Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Logan - Moare motorul la relanti (doar la cald!)
Last Updated: Aug 25 2014 11:27, Started by
vebogdan
, Sep 21 2011 16:45
·
0
#1
Posted 21 September 2011 - 16:45
Buna ziua
Sunt posesor de Logan MPI 1,6 8v din 2005 si am urmatoarea problema: Imi moare motorul, numai la cald si doar la relanti ! Mai exact motorul porneste ok indiferent de anotimp, daca merg sute de kilometri pe autostrada nu am nici cea mai mica problema (are vana, se aude ok...) dar, EXCLUSIV la temperaturi mari afara(vara), se balbaie ca si cum nu as mai avea benzina dupa care moare. Daca dau la cheie o ia imediat dar trebuie sa o tin accelerata ca sa nu moara din nou (in 90% din cazuri tine, dar mai sunt si momente in care se balbaie si se opreste asa ca e nevoie de 2-3 chei). Cu riscul de a va plictisi mai spun o data: doar vara, doar dupa ce apa e la 4 liniute si relantiul stabilizat la 5-700 rot/min, in general cand stau in trafic sau la semafor! Ce am incercat pana acum: 1) Acum 2 ani am schimbat distributia la service autorizat(problemele au aparut la 2-3 saptamani dupa aia dar inclin sa cred ca nu asta este problema mai ales ca perioada a coincis cu inceputul verii). In primul an nu mi s-a intamplat decat de vre-o 4-5 ori, dar anul asta se intampla aproape de fiecare data cand ies. 2) Curatat corp clapeta, schimbat MPP(motoras pas cu pas) - Nici o imbunatatire! 3) Curatat injectoare - Are mai multa vana, dar problema cu opritu' nu s-a rezolvat! 4) Curatat bujiile si verificat fisele - sunt OK 5) De 2 ori pe tester la service autorizat Dacia - Nici o eroare! 6) Am pus benzina '95, '98, Petrom, Luk, OMV ... - Degeaba! 7) Am sters senzorul de turatie de pe volanta. Ma gandeam la pompa de benzina, dar se aude ok cand amorseaza, nu am probleme cand sunt pe autostrada si m-a intreb daca este pompa de ce nu se manifesta la fel si iarna? Oricum am pus-o o data pe debitmetru(cred ca asa ii spune) si mi s-a spus ca e ok dar... Sau sa fie ceva electric? Ceva care sa nu mai fie in parametrii cand se incinge? Imi cer scuze daca spun prostii, dar sunt amator si tot ce am incercat am invatat de pe net( forumuri, tutoriale, etc...). Am evitat sa ma duc la service, dupa ce am fost la unul autorizat si i-am vazut ca dau din umeri dupa care ma puneau sa schimb tot. Unu imi spunea de sonda lambda iar eu incercam sa-i explic ca am facut ITP-ul de o saptamana si banuiesc ca fara aia nu imi ieseau noxele (apropo,si ITP-ul l-a luat fara probleme). Astept sugestii! Multumesc anticipat |
#2
Posted 21 September 2011 - 16:53
la apasarea franei nu tinde sa moara?la un prieten mergea foarte rau relanti-ul si cand apasa frana murea de tot.tragea aer fals pe la servo
Edited by asyx, 21 September 2011 - 16:55. |
#4
Posted 21 September 2011 - 18:27
asyx, on 21st September 2011, 17:53, said: la apasarea franei nu tinde sa moara?la un prieten mergea foarte rau relanti-ul si cand apasa frana murea de tot.tragea aer fals pe la servo Nu moare cand franez, dar daca poti sa-mi spui cum pot sa verific faza cu "aer fals pe la servo" ar fi super. Niciodata nu se stie... thx |
#5
Posted 21 September 2011 - 18:31
#6
Posted 21 September 2011 - 18:32
v3lsatis, on 21st September 2011, 17:58, said: Din cate stiu este o piesa cu 2 suruburi care trebuie s-o scoti, s-o cureti si s-o pui la loc.Nu ma pricep ca nu am benzina, am Logan diesel dar baietii de pe forumul modelului marcii sigur o sa te ajute. Cineva imi spunea ca ar mai exista un fel de "relanti electronic"(nush daca asa ii spune), asta separat de corp clapeta+mpp ... Poate la asta te referi dar nu am reusit sa il/o gasesc. Poate nici nu exista la Logan 1,6 MPi. Poate vede cineva postul si ma ajuta... ty |
#8
Posted 22 September 2011 - 00:30
asyx, on 21st September 2011, 19:31, said: scoti furtunul de la servo si astupi intrarea la aspiratie Merci... o sa verific in weekend hemTT, on 21st September 2011, 22:36, said: Citisem si postul asta, dar problema mea apare doar cand sunt temperaturi ridicate afara! Ma tot gandesc la partea electrica fiindca altfel nu-mi dau seama de ce nu se manifesta tot timpul. Trebuie sa fie un senzor, un releu, o bobina.... ceva care sa mearga aiurea cand se incinge. Poate spun o prostie dar sunt disperat! Vine frigul, masina o sa mearga ok si la primavara o sa o iau de la capat, o sa ma lase cand mi-e lumea mai draga. Merci pt link |
#9
Posted 22 September 2011 - 16:28
Problema ta e cu dus/intors... in ce sens :
ai curatat corp clapeta , ai schimbat motorasul , esti linistit ca totul e curat si ai eliminat aceasta cauza dar nu e chiar asa , am intilnit probleme la corp clapeta de calibrare orificii , in ce sens , corp clapeta luat nou nu mergea ca luat de pe alta masina ok tehnic . Solutia a fost sa mergem la magazin cu masina si sa schimbam pina potriveste , la al doilea corp totul a fost ok . Desi par identice 1,4 cu 1,6 daca te uiti atent la gaura care este obturata de capul motorasului pas cu pas la cea de 1,4 este mai mica in diametru , eu am tot 1,6 si am studiat problema . De la aprindere nu poate fi daca defectiunea se manifesta doar cind e cald afara , curentul nu are treaba cu temperatura exterioara . Vezi ca sub suportul filtrului de aer ai un furtunas cu diuza , scoate-l si sufla sa nu fie infundat . Motorul de 1,6 8v este un motor simplu , tot ce tine de relanti , pornire , mers rotund , sta in 3 piese principale - mpp , senzor volanta , corp clapeta . Vor fi care spun de buji , fise , etc , da , se poate , dar astea deobicei le auzi in esapament la evacuare si cad mai greu . Parerea mea ramine ca ai ceva probleme la admisia aer , corp clapeta , cam pe aici se invirte si cel mai usor e sa cauti un prieten cu Logan chiar si de 1,4 sa te ajute sa schimbi corp clapeta de la una la alta acum cit e cald afara sa poti rezolva problema . Chiar daca mergi la "extrema" si rogi un taximetrist sa te lase sa-l schimbi de la el si ii platesti 1 ora stationarea . Spun asta pentru ca e destul de scump corpul cu totul sa-l iei si sa fie alta problema . Edited by hemTT, 22 September 2011 - 16:31. |
#10
Posted 25 August 2014 - 11:27
Salut Bogdan , cum ai rezolvat problema ? Am aceleasi necazuri . Am inteles ca e o meteahna la toate loganurile . Eu am Logan 1,6 benzina. Multumesc !
Salut Bogdan , cum ai rezolvat problema ? Am aceleasi necazuri . Am inteles ca e o meteahna la toate loganurile . Eu am Logan 1,6 benzina. Multumesc ! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users