#17
Posted 27 June 2022 - 17:33
Va salut.Dupa schimbarea bujiilor martorul nu a disparut (cod P0303).Un ,,nene,,de la service a zis ca la cilindrul 3 a gasit bujia plina de ulei.Ca si variante a zis ca ar fi sa schmbe garnitura de la motor sau in cel mai rau caz segmentare etc(m-a luat cu durere de cap cand am auzit).Masina trage f.greu si tremura la relanti.Ma duc maine la alt service sa aflu si parerea lor.Motorul are 200.000 km.si periodic (odata la 3 luni) ii bag benzina de 100 de la MOL.Orice sfat e binevenit.VW GOLF 5 PLUS AN 2005 motor BCA 1,4 BENZINA
|
#18
Posted 27 June 2022 - 18:19
Simeringuri de supape, rectificat supapele. Segmentat motorul. De vazut cuzinetii si uzura vibrochenului.Chiar ca te doare capul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users